Simon Νοέμβριος 22, 2019 #7981 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 10:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: 250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση Expand Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο. 1
Thresh86 Νοέμβριος 22, 2019 #7982 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 12:40 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε: Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο. Expand H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της https://www.tesla.com/en_EU/powerwall αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw? Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ?
acct Νοέμβριος 22, 2019 #7983 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 12:40 ΜΜ, το μέλος Simon έγραψε: Πώς μπορεί να χειριστεί τόσα αμπέρ? Μου φαίνεται αδιανόητο. Expand Γιατί; Αν σε προβληματίζει το θερμικό φορτίο που παράγεται, οι συστοιχίες σχεδόν όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων είναι ψυχόμενες. Έτσι κι αλλιώς, οι μπαταρίες φορτίζονται ταχύτερα όταν είναι προθερμασμένες, αλλά φθείρονται αν υπερθερμανθούν. To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή.
jax7480 Νοέμβριος 22, 2019 #7984 Νοέμβριος 22, 2019 (edited) On 22/11/2019 at 1:38 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε: To παλαιότερο Model 3 επίσης μπορεί για σύντομα διαστήματα να φορτίσει στα 250 kW (Model 3 Supercharger). Και η καινούρια Porsche Taycan θεωρητικά μπορεί να φορτίζει στα 270 kW. Πρακτικά, δεν υπάρχουν φορτιστές που να δίνουν τέτοια ισχύ αυτή τη στιγμή. Expand Υπάρχουν: Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2019 από jax7480 1
jax7480 Νοέμβριος 22, 2019 #7985 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 1:11 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε: H μαμά Τέσλα (θα) φροντίσει για τα παιδιά της https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/superchargers/Greece?redirect=no Expand Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. 3
Thresh86 Νοέμβριος 22, 2019 #7986 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 2:27 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Θελεις να σου πω απο ποτε ειναι ετσι το site της Tesla; Απο το 2017 που αρχισα να σκεφτομαι να αλλαξω το αυτοκίνητο με ηλεκτρικο. Δυστυχως απο Κροατια και κατω, νέκρα. Expand σωστό και χρήσιμο αυτό, η εντύπωση μου αφορά τη πρώιμη επιλογή πόλεων για το στήσιμο του δικτύου ταχυφορτιστών σε ελληνικό έδαφος αλήθεια, εσύ είσαι σε μια χώρα που επιδοτεί , αν θυμάμαι καλά, την αγορά ηλεκτροκίνητου και υπάρχει έστω μια στοιχειώδης υποδομή. Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? Μήπως σε ενδιαφέρει να κάνεις και το ταξίδι προς Ελλάδα με ηλεκτροκίνητο ? Και να επιβιώσεις κιόλας ? Ή να φορτίζεις αξιοπρεπώς όπου χρειαστείς ? Δηλαδή κάπου ώπα 1
