Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 9 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

Άμα είναι ντίζελ ασχολείσαι. Το βιοντίζελ που προσθέτουν δημιουργεί μουχλες και μύκητες στο ντεπόζιτο που με τον καιρό ξεκολλάνε και σου βουλώνουν όλο το σύστημα.

Οσο θυμαμαι βενζινη εχει .Αλλα και ντιζελ  να εχεις ακομα δεν εχω ακουσει καποιος/α να κανει κατι τετοιο.

Του αδερφου μου εχει 260000χλμ μην αναφερω τις δουλειας με τους πωλητες και ακομα δεν μας παρουσιασαν κατι τετοιο.

Μελλοντικα ισως γιατι οντως γινεται αυτο σε τι βαθμο ομως δεν ξερω.Το ποιο πιθανο σε ντιζελ οχημα  μεχρι στιγμης ειναι το DPF.

πριν 9 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Παιδιά για αυτοκίνητο βενζίνη μιλάω.

Είδα αλλάζοντας τρόμπα ότι είχε βρωμιά το ντεπόζιτο (τα τοιχώματα καθαρά αλλά η βενζίνη που είχε είδα αρκετό πως να σας το περιγράψω σαν χώμα να αιωρείται από εδώ και εκεί με μέγεθος ποπό βελόνας που περνάμε την κλωστή). Αυτό περνάει από την τρόμπα και πάει στο φίλτρο βενζίνης  με αποτέλεσμα να βουλώνει το φίλτρο σχετικά γρήγορα .... Δεν είναι μεγάλο το κόστος του φίλτρου αλλά για το μαμοτο . (Το Προσέχω για να το σπάω :p)

 

@Gomar για να ξέρεις οι αυθεντικοί αισθητήρες λ για το lacetti είναι της ΝΤΚ 88€ ο ενας

 

Ένα άλλο που έχω παρατηρήσει ότι οι βενζίνες είναι χαλιά παντού ξεθυμαινουν σαν την κόκα κόλα έχουν καταντήσει ... 

Μετά από μια βδομάδα ξεκινάει τα τσάμικα το τουτου

Και υπάρχει εξήγηση επειδή λόγο κρίσης βάζουν κατά μέσα όρο 10/20 ευρώ αυτό καταναλώνεται γρήγορα τις έχουν κάνει με μικρότερο χρόνο ζωής .

Προσπαθησε να βαζεις βενζινη απο ενα συγκεκριμενο πρατηριο .Μαρκα τωρα, μετα απο πολλα χλμ και διαφορετικες μαρκες καταληξα στην ΕΚΟ.

Μην βαζεις οπως ειπες και εσυ αν μπορεις βεβαια μικρη ποσοτητα βενζινης.

Μειωνει την διαρκεια ζωης της αντλιας και  ρουφαει οτι σκουπιδια μενουν στο πατο.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος 2cpu έγραψε:

Αλλα και ντιζελ  να εχεις ακομα δεν εχω ακουσει καποιος/α να κανει κατι τετοιο.

Του αδερφου μου εχει 260000χλμ μην αναφερω τις δουλειας με τους πωλητες και ακομα δεν μας παρουσιασαν κατι τετοιο.

 

Συνήθως τα επαγγελματικά βγάζουν. Αλλά πλέον η αλήθεια είναι λιγότερο. Πριν 10 χρόνια περίπου που ξεκίνησε, λογικά δεν είχε απ' τη μάνα του πρόσθετα το καύσιμο για μύκητες και παλεύαμε να καθαρίσουμε μανιτάρια σε φορτηγά, τρακτέρ και αγροτικά.

5-6 μηχανήματα τα έχω λύσει τουλάχιστον από μια φορά για να καθαρισω. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Περιεργο γιατι δεν εχω  ξαναακουσει οπως ειπα.

Επαγγελματικα ειναι και τις δουλειας αλλα ..πως γινεται ρε φιλε να εισαι επαγγελματιας πωλητης

να γραφεις απειρα χλμ και να μην εχεις ιδεα απο  εστω τα βασικα απο το οχημα που οδηγας.

