Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

26 minutes ago, UltraB said:

Απ την στιγμή που είναι τουρμπάτος και δεν έδωσαν ποτέ έναν τέτοιο κινητήρα στο GT86, καλά το έκαναν.

Θεωρώ ότι η επιλογή ανάμεσα σε κινητήρες ποτέ δεν είναι κάτι αρνητικό.

 

το έγκλημα εδώ έγινε στο 86 (ή πιο σωστά η στρατηγική απόφαση για να μην κανιβαλίσουν πωλήσεις supra) αφού εαν το 86 με mild turbo/compressor πήγαινε σε κάτι ~260hp (και το 86 είναι ~1260 κιλά) και με την αντίστοιχη καμπύλη ροπής θα έπεφτε κλάμα που το μικρό αμάξι θα έδερνε το μεγάλο

γενικά καλές οι επιλογές κινητήρων αλλά να έχουν νόημα

πλεον ένα "καθημερινό" sedan έχει 250hp+ (όχι ελλάδα) το να βγάζεις όχημα επιδόσεων έστω και με την μεγάλη "μικρή" έκδοση στα 260 είναι αστείο
καλώς ή κακώς τα νούμερα σε ιποδύναμη έχουν ξεφύγει
και δεν λέω πως η κάθε supra πρέπει να έχει όσα άλογα έχει ενα hellcat/ford gt500
αλλά περίμενα τουλάχιστον base 300 και "full extra" κάπου στα 450

 

edit
@Lamogio

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B48

ο μικρός
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B58

ο μεγάλος

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

To 86 ποτέ δεν βγήκε για άλογα αλλά για προσιτού κόστους fun but sensible rwd οχήματος.

Αν ψάχνεις άλογα και 0-100, θες Golf GTI, Hyundai i30N κλπα , το 50-50 βάρους, boxer μοτέρ, ψαγμένο στήσιμο δεν λένε κ πολλά

εφόσον έχεις άλλες προτεραιότητες.

 

Υπάρχουν κ επιλογές όπως η Monstaka που το κάνει πύραυλο εδάφους-εδάφους (γράφει χρόνο Μ3...) αλλά δεν έχει καμία

σχέση με καθημερινό όχημα εκτός αν φοράς s&m κ τα βράδια σε φωνάζουν Λάουρα...

 

fng9zp66ndji5kfjegqg.jpg

 

 

Δε συμφωνώ απολύτως με το styling , το προτιμώ όμως απο την Z4 ενώ πιστεύω οτι θα γράφει καλύτερα απο κοντά (κυριολεκτικά κ μεταφορικά :hehe:  )

 

Τα στοιχεία που έδωσε ο Tada πριν απο καιρό για τις διαφοροποιήσεις :

 

Παράθεση

Of course, major components are shared, such as engine and carriages, but even the tuning of the engine and transmission are different too.

 

Παράθεση

I will elaborate that the target for this A90, was the Porsche Cayman

 

Παράθεση

The turn-in for this car is unusually responsive for a car with an inline-6 in front, but it still manages to be extremely stable at high speed cruise at well over 200km/h.
Part of the secret to this newly found stability and response in handling is the new differential gear unit that was developed for this car. I can’t elaborate at this time, but please look forward to the release of information on this unit.

 

http://club4ag.com/chief-engineer-tetsuya-tada-reveals-the-a90-supra-through-a-viewpoint-of-joint-development-with-bmw/

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο απ όλα δεν έγραψες. Το GT86 είναι πισωκούνα, με τέλεια κατανομή βάρους και άψογη πλατφόρμα.

Επίσης πούλησε μόνο Αμέρικα. Ποιος Ευρωπαίος θα αγοράσει 2 λίτρο ατμοσφαιρικό να πληρώνει άλλα τόσα σε ασφάλειες κλπ, και οι επιλογές αναβάθμισης του κινητήρα να είναι μετρημένες στα δάκτυλα;

Link to comment
Share on other sites

Πιες καφέ επειγόντως :hehe:

 

Τα έγραψα αυτά στο ποστ παραπάνω , όπως κ για επιλογές βελτίωσης κινητήρα , που για μένα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

 

Η ουσία του αυτοκινήτου αυτού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ , κάποιες πωλήσεις στην Ευρώπη μπορείς να δεις εδώ -> http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/toyota/toyota-gt86/ 

 

Όποιος πλέον θέλει παραπάνω άλογα κ lux κλπα, μπορεί να κοιτάξει πλέον το νέο Supra με το 2λιτρο turbo , φαντάζομαι θα έρθει κι απο εδώ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σαν να το παράκαναν λίγο :hehe:

