Jump to content



Recommended Posts

  On 22/11/2019 at 10:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση

Expand  

 

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

  • Like 1
  On 22/11/2019 at 12:40 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε:

 

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

Expand  

 

H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της :hehe:

 

https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no

 

για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της

 

https://www.tesla.com/en_EU/powerwall

 

αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw?  Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ? 

  On 22/11/2019 at 12:40 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε:

Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο.

Expand  

 

Γιατί; Αν σε προβληματίζει το θερμικό φορτίο που παράγεται, οι συστοιχίες σχεδόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων είναι ψυχόμενες. Έτσι κι αλλιώς, οι μπαταρίες φορτίζονται ταχύτερα όταν είναι προθερμασμένες, αλλά φθείρονται αν υπερθερμανθούν.

 

To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή.

(edited)
  On 22/11/2019 at 1:38 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε:

To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή.

Expand  

 

Υπάρχουν:

 

chargers.thumb.JPG.fdf87450f09dd72c57a315515456af75.JPG

 

chargers2.thumb.JPG.7934f97992ba98377ec6d975dd6866b6.JPG

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
  On 22/11/2019 at 1:11 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της :hehe:

 

https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no

 

Expand  

 

Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; 

Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. 

  • Like 3
  On 22/11/2019 at 2:27 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; 

Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. 

Expand  

 

σωστό και χρήσιμο  αυτό, η εντύπωση μου αφορά τη πρώιμη επιλογή πόλεων για το στήσιμο του δικτύου ταχυφορτιστών σε ελληνικό έδαφος

 

αλήθεια, εσύ είσαι σε μια χώρα που επιδοτεί , αν θυμάμαι καλά, την αγορά ηλεκτροκίνητου και υπάρχει έστω μια στοιχειώδης υποδομή.

Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του

σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα  S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? 

Μήπως σε ενδιαφέρει να κάνεις και το ταξίδι προς Ελλάδα με ηλεκτροκίνητο ? 

Και να επιβιώσεις κιόλας ? Ή να φορτίζεις αξιοπρεπώς όπου χρειαστείς ?

Δηλαδή κάπου ώπα :tongueout: :D

  • Haha 1
  On 22/11/2019 at 10:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση

Expand  

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

επομενως το συμπερασμα σου ειναι λαθος

  On 22/11/2019 at 1:11 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της

 

https://www.tesla.com/en_EU/powerwall

 

αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw?  Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ? 

Expand  

Αυτο περιλαμβανει μια μπαταρια που φορτιζει τη μερα απο φωτοβολταικα ωστε να σου δωσει ενεργεια το βραδυ για φωτισμο, ή να φορτισεις το Tesla σου

  On 22/11/2019 at 2:45 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του

σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα  S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? 

Expand  

 

Το κοστος κυριως. Για να παρεις ενα Τεσλα που να ειναι στα επιπεδα του S8 (και παλι δεν θα ειναι) θελεις πανω απο 100.000€ ( Model S Dual motor Performance).

Και τα 2 αυτοκίνητα (αν και το S8 ειναι ελαχιστα πιο αργο) δεν συγκρίνονται ως προς την ανεση, την ποιοτητα, την ηχομονωση. Εχει βεβαια πολλα ατου το Tesla οσον αφορα το κοστος χρησης. 

  • Like 3
  On 22/11/2019 at 3:05 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

επομενως το συμπερασμα σου ειναι λαθος

Expand  

 

Πού ακριβώς είναι το λάθος;

  On 22/11/2019 at 2:04 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Υπάρχουν:

 

chargers.thumb.JPG.fdf87450f09dd72c57a315515456af75.JPG

 

chargers2.thumb.JPG.7934f97992ba98377ec6d975dd6866b6.JPG

 

Expand  

 

Κι αυτούς στα 250 kW τους βλέπω (όσο και οι πιο πρόσφατοι Superchargers). Διάφοροι έχουν ανακοινώσει μεγαλύτερους (px Chargepoint) και μερικοί έχουν δοκιμάσει πρωτότυπα για πολύ περισσότερο (BMW, VW, Porsche, Ford). Αλλά δεν έχω δει εμπορικούς ~270 kW ή περισσότερο. Βάλε κάνα λινκ, βρε αδερφέ! ?

  On 22/11/2019 at 4:11 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

Πού ακριβώς είναι το λάθος;

Expand  

Το οτι θα εχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση

(edited)

Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ.

 

Edit: το έψαξα λίγο παραπάνω και από όσο βλέπω στην Αμερική οι Superchargers έχουν δικό τους μετασχηματιστή/υποσταθμό και τροφοδοτούνται από όσο καταλαβαίνω από Μ.Τ. Και πάλι νομίζω πως με την κατάσταση εδώ, άνετα θα έχουμε βυθίσεις στην τάση.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
(edited)
  On 22/11/2019 at 5:35 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ.