slalom Νοέμβριος 22, 2019 #7987 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 10:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: 250 kW charging. στην ελλάδα θα έχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση Expand kw ειναι ισχυς kwh ειναι ενεργεια επομενως το συμπερασμα σου ειναι λαθος On 22/11/2019 at 1:11 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε: για σπιτική version , στην πολύ ωραία ομολογουμένως αισθητική τόσο σε site όσο και στα προιόντα της https://www.tesla.com/en_EU/powerwall αν διαβάζω καλά, μιλά για 5 Kw? Αυτά είναι τα διαθέσιμα προς φόρτιση ? Expand Αυτο περιλαμβανει μια μπαταρια που φορτιζει τη μερα απο φωτοβολταικα ωστε να σου δωσει ενεργεια το βραδυ για φωτισμο, ή να φορτισεις το Tesla σου
jax7480 Νοέμβριος 22, 2019 #7988 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 2:45 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε: Το σκέφτεσαι απο το 2017 , υπάρχει κάτι, αν επιτρέπεται , που σε κρατά απο την μετάβαση του σατανά προσωποποιημένου όσων αφορά ρύπους, κατανάλωση,Γκρέτα S8 σε ένα επίκαιρο ηλεκτροκίνητο ? Expand Το κοστος κυριως. Για να παρεις ενα Τεσλα που να ειναι στα επιπεδα του S8 (και παλι δεν θα ειναι) θελεις πανω απο 100.000€ ( Model S Dual motor Performance). Και τα 2 αυτοκίνητα (αν και το S8 ειναι ελαχιστα πιο αργο) δεν συγκρίνονται ως προς την ανεση, την ποιοτητα, την ηχομονωση. Εχει βεβαια πολλα ατου το Tesla οσον αφορα το κοστος χρησης. 3
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #7989 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 3:05 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: kw ειναι ισχυς kwh ειναι ενεργεια επομενως το συμπερασμα σου ειναι λαθος Expand Πού ακριβώς είναι το λάθος;
acct Νοέμβριος 22, 2019 #7990 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 2:04 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Υπάρχουν: Expand Κι αυτούς στα 250 kW τους βλέπω (όσο και οι πιο πρόσφατοι Superchargers). Διάφοροι έχουν ανακοινώσει μεγαλύτερους (px Chargepoint) και μερικοί έχουν δοκιμάσει πρωτότυπα για πολύ περισσότερο (BMW, VW, Porsche, Ford). Αλλά δεν έχω δει εμπορικούς ~270 kW ή περισσότερο. Βάλε κάνα λινκ, βρε αδερφέ!
slalom Νοέμβριος 22, 2019 #7992 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 4:11 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: Πού ακριβώς είναι το λάθος; Expand Το οτι θα εχει πτώση τάσης όλο το τετράγωνο άμα μπαίνει ένα τέτοιο για φόρτιση
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #7993 Νοέμβριος 22, 2019 (edited) Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ. Edit: το έψαξα λίγο παραπάνω και από όσο βλέπω στην Αμερική οι Superchargers έχουν δικό τους μετασχηματιστή/υποσταθμό και τροφοδοτούνται από όσο καταλαβαίνω από Μ.Τ. Και πάλι νομίζω πως με την κατάσταση εδώ, άνετα θα έχουμε βυθίσεις στην τάση. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2019 από GriGaS
ARMAGEDDON Νοέμβριος 22, 2019 #7994 Νοέμβριος 22, 2019 (edited) On 22/11/2019 at 5:35 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: Δηλαδή μου λες ότι οι πόλεις μας έχουν τέτοιες υποδομές που θα μπορούν να μπαίνουν συσκευές που θα τραβάνε 300+Ampere από κάθε φάση χωρίς να γίνεται χαμούλης; Άσε που η δεή εδώ δίνει μέχρι 135kva στην Χ.Τ. Expand όπα όπα ήρεμα γενικά παράδειγμα έχουμε έναν φορτιστή με έξοδο 12Volt και και μια συσκευή που καταναλώνει 5watt , το ρεύμα θα είναι Ι=P/V => 5w/12v = 416,6mA αλλά ο φορτιστής είναι συνδεδεμένος με το δίκτυο που είναι 220Volt και κάνει υποβάθμιση σε 12volt , οπότε τα 5watt στο δίκτυο θα φαίνονται ως 5watt/220v =22,72mA αυτά τώρα τα 5watt σε υψηλής τάσης ας πούμε 1000volt θα είναι 5/1000 = 5mA και πάει λέγοντας edit τα watt δεν αλλάζουν η κλίμακα της τάσης αλλάζει καθώς πας προς το δίκτυο χαλαρά το παράδειγμα είναι πολύ απλό δεν έχουν υπολογιστεί ένα σκασμό παράμετροι όπως και τα τροφοδοτικά μας που βρίσκουν 40-50amperes Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2019 από ARMAGEDDON
