shattered Ιανουάριος 14, 2019 #7161 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2019 (edited) 26 minutes ago, UltraB said: Απ την στιγμή που είναι τουρμπάτος και δεν έδωσαν ποτέ έναν τέτοιο κινητήρα στο GT86, καλά το έκαναν. Θεωρώ ότι η επιλογή ανάμεσα σε κινητήρες ποτέ δεν είναι κάτι αρνητικό. το έγκλημα εδώ έγινε στο 86 (ή πιο σωστά η στρατηγική απόφαση για να μην κανιβαλίσουν πωλήσεις supra) αφού εαν το 86 με mild turbo/compressor πήγαινε σε κάτι ~260hp (και το 86 είναι ~1260 κιλά) και με την αντίστοιχη καμπύλη ροπής θα έπεφτε κλάμα που το μικρό αμάξι θα έδερνε το μεγάλο γενικά καλές οι επιλογές κινητήρων αλλά να έχουν νόημα πλεον ένα "καθημερινό" sedan έχει 250hp+ (όχι ελλάδα) το να βγάζεις όχημα επιδόσεων έστω και με την μεγάλη "μικρή" έκδοση στα 260 είναι αστείο καλώς ή κακώς τα νούμερα σε ιποδύναμη έχουν ξεφύγει και δεν λέω πως η κάθε supra πρέπει να έχει όσα άλογα έχει ενα hellcat/ford gt500 αλλά περίμενα τουλάχιστον base 300 και "full extra" κάπου στα 450 edit@Lamogio https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B48 ο μικρόςhttps://en.wikipedia.org/wiki/BMW_B58 ο μεγάλος Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 14, 2019 από shattered 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 15, 2019 #7162 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2019 1 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 15, 2019 #7163 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2019 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 15, 2019 #7164 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2019 To 86 ποτέ δεν βγήκε για άλογα αλλά για προσιτού κόστους fun but sensible rwd οχήματος. Αν ψάχνεις άλογα και 0-100, θες Golf GTI, Hyundai i30N κλπα , το 50-50 βάρους, boxer μοτέρ, ψαγμένο στήσιμο δεν λένε κ πολλά εφόσον έχεις άλλες προτεραιότητες. Υπάρχουν κ επιλογές όπως η Monstaka που το κάνει πύραυλο εδάφους-εδάφους (γράφει χρόνο Μ3...) αλλά δεν έχει καμία σχέση με καθημερινό όχημα εκτός αν φοράς s&m κ τα βράδια σε φωνάζουν Λάουρα... Δε συμφωνώ απολύτως με το styling , το προτιμώ όμως απο την Z4 ενώ πιστεύω οτι θα γράφει καλύτερα απο κοντά (κυριολεκτικά κ μεταφορικά ) Τα στοιχεία που έδωσε ο Tada πριν απο καιρό για τις διαφοροποιήσεις : Παράθεση Of course, major components are shared, such as engine and carriages, but even the tuning of the engine and transmission are different too. Παράθεση I will elaborate that the target for this A90, was the Porsche Cayman Παράθεση The turn-in for this car is unusually responsive for a car with an inline-6 in front, but it still manages to be extremely stable at high speed cruise at well over 200km/h.Part of the secret to this newly found stability and response in handling is the new differential gear unit that was developed for this car. I can’t elaborate at this time, but please look forward to the release of information on this unit. http://club4ag.com/chief-engineer-tetsuya-tada-reveals-the-a90-supra-through-a-viewpoint-of-joint-development-with-bmw/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 15, 2019 #7165 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2019 Το σημαντικότερο απ όλα δεν έγραψες. Το GT86 είναι πισωκούνα, με τέλεια κατανομή βάρους και άψογη πλατφόρμα. Επίσης πούλησε μόνο Αμέρικα. Ποιος Ευρωπαίος θα αγοράσει 2 λίτρο ατμοσφαιρικό να πληρώνει άλλα τόσα σε ασφάλειες κλπ, και οι επιλογές αναβάθμισης του κινητήρα να είναι μετρημένες στα δάκτυλα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 15, 2019 #7166 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2019 Πιες καφέ επειγόντως Τα έγραψα αυτά στο ποστ παραπάνω , όπως κ για επιλογές βελτίωσης κινητήρα , που για μένα δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Η ουσία του αυτοκινήτου αυτού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ , κάποιες πωλήσεις στην Ευρώπη μπορείς να δεις εδώ -> http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/toyota/toyota-gt86/ Όποιος πλέον θέλει παραπάνω άλογα κ lux κλπα, μπορεί να κοιτάξει πλέον το νέο Supra με το 2λιτρο turbo , φαντάζομαι θα έρθει κι απο εδώ. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 17, 2019 #7167 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 (edited) Σαν να το παράκαναν λίγο https://jalopnik.com/what-we-found-when-we-crawled-under-the-2020-toyota-sup-1831800550 Το θετικό είναι το διαφορετικό tuning , που έχει έρεισμα σαν φράση αφού ο άνθρωπος που το ανέλαβε παρέδωσε και το project GT86/Subaru BRZ και οτι πλέον μπορείς να πηγαίνεις κ σε αντιπροσωπείες BMW σε περίπτωση που της Toyota σου πέφτει μακριά Εδώ πιο συγκεκριμένα -> https://jalopnik.com/here-s-where-toyota-and-bmw-parted-ways-on-the-new-supr-1831780403 Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 17, 2019 από Thresh86 δεν έμπαινε 2α 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 17, 2019 #7168 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 Αφού είπαμε είναι bmw z4 με άλλο καβούκι. Γιατί σας φαίνεται περίεργο; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 17, 2019 #7169 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 Εγω δε θα πληρωνα τιμη BMW για αυτο το πραγμα. Θα επαιρνα τη μπεμπα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 17, 2019 #7170 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 πριν 30 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Αφού είπαμε είναι bmw z4 με άλλο καβούκι. Γιατί σας φαίνεται περίεργο; Είπαμε toyota έψαχνε κινητήρα-μετάδοση , όχι οτι μέχρι κ οι σωλήνες ψύξης θα είναι απευθείας απο bmw parts. Δηλαδή να πάρει τη μαγιά κ να χτίσει/βελτιώσει/πάνω σε αυτό. Υποτίθεται όπως είπε και ο Tada, οτι το tuning είναι της Toyota. Περιμένω να δω τα πρώτα group τεστ με Cayman αλλά και την ανταπόκριση απο την tuner κοινότητα. Ιδιαίτερα το 2ο , σε JDM σκηνικό , πρέπει να αποδώσει καλά. Ειδάλλως .... Γιατί ξέρεις τι σημαίνει αυτό honda μου έτσι -> A huge part of the A80 Supra’s appeal was the tough iron-block twin-turbo 2JZ engine, capable of withstanding immense heat and pressure during modifications for wild horsepower gains. I personally have no doubt that tuners will try truly wild stuff with the new Supra—after all, there’s plenty of parts and tunes available for the new BMW M3, and a lot can be done with any modern turbo car—but it remains to be seen if BMW’s motor can put down crazy power and still be reliable. Ίδια αξιοπιστία σε tuning καταστάσεις του 2JZ με τον B58B30M0 ? ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ ? 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 17, 2019 #7171 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε: Είπαμε toyota έψαχνε κινητήρα-μετάδοση , όχι οτι μέχρι κ οι σωλήνες ψύξης θα είναι απευθείας απο bmw parts. Δηλαδή να πάρει τη μαγιά κ να χτίσει/βελτιώσει/πάνω σε αυτό. Υποτίθεται όπως είπε και ο Tada, οτι το tuning είναι της Toyota. Περιμένω να δω τα πρώτα group τεστ με Cayman αλλά και την ανταπόκριση απο την tuner κοινότητα. Ιδιαίτερα το 2ο , σε JDM σκηνικό , πρέπει να αποδώσει καλά. Ειδάλλως .... Γιατί ξέρεις τι σημαίνει αυτό honda μου έτσι -> A huge part of the A80 Supra’s appeal was the tough iron-block twin-turbo 2JZ engine, capable of withstanding immense heat and pressure during modifications for wild horsepower gains. I personally have no doubt that tuners will try truly wild stuff with the new Supra—after all, there’s plenty of parts and tunes available for the new BMW M3, and a lot can be done with any modern turbo car—but it remains to be seen if BMW’s motor can put down crazy power and still be reliable. Ίδια αξιοπιστία σε tuning καταστάσεις του 2JZ με τον B58B30M0 ? ΤΗ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΤΕ ? Το πιθανότερο είναι να πάρει φωτιά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιανουάριος 17, 2019 #7172 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 4 hours ago, honda22 said: Το πιθανότερο είναι να πάρει φωτιά. Αποκλειστική φωτογραφία με tuning expert να ενεργοποιεί βελτιώσεις στον κινητήρα χρησιμοποιώντας τηλεχειριστήριο: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιανουάριος 17, 2019 #7173 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 πριν 27 λεπτά, το μέλος acct έγραψε: Αποκλειστική φωτογραφία με tuning expert να ενεργοποιεί βελτιώσεις στον κινητήρα χρησιμοποιώντας τηλεχειριστήριο: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιανουάριος 17, 