Expand  

 

 

όπα όπα ήρεμα γενικά

παράδειγμα

έχουμε έναν φορτιστή με έξοδο 12Volt και και μια συσκευή που καταναλώνει 5watt , το ρεύμα θα είναι Ι=P/V => 5w/12v = 416,6mA

αλλά ο φορτιστής είναι συνδεδεμένος με το δίκτυο που είναι 220Volt και κάνει υποβάθμιση σε 12volt , οπότε τα 5watt στο δίκτυο θα φαίνονται ως 5watt/220v =22,72mA

αυτά τώρα τα 5watt σε υψηλής τάσης ας πούμε 1000volt θα είναι 5/1000 = 5mA και πάει λέγοντας

edit τα watt δεν αλλάζουν η κλίμακα της τάσης αλλάζει καθώς πας προς το δίκτυο

χαλαρά το παράδειγμα είναι πολύ απλό δεν έχουν υπολογιστεί ένα σκασμό παράμετροι

όπως και τα τροφοδοτικά μας που βρίσκουν 40-50amperes

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON

P = √3 × pf × I × V

 

λύνουμε ως προς το ρεύμα και έχουμε

 

I= P/(√3 × pf ×V) => I=250.000/(√3 × 1 × 400) = 360 A (έβαλα pf=1)

 

προφανώς από την Μ.Τ θα τραβάει λιγότερα ampere

  • Like 3

Ακομα μπερδεμενα τα εχεις. Παμε παλι

 

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

Αν εννοει ποση ενεργεια μπορει να δεχτει για να φορτισει, θα πρεπει να λεει 250KWh

 

 

 

(edited)
  On 22/11/2019 at 4:52 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Νομιζα μιλουσες για 250αρηδες.

Expand  

 

Νόου πρόμπλεμ. Θεώρησα προφανές ότι αναφέρομαι στα >250, γιατί στην πρώτη φράση έλεγα για τους v.3 Superchargers, που το πετυχαίνουν ήδη. Αλλά τώρα βλέπω ότι μπορεί εύκολα να παρερμηνευθεί η διατύπωσή μου. ?

 

  On 22/11/2019 at 6:27 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Ακομα μπερδεμενα τα εχεις. Παμε παλι

 

kw ειναι ισχυς

kwh ειναι ενεργεια

 

Αν εννοει ποση ενεργεια μπορει να δεχτει για να φορτισει, θα πρεπει να λεει 250KWh

Expand  

 

Δεν εννοεί αυτό. Απλουστευτικά, οι συστοιχίες των Tesla έχουν χωρητικότητα από ~50 kWh έως ~100 kWh. Όμως, για να φορτίσουν τραβούν έως και 250 kW (peak) από τους συμβατούς φορτιστές (δηλαδή όσο 100 επιτραπέζιοι οικιακοί βραστήρες νερού). Αντίστοιχα (θα) είναι και τα νούμερα για τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά ηλεκτροκίνητα.

 

Δε θυμάμαι αν το έγραφα εδώ ή στο θέμα της ενέργειας, αλλά είναι δεδομένο ότι οι εμπορικές υποδομές φόρτισης τέτοιων προδιαγραφών απαιτούν και τοπικές αναβαθμίσεις στο δίκτυο διανομής. Κάτι που είναι σχετικά εύκολο στην Ελλάδα, γιατί πρακτικά τα πάντα είναι υπέργεια. Αλλιώς δε θα έχουμε απλώς πτώση τάσης, αλλά συσκότιση.

 

4 φορτιστές σε peak load μπορούν τα τραβήξουν 1 MW. Βέβαια, συχνά είναι συζευγμένοι, ώστε ανά δύο να μοιράζονται κοινό uplink, οπότε αυτό δεν κλιμακώνεται σε 8 φορτιστές=2MW. Αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως.

 

Η ουσία είναι ότι οι δημόσιες υποδομές ταχυφόρτισης πρακτικά είναι μικρές βιομηχανικές μονάδες ως προς τις ηλεκτρικές υποδομές που απαιτούν.

 

 

Έγινε επεξεργασία από acct
a word
  • Like 1
  • Agree 1

επιτέλους κάποιος κατάλαβε τι λέω. 

 

παρεμπιπτόντως στην πόλη μου σχεδόν τα πάντα είναι υπόγεια....

  • Like 2
  On 22/11/2019 at 8:00 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

επιτέλους κάποιος κατάλαβε τι λέω. 

 

παρεμπιπτόντως στην πόλη μου σχεδόν τα πάντα είναι υπόγεια....

Expand  

Εμάς να δεις :hehe:

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.