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #7995 Νοέμβριος 22, 2019 P = √3 × pf × I × V λύνουμε ως προς το ρεύμα και έχουμε I= P/(√3 × pf ×V) => I=250.000/(√3 × 1 × 400) = 360 A (έβαλα pf=1) προφανώς από την Μ.Τ θα τραβάει λιγότερα ampere 3
slalom Νοέμβριος 22, 2019 #7996 Νοέμβριος 22, 2019 Ακομα μπερδεμενα τα εχεις. Παμε παλι kw ειναι ισχυς kwh ειναι ενεργεια Αν εννοει ποση ενεργεια μπορει να δεχτει για να φορτισει, θα πρεπει να λεει 250KWh
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #7997 Νοέμβριος 22, 2019 δε λέει αυτό. λέει ότι θα φορτίζεται με ισχύ 250 kw. 2
acct Νοέμβριος 22, 2019 #7998 Νοέμβριος 22, 2019 (edited) On 22/11/2019 at 4:52 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Νομιζα μιλουσες για 250αρηδες. Expand Νόου πρόμπλεμ. Θεώρησα προφανές ότι αναφέρομαι στα >250, γιατί στην πρώτη φράση έλεγα για τους v.3 Superchargers, που το πετυχαίνουν ήδη. Αλλά τώρα βλέπω ότι μπορεί εύκολα να παρερμηνευθεί η διατύπωσή μου. On 22/11/2019 at 6:27 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Ακομα μπερδεμενα τα εχεις. Παμε παλι kw ειναι ισχυς kwh ειναι ενεργεια Αν εννοει ποση ενεργεια μπορει να δεχτει για να φορτισει, θα πρεπει να λεει 250KWh Expand Δεν εννοεί αυτό. Απλουστευτικά, οι συστοιχίες των Tesla έχουν χωρητικότητα από ~50 kWh έως ~100 kWh. Όμως, για να φορτίσουν τραβούν έως και 250 kW (peak) από τους συμβατούς φορτιστές (δηλαδή όσο 100 επιτραπέζιοι οικιακοί βραστήρες νερού). Αντίστοιχα (θα) είναι και τα νούμερα για τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά ηλεκτροκίνητα. Δε θυμάμαι αν το έγραφα εδώ ή στο θέμα της ενέργειας, αλλά είναι δεδομένο ότι οι εμπορικές υποδομές φόρτισης τέτοιων προδιαγραφών απαιτούν και τοπικές αναβαθμίσεις στο δίκτυο διανομής. Κάτι που είναι σχετικά εύκολο στην Ελλάδα, γιατί πρακτικά τα πάντα είναι υπέργεια. Αλλιώς δε θα έχουμε απλώς πτώση τάσης, αλλά συσκότιση. 4 φορτιστές σε peak load μπορούν τα τραβήξουν 1 MW. Βέβαια, συχνά είναι συζευγμένοι, ώστε ανά δύο να μοιράζονται κοινό uplink, οπότε αυτό δεν κλιμακώνεται σε 8 φορτιστές=2MW. Αυτά είναι ψιλά γράμματα όμως. Η ουσία είναι ότι οι δημόσιες υποδομές ταχυφόρτισης πρακτικά είναι μικρές βιομηχανικές μονάδες ως προς τις ηλεκτρικές υποδομές που απαιτούν. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2019 από acct a word 1 1
GriGaS Νοέμβριος 22, 2019 #7999 Νοέμβριος 22, 2019 επιτέλους κάποιος κατάλαβε τι λέω. παρεμπιπτόντως στην πόλη μου σχεδόν τα πάντα είναι υπόγεια.... 2
UltraB Νοέμβριος 22, 2019 #8000 Νοέμβριος 22, 2019 On 22/11/2019 at 8:00 ΜΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: επιτέλους κάποιος κατάλαβε τι λέω. παρεμπιπτόντως στην πόλη μου σχεδόν τα πάντα είναι υπόγεια.... Expand Εμάς να δεις 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now