and64 Ιούνιος 6, 2019 #7521 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2019 Όχι ρε συ, δε το είπα για τη λήψη , για την σχεδίαση του αυτοκινήτου το είπα σε Superfast εκδοχή η ZR1 του 2012 Z06 2019 Είναι συνδυασμός, από κοντά εμένα δεν μου θύμισε τπτ τέτοιο! [emoji12]Sent from my SM-G950F using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEADLAZARUS Ιούνιος 6, 2019 #7522 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2019 https://www.techspot.com/news/80379-michelin-gm-airless-tires-passenger-cars-launch-within.html 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamogio Ιούνιος 6, 2019 #7523 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2019 πριν 11 ώρες, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: https://www.techspot.com/news/80379-michelin-gm-airless-tires-passenger-cars-launch-within.html Ας έρθουν εδώ να τα δοκιμάσουν και άμα αντέξει να το περάσουν στην παραγωγή 6 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proteas Ιούνιος 7, 2019 #7524 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 Σε δοκιμες που εχουν γινει δειχνει να κανουν για τους δρομους μας το θεμα ειναι κατα ποσο αξιοπιστα θα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες και πλαγιολισθησεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούνιος 7, 2019 #7525 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 7, 2019 Author #7526 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 πριν 1 ώρα, το μέλος honda22 έγραψε: Πρώτοι εδώ κάμερα σε μένα 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Ιούνιος 7, 2019 #7527 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 3 hours ago, honda22 said: 7 χρονια μετα σιγουρα θα περιμενε κανεις μεγαλυτερη εξελιξη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούνιος 7, 2019 #7528 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2019 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 8, 2019 #7529 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 Τέτοιο trollάρθρο δεν έχω ξαναδεί , απολαυστικό Lotus Evora 400hp vs Toyota Camry (!) με αφορμή τη κοινή καταγωγή του κινητήρα 3.5 V6 της Toyota Evora : 2GR-FE + supercharger Camry : 2GR-FKS (DI , Direct Injection) https://www.roadandtrack.com/car-culture/a20112603/toyota-camry-vs-lotus-evora-400-track-test/ Για το Camry Παράθεση Since its engine has an exotic car pedigree, the Camry came in to this test with high expectations . First impressions are positive too. Once the driver aids, like traction control, stability control, and automatic braking are turned off, the Camry will eagerly spin the front tires off the line, a flourish expected of something that shares its powerplant with a mid-engine sports car. And for a car that was heavily touted as being "grounded to the ground," the Camry will go light over Lime Rock's high-speed uphill section, lifting the front end enough to make the front wheels spin at 75 mph. It's a surprise and something we joyously did lap after lap, laughing the entire time. [.....] It's hard to drive the Camry fast. You need to be patient with it, let it take a set, and not get on the power too soon or the wheelspin will send you into vicious understeer. It'll give you a further appreciation for the maneuvers your dad pulls to get through rush hour traffic as quickly as possible Για την Evora : Παράθεση But it's not perfect. It only has two doors. The mid-engine layout means that the rear seats are only suitable if your passenger is a contortionist with no legs. It's loud. The seats lack padding. The radio is something I could have sold you when I worked in the auto department at Walmart. This all combines to make it awful as an Uber. Παράθεση Most people, other than the most eagle eyed amongst you, can’t tell these two cars apart at a glance