Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

2 hours ago, minast said:

Τα κυβικά τα πληρώνεις χρυσάφι όμως, δεν μπορείς να μην τα κοιτάς...

 

Στην Ελλάδα. Στην υπόλοιπη Ευρώπη όχι. Θα μου πεις για την Ελλάδα μιλάμε, αλλά δεν νομίζω να κάτσει να σκάσει η Mazda αν δεν πουλήσει τόσο εδώ, ούτε θα κάτσει να βγάλει ειδικές εκδόσεις με μικρότερους κινητήρες για εδώ.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Αλλο σενάριο χρήσης το Fiesta ST αλλο σενάριο χρησης το απλό Mazda 2 1500.

 

Το οποίο Mazda 2 1500 με πακέτο SAP οντας ελαφρύτερο απο τον ανταγωνισμό κάποτε ήταν το αντίπαλο δέος των υπολοίπων warm hatch, οπως Fiesta 1600 120hp, Renault Clio 1.6 110hp , Peugeot 1.6 120hp κ φυσικά το πολυαγαπημενο Suzuki Swift Sport 1.6 125hp.

 

Καλό το οτι ξαναεχουμε τη Mazda, ο ανταγωνισμός θα καθορίσει τα υπόλοιπα, όπου για να έχουμε 2-3 διευθυντικά στελέχη της Mazda Ευρώπης, ίσως κ να μην έχουν τόσο ξεγραμμενη την ελληνική αγορά 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Αλλο σενάριο χρήσης το Fiesta ST αλλο σενάριο χρησης το απλό Mazda 2 1500.

 

Το οποίο Mazda 2 1500 με πακέτο SAP οντας ελαφρύτερο απο τον ανταγωνισμό κάποτε ήταν το αντίπαλο δέος των υπολοίπων warm hatch, οπως Fiesta 1600 120hp, Renault Clio 1.6 110hp , Peugeot 1.6 120hp κ φυσικά το πολυαγαπημενο Suzuki Swift Sport 1.6 125hp.

 

Καλό το οτι ξαναεχουμε τη Mazda, ο ανταγωνισμός θα καθορίσει τα υπόλοιπα, όπου για να έχουμε 2-3 διευθυντικά στελέχη της Mazda Ευρώπης, ίσως κ να μην έχουν τόσο ξεγραμμενη την ελληνική αγορά 

 

Mα δεν είναι το απλο, το απλο είναι 75 αλογα.   

Σενάριο χρήσης γιατί αλλο? Πεντάπορτα hatchback στα 1500 κυβικά είναι και τα δυο. Απλά το ένα τσουλάει κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Είναι λίγο διαφορετικό να έχεις ενα supermini 200 ιππων με σπορ στήσιμο κ ενα supermini 100 ιππων με έμφαση στην οικονομία. 

 

Αν θες να τα χρησιμοποιήσεις ακριβώς για τα ίδια πράγματα, είναι δικό σου s&m :hehe:

 

Το turbo με τα 200 μεσα στην πόλη θα κάψει παραπάνω, θα έρθουν πιο γρήγορα τα ακριβότερα σερβις του, τα λάστιχα του κοστίζουν περισσότερο, θα σε κοπανησει μοιραία περισσότερο, θα ισιώνεις στανταρ ζάντες 1 φορά το δρόμο κ. ο. κ

Why all this οταν απλα θες ενα commuter? 

 

Οπότε, μιλάμε για διαφορετικα target group 

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Είναι λίγο διαφορετικό να έχεις ενα supermini 200 ιππων με σπορ στήσιμο κ ενα supermini 100 ιππων με έμφαση στην οικονομία. 

 

Αν θες να τα χρησιμοποιήσεις ακριβώς για τα ίδια πράγματα, είναι δικό σου s&m :hehe:

 

Το turbo με τα 200 μεσα στην πόλη θα κάψει παραπάνω, θα έρθουν πιο γρήγορα τα ακριβότερα σερβις του, τα λάστιχα του κοστίζουν περισσότερο, θα σε κοπανησει μοιραία περισσότερο, θα ισιώνεις στανταρ ζάντες 1 φορά το δρόμο κ. ο. κ

Why all this οταν απλα θες ενα commuter? 

