Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 1 ώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση

 

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

 

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

 

H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της :hehe:

 

https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no

 

για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της

 

https://www.tesla.com/en_EU/powerwall

 

αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw?  Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ? 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Simon said:

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

 

Γιατί; Αν σε προβληματίζει το θερμικό φορτίο που παράγεται, οι συστοιχίες σχεδόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων είναι ψυχόμενες. Έτσι κι αλλιώς, οι μπαταρίες φορτίζονται ταχύτερα όταν είναι προθερμασμένες, αλλά φθείρονται αν υπερθερμανθούν.

 

To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, acct said:

To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή.

 

Υπάρχουν:

 

chargers.thumb.JPG.fdf87450f09dd72c57a315515456af75.JPG

 

chargers2.thumb.JPG.7934f97992ba98377ec6d975dd6866b6.JPG

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

 

H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της :hehe:

 

https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no

 

 

Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; 

Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; 

Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. 

 

σωστό και χρήσιμο  αυτό, η εντύπωση μου αφορά τη πρώιμη επιλογή πόλεων για το στήσιμο του δικτύου ταχυφορτιστών σε ελληνικό έδαφος

 

αλήθεια, εσύ είσαι σε μια χώρα που επιδοτεί , αν θυμάμαι καλά, την αγορά ηλεκτροκίνητου και υπάρχει έστω μια στοιχειώδης υποδομή.

Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του

σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα  S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? 

Μήπως σε ενδιαφέρει να κάνεις και το ταξίδι προς Ελλάδα με ηλεκτροκίνητο ? 

Και να επιβιώσεις κιόλας ? Ή να φορτίζεις αξιοπρεπώς όπου χρειαστείς ?

Δηλαδή κάπου ώπα :tongueout: :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

επομενως το συμπερασμα σου ειναι λαθος

πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε:

για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της

 

https://www.tesla.com/en_EU/powerwall

 

αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw?  Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ? 

Αυτο περιλαμβανει μια μπαταρια που φορτιζει τη μερα απο φωτοβολταικα ωστε να σου δωσει ενεργεια το βραδυ για φωτισμο, ή να φορτισεις το Tesla σου

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Thresh86 said:

Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του

σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα  S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? 

 

Το κοστος κυριως. Για να παρεις ενα Τεσλα που να ειναι στα επιπεδα του S8 (και παλι δεν θα ειναι) θελεις πανω απο 100.000€ ( Model S Dual motor Performance).

Και τα 2 αυτοκίνητα (αν και το S8 ειναι ελαχιστα πιο αργο) δεν συγκρίνονται ως προς την ανεση, την ποιοτητα, την ηχομονωση. Εχει βεβαια πολλα ατου το Tesla οσον αφορα το κοστος χρησης. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jax7480 said:

Υπάρχουν:

 

chargers.thumb.JPG.fdf87450f09dd72c57a315515456af75.JPG

 

chargers2.thumb.JPG.7934f97992ba98377ec6d975dd6866b6.JPG

 

 

Κι αυτούς στα 250 kW τους βλέπω (όσο και οι πιο πρόσφατοι Superchargers). Διάφοροι έχουν ανακοινώσει μεγαλύτερους (px Chargepoint) και μερικοί έχουν δοκιμάσει πρωτότυπα για πολύ περισσότερο (BMW, VW, Porsche, Ford). Αλλά δεν έχω δει εμπορικούς ~270 kW ή περισσότερο. Βάλε κάνα λινκ, βρε αδερφέ! ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ.

 

Edit: το έψαξα λίγο παραπάνω και από όσο βλέπω στην Αμερική οι Superchargers έχουν δικό τους μετασχηματιστή/υποσταθμό και τροφοδοτούνται από όσο καταλαβαίνω από Μ.Τ. Και πάλι νομίζω πως με την κατάσταση εδώ, άνετα θα έχουμε βυθίσεις στην τάση.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, GriGaS said:

Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ.

 

 

όπα όπα ήρεμα γενικά

παράδειγμα

έχουμε έναν φορτιστή με έξοδο 12Volt και και μια συσκευή που καταναλώνει 5watt , το ρεύμα θα είναι Ι=P/V => 5w/12v = 416,6mA

αλλά ο φορτιστής είναι συνδεδεμένος με το δίκτυο που είναι 220Volt και κάνει υποβάθμιση σε 12volt , οπότε τα 5watt στο δίκτυο θα φαίνονται ως 5watt/220v =22,72mA

αυτά τώρα τα 5watt σε υψηλής τάσης ας πούμε 1000volt θα είναι 5/1000 = 5mA και πάει λέγοντας

edit τα watt δεν αλλάζουν η κλίμακα της τάσης αλλάζει καθώς πας προς το δίκτυο

χαλαρά το παράδειγμα είναι πολύ απλό δεν έχουν υπολογιστεί ένα σκασμό παράμετροι

όπως και τα τροφοδοτικά μας που βρίσκουν 40-50amperes

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jax7480 said:

Νομιζα μιλουσες για 250αρηδες.

 

Νόου πρόμπλεμ. Θεώρησα προφανές ότι αναφέρομαι στα >250, γιατί στην πρώτη φράση έλεγα για τους v.3 Superchargers, που το πετυχαίνουν ήδη. Αλλά τώρα βλέπω ότι μπορεί εύκολα να παρερμηνευθεί η διατύπωσή μου. ?

 

1 hour ago, slalom said:

Ακομα μπερδεμενα τα εχεις. Παμε παλι

 

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

Αν εννοει ποση ενεργεια μπορει να δεχτει για να φορτισει, θα πρεπει να λεει 250KWh

 

Δεν εννοεί αυτό. Απλουστευτικά, οι συστοιχίες των Tesla έχουν χωρητικότητα από ~50 kWh έως ~100 kWh. Όμως, για να φορτίσουν τραβούν έως και 250 kW (peak) από τους συμβατούς φορτιστές (δηλαδή όσο 100 επιτραπέζιοι οικιακοί βραστήρες νερού). Αντίστοιχα (θα) είναι και τα νούμερα για τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά ηλεκτροκίνητα.

 

Δε θυμάμαι αν το έγραφα εδώ ή στο θέμα της ενέργειας, αλλά είναι δεδομένο ότι οι εμπορικές υποδομές φόρτισης τέτοιων προδιαγραφών απαιτούν και τοπικές αναβαθμίσεις στο δίκτυο διανομής. Κάτι που είναι σχετικά εύκολο στην Ελλάδα, γιατί πρακτικά τα πάντα είναι υπέργεια. Αλλιώς δε θα έχουμε απλώς πτώση τάσης, αλλά συσκότιση.

 

4 φορτιστές σε peak load μπορούν τα τραβήξουν 1 MW. Βέβαια, συχνά είναι συζευγμένοι, ώστε ανά δύο να μοιράζονται κοινό uplink, οπότε αυτό δεν κλιμακώνεται σε 8 φορτιστές=2MW. Αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως.

 

Η ουσία είναι ότι οι δημόσιες υποδομές ταχυφόρτισης πρακτικά είναι μικρές βιομηχανικές μονάδες ως προς τις ηλεκτρικές υποδομές που απαιτούν.

 

 

Έγινε επεξεργασία από acct
a word
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.