That made us think that perhaps we wouldn't be able to from behind the wheel either. While we couldn't get in blindfolded and start driving as that'd likely result in a number of issues, like catastrophic accidents, we could take both cars to a controlled environment and drive them as quickly as possible to see if the engine similarities would add up to a similar driving experience και ένα bizarre κλείσιμο σε μία ολότελα bizarre σύγκριση Παράθεση The Camry isn't a track car. It doesn't belong on one and you can tell that it isn't thrilled when you force it there. But its engine has made the latest generation of brilliant Lotuses possible. That means the Camry has enabled an entire generation of track-capable cars, kind of by accident. For that, it should be applauded. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούνιος 8, 2019 #7530 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 (edited) και εκεί που τσέκερνα τις βίδες του ψευτοκάπακου στο Lacetti μου τσουπ κόβετε μια βίδα ! FML Περιμένω να έρθει δευτέρα να το πάω συνεργείο με οδική @GoMaR , αλλά μέχρι τότε θα βλέπω βίδες στον ύνπνο μου Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 8, 2019 από ARMAGEDDON 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούνιος 8, 2019 #7531 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 πριν 12 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: και εκεί που τσέκερνα τις βίδες του ψευτοκάπακου στο Lacetti μου τσουπ κόβετε μια βίδα ! @GoMaR Τις εννοείς τσέκερνα, και γιατί κάποιος να βάζει χέρι εκεί; 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούνιος 8, 2019 #7532 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 Just now, Lakisss said: Τις εννοείς τσέκερνα, και γιατί κάποιος να βάζει χέρι εκεί; άσε τι εννοώ την μαλακία την έκανα πάμε παρακάτω Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιούνιος 8, 2019 #7533 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 Αποψεις για τα τελευταια opel astra εχει κανεις; Βλεπω πως πωλουνται καινουρια με λιγο κατω απο 17.000. 1400cc/150hp. Τι λενε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 8, 2019 #7534 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2019 πριν 32 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Αποψεις για τα τελευταια opel astra εχει κανεις; Βλεπω πως πωλουνται καινουρια με λιγο κατω απο 17.000. 1400cc/150hp. Τι λενε; Έχουν ακουστεί πάρα πολύ καλά λόγια. Γνωρίζω αρκετά άτομα που το προτίμησαν έναντι Golf, Leon κλπ. Σίγουρα είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή. Βέβαια να ξέρεις ότι απ' όσα ακούω όλα τα καινούργια είναι 50-50% αν θα σου παρουσιάσουν χαζό προβληματάκια, είναι μη σου τρέχει η φάση. Περισσότερα για το Astra θα σου πει ο @sstav. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιούνιος 9, 2019 #7535 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 πριν 9 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Έχουν ακουστεί πάρα πολύ καλά λόγια. Γνωρίζω αρκετά άτομα που το προτίμησαν έναντι Golf, Leon κλπ. Σίγουρα είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή. Βέβαια να ξέρεις ότι απ' όσα ακούω όλα τα καινούργια είναι 50-50% αν θα σου παρουσιάσουν χαζό προβληματάκια, είναι μη σου τρέχει η φάση. Περισσότερα για το Astra θα σου πει ο @sstav. Ευχαριστω πολυ για την απαντηση! Ο @sstav εχει το diesel νομιζω, και ηδη τον εχω ρωτησει μια φορα που μιλουσαμε στο discord. Επισης, κι εγω κατοχος opel ειμαι αλλα εχω ενα corsa c του 2005. Πολυ τιμιο αμαξι, εχει ζητησει πολυ λιγα πραγματακια που ολα οφειλονται στη φυσιολογικη φθορα, εκτος απο μια πλαινη φλατζα που εκει πονουσαν ολα τα οπελ αυτης της εποχης. Οσο το προσεχεις, δε ζηταει τιποτα. Αλλα εδω που τα λεμε, εντελως αλλη εποχη το δικο μου και αλλη η συγχρονη εποχη. Στο δικο μου τα παντα ειναι απλα. Ενω τωρα