 

Οπότε, μιλάμε για διαφορετικα target group 

 

Δημιουργείς εντυπώσεις. :) 

Eδω η ιδια η mazda λεει πως είναι σπορ.

0s9F4FI.jpg

 

Και πιστευω πως είναι πανω κάτω το ίδιο πραγμα με το προηγουμενο οδηγικά.

Αka, η γάτα μου είναι πιο σπορ απο το Mazda 2 με 100 ιππους.

Eπισης με 5,5 μεικτή δε το λες και οικονομικο στα καυσιμα. Ισως στο 1999 να ήταν. 

Το 2019 πχ υπάρχουν μικρά με 100 άλογα που καίνε 4 λίτρα και κοστίζουν πολύ λιγοτερο. Και έχουν και πλεονεκτήματα όπως πολυ φτηνότερα ανταλλακτικά, καλύτερη οδηγική συμπεριφορά κλπ.

 

Υ.Γ. Παίζει βεβαια και να είμαι χαζός και όντως το 1,5L/100HP με 20κ να είναι σπορ και ανταγωνιστικό το 2019. Οποτε πάσο. 

 

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

βάζουμε λεγάτα marketing στη κουβέντα

 

578.png

 

 

 

Ράστυ , το θέμα ήταν η σύγκριση 2 αυτοκινήτων γύρω στα 20000Ε , που θεωρητικά είναι το ίδιο sport supermini,

πρακτικά όμως απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, έγραψα πιο πάνω γιατί.

 

Να διορθώσω ,γιατί βασίστηκα στα λεγόμενα σου, ότι το Mazda 2 1.5 (έκδοση G115 Revolution)  έχει πλέον 115 ίππους και είναι

όντως καλό αμαξάκι , κατα τας γραφάς  ->

https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mazda/mazda-2-15-115hp-gt-sport-2017-review/

 

Οπότε , για να συνοψίσω , οι τιμές του στην Αγγλία είναι ανταγωνιστικές 100% , στην Ελλάδα όχι κ τόσο.

Επειδή όμως έχω ζήσει παρόμοιο σενάριο με 2 παρόμοιας τιμής αυτοκίνητα με διαφορετικό σκοπό όμως,

μπορώ να καταλάβω κάποιον που θα επιλέξει το ακριβού αλλά πιο απλού ομολογουμένως 2άρι έναντι του  δυνατού Fiesta , εδώ.

 

Κοινως, δεν παίρνουμε όλοι αμάξι με το κιλό (ίππους) 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
Link to comment
Share on other sites

Ειναι "αγραφος νομος" οτι οταν συγκρινουμε αυτοκινητα, κοστος/αποδοση σημαινει τιμη/ιπποι.

Εκτος αν ξεκαθαρισουμε οτι μιλαμε για ειδικες κατηγοριες οπως πολη-πιστα-ταξιδια-λιμο...κλπ, οποτε εχουμε αλλες προτεραιοτητες.

Έγινε επεξεργασία από xriantw
Link to comment
Share on other sites

On 5/23/2019 at 10:40 PM, Lamogio said:

 

Σχεδόν ίδια νούμερα δεν είχε το golf 1.4 tsi του 2008 ???

 

Επειδή τώρα το είδα,

Πέρσυ/φέτος, έβγαλε η Toyota και η Nissan έναν 2,5 λίτρα ατμοσφαιρικό, 190 άλογα.

Σχεδόν ίδια νούμερα δεν είχε το Audi A4 1.8VT του 1999;

Link to comment
Share on other sites

πριν 48 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Επειδή τώρα το είδα,

Πέρσυ/φέτος, έβγαλε η Toyota και η Nissan έναν 2,5 λίτρα ατμοσφαιρικό, 190 άλογα.

Σχεδόν ίδια νούμερα δεν είχε το Audi A4 1.8VT του 1999;

 

Ναι ίσως αλλά έχουμε 2019 όχι 1999 αυτή είναι διαφορά. 

Link to comment
Share on other sites

On 26/5/2019 at 9:12 ΠΜ, το μέλος schumifer έγραψε:

Μήπως τα κυβικά χρειάζονται λόγω των αυστηρότερων νόμων για τους ρύπους;

 

Ανοίγεις μεγάλο θέμα αλλά me gusta  :hehe:

 

Σε γενικές γραμμές πρέπει η γκάμα πλέον ενός μοντέλου, για να βαίνει σύμφωνη με τη νομοθεσία για ρύπους,

να έχει κ εκδόσεις πολύ καθαρές , ιδανικά ηλεκτροκίνητα ή plug-in. 

Για παράδειγμα, έλεγε το Quattroruote, για τη νέα γκάμα του Golf , ότι μπορεί να δούμε 2λιτρο με 250 ίππους κ 300+

αλλά για να γίνει σωστά κ σύμφωνα με τους νόμους, το νέο Golf θα έχει 3κύλινδρους κ 4κύλινδρους (με cylinder deactivation)

3-4 νέους diesel (αφού 1/3 απο Γερμανία-Ιταλία συνεχίζει να αγοράζει diesel) ενώ θα έχει ηλεκτροκίνητη version κ CNG εκδόσεις.

Οι περισσότεροι κινητήρες εντωμεταξύ θα εφοδιάζονται με 48V mild hybrid σύστημα. 

 

Άρα καταλαβαίνουμε σε τι lengths προχωρά ένας κατασκευαστής για να βελτιώσει την εικόνα του όσον αφορά τους ρύπους.

 

Στη περίπτωση της Mazda, που δεν προχωρά τόσο πολύ με υπερτροφοδότηση ,

παίζει με το σύνολο που ονομάζει SkyActiv που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 

 μεγαλύτερα κυβικά, υψηλή συμπίεση, τεχνολογίες μειωμένων τριβών κ πολλά ακόμη.  

Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2019 at 12:09 PM, Thresh86 said:

Ράστυ , το θέμα ήταν η σύγκριση 2 αυτοκινήτων γύρω στα 20000Ε , που θεωρητικά είναι το ίδιο sport supermini,

πρακτικά όμως απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, έγραψα πιο πάνω γιατί.

 

Να διορθώσω ,γιατί βασίστηκα στα λεγόμενα σου, ότι το Mazda 2 1.5 (έκδοση G115 Revolution)  έχει πλέον 115 ίππους και είναι

όντως καλό αμαξάκι , κατα τας γραφάς  ->

https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mazda/mazda-2-15-115hp-gt-sport-2017-review/

 

Οπότε , για να συνοψίσω , οι τιμές του στην Αγγλία είναι ανταγωνιστικές 100% , στην Ελλάδα όχι κ τόσο.

Επειδή όμως έχω ζήσει παρόμοιο σενάριο με 2 παρόμοιας τιμής αυτοκίνητα με διαφορετικό σκοπό όμως,

μπορώ να καταλάβω κάποιον που θα επιλέξει το ακριβού αλλά πιο απλού ομολογουμένως 2άρι έναντι του  δυνατού Fiesta , εδώ.

 

Κοινως, δεν παίρνουμε όλοι αμάξι με το κιλό (ίππους) 

 

 

 

 

 

20000 ευρώ είναι αρκετά λεφτά για ένα αυτοκίνητο.

Με το σκεπτικό του χαμηλού βάρους, μπορείς να πάρεις ένα 500κι abarth με 910 κιλά και 140 - 160 άλογα, το οποίο δε νομίζω ότι πιάνεται εύκολα ούτε από το st200.

Με το σκεπτικό του παίρνω κάτι πιο αργό / commuter etc., 16900 (17500 τελική) έχει η 1.4 tjet alfa romeo giulietta με 120 άλογα, και γύρω στα 19500 τελική με το 1.6 diesel.

Πού πάει το 2 με 20000 και 115 άλογα? Εκεί που πάει και το 3 με 25000 ευρώ αρχική τιμή, και το 508 με 35000 αρχική τιμή: στον κουβά!

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.