 

t3ayy8zrkltgd5zdjiue.png

 

swxare1gbs2vu0bcdq1l.jpg

 

vaof64aeolc0yx3ygtvu.jpg

 

 

 

go1nnagcrdqgjek4otp4.png

 

v33r6yynx5koenw4xnlu.jpg

 

 

 

https://jalopnik.com/what-we-found-when-we-crawled-under-the-2020-toyota-sup-1831800550

 

 

Το θετικό είναι το διαφορετικό tuning , που έχει έρεισμα σαν φράση αφού ο άνθρωπος που το ανέλαβε παρέδωσε και το project GT86/Subaru BRZ 

και οτι πλέον μπορείς να πηγαίνεις κ σε αντιπροσωπείες BMW σε περίπτωση που της Toyota σου πέφτει μακριά  :hehe: 

 

Εδώ πιο συγκεκριμένα -> https://jalopnik.com/here-s-where-toyota-and-bmw-parted-ways-on-the-new-supr-1831780403

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
δεν έμπαινε 2α
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε:

Αφού είπαμε είναι bmw z4 με άλλο καβούκι. Γιατί σας φαίνεται περίεργο;

 

Είπαμε toyota έψαχνε  κινητήρα-μετάδοση , όχι οτι μέχρι κ οι σωλήνες ψύξης θα είναι απευθείας απο bmw parts.

Δηλαδή να πάρει τη μαγιά κ να χτίσει/βελτιώσει/πάνω σε αυτό. Υποτίθεται όπως είπε και ο Tada, οτι το tuning είναι της Toyota.

 

Περιμένω να δω τα πρώτα group τεστ με Cayman αλλά και την ανταπόκριση απο την tuner κοινότητα.

Ιδιαίτερα το 2ο , σε JDM σκηνικό , πρέπει να αποδώσει καλά. Ειδάλλως ....

 

Γιατί ξέρεις τι σημαίνει αυτό honda μου έτσι -> 

 

A huge part of the A80 Supra’s appeal was the tough iron-block twin-turbo 2JZ engine, capable of withstanding immense heat and pressure during modifications for wild horsepower gains. I personally have no doubt that tuners will try truly wild stuff with the new Supra—after all, there’s plenty of parts and tunes available for the new BMW M3, and a lot can be done with any modern turbo car—but it remains to be seen if BMW’s motor can put down crazy power and still be reliable.

 

Ίδια αξιοπιστία σε tuning καταστάσεις του 2JZ με τον B58B30M0 ? ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ ? 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

Είπαμε toyota έψαχνε  κινητήρα-μετάδοση , όχι οτι μέχρι κ οι σωλήνες ψύξης θα είναι απευθείας απο bmw parts.

Δηλαδή να πάρει τη μαγιά κ να χτίσει/βελτιώσει/πάνω σε αυτό. Υποτίθεται όπως είπε και ο Tada, οτι το tuning είναι της Toyota.

 

Περιμένω να δω τα πρώτα group τεστ με Cayman αλλά και την ανταπόκριση απο την tuner κοινότητα.

Ιδιαίτερα το 2ο , σε JDM σκηνικό , πρέπει να αποδώσει καλά. Ειδάλλως ....

 

Γιατί ξέρεις τι σημαίνει αυτό honda μου έτσι -> 

 

A huge part of the A80 Supra’s appeal was the tough iron-block twin-turbo 2JZ engine, capable of withstanding immense heat and pressure during modifications for wild horsepower gains. I personally have no doubt that tuners will try truly wild stuff with the new Supra—after all, there’s plenty of parts and tunes available for the new BMW M3, and a lot can be done with any modern turbo car—but it remains to be seen if BMW’s motor can put down crazy power and still be reliable.

 

Ίδια αξιοπιστία σε tuning καταστάσεις του 2JZ με τον B58B30M0 ? ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ ? 

 

Το πιθανότερο είναι να πάρει φωτιά.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

παρακαλώ βοήθεια...