βλεπω turbo, αυξημενες ιπππδυναμεις, πολλα ηλεκτρονικα μπλιμπλικια.. Γι αυτο και ρωταω. VW group, toyota ειναι οι δυο που δεν προκειται να ξαναδουν δεκαρα τσακιστη απο μενα. Και τα μικρα χαζοπροβληματακια δεν ειναι αυτα που με απασχολουν ιδιαιτερα. Για χοντρες ζημιες θελω να μαθω ανεχουν ακουστει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 9, 2019 #7536 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 Κάποιοι στο εξωτερικό λένε ότι το κιβώτιο του 150 θέλει προσοχή, δε γνωρίζω παραπάνω όμως. Μετά πιθανά προβλήματα που αναφέρουν είναι θερμοστάτης και αντλία νερού απ ότι γράφουν. Βέβαια αυτά τα δύο είναι κοινό θέμα σε πολλά αυτοκίνητα. Έπειτα τρέχει και μια ανάκληση που δεν σε αφορά καθώς είναι για ντίζελ. Παράθεση Η ανάκληση αφορά σε 3.688 οχήματα, μοντέλα ετών 2016-2018. Η Opel διαπίστωσε ότι σε συγκεκριμένο αριθμό πλαισίων μοντέλων Opel Astra MY 2016-2018, εξοπλισμένα με συνδυασμό κινητήρα ντίζελ και χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, υπάρχει η πιθανότητα εάν το πεντάλ φρένου πατηθεί εξαιρετικά αργά και σταθερά, ο οδηγός να διαπιστώσει μειωμένη ισχύ φρεναρίσματος και ανάγκη εκτεταμένης διαδρομής (πατήματος) του πεντάλ. Κοίτα πάντως και το 1.6 - 136PS. Ο κινητήρας του έχει βγει διαμάντι και είναι από τους τελευταίους της GM που φόρεσαν τα Opel καθώς πέρασε στα χερια της PSA. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 9, 2019 #7537 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 πριν 10 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Αποψεις για τα τελευταια opel astra εχει κανεις; Βλεπω πως πωλουνται καινουρια με λιγο κατω απο 17.000. 1400cc/150hp. Τι λενε; Ένα συγκριτικό Φίλος είχε το diesel της προηγούμενης γενιάς , 1.6 νομίζω , για κάποιο λόγο 2-3 φορές είχε μπει σε check engine κ έσβηνε μετά απο επίσκεψη στην αντιπροσωπεία. Σε μία απο τις επισκέψεις του είπαν οτι ένα ποντίκι είχε κόψει καλώδιο. Τις άλλες 2 του αντικατέστησαν διαφορετικά εξαρτήματα. Δεν ήταν ικανοποιημένος , νομίζω όμως οτι πλέον δεν έχει θέματα το Astra του. Αν έψαχνα hatchback τώρα , κ δεν είμαι πλέον της λογικής πόσα άλογα παίρνω με x λεφτά, θα κοιτούσα , Ford Focus γιατί ανανεώθηκε πρόσφατα , το νέο Corolla , το Astra δεν μου αρέσει αισθητικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 9, 2019 #7538 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 @Thresh86 Ρε συ Thresh, λέει για 17000€, τα μοντέλα που αναφέρεις με αντίστοιχο εξοπλισμό αγγίζουν και ξεπερνάνε τα 25 χιλιάρικα. Το Focus είναι αλλού, αλλά είναι αλλού και στην τιμή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 9, 2019 #7539 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 Όπως έγραψα , αυτά θα κοιτούσα εγώ , που θα με ενδιέφερε το νεότερο τεχνολογικά -μηχανολογικά πακέτο με τη μειωμένη κατανάλωση. Οι τιμές τους ξεκινούν αρκετά πιο κάτω για 1.0Τ 125hp κ 1.2Τ 116hp Φαντάζομαι οτι ένας λόγος για τη μειωμένη τιμή του Astra είναι κ αυτός -> https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/kathodon_to_ananeomeno_opel_astra-7731088/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proteas Ιούνιος 9, 2019 #7540 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2019 Η μειωμενη τιμη του ειναι λογω των 120 χρονων της οπελ δινοντας ουσιαστικα δωρο της ζαντες αλουμινιου και τον διζωνικο κλιματισμο δωρεαν στην εκδοση που ζητα πληροφοριες ο Γιωργος συν κατι ψιλα ακομα. Απο κει και περα το αυτοκινητο ειναι πολυ ποιο βελτιωμενο απο την προηγουμενη εκδοση J, ποιο ευρυχωρο και πολυ ποιο ελαφρυ. Η εκδοση diesel που αναφερθηκε ναι ειναι αστερι αλλα αν δεν κανεις χιλιομετρα ξεχνα το τα προβληματα στο μελλον θα ειναι πολλα. Αν πας για το 120 Edition που την θεωρω μια πολυ καλη και τιμια αγορα αυτην την στιγμη απλα βαλε +70e και παρτο με ρεζερβα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now