Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Δε χαίρεσαι να το κοιτάς ένα παραπάνω τώρα; Τρομερή δουλειά και το μαύρο δείχνει απίστευτο όταν είναι προσεγμένο ?

Φρόντισε να αποφεύγεις τις βούρτσες και τα συναφή έστω και όταν βιάζεσαι για να σου κρατήσει. Λογικά το κάνεις ήδη βέβαια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/13/2019 at 6:24 PM, jax7480 said:

 

9 ανοίγματα έκανε το Audi σήμερα. 3 διαφορετικά αυτοκίνητα, 9 φορές μπροστά. Ferrari 458 Italia, Porsche Carrera 4 GTS, Corvette Z06 Supercharged. 

 

Καλύτερος χρονος της ημέρας, δυστυχως με πολύ σπινιαρισμα σε 1η, 2α, ήταν 10.986 για τα 400 μέτρα.

οκ παω βολτα με το παπακι να καταλαβω τα γκαζια........????????????

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, jax7480 said:

4o και τελευταίο video από το AutoTopNL:

 

 

 

καλα ο τυπος μετα πηγε και τον επαιξε δεν υπαρχει περιπτωση.............................

φαντασου οτι ο τυπακος βλεπει γρηγορα τουτου και εχει παθει κακαρατζα με αυτο...............

Link to comment
Share on other sites

VW Golf TSI 1,4 160hp του 2009 95.000 χλμ.. τα πρώτα 6 χρόνια στην karenta, μετά σε εξουσιοδοτημένο.. γενικά μας έχει βγάλει τη πίστη, ακριβά service, έχουμε αλλάξει καδένα, δίσκο πλατό, πολλαπλασιαστές κλπ κλπ.. είχε και ένα τρέμουλο στο ρελαντί και είμασταν σε διαδικασία να ψάξουμε να βρούμε τι και πως.

σε τοπική διαδρομή δίπλα στο σπίτι, έντονος θόρυβος από μηχανή λαμπάκια να ανάβουν στα χριστουγεννιάτικο δέντρο, οδική και τσουπ ξανά στο συνεργείο..

φύλλο και φτερό, σπασμένα έμβολα και πιστόνια, ζημιά στον κορμό του μοτέρ και τα μυαλά στα κάγκελα.. τη τρέλα μου μέσα.. γενικά είμασταν πολύ προσεκτικοί με τα service, ποτέ δεν αφήσαμε τίποτα άφτιαχτο και είχαμε ρίξει ένα σκασμό λεφτά για να έχουμε ένα (και καλά) καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο..

και μερικές φώτο από το μαστόρι..

τον πόνο μου είπα να πω βασικά καθώς σκέφτομαι τις επιλογές μου ? 

IMG-e979e4b42655ca989f8ec8fe169bb939-V.jpg

IMG-1e390cb7249e64141c1aaa75ee3ac607-V.jpg

IMG-3bc31d200028a45e157d45b1eaf7a340-V.jpg

Έγινε επεξεργασία από Nameless1
  • Like 1
  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

VW Golf TSI 1,4 160hp του 2009 95.000 χλμ.. τα πρώτα 6 χρόνια στην karenta, μετά σε εξουσιοδοτημένο.. γενικά μας έχει βγάλει τη πίστη, ακριβά service, έχουμε αλλάξει καδένα, δίσκο πλατό, πολλαπλασιαστές κλπ κλπ.. είχε και ένα τρέμουλο στο ρελαντί και είμασταν σε διαδικασία να ψάξουμε να βρούμε τι και πως.
σε τοπική διαδρομή δίπλα στο σπίτι, έντονος θόρυβος από μηχανή λαμπάκια να ανάβουν στα χριστουγεννιάτικο δέντρο, οδική και τσουπ ξανά στο συνεργείο..
φύλλο και φτερό, σπασμένα έμβολα και πιστόνια, ζημιά στον κορμό του μοτέρ και τα μυαλά στα κάγκελα.. τη τρέλα μου μέσα.. γενικά είμασταν πολύ προσεκτικοί με τα service, ποτέ δεν αφήσαμε τίποτα άφτιαχτο και είχαμε ρίξει ένα σκασμό λεφτά για να έχουμε ένα (και καλά) καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο..
και μερικές φώτο από το μαστόρι..
τον πόνο μου είπα να πω βασικά καθώς σκέφτομαι τις επιλογές μου [emoji14] 
spacer.png
spacer.png
spacer.png
Cavd μοτέρ? Αυτά σπαγανε δυστυχώς πιστονια όπου μπήκανε (golf, scirocco, eos).

Το θέμα είναι ότι οι #+%@& η καρεντα δεν κάνει ανακληση για πράγματα που είναι σαφώς κατασκευαστικά λάθη...

Έχουν βγει κλασικά καινούριοι κωδικοί βέβαια για πιστονια κλπ αλλά πρέπει να βάλεις εσύ το χέρι στη τσέπη! Γνώμη μου να αποφύγεις τα εξουσιοδοτημενα γιατί μάλλον θα δώσεις τσάμπα λεφτά σε εργατοώρες χωρίς να κερδίσεις και τπτ από πλευράς εργασίας σε σχέση με ένα συνεργείο που ξέρει τι κάνει

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

Cavd μοτέρ? Αυτά σπαγανε δυστυχώς πιστονια όπου μπήκανε (golf, scirocco, eos).

Το θέμα είναι ότι οι #+%@& η καρεντα δεν κάνει ανακληση για πράγματα που είναι σαφώς κατασκευαστικά λάθη...

Έχουν βγει κλασικά καινούριοι κωδικοί βέβαια για πιστονια κλπ αλλά πρέπει να βάλεις εσύ το χέρι στη τσέπη! Γνώμη μου να αποφύγεις τα εξουσιοδοτημενα γιατί μάλλον θα δώσεις τσάμπα λεφτά σε εργατοώρες χωρίς να κερδίσεις και τπτ από πλευράς εργασίας σε σχέση με ένα συνεργείο που ξέρει τι κάνει

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

Ναι το έμαθα δυστηχώς.. μου το είπε και ο τοπικός μάστορας που το έχω πάει τώρα.. το θέμα είναι πως είμαστε στη διαδικασία πλέον να πάμε για άλλο αυτοκίνητο γιατί δε πάει άλλο οπότε να τα σκασω χοντρά για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μοτέρ δε παίζει.. τώρα κοιτάμε μήπως βρούμε κορμό κινητήρα και αλλάξουμε πιστόνια κλπ.. 

 

από τη μια σκέφτομαι να πάω στη καρέντα να τα κάνω %$#$!!@ όλα αλλά πιστεύω ότι δε πρόκειτε να βγάλω άκρη ποτέ..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Nameless1

 

  Το επαθα πριν 1 μηνα. (Golf mk6 2009, 160HP, 125k χλμ). Σπασμενα εμβολα στον 3 &4.   Δυστυχως ολοι οι CAV (CAVA-CAVE) εχουν θεμα και οπως ειπωθηκε, ποτε δεν εγινε ανακληση κλπ  Οι επιλογες του μαστορα μου...Ειτε τα νεα 'μαμα' με εμβολα Muhler (καλυτερα απο τα πρωτα εργοστασιακα) , ειτε σφυριλατα με παραπανω χρηματα.

 Εχωντας οικογενειακο φιλο τον αποκλειστικο εισαγωγεα των ZRP μπιελων, τα γυρισα ολα σε σφυριλατα κλπ , γιατι θα το προχωρησω αρκετα το tuning.

 

Εαν εχεις FB, βρες ενα γκρουπακι GOLF MANIACS. Συναντιομαστε καθε Τριτη στο παρκινγκ του Σκλαβενιτη στον Αλιμο και τα λεμε. Ειναι μεγαλο γκρουπακι και παντα υπαρχει καποιος που ξερει καποιον με ανταλακτικα.  πχ βρηκα καθρεφτη μοτερ με 80€ , ενω τα πουλανε εξω 200+

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Το επαθα πριν 1 μηνα. (Golf mk6 2009, 160HP, 125k χλμ). Σπασμενα εμβολα στον 3 &4.   Δυστυχως ολοι οι CAV (CAVA-CAVE) εχουν θεμα και οπως ειπωθηκε, ποτε δεν εγινε ανακληση κλπ  Οι επιλογες του μαστορα μου...Ειτε τα νεα 'μαμα' με εμβολα Muhler (καλυτερα απο τα πρωτα εργοστασιακα) , ειτε σφυριλατα με παραπανω χρηματα.

 Εχωντας οικογενειακο φιλο τον αποκλειστικο εισαγωγεα των ZRP μπιελων, τα γυρισα ολα σε σφυριλατα κλπ , γιατι θα το προχωρησω αρκετα το tuning.

 

τυχερός και εσύ δλδ.. εγώ μάλλον θα το φτιάξω και θα το δώσω, εκτός και αν βρεθεί κάποιος να το πάρει όπως είναι.. σου έκανε και σένα ζημιά στον κορμό του μοτέρ ή τη γλίτωσες; αν και θα το γυρίσεις σε σφυρήλατο απλά ρωτάω να δω τι παίζει γενικά μιας και έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο..

Link to comment
Share on other sites

Ναι, εφαγε λιγακι και επεσε ρεκτιφιε (Βαλαμε 77αρια Εμβολα αντι 76.5 που ειναι τα μαμα). Επισης κοντυνα λικο το καπακι. Αφου ανοιξαμε που ανοιξαμε

 

Μπηκαν  :

- Wossner έμβολα
- ZRP Μπίελες
- Μέταλλα ACL
- Ελατηρια βαλβιδων RTMG (λενε περιπου 30% πιο σκληρα απο μαμα)
 

Επισης αλλαξα αντλια νερου, ιμαντες και φυσικα ολοκληρο φλατζων γενικης. 
Εγινε καθαρισμα/ανακατασκευη στο δυναμο (εργοστασιακο Bosch) 


Χοντρικα για σφυρι παει 2500-2800, αναλογα ποσο θα βρεις ανταλλακτικα και ποσο θα χρεωσει ο μαστορας την δουλεια. Σε μαμα απλα πεφτεις ενα 1200-1500 

Παντως μην το δωσεις. Θα εχεις ενα νεο μοτερ που θα αντεξει αλλα 9-10 χρονια.

 

Sfuri_ (1).jpg

Sfuri_ (2).jpg

Sfuri_ (3).jpg

Sfuri_ (4).jpg

Sfuri_ (5).jpg

Sfuri_ (6).jpg

Sfuri_ (7).jpg

Sfuri_ (8).jpg

Sfuri_ (9).jpg

  • Like 6
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.