slalom Ιανουάριος 4, 2019 #7101 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2019 225/40 R18 ήθελε τωρα θελει και μεγαλυτερα φρενα γιατι φαινονται λιγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Ιανουάριος 5, 2019 #7102 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 5, 2019 #7103 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Fiesta, δύναμη Φοβερή δουλειά εκεί στο Drive btw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 5, 2019 #7104 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 @PetrosD https://www.autoblog.gr/2019/01/03/bre8hkan-se-apothhkh-11-bmw-seira-5-e34-tou-1994-me-0-xlm/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 5, 2019 #7105 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Το έχω δει απο προχτες! Κράτα μου μία σε παρακαλώ! 525. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 5, 2019 #7106 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2019 Το κακο ειναι οτι θα πανε ακλαφτα και οταν προκειται για ενα αξιομαχο οχημα ακομα και στης μερες μας.Btw o κουμπαρος που αποφασισε να παρει τις πινακιδες απο την δικια του.(ε 34 520 αυτοματη). In other news εχει λιγη ωρα που γυρισα απο Μετεωρα. Να το πω καπως ετσι ξεσκονισα τις ικανοτητες μου για drift on ice. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamogio Ιανουάριος 6, 2019 #7107 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Καλοτάξιδο. Γράψε στην αυτοκίνηση λέμε. πριν 3 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Περιμένουμε εντυπώσεις στο ανάλογο θέμα! Καλοτάξιδο! Λοιπόοοον το αυτοκίνητο το έχω από τα μέσα Δεκεμβρίου περίπου, είναι το 1.4 με τα 140 άλογα. Η αλήθεια είναι ότι δεν του έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα περίπου 500. Μέσα σε αυτά είναι και μια φορά Αθήνα από Χαλκίδα. Οδηγικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό (golf, focus, pulsar) είναι στα ίδια ή και σε μερικές περιπτώσεις καλύτερο, τουλάχιστον στο τομέα της άνεσης. Πριν καταλήξουμε έγινε test drive και στα 4. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι που φοράει πίσω έχουν διαφορά σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του focus πχ. Δεν θυμάμαι πόσο λέει ο κατασκευαστής αλλά από κατανάλωση κυμαίνεται από 6-8. Στην πόλη είναι αρκετά δύσκολο να πέσεις κάτω από τα 7,5, στην εθνική με cruise control στα 130 είναι στα 6 ανάλογα και άμα έχει ανηφόρα ή όχι. Ανάμεσα στα 4 προσωπική γνώμη πάντα, σε εθνική ήταν το πιο άνετο για τους επιβάτες και στο μόνο που χάνει ελάχιστα από το focus είναι η πληροφόρηση που έχεις από το τιμόνι. Στο ceed όπως και στα άλλα μέσα στην πόλη είναι ελαφρύ και κόβει καλά αλλά όταν θες να πιέσεις σε στροφές το καλύτερο είναι του focus, όχι ότι στα άλλα είναι κακά απλά είναι πιο "ουδέτερα". Από θορύβους είναι σε καλά επίπεδα για τα δικά μου γούστα και εκεί περίπου στα 120+ ακούγεται ένα ελαφρύ βουητό από τον αέρα. Γενικά επειδή είναι σταθερό στο δρόμο νομίζεις ότι οδηγείς πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Ότι άλλο θέλετε ρωτήστε γιατί δεν ξέρω τι να πρωτοπώ και μακάρι να σας καλύψω… 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 6, 2019 #7108 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 Να φανταστώ μιλάς για το νέο Focus, σωστά; Σίγουρα οι πολλαπλοί πίσω είναι η καλύτερη λύση αλλά διαβάζω ότι στο Focus έχει γίνει άριστη δουλειά στο πίσω μέρος, ποια η γνώμη σου (και σε σχέση με το Ceed). Πάντως η Kia έχει κάνει τεράστια βήματα, σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου κάποιο μοντέλο της αν έψαχνα για αυτοκίνητο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιανουάριος 6, 2019 Δημοφιλής Δημοσίευση #7109 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 (edited) Η ΚΙΑ για μένα έχοντας εμπειρία από όχι ακριβό της αυτοκίνητο (το Cerato 1.6 το οποίο το έκανα δώρο στον πατέρα μου φεύγοντας από Ελλάδα) ειδικά μετά το Ceed κοιτάει τον ανταγωνισμό στα ίσα. Από βλάβες τώρα το Cerato στα 12.5 χρόνια που το έχουμε έχει βγάλει: Μία κλειδαριά οδηγού και ένα compressor aircondition (για το τελευταίο μάλλον φταίω εγώ γιατί σε ανηφόρα με πολλά χιλιόμετρα -120, 130- και πολλές στροφές -4.500- πάτησα το κουμπί). Από εκεί και πέρα μόνο τα service του. Τώρα έχει 180.000 χλμ. On another note, μπήκε στο S8 Stage 2 remap. Πάει ελαφρώς καλύτερα αλλά θέλει μια-δυο μέρες ακόμα για να στρώσει τελείως. Επίσημα από τον βελτιωτή 688 άλογα και 98.5 κιλά ροπή. Αυτό είναι με 98 οκτάνια βενζίνη. Το file που περάστηκε έχει επιλογή και για 104 οκτάνια με 710 άλογα και 102 κιλά ροπή. Αλλά εδώ στο Norway δύσκολο να βρω τέτοιο πράγμα. Η αλλαγή στα modes (stock, 95, 98, 104) γίνεται από το cruise control. Νεότερα όταν στρώσει λίγο. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 6, 2019 από jax7480 8 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamogio Ιανουάριος 6, 2019 #7110 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 πριν 19 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Να φανταστώ μιλάς για το νέο Focus, σωστά; Σίγουρα οι πολλαπλοί πίσω είναι η καλύτερη λύση αλλά διαβάζω ότι στο Focus έχει γίνει άριστη δουλειά στο πίσω μέρος, ποια η γνώμη σου (και σε σχέση με το Ceed). Πάντως η Kia έχει κάνει τεράστια βήματα, σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου κάποιο μοντέλο της αν έψαχνα για αυτοκίνητο. Ναι ναι για το καινούργιο Focus. Κοίτα θα σου μιλήσω ειλικρινά αλλά από την δική μου οπτική γωνία. Το focus που οδήγησα ήταν το st-line που έχει πιο χαμηλή ανάρτηση και όντως έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, βοηθάει και το καινούργιο πλαίσιο, και είναι ότι πρέπει για άτομα που θέλουν να βγάλουν και το κάτι παραπάνω στην οδήγηση. Στρίβει καλά, αρκετά καλά (σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα) αλλά μετά από κάποια ώρα γίνεται κουραστικό κοπανάει περισσότερο σε σχέση με το ceed και το golf. Αυτοί που έκατσαν πίσω και στα 4 που δοκίμασα μου είπαν οτι δεν ήταν άνετα, όχι από χώρους αλλά από τους κραδασμούς. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιανουάριος 6, 2019 #7111 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 Μναρα το τουτου lamogio ...βάλε το κ εδώ φωτό μην το ψάχνουμε στα άλλα ποστς!καλά και ασφαλη χιλιόμετρα...! @jax7480 καλά το έχεις πάει σε άλλο επίπεδο.....100 κιλά ροπη......?!?!?!wtf...!πως πάει ο αυχένας σου?θες κολάρο μετά?χαχαχ 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιανουάριος 6, 2019 #7112 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 Με 2α αν πατήσεις τέρμα γκάζι ο μόνος τρόπος να μην κοπανήσεις το κεφάλι σου στο προσκέφαλο είναι να έχεις τον λαιμό του Σώρρας. Υπάρχει εδώ μέσα παλιό μέλος που το έχει οδηγήσει αλλά δεν γράφει στο φόρουμ εδώ και καιρό. Αυτό έγινε πριν το downpipe και το stage 2. Γενικά έμπειροι οδηγοί που το οδήγησαν (δεν μιλάμε για οδήγούς WRC, αλλά καθημερινούς ανθρώπους) τρόμαξαν όλοι. @Lamogio Βάλε μερικές φωτό να χαζέψουμε. Απο το εσωτερικό κυρίως. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Lamogio Ιανουάριος 6, 2019 Δημοφιλής Δημοσίευση #7113 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 (edited) Το OnePlus X δεν κάνει καλή δουλειά στις φωτογραφίες αλλά η προσπάθεια μετράει... Spoiler Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 6, 2019 από Lamogio 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιανουάριος 6, 2019 #7114 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 Λογικά το Focus στην "απλή" έκδοση θα είναι πιο πολιτισμένο, δε θα κοπανάει τόσο κλπ. Πάντα οι σπορ εκδόσεις για κερδίσουν σε άλλους τομείς, χάνουν από άνεση. Το ίδιο συμβαίνει πχ και σε σύγκριση του Leon με το Golf. Θέλω πολύ να το δω από κοντά πάντως, όπως και το νέο Focus, φαίνονται αρκετά ενδιαφέρον. Από ποιότητα πως τα πάει; Αν δεν έχει μαλακά μην μου το πεις όμως γιατί θα ξενερώσω Έχω θέμα, όταν είχα δει ένα T-Roc 4x4, Full Extra κλπ στην αντιπροσωπεία και μου είπε τιμή ο πωλητής (37k) τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πλαστικά του. Οκ, όσο ποιοτικά και να είναι στη συναρμογή, δε μου αρέσει να δίνεις τόσο λεφτά για παράδειγμα και μην παίρνεις αξιοπρεπείς πλαστικά που θα ακουμπάς όλη την ώρα (πόρτες, χερούλια κλπ). @jax7480 <-- Φήμες λένε ότι βγαίνει στην Νορβηγία και τραβάει τα κολλημένα φορτηγά 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamogio Ιανουάριος 6, 2019 #7115 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2019 πριν 3 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Λογικά το Focus στην "απλή" έκδοση θα είναι πιο πολιτισμένο, δε θα κοπανάει τόσο κλπ. Πάντα οι σπορ εκδόσεις για κερδίσουν σε άλλους τομείς, χάνουν από άνεση. Το ίδιο συμβαίνει πχ και σε σύγκριση του Leon με το Golf. Θέλω πολύ να το δω από κοντά πάντως, όπως και το νέο Focus, φαίνονται αρκετά ενδιαφέρον. Από ποιότητα πως τα πάει; Αν δεν έχει μαλακά μην μου το πεις όμως γιατί θα ξενερώσω Έχω θέμα, όταν είχα δει ένα T-Roc 4x4, Full Extra κλπ στην αντιπροσωπεία και μου είπε τιμή ο πωλητής (37k) τραβούσα τα μαλλιά μου με τα πλαστικά του. Οκ, όσο ποιοτικά και να είναι στη συναρμογή, δε μου αρέσει να δίνεις τόσο λεφτά για παράδειγμα και μην παίρνεις αξιοπρεπείς πλαστικά που θα ακουμπάς όλη την ώρα (πόρτες, χερούλια κλπ). @jax7480 <-- Φήμες λένε ότι βγαίνει στην Νορβηγία και τραβάει τα κολλημένα φορτηγά Ναι το focus στην titanium έκδοση μπορεί να ήταν πιο μαλακό αλλά εμφανισιακά δεν έχει καμία σχέση με το st-line...το st είναι πολύ πιο όμορφο. Αυτό με τα πλαστικά είναι ένα θέμα που το πρόσεχα σε όλα που είδα, αν εξαιρέσουμε το pulsar τα άλλα σε όλο το ταμπλό και στις μπροστινές πόρτες είναι μαλακό το πλαστικό και όσο κατεβαίνεις προς τα κάτω σκληραίνει. Οι πίσω έχουν πιο σκληρό πλαστικό ακόμα και στα πάνω κομμάτια. Τώρα από συναρμογή σε όλα τα μοντέλα φάνηκε οτι έχουν κάνει καλή δουλειά αλλά σε αυτό μόνο ο χρόνος θα δείξει. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιανουάριος 7, 2019 #7116 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2019 1 hour ago, jax7480 said: Γενικά έμπειροι οδηγοί που το οδήγησαν (δεν μιλάμε για οδήγούς WRC, αλλά καθημερινούς ανθρώπους) τρόμαξαν όλοι. Εμμ...λογικό?? Εδώ 40-45 kg και "δείχνουν" αρκετά, ποιά 100? Παρά τη μάζα που έχει να κινηθεί το νουμεράκι είναι λίγο εξωγήινο + οτι πρέπει να δίνει ανελέητα μέχρι κόφτες λόγω ιπποδύναμης μετά γιατί και τα πετρέλαια έχουν γεμάτες ροπές αλλά για πολύ λίγες rpm 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιανουάριος 7, 2019 #7117 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2019 @jax7480 καθαρά από περιέργεια, πέραν από το "γιατί έτσι" και το "γιατί μπορώ" όλες αυτές τις βελτιώσεις σε ένα ήδη θηρίο γιατί τις κάνεις; το πας σε καμιά πίστα πού και πού και ξεδίνεις; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιανουάριος 7, 2019 #7118 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2019 Και σε πιστα με αυτα τα specs ειναι too much. Για εδω πιστευω ειναι καλυτερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 7, 2019 #7119 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2019 @Lamogio Καλοτάξιδο το θηρίο, να το ευχαριστηθείς! 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιανουάριος 7, 2019 Δημοφιλής Δημοσίευση #7120 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2019 2 hours ago, GriGaS said: @jax7480 καθαρά από περιέργεια, πέραν από το "γιατί έτσι" και το "γιατί μπορώ" όλες αυτές τις βελτιώσεις σε ένα ήδη θηρίο γιατί τις κάνεις; το πας σε καμιά πίστα πού και πού και ξεδίνεις; Ξεκίνησα να πηγαίνω σε dragstrip όταν μπορώ. Περιμένω τώρα βέβαια τον Απρίλη να ανοίξει πάλι. Το αυτοκίνητο δεν είναι για πίστα εννοείται. Οικογενειακό αυτοκίνητο 2.2 τόνων, δεν το λες και sport για να μπει και σε πίστα. Απλά είμαι και λάτρης της ταχύτητας αλλά κυρίως της ροπής και όχι των τελικών. Και στην τελική η Νορβηγία είναι μία χώρα η οποία δεν θα με τιμωρήσει επειδή έχω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά και άλογα. Οπότε γιατί όχι; Ευχαρίστηση είναι όπως και ο υπολογιστής. Μπορώ, το θέλω και το κάνω φάση. Μου χρειάζεται μήπως ο 32πυρηνος threadripper ή μήπως η 2080 ti ή οι 960GB Optane σε RAID0; από τη στιγμή όμως που με ευχαριστεί και με παίρνει γιατί όχι; 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now