Πηρε το αφεντικο το τελευταιο κορσα επαγγελματικο και εφευγε ταξιδι χωρις να βαλει νερο στις πιτσιλιθρες.

Χωρια που αναβε κανενα  λαμπακι (dpf  καλη ωρα) και με παιρνε τηλ και με ρωτουσε..

Τρακτερ παντως δεν ειναι τοσο συχρονο

(αεροψυκτο DEYTZ) οπωτε εκει δεν ξερω δεν απαντω ?

Αφουσε ετυχε  καλο κουραγιο γιατι δεν ειναι ευκολακι να βγαζεις ρεζερβουαρ απο

επιβατικα και ιδιως τρακτερ.Αντε τα φορτηγα το εχουν στο πλαι..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 17/8/2019 at 10:44 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Ένα άλλο που έχω παρατηρήσει ότι οι βενζίνες είναι χαλιά παντού ξεθυμαινουν σαν την κόκα κόλα έχουν καταντήσει ... 

Μετά από μια βδομάδα ξεκινάει τα τσάμικα το τουτου

Και υπάρχει εξήγηση επειδή λόγο κρίσης βάζουν κατά μέσα όρο 10/20 ευρώ αυτό καταναλώνεται γρήγορα τις έχουν κάνει με μικρότερο χρόνο ζωής .

 

Πάντως στο Mondeo του πατέρα που το φουλάρει μια φορά το τρίμηνο με Vpower (τρίτες φυσικά που την έχει 1 ευρώ  λεπτό πάνω από την απλή) από εταιρικό πρατήριο δεν έχω παρατηρήσει τίποτα.

 

Bonus fact όταν του αλλάξαμε τρόμπα βενζίνης πριν 2 χρόνια το τεπόζιτο ήταν πεντακάθαρο.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σταθερά BP απο γνωστά πρατήρια, μια στο τόσο 100άρα  κ μια φορά το χρόνο καθαριστικό ψεκασμού (injection)

 

Παλαιότερα έβαζα πιο συχνά 100 οκτανίων , για τα χημικά καθαριστικά που έχει αλλά απο τότε 

που το γύρισα σε BP απλή την ίδια αίσθηση αποκομίζω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

 

Γενικά , 100άρα χωρίς άμεσου ψεκασμού σύστημα, βάζεις μόνο για πιθανή αφαίρεση επικαθήσεων 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.theguardian.com/world/2019/aug/22/german-boy-aged-8-takes-car-for-140kmh-spin-germany

Quote

An eight-year-old boy has been found safe after taking his parents’ car for an 140km/h night-time spin down a motorway in Germany. He tearfully told police he “just wanted to drive a little bit”.

 

The boy had switched on his hazard lights and put a warning triangle behind the vehicle.

 

Ξέρω αρκετούς ενήλικες που δε βάζουν αλάρμ ή τρίγωνο... ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος acct έγραψε:

https://www.theguardian.com/world/2019/aug/22/german-boy-aged-8-takes-car-for-140kmh-spin-germany

 

Ξέρω αρκετούς ενήλικες που δε βάζουν αλάρμ ή τρίγωνο... ?

 

Παράθεση

The child, who had used go-karts and bumper cars before

 

να,  αυτά δεν μπορώ , τάχα τώρα του χρειάστηκαν αυτά τα βασικά σε μια στιγμή επικίνδυνης απερισκεψίας του :tongueout:

 

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στην παρεα.

Εχω ενα θεματακι με το αμαξι..
Εχει μια ταση να πηγαινει προς τα δεξια σε μεγαλες ταχυτητες..
Εχω κανει 2 ευθυγραμμησεις (σε διαφορετικους) και μου εχουν πει οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση απο κατω και τα νουμερα ειναι ολοσωστα.

Εννοειται ιδια psi σε ολες τις ροδες.

Ο ενας μου προτεινει να κανουμε τραμπα το ελαστικο (το αριστερο με το δεξι) 
Ερωτηση. Αν αλλαξω μονος μου τις ροδες δε θα αλλαξει και η φορα του ελαστικου; 
Εχω μπερδευτει λιγο με την φορα..
Πως ξεχωριζουμε την φορα οτι ειναι σωστη; (Το λαστιχο πανω γραφει outside) αλλα πως ξερω αν ειναι για δεξια η αριστερα;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται απο το πέλμα του ελαστικού. Δεν είναι fix αλλα συνηθως αν αλλαξεις το μπρος με το πισω θα είσαι εντάξει.

 

Τις πιέσεις στα ελαστικα τις ειδες;

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

καλημερα στην παρεα.

Εχω ενα θεματακι με το αμαξι..
Εχει μια ταση να πηγαινει προς τα δεξια σε μεγαλες ταχυτητες..
Εχω κανει 2 ευθυγραμμησεις (σε διαφορετικους) και μου εχουν πει οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση απο κατω και τα νουμερα ειναι ολοσωστα.

Εννοειται ιδια psi σε ολες τις ροδες.

Ο ενας μου προτεινει να κανουμε τραμπα το ελαστικο (το αριστερο με το δεξι) 
Ερωτηση. Αν αλλαξω μονος μου τις ροδες δε θα αλλαξει και η φορα του ελαστικου; 
Εχω μπερδευτει λιγο με την φορα..
Πως ξεχωριζουμε την φορα οτι ειναι σωστη; (Το λαστιχο πανω γραφει outside) αλλα πως ξερω αν ειναι για δεξια η αριστερα;

 

 

 

Δεν παίζει ρόλο το αριστερά/δεξιά αν έχεις συμμετρικό πέλμα. Κάνε την αλλαγή όπως σου πρότεινε.

Έγινε επεξεργασία από honda22
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, jax7480 said:

Εξαρτάται απο το πέλμα του ελαστικού. Δεν είναι fix αλλα συνηθως αν αλλαξεις το μπρος με το πισω θα είσαι εντάξει.

 

Τις πιέσεις στα ελαστικα τις ειδες;

ναι, οπως και εγραψα πιο πανω.

Το θεμα δεν ειναι το μπρος με πισω, αλλα το αριστερα με το δεξια.

 

Τα λαστιχα ειναι τα Pirelli Cinturato p1 

Link to comment
Share on other sites

Noμίζω πως στα ασσύμετρα δεν εχει σημασία το αριστερά με το δεξιά, αρκεί το outside να είναι έξω.

 

Εάν είχες κατευθυντικά (directional θα ήταν πρόβλημα)

 

 

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το side και το rotation κοιτάς. Έχει βελάκι.

Οι καμπερ σου είναι σίγουρα ακριβώς ίδιες και αρνητικές?

Έχεις τίποτα κενά σε σινεμπλόκ? 

Για να φταίνε μόνο τα λάστιχα θα πρέπει να έχουν σημαντικά ανομοιόμορφη φθορά από πριν.

 

Γενικά, όταν σου προτείνουν τραμπα πλευρές για να λύσεις θέματα με ευθυγράμμιση, είναι απλά incompetence του μάστορα στο να εντοπίσει το πρόβλημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στα ποσά χλμ σου πάει αριστερα η δεξιά 

Είσαι σίγουρος ότι δεν έχει στραβωσει καμιά ζάντα ?

Εμένα που είχα στραβωσει τις δύο μπροστινές ζάντες πηγενε αριστερά και ήταν αισθητό από τα 80 και πάνω 

Το πρόβλημα λύθηκε όταν άλλαξα λάστιχα είδαμε ότι είχαν στραβωσει οι ζάντες και μετά τα κλασικά ιδίωμα τοποθέτηση ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση όλα καλά μετά και πέτυχα και ένα τζιμανι ευθυγραμμιστας στο Οικονόμου που είναι στο Κερατσίνι λίγα μέτρα πιο πάνω από τον Σκλαβενίτη

Άκυρο έβαλα να δοκιμάσω τα Hankook Ventus Prime 3 K125 195/55/15 , πριν είχα της Dunlop blueresponse sport ίδιο μέγεθος

 

Άλλος καλός ευθυγραμμιστας μόνο που με αυτό ασχολείται ο Άγγελος που είναι στην Καβάλας 230 Kavalas
https://maps.app.goo.gl/oAHeXt2nbNTVYEnj8

 

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.