Thresh86 Ιανουάριος 18, 2019 #7181 Ιανουάριος 18, 2019 πριν 12 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: 11:1 λόγος συμπίεσης. σωστός , είναι απο τους υψηλότερους που παίζουν σε μαζικής παραγωγής κινητήρα turbo. Αρκετοί της τελευταίας 10ετίας παίζουν απο 10:1 κ πάνω. Πιο μεγάλα νούμερα , ο Ε839 3λιτρος TFSI της VW , στα 11.2:1 κ ο Variable Compression της Nissan ως 2.0Τ που λόγω μεταβλητής συμπίεσης ανεβαίνει κ στο 14:1 , βραβεύτηκε για το 2019 απο το Wards που πόσταρες. https://www.wardsauto.com/2019-10-best-engines/2019-wards-10-best-engines-gasoline-diesel-electrification-honored Για την Supra , εφόσον μιλάμε για τον Β58 , όσοι θέλετε , παίρνετε έξτρα 50 ίππους, προσοχή όμως, δεν τρέχει σε Android Oreo https://www.dinancars.com/product/d440-0047-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b46-b48-b58-engines/
Nickzzz Ιανουάριος 18, 2019 #7182 Ιανουάριος 18, 2019 1 hour ago, Thresh86 said: σωστός , είναι απο τους υψηλότερους που παίζουν σε μαζικής παραγωγής κινητήρα turbo. Αρκετοί της τελευταίας 10ετίας παίζουν απο 10:1 κ πάνω. Πιο μεγάλα νούμερα , ο Ε839 3λιτρος TFSI της VW , στα 11.2:1 κ ο Variable Compression της Nissan ως 2.0Τ που λόγω μεταβλητής συμπίεσης ανεβαίνει κ στο 14:1 , βραβεύτηκε για το 2019 απο το Wards που πόσταρες. https://www.wardsauto.com/2019-10-best-engines/2019-wards-10-best-engines-gasoline-diesel-electrification-honored Για την Supra , εφόσον μιλάμε για τον Β58 , όσοι θέλετε , παίρνετε έξτρα 50 ίππους, προσοχή όμως, δεν τρέχει σε Android Oreo https://www.dinancars.com/product/d440-0047-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b46-b48-b58-engines/ Σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσει τόσο απλά μεγάλα νούμερα hp π.χ. 600 hp, ίσως και λόγο αυτού. Υποθέσεις όλα αυτά. Τώρα για τον VCR της NIssan είναι και αυτός ειδική περίπτωση μιας και το 14:1 είναι για τα χαμηλά και στην μέγιστη ισχύ/ροπή είναι στο 8:1.
HotPeanut Ιανουάριος 18, 2019 #7183 Ιανουάριος 18, 2019 100 χρονώνΕ οδηγός. Ε, και τί έγινε μωρέ; ωχουυυ 1
acct Ιανουάριος 18, 2019 #7184 Ιανουάριος 18, 2019 Παρεμπιπτόντως, με αφορμή το ατύχημα, μείωσαν εσπευσμένα το όριο ταχύτητας στον επίμαχο δρόμο και ετοιμάζονται να τοποθετήσουν επιπλέον κάμερες "διαχείρισης" κυκλοφορίας. Υποψιάζομαι ότι από το πόρισμα θα προκύπτει ότι το όχημα κινούταν με ταχύτητα κάπου ανάμεσα στο παλιό όριο (60 mph) και το νέο (50 mph)...
Thresh86 Ιανουάριος 18, 2019 #7185 Ιανουάριος 18, 2019 πριν 6 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσει τόσο απλά μεγάλα νούμερα hp π.χ. 600 hp, ίσως και λόγο αυτού. Υποθέσεις όλα αυτά. είδανε σχεδόν 440 τροχό , 125 παραπάνω παίζοντας με boost κυρίως,απ'ότι κατάλαβα. Μίλησαν μέχρι και για 475 τροχό. https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?p=430180#post430180 Είδα κ ένα M240 που τρέχει το πρόγραμμα για 25Κ μίλια μέχρι τώρα χωρίς προβλήματα. Γενικά, περιμένω να γίνει μεγάλο μπαμ
Nickzzz Ιανουάριος 22, 2019 #7186 Ιανουάριος 22, 2019 (edited) Ζητάς να νοικιάσεις αυτοκίνητο για δουλειά, ζητάς κάτι σε sedan/hatchback και diesel και σου δίνουν premium SUV και βενζίνη. Καλό τρολλάρισμα. Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 22, 2019 από Nickzzz 4 1
and64 Ιανουάριος 22, 2019 #7187 Ιανουάριος 22, 2019 Ζητάς να νοικιάσεις αυτοκίνητο για δουλειά, ζητάς κάτι σε sedan/hatchback και diesel και σου δίνουν premium SUV και βενζίνη. Καλό τρολλάρισμα. Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη. Συνήθεια είναι, άμα το μάθεις δεν το αλλάζεις μετά!Sent from my SM-G950F using Tapatalk
slalom Ιανουάριος 22, 2019 #7188 Ιανουάριος 22, 2019 πριν 3 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη. Ιδανικο θα ελεγα Το λεωφορειο να δεις πώς φευγει αν αφησεις το φρενο, σε σχεση με ενα ΙΧ
Nickzzz Ιανουάριος 22, 2019 #7189 Ιανουάριος 22, 2019 Στις χαμηλές ταχύτητες και όταν ξεκινάς κάνει σαν πολύ πατινάρισμα ή ότι τέλος πάντων έχουν τα αυτόματα και όπως πάταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να προχωρήσει πεταγόταν απότομα. Αλλά ωραία η πολύ ροπή χαμηλά στο τέρμα.
slalom Ιανουάριος 22, 2019 #7190 Ιανουάριος 22, 2019 Δεν ξερω αν εχει μετατροπεα ροπης το συγκεκριμενο, και δεν εχει πεσει και στα χερια μου Εχω βρει αλλα μοντελα που αφηνεις φρενο και φευγουν αερα
and64 Ιανουάριος 22, 2019 #7191 Ιανουάριος 22, 2019 Σαν διπλοσυμπλεκτο ακούγεται όπως το λες γιατι τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής όταν αφήσεις φρένο φεύγουν αρκετά χω ρις γκάζι ενώ τα διπλού συμπλέκτη θέλει λίγο γκάζι όταν αφήσεις φρένο είναι σε φάση ημισυμπλεξηςSent from my SM-G950F using Tapatalk 1
Lakisss Ιανουάριος 23, 2019 #7192 Ιανουάριος 23, 2019 Αφού έγδυσα τον χώρο αποσκευών και κατέληξα ότι το εκνευριστικό κοπάνημα προέρχεται από το καζανάκι, πήγα σήμερα να το φτιάξω. Ο προηγούμενος είχε βάλει πατέντα ένα κομμάτι λάστιχο ανάμεσα στο μέταλλο και στο λαστιχένιο σχήματος "Υ", για να φέρει το καζάνι στο ύψος που ήθελε. Το λάστιχο ήταν πιασμένο με δεματικό(!!!), μα πόσο καραγκιοζιλίκι. Το τραγικότερο είναι ότι πιο πίσω από το καζάνι έχει στήριξη, και αντί να βάλει μια ράβδο έχει παίξει μπετόβεργα οικοδομής. Αυτός έχει μαγαζί χρόνια και είναι γνωστός κιόλας, αν μου επιτραπεί θα πω την επιχείρηση.
Thresh86 Ιανουάριος 25, 2019 #7194 Ιανουάριος 25, 2019 ^ ο βοηθός του φτυστός ο μακαρίτης ο Μάνεσης ηχητικό εφέ και στην κίνηση του αντίχειρα ->check άπιαστα αγγλικά απο τον speaker ενώ δε μιλά έτσι -> check κλεμμένο animation απο Fast and the Furious 2001 -> check τόσο κακό που είναι ανεκτίμητο , θα ψαχτεί προσεχώς
Lakisss Ιανουάριος 25, 2019 #7195 Ιανουάριος 25, 2019 Στο μεταξύ το group vag έχει ηλεκτρόγκαζο και αυτός τραβάει ντίζα.
schumifer Ιανουάριος 25, 2019 #7196 Ιανουάριος 25, 2019 Κι έλεγα τι δε μου ταίριαζε στο βίντεο... αυτό ήταν!!! 1
Nickzzz Ιανουάριος 25, 2019 #7197 Ιανουάριος 25, 2019 1 hour ago, Lakisss said: Στο μεταξύ το group vag έχει ηλεκτρόγκαζο και αυτός τραβάει ντίζα. Ποιητική αδεία 1
trib Ιανουάριος 26, 2019 #7199 Ιανουάριος 26, 2019 Το Ελληνικό τέρας με 2200 άλογα πλέον σε μοτέρ 1800 κυβικών στα 2.4bar. Επόμενος στόχος τα 3bar και τα 2750 άλογα. 1
f117 Ιανουάριος 26, 2019 #7200 Ιανουάριος 26, 2019 Έχει καιρό που έχει γίνει ο υποκυβισμος νομίζω.... Σε 1800cc πρέπει να είχε γράψει το ρεκορ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now