Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Ναι γαμωτο, πισω ειδικα η δαγκανα φενεται γελοια (288mm δισκος).   Το επομενο project ειναι big brake kit. Θα μπει ενα κιτ της Brembo μπροστα 4πιστονο 348χ 30 και πισω θα βαλω τα μπροστα που εχω τωρα (312mm) Μαλλον Φεβρουαριο/Μαρτιο θα γινει.

Golf ειναι αυτο?

Κατι σε 360 "μαμα" σε ενδιαφερει??

 

Σταθερη δαγκανα με σταθερο δισκο θα εχεις προβλημα

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Επειδή ο συγκεκριμένος έχει κάνει αρκετά τεστ, όταν η θερμοκρασία είναι κάτω των 7 βαθμών, τα χειμερινά ή τα all season δουλεύουν πολύ καλύτερα απ'ότι τα θερινά λάστιχα.

 

 

Καλά τα 4 seasons αλλά μάλλον μόνο όσα είναι απο καλή εταιρεία.

Δοκίμασα αυτά Kenda Klever 4 seasons με vitara 1 σε διαδρομή πάνω στο βαρνάβα και δεν κατάλαβα και τρελή διαφορά προς το καλύτερο απο τα latide cross που είχα δοκιμάσει πρόπερσυ σε πανω κάτω ίδια διαδρομή.

Δεν μένεις αλλά δε σε πάνε και πολύ μακρύτερα απο πολύ καλά summer 60-40 ή και 65-35 άσφαλτο χώμα.

Στην διαδρομή μάλιστα στο πήγαινε  απο Αγio στέφανο, στo Kαπανδρίτι ξεκινούσαν οι πέτσες στο δρόμο.

Ε εκεί σε μια δεξιά φουρκέτα περίεργη που έκλεινε απότομα βγήκα τελείως αντίθετο με την μούρη να σημαδεύει το βουνό στα αριστερά και με έλουσε λίγο κρύος ιδρώτας.

Και γενικά δεν είναι ότι βγήκα 1η φορά στο χιόνι, όλο το πήγαινε το πήγα με πίσω μόνο για να έχει λίγο πλάκα και δίπλωμα γενικά.?

Στο γυρισμό που είχε σαφώς βαθύτερο χιόνι με ολική κάλυψη όπως φαίνεται στην φώτο και έπρεπε να ανεβούμε ανηφορίτσες χωρίς 4x4 δεν... 

Έλπιζα πολύ περισσότερα αφού δεν σκάβαμε κιόλας 5-6 πόντοι ήταν...

Τα kenda υπερτερούν λόγο αυλάκωσης (που προπαθεί να φτιάξει φιλμ με χιόνι που θα γκριπάρει στο χιόνι)  και ίσως λόγο θερμοκρασιών λειτουργίας γόμας, αλλά και η σχεδίαση του michelin με τα τακουνάκια της + των 2 διαφορετικών αυλακώσεων στο πέλμα έδινε περίπου το ίδιο αποτέλεσμα και ας ήταν summer...

Γενικά ότι δώσεις...

 

IMG-4d7509140477b899ee9d9af7b7e673f9-V.jpg

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, slalom said:

Golf ειναι αυτο?

Κατι σε 360 "μαμα" σε ενδιαφερει??

 

Σταθερη δαγκανα με σταθερο δισκο θα εχεις προβλημα

 

Ναι Golf mk6, 1.4 TSI (το 160αρι). 

Τι προταση εχεις ? 

Link to comment
Share on other sites

Καλή Χρονιά σε όλους

 

Αν και οι ημέρες μου στο φανατικό tuning των αυτοκινήτων , έχουν περάσει ... θα ήθελα να κάνω λίγα σχόλια σχετικά με τα πρόσφατα πόστ.

 

1)Το όριο στο tuning του αυτοκινήτου , είναι μόνο το όριο του πορτοφολιού του καθενός.

Πλέον τη σημερινή εποχή , δύσκολα λές ότι το τάδε tuning part δέν μπαίνει στο αμάξι μου (σχεδόν όλα είναι εφικτά).

 

2)Βέβαια είναι προτιμόμενες οι δοκιμασμένες λύσεις τύπου bolt-on και οι λύσεις που έχουν προέλθει από R&D τμήματα βελτιωτών με συνέπεια και ιστορία στο χώρο.

 

3)Οι λέξεις "πατέντα" και "φρένα" , δέν πρέπει ποτέ να βρίσκονται στην ίδια πρόταση ... πολύ περισσότερο δέ , να βρίσκονται συνδυαστικά πάνω σε ένα αυτοκίνητο.