2019 #7174 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 Βλέπετε τίποτα περίεργο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Ιανουάριος 17, 2019 #7175 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 παρακαλώ βοήθεια... αν πάντως μιλάμε για το αλουμινιένιο μπλοκ δεν νομίζω ότι υπάρχει κινητήρας βενζίνης στην τρέχουσα παραγωγή που δεν είναι αλουμίνιο(λίγο το βάρος, κυρίως οι ρύποι και το αλουμίνιο είναι πιο πολύ ανάγκη παρά πολυτέλεια) πάντως αν πιστέψουμε το wikipedia που λέει ότι ο b58 είναι closed deck + πρακτικά το ίδιο block με τον diesel b57, λογικά απο μηχανικής απόψεως δεν θα έχει ιδιαίτερα θέμα, τώρα αν τα ηλεκτρονικά αποφασίσουν να κάνουν πάρτυ.....(ή εαν η κεφαλή είναι για σφαίρα απο πλευράς "πειράγματος") Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιανουάριος 17, 2019 #7176 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 11:1 λόγος συμπίεσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Ιανουάριος 17, 2019 #7177 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 26 minutes ago, Nickzzz said: 11:1 λόγος συμπίεσης. μπορεί αυτό κάποτε να ήταν νούμερο "καλού" ατμοσφαιρικού αλλά πλεον με την mazda (skyactiv 1 στο 14:1 και τον skyactiv 2 να ετοιμάζεται στο 16:1) σε ατμοσφαιρικά και κυρίως ο 4λιτρος του a8/s8/rs6 κλπ είναι στο 10,5:1 (v8), όπως και ο v8 των amg-gt o 3λιτρος n54/n55 της bmw (ο προηγούμενος) ήταν στο 10,2:1 λίγο ο άμεσος ψεκασμός, λίγο το/τα "καλύτερα" turbo , λίγο το air/water intercooler λίγο και η καλύτερη τεχνολογία μια χαρά ανεβαίνει η συμπίεση βέβαια πως θα αντιδράσει αυτός ο κινητήρας στο ελληνικό νεροζούμι που το λέμε βενζίνη.... ίσως να δούμε τι λένε στα bmw forums (αλλά από την άλλη πόσα bmw πουλήθηκαν με τέτοιους κινητήρες και πόσοι γράφουν σε forum) ps. στα τυπικά "hot hatches" είναι περίπου στο 10:1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιανουάριος 17, 2019 #7178 Κοινοποίηση Ιανουάριος 17, 2019 Της Mazda είναι ειδικές περιπτώσεις και το 14:1 κιόλας είναι σε ατμοσφαιρικό (atkinson). O 4,0 L V8 που μπαίνει στο S8 είναι 9,3:1. Και αν δούμε τις δυνατές εκδόσεις των περισσότερων hatches ? είναι πιο κοντά στο 9 παρά στο 10. Τέλος πάντων, η παρατήρηση αυτή ήταν για τις αναφορές πόσο, ή για το πόσο εύκολα θα μπορεί να βελτιωθεί στο μέλλον σε σχέση με τον παλιό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Ιανουάριος 18, 2019 #7179 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2019 για την mazda το γράφω μιας και είναι η μόνη που ακόμη κυνηγά την ατμόσφαιρα (ακόμη και η honda πήγε turbo) για το s8 ναι η wikipedia με πρόδωσε (οκ περίπου, αρχικά το rs7 είχε 10.1:1 και μετά τι ρίξανε και αυτό στο 9.3... ψηφίζω detonation) τα περί βελτίωσης εξαρχής τα άκουγα πάντως λίγο βερεσέ ποιος θα μπορέσει να κάνει εύκολα tuning σε άμεσο ψεκασμό?(δεν μιλάμε όπως παλιά άντε βάλαμε μεγαλύτερα μπεκ/αντλία πειράξαμε και ένα χάρτη και τέλος) "βελτιωτικές" αντλίες υψηλής πίεσης δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα (απ'όσο θυμάμαι και στα nd miata όταν βγήκαν τα πρώτα turbo kit όλοι έλεγαν πρακτικά μας περιορίζει το καύσιμο) το αυτόματο κιβώτιο είναι ερωτηματικό τα 3 χιλιάδες ηλεκτρονικά ίσως είναι ρίσκο (ηλεκτρικές αντλίες νερού για turbo) το intercooler που είναι μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής εισάγει πονοκεφάλους (αν φτάσουν σε σημείο να χρειάζονται μεγαλύτερο) η ρημάδα η καδένα είναι απο την πίσω πλευρά.... από την άλλη βέβαια βλέπεις τέτοια νούμερα με ένα jb4 ("παράλληλο" εγκεφαλάκι)https://www.n54tech.com/forums/attachment.php?s=8659509aad794337b8ae2e80e92c9662&attachmentid=42373&stc=1&d=1450213386 και λες ότι ίσως το πράγμα έχει μέλλον σε κάθε περίπτωση ας βγει στην αγορά με το καλό και θα φανεί πως θα το "αποδεχτεί" η tuning κοινότητα (ειδικά έχω απορία να δω τι θα κάνουν οι jdm βελτιωτές που πρακτικά θα πρέπει να βρουνε "λύσεις" σε μια πλατφόρμα εντελώς άγνωστη για αυτούς) Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 18, 2019 #7180 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2019 Και γιατι να μη ριξει ενα V8, αν δεν του φτανουν τα 400 αλογα? Και γιατι να μην παρει μια Porsche να τελειωνει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now