αν πάντως μιλάμε για το αλουμινιένιο μπλοκ
δεν νομίζω ότι υπάρχει κινητήρας βενζίνης στην τρέχουσα παραγωγή που δεν είναι αλουμίνιο(λίγο το βάρος, κυρίως οι ρύποι και το αλουμίνιο είναι πιο πολύ ανάγκη παρά πολυτέλεια)

πάντως αν πιστέψουμε το wikipedia
που λέει ότι ο b58
είναι closed deck + πρακτικά το ίδιο block με τον diesel b57, λογικά απο μηχανικής απόψεως δεν θα έχει ιδιαίτερα θέμα,
τώρα αν τα ηλεκτρονικά αποφασίσουν να κάνουν πάρτυ.....(ή εαν η κεφαλή είναι για σφαίρα απο πλευράς "πειράγματος")

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nickzzz said:

11:1 λόγος συμπίεσης.

 

μπορεί αυτό κάποτε να ήταν νούμερο "καλού" ατμοσφαιρικού
αλλά πλεον με την mazda (skyactiv 1 στο 14:1 και τον skyactiv 2 να ετοιμάζεται στο 16:1) σε ατμοσφαιρικά και κυρίως

 

ο 4λιτρος του a8/s8/rs6 κλπ είναι στο 10,5:1 (v8), όπως και ο v8 των amg-gt
o 3λιτρος n54/n55 της bmw (ο προηγούμενος) ήταν στο 10,2:1

λίγο ο άμεσος ψεκασμός, λίγο το/τα "καλύτερα" turbo , λίγο το air/water intercooler λίγο και η καλύτερη τεχνολογία μια χαρά ανεβαίνει η συμπίεση

βέβαια πως θα αντιδράσει αυτός ο κινητήρας στο ελληνικό νεροζούμι που το λέμε βενζίνη.... ίσως να δούμε τι λένε στα bmw forums (αλλά από την άλλη πόσα bmw πουλήθηκαν με τέτοιους κινητήρες και πόσοι γράφουν σε forum)


ps. στα τυπικά "hot hatches" είναι περίπου στο 10:1

Link to comment
Share on other sites

Της Mazda είναι ειδικές περιπτώσεις και το 14:1 κιόλας είναι σε ατμοσφαιρικό (atkinson).

O 4,0 L V8 που μπαίνει στο S8 είναι 9,3:1.

Και αν δούμε τις δυνατές εκδόσεις των περισσότερων hatches ? είναι πιο κοντά στο 9 παρά στο 10.

 

Τέλος πάντων, η παρατήρηση αυτή ήταν για τις αναφορές πόσο, ή για το πόσο εύκολα θα μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον σε σχέση με τον παλιό. 

Link to comment
Share on other sites

για την mazda το γράφω μιας και είναι η μόνη που ακόμη κυνηγά την ατμόσφαιρα (ακόμη και η honda πήγε turbo)

για το s8 ναι η wikipedia με πρόδωσε (οκ περίπου, αρχικά το rs7 είχε 10.1:1 και μετά τι ρίξανε και αυτό στο 9.3... ψηφίζω detonation)

τα περί βελτίωσης εξαρχής τα άκουγα πάντως λίγο βερεσέ
ποιος θα μπορέσει να κάνει εύκολα tuning σε άμεσο ψεκασμό?(δεν μιλάμε όπως παλιά άντε βάλαμε μεγαλύτερα μπεκ/αντλία πειράξαμε και ένα χάρτη και τέλος)
"βελτιωτικές" αντλίες υψηλής πίεσης δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα (απ'όσο θυμάμαι και στα nd miata όταν βγήκαν τα πρώτα turbo kit όλοι έλεγαν πρακτικά μας περιορίζει το καύσιμο)
το αυτόματο κιβώτιο είναι ερωτηματικό

τα 3 χιλιάδες ηλεκτρονικά ίσως είναι ρίσκο (ηλεκτρικές αντλίες νερού για turbo)

το intercooler που είναι μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής εισάγει πονοκεφάλους (αν φτάσουν σε σημείο να χρειάζονται μεγαλύτερο)
η ρημάδα η καδένα είναι απο την πίσω  πλευρά....
από την άλλη βέβαια βλέπεις τέτοια νούμερα με ένα jb4 ("παράλληλο" εγκεφαλάκι)
https://www.n54tech.com/forums/attachment.php?s=8659509aad794337b8ae2e80e92c9662&attachmentid=42373&stc=1&d=1450213386
 

και λες ότι ίσως το πράγμα έχει μέλλον
σε κάθε περίπτωση ας βγει στην αγορά με το καλό και θα φανεί πως θα το "αποδεχτεί" η tuning κοινότητα (ειδικά έχω απορία να δω τι θα κάνουν οι jdm βελτιωτές που πρακτικά θα πρέπει να βρουνε "λύσεις" σε μια πλατφόρμα εντελώς άγνωστη για αυτούς)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.