 

Εχω δεί σε σύστημα φρένων , βίδες να κόβονται σαν βούτυρο ... επειδή ο μαστρομήτσος που έβαλε ταμπέλα tuning εξω από το συνεργείο του , δέν είχε πατήσει ποτέ στο μάθημα Αντοχή Υλικών.

 

Επίσης με την εισαγωγή της λέξης "αντάπτορας" στον τομέα του φρένου ... έχω δεί στην πράξη πολύ ξεχειλωμένες εφαρμογές.

Με την εκάστοτε δαγκάνα , να κόβει βόλτες σε σχέση με το σημείο στήριξης της στο άκρο , μόνο και μόνο για να "χωρέσει" ένας μεγάλος δίσκος εκεί.

 

Τέσπα ...

 

Τώρα , όσον αφορά το συγκεκριμένο παράδειγμα για το 1.4 tsi του group vag.

 

Τα κλασικά 312 φρένα είναι υπεραρκετά για το βάρος και την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου αυτού , ακόμη και σε συνθήκες καθημερινής εμπνευσμένης οδήγησης.

Τα δέ πίσω φρένα δέν χρειάζεται να τα πειράξεις.

Είναι γνωστό ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο ρόλος των πίσω φρένων είναι περισσότερο πρός το κομμάτι της ευστάθειας του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα και πολύ λιγότερο στο κομμάτι της δύναμης πέδησης.

 

Κοίτα να βελτιώσεις στα σημεία τα φρένα σου , έχοντας πάντα ποιοτικό αεριζόμενο δίσκο με καλό τακάκι , με σωστά υγρά φρένων σε DOT και ποιοτικά σωληνάκια φρένων.

Ο στόχος είναι πάντοτε , αμεσότητα στο φρενάρισμα , και αποφυγή κούρασης στο σύστημα φρένων (απανωτά φρεναρίσματα υψηλής έντασης).

 

Καλή συνέχεια στο thread

και καλά αποτελέσματα σε όσους tune-άρουν :)

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα Τασο κ σε ευχαριστω για τις υποδειξεις.


  Φυσικα και θελει εξαιρετικη προσοχη στο που θα πας το αμαξι, ειδικα οταν οι μετατροπες , δεν ειναι αλλαζω τις απλες λαμπες με αλλες LED, αλλα αναβαθμισεις σημαντικες οπως τα φρενα, αλλαγες απο manual σε DSG, ακομα και απο DSG εμπροσθοκινητο σε DSG 4x4, παντα σε στυλ retrofit με ολα τα υλικα απο VAG Group και με τις απαραιτητες κωδικοποιησεις στο VCDS.

  Στο δικο  μου αμαξι, τωρα.... εχω διαλεξει ανθρωπο με εμπειρια αναβαθμισεων πανω σε VAG , ο οποιος συνεργαζεται (ακα ειναι εξουσιοδοτημενος) με μεγαλο οικο εξωτερικου. Οποτε ξερω οτι φερνει (κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο) ειναι προσεγμενο και διαλεγμενο για το δικο μου αμαξι.  Αυτην την στιγμη (με περιπου 220 αλογα στο 1.3 bar) ειμαι καλα στα φρενα, με μονη αλλαγη της μπροστινης πλακας με μια διατρυτη Brembo (αυθεντικη, οχι Κινεζικη γιατι εχουν κυκλοφορισει καποιες)  και καλα ΑΤΕ τακακια μπρος πισω...

  Προς Σεπτεμβρη μερια, θα ανοιχτει καπακι και θα γινει σφυρηλατο. Θελω να ακουμπησω τα 2 bar με στοχο 320-340 αλογα (Με προσθηκη αλλου turbo, intercooler κ.α). Αυτος που θα το κανει και ειναι ενας απο τους τοπ 5 στην Ευρωπη (με εδρα εδω Αθηνα), ειναι οικογενειακος φιλος και μου εβγαλε κοστολογιο που ειναι ειναι το 1/3 της αγορας.
 Οποτε και θελω πριν απο αυτο να εχω και σωστες αναρτησεις (μπηκαν Bilstein/Eibach), και καλα ζαντολαστιχα (λαστιχα μενουν) και το αμαξι να φρεναρει σωστα (που ειναι το επομενο μεγαλο project)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, YDinopoulos said:

 Προς Σεπτεμβρη μερια, θα ανοιχτει καπακι και θα γινει σφυρηλατο. Θελω να ακουμπησω τα 2 bar με στοχο 320-340 αλογα (Με προσθηκη αλλου turbo, intercooler κ.α). Αυτος που θα το κανει και ειναι ενας απο τους τοπ 5 στην Ευρωπη (με εδρα εδω Αθηνα), ειναι οικογενειακος φιλος και μου εβγαλε κοστολογιο που ειναι ειναι το 1/3 της αγορας.
 Οποτε και θελω πριν απο αυτο να εχω και σωστες αναρτησεις (μπηκαν Bilstein/Eibach), και καλα ζαντολαστιχα (λαστιχα μενουν) και το αμαξι να φρεναρει σωστα (που ειναι το επομενο μεγαλο project)

 

Λογικά θα χρειαστείς και ενα μπλοκέ μπροστά γιατί τόση δύναμη και αντίστοιχα υψηλή ροπή δεν βγαίνουν δυστυχώς σε Ελληνική άσφαλτο εύκολα, εκτός αν πατάς το πόδι σου >50% μόνο σε ευθεία και πάνω απο 3η...

 

Εξαρτάται βέβαια και το πως οδηγείς και τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητο αλλά γενικώς >από τα 250 σε προσθιοκίνητο είναι σχετικά δύσκολα τα πράγματα!

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Καλησπερα Τασο κ σε ευχαριστω για τις υποδειξεις.


  Φυσικα και θελει εξαιρετικη προσοχη στο που θα πας το αμαξι, ειδικα οταν οι μετατροπες , δεν ειναι αλλαζω τις απλες λαμπες με αλλες LED, αλλα αναβαθμισεις σημαντικες οπως τα φρενα, αλλαγες απο manual σε DSG, ακομα και απο DSG εμπροσθοκινητο σε DSG 4x4, παντα σε στυλ retrofit με ολα τα υλικα απο VAG Group και με τις απαραιτητες κωδικοποιησεις στο VCDS.

  Στο δικο  μου αμαξι, τωρα.... εχω διαλεξει ανθρωπο με εμπειρια αναβαθμισεων πανω σε VAG , ο οποιος συνεργαζεται (ακα ειναι εξουσιοδοτημενος) με μεγαλο οικο εξωτερικου. Οποτε ξερω οτι φερνει (κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο) ειναι προσεγμενο και διαλεγμενο για το δικο μου αμαξι.  Αυτην την στιγμη (με περιπου 220 αλογα στο 1.3 bar) ειμαι καλα στα φρενα, με μονη αλλαγη της μπροστινης πλακας με μια διατρυτη Brembo (αυθεντικη, οχι Κινεζικη γιατι εχουν κυκλοφορισει καποιες)  και καλα ΑΤΕ τακακια μπρος πισω...

  Προς Σεπτεμβρη μερια, θα ανοιχτει καπακι και θα γινει σφυρηλατο. Θελω να ακουμπησω τα 2 bar με στοχο 320-340 αλογα (Με προσθηκη αλλου turbo, intercooler κ.α). Αυτος που θα το κανει και ειναι ενας απο τους τοπ 5 στην Ευρωπη (με εδρα εδω Αθηνα), ειναι οικογενειακος φιλος και μου εβγαλε κοστολογιο που ειναι ειναι το 1/3 της αγορας.
 Οποτε και θελω πριν απο αυτο να εχω και σωστες αναρτησεις (μπηκαν Bilstein/Eibach), και καλα ζαντολαστιχα (λαστιχα μενουν) και το αμαξι να φρεναρει σωστα (που ειναι το επομενο μεγαλο project)

 

Το group VAG το έχω σπουδάσει τα τελευταία 15 χρόνια , οπότε ξέρω κάποια πράγματα από πρώτο χέρι , γιατί τα έκανα.

Δέν βασίζομαι σε πράγματα που "άκουσα" μου "είπαν" κλπ.

 

Μιάς και βλέπω ότι είσαι μέσα στο πνεύμα της βελτίωσης και ευτυχώς που έχεις δικό σου μηχανικό-βελτιωτή , θα σου γράψω 2-3 πραγματάκια σε πολύ ειλικρινή βάση.

 

Σκέψου ξανά και ξανά , άν ο στόχος ιπποδύναμης που έχεις βάλει , είναι λογικό και ορθό να γίνει πάνω στον 1.4 tsi.

Νομίζω ότι στην πράξη , το τελικό αποτέλεσμα δέν θα είναι αυτό που περιμένεις (κυρίως στον τομέα αίσθησης οδήγησης).

 

Οι Αμερικάνοι έχουν ένα ρητό το οποίο έχει εφαρμογή ακόμη και στα turbo setups (και όχι άδικα)

There's no replacement for displacement.

 

Τελειώνω εδώ το σχόλιο αυτό , γιατί είναι καθαρά δική σου απόφαση.

 

Στον τομέα φρένα αφού στοχεύεις στα άλογα που γράφεις , θές κάτι αρκετά παραπάνω από τα εργοστασιακά 312 του gti και 345 του s3.

Αν μείνεις στις εύκολες λύσεις , θα πάς για φρένα ttrs.

 

Εγώ στο Golf όταν είχα λίγα παραπάνω άλογα από αυτά που γράφεις , είχα προτιμήσει 6πίστονα monobloc brembo (ανταλλακτικό vag από vw tuareg ή audi Q7-4.7) σε 355x34 δίσκους.

και τότε μόνο είχα τοποθετήσει πίσω τα 310x22 για λόγους σωστής κατανομής στο σύστημα πέδησης.

Τα είχα επιλέξει επίσης , γιατί βίδωναν ακριβώς στα άκρα του gti , χωρίς αντάπτορες , αποστάτες κλπ.

 

Το αποτέλεσμα είχε υπερβεί κάθε προσδοκία μου , το φρενάρισμα ήταν εξωπραγματικό.

 

Πολύ φιλικά , εύχομαι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ότι αποφασίσεις να κάνεις.

Αν χρειαστείς κάτι και μπορώ να βοηθήσω , pm me.

 

 

πριν 3 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Λογικά θα χρειαστείς και ενα μπλοκέ μπροστά γιατί τόση δύναμη και αντίστοιχα υψηλή ροπή δεν βγαίνουν δυστυχώς σε Ελληνική άσφαλτο εύκολα, εκτός αν πατάς το πόδι σου >50% μόνο σε ευθεία και πάνω απο 3η...

 

Εξαρτάται βέβαια και το πως οδηγείς και τι θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητο αλλά γενικώς >από τα 250 σε προσθιοκίνητο είναι σχετικά δύσκολα τα πράγματα!

 

Δυστυχώς δέν αντιμετωπίζεται η υπερβολική δύναμη με το μπλοκέ.

Το αποτέλεσμα θα είναι να σπινιάρει και τους δύο τροχούς του άξονα ταυτόχρονα.

 

Τίποτα , η λύση στα vag μετά τα 250 άλογα , είναι haldex ή torsen.

:)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάπως υπερβολή τα 355;

 

Εδώ το R με 300 άλογα φοράει 340mm & 310mm αντίστοιχα. Προφανώς δεν γνωρίζω, γι αυτό ρωτάω.
Εκτός αν έχουν πιο δυνατή αντλία ή κάτι άλλο πχ που τα καθιστούν πιο αποδοτικά παρόλο τον μικρότερο δίσκο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Δεν είναι κάπως υπερβολή τα 355;

 

Εδώ το R με 300 άλογα φοράει 340mm & 310mm αντίστοιχα. Προφανώς δεν γνωρίζω, γι αυτό ρωτάω.
Εκτός αν έχουν πιο δυνατή αντλία ή κάτι άλλο πχ που τα καθιστούν πιο αποδοτικά παρόλο τον μικρότερο δίσκο.

 

Η υπερβολή είναι κάτι υποκειμενικό.

Ο καθένας μας , έχει διαφορετικά όρια σε αυτή :)

 

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα 345 φρένα του Golf R είναι λίγα για αυτό το αυτοκίνητο.

 

Μήν συγκρίνεις τα φρένα με κύρια παράμετρο τη διάσταση του δίσκου.

Ο τύπος της δαγκάνας παίζει τον κυρίαρχο ρόλο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, TASOS said:

Δυστυχώς δέν αντιμετωπίζεται η υπερβολική δύναμη με το μπλοκέ.

Το αποτέλεσμα θα είναι να σπινιάρει και τους δύο τροχούς του άξονα ταυτόχρονα.

 

Τίποτα , η λύση στα vag μετά τα 250 άλογα , είναι haldex ή torsen.

:)

 

Ναι σύμφωνοι απλά είναι λίγο πιο "στρωτές" οι αντιδράσεις και μπορείς να πατήσεις και λίγο σε καμια στροφή με καλές συνθήκες (ζεστά λάστιχα/σωστή άσφαλτο), σίγουρα βέβαια όχι όπως 4κίνηση, ειδικά torsen.

 

Για τα φρένα θα συμφωνήσω, για πίσω η ετοιμη λύση με τα 310 του r ειναι μια χαρά και μπροστά tt rs λογικά επίσης. 

Το καλό του vag είναι αυτο, οτι πολλά πράγματα κουμπώνουν σε διαφορετικά αυτοκίνητα (και στο δικο μου αντίστοιχη φάση εχω κάνει βάζοντας gti 6 φρένα μπρος-πισω)

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Ναι Golf mk6, 1.4 TSI (το 160αρι). 

Τι προταση εχεις ? 

Πλευστη δαγκανα απο Α6 με διπλα εμβολα σε 360mm δισκο. Εννοειται χωρις ανταπτορες κλπ

Βαζουνε και απο Bentley καποιοι. 

Θαμπορουσες να βαλεις αργοτερα και πισω αεριζομενα

πριν 10 ώρες, το μέλος TASOS έγραψε:

Είναι γνωστό ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα ο ρόλος των πίσω φρένων είναι περισσότερο πρός το κομμάτι της ευστάθειας του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα και πολύ λιγότερο στο κομμάτι της δύναμης πέδησης.

Εδω θα διαφωνησω, βοηθανε αρκετα

πριν 3 ώρες, το μέλος TASOS έγραψε:

Μιάς και βλέπω ότι είσαι μέσα στο πνεύμα της βελτίωσης και ευτυχώς που έχεις δικό σου μηχανικό-βελτιωτή , θα σου γράψω 2-3 πραγματάκια σε πολύ ειλικρινή βάση.

 

Σκέψου ξανά και ξανά , άν ο στόχος ιπποδύναμης που έχεις βάλει , είναι λογικό και ορθό να γίνει πάνω στον 1.4 tsi.

Νομίζω ότι στην πράξη , το τελικό αποτέλεσμα δέν θα είναι αυτό που περιμένεις (κυρίως στον τομέα αίσθησης οδήγησης).

 

Οι Αμερικάνοι έχουν ένα ρητό το οποίο έχει εφαρμογή ακόμη και στα turbo setups (και όχι άδικα)

There's no replacement for displacement.

Εχει δικιο

Βρες ενα μοτερ απο ΤΤ και ανεβα απο εκει

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος minast έγραψε:

Ας δούμε και κάτι πιο πεζό... τί γίνεται όταν πέσει ταμπέλα αυτοκινητόδρομου:

https://www.abc.net.au/news/2019-01-08/tullamarine-freeway-sign-falls-and-crushes-car/10700470

 

19qUoUu.gif

  • Like 1
  • Wow 3
Link to comment
Share on other sites

ελαφρώς δύσκολο στην ανάγνωση αλλά...
tmhtcoubce3n1zexlzju.jpg

 

βγάζουν "supra" με 1410kg/197hp?

οκ τα σκ@τωσαν με το gt86/fr-s/brz όταν δεν του έδωσαν (μέχρι και σήμερα) άλογα
αλλά αυτό είναι απλά για κλάματα

θα το πω απλά
όσο θρύλοι ήταν τα τζαπόνια στα 90s για τις επιδόσεις τους
τόσο περίγελος έγιναν πλέον (άντε στην αρχή άξιζε το r35 αλλά πλεον θυμίζει πιο πολύ muscle car παρά ιαπωνική κατασκευή)
ps. το gt-86 στο αμέρικα έχει 205 άλογα

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

πριν 42 λεπτά, το μέλος shattered έγραψε:

ελαφρώς δύσκολο στην ανάγνωση αλλά...
 

 

βγάζουν "supra" με 1410kg/197hp?

οκ τα σκ@τωσαν με το gt86/fr-s/brz όταν δεν του έδωσαν (μέχρι και σήμερα) άλογα
αλλά αυτό είναι απλά για κλάματα

θα το πω απλά
όσο θρύλοι ήταν τα τζαπόνια στα 90s για τις επιδόσεις τους
τόσο περίγελος έγιναν πλέον (άντε στην αρχή άξιζε το r35 αλλά πλεον θυμίζει πιο πολύ muscle car παρά ιαπωνική κατασκευή)
ps. το gt-86 στο αμέρικα έχει 205 άλογα

 Εν τω μεταξύ οι 2λιτροι θα είναι μόνο για την Ιαπωνία, τουλάχιστον  στην αρχή. Αλλά 2λιτρος με τούρμπο και μόνο 260 άλογα ???

Link to comment
Share on other sites

Αυτούς είχε η BMW περίσσιους :hehe:

Spoiler

Νταξ, βγάζω χολή, το ξέρω. Αλλά δε γίνεται να μου αναβιώνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο και να μην είναι καν δικό σου. Δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις (ή μάλλον υπάρχει καθώς θα βάλουν τρελά φράγκα τις τσέπες).

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.