Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Επιστρέφοντας από την Αθήνα με την Εθνική Οδό κλειστή (η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου).

 

Είμαι χθες πρωί στην Αθήνα για δουλειά με μία συνάδελφο. Κατά τις 3 τελειώνουμε τις δουλειές μας και πριν μπω στο αυτοκίνητο της λέω: "Πάμε μια βόλτα από το ΙΚΕΑ;". "Πάμε" μου απαντάει. Αφού έχει περάσει λίγη ώρα, με παίρνει τηλέφωνο ο πατέρας μου. "Πού είστε;" με ρωτάει. "Στο ΙΚΕΑ" του απαντάω και μου λέει "Καθείστε εκεί. Έχει κλείσει η Εθνική Οδός από πυρκαγιά".

 

Καθόμαστε λοιπόν στο ΙΚΕΑ και μετά από 15 σουηδικά κεφτεδάκια, αμέτρητα ποτήρια αναψυκτικό, καφέ, παγωτό και τα συναφή και αφού έχουμε εξετάσει όλα τα εναλλακτικά σενάρια διαφυγής αποφασίζουμε κατά τις 6ότι το βράδυ θα είμαστε σπίτι. Μετά από αρκετή μελέτη σε χάρτες, τηλέφωνα σε γνωστούς που ξέρουν καλύτερα τους δρόμους κλπ, αποφασίζουμε πως θα ανεβούμε Οινόη από την παλαιά εθνική οδό Ελευσίνας - Θήβας, από εκεί θα κινηθούμε δυτικά για Βίλια, Ψάθα, Αλεποχώρι, Περαχώρα και θα καταλήξουμε στο Λουτράκι από όπου περνώντας είτε τη γέφυρα της Ποσειδωνίας είτε κάποια από τις δύο γέφυρες του Ισθμού θα πάμε σπίτια μας.

 

Στην περιοχή του Ασπρόπυργου συναντήσαμε πάρα πολύ δυνατό αέρα. Με τη θάλλασα να είναι αρκετές δεκάδες μέτρα στα αριστερά μας, σκάγαν πάνω στο αμάξι θαλασσινά νερά από τα κύματα. Όπου υπήρχε χώμα/σκόνη η κατάσταση έτεινε να θυμίζει αμμοθύελλα. Με χαμηλή ταχύτητα φτάσαμε στον κόμβο του Praktiker και κινηθήκαμε βόρεια. Στα πρώτα χιλιόμετρα, οι πλάτανοι δεξιά αριστερά του δρόμου κάναν πανηγύρι από τον αέρα, αλλά η κατάσταση ήταν ελεγχόμενοι. Όταν μπήκαμε για τα καλά στο βουνό, πλέον δεν υπήρχε αέρας και έτσι φτάσαμε εύκολα στην Οινόη. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε δυτικά για Βίλια. Αργά αλλά σταθερά φτάσαμε στην Ψάθα ενώ στο Αλεποχώρι είδαμε τους καπνούς στο πίσω μέρος του βουνού. Ο αέρας ήταν βοριάς και έτσι κράταγε τη φωτιά στη νότια πλευρά του βουνού. Μόνο καπνό βλέπαμε. Στο Αλεποχώρι με τη θάλασσα να είναι στα 2 μέτρα δεξιά μας και τον αέρα να φυσάει σα παλαβός, φάγαμε δεύτερο ντους αλατόνερου. Κάπου εκεί μου τελείωσε και το νερό στους υαλοκαθαριστήρες. Στάση, γέμισμα με εμφιαλωμένο (έχω πάντα καβάτζα για τέτοιες περιπτώσεις) και συνεχίζουμε.

 

Σε κάποιο σημείο που το Google Maps έδειχνε τίγκα κόκκινο από κίνηση ακινητοποιούμαστε. Ένας παππούς που αγνάντευε από την αυλή του μας ενημερώνει ότι στα 2 χιλιόμετρα υπάρχει φανάρι που ρυθμίζει την κυκλοφορία γιατί ο δρόμος λόγω κατολισθήσεων είναι πολύ στενός. Ενώ είμαστε ακινητοποιημένοι για 20 λεπτά, ενώ από το αντίθετο ρεύμα έρχονται ανά 10αδες αυτοκίνητα, εμφανίζεται περιπολικό με 6 μεγάλα μαύρα σεντάν με φιμέ. Επέστρεφε ο Παυλόπουλος από τη Μονεμβασιά... Αφού πέφτουν τα απαραίτητα μπινελίκια μας αφήνουν να φύγουμε και αργά αλλά σταθερά συνεχίζουμε το ταξίδι μας. Από εκεί και πέρα και μέχρι το Λουτράκι κινηθήκαμε με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς. Με τα πολλά γύρω στις 10 φτάσαμε στην παλιά γέφυρα του Ισθμού. Η ουρές στην περιοχή στο ρεύμα προς Αθήνα, άνευ προηγουμένου. Πάρα πολύς κόσμος θα διανυκτέρευσε στην περιοχή. Κατέβηκα, έκανα τσιγάρο, τεντώθηκα και συνεχίσαμε. Κατά τις 11, μετά από 4μιση ώρες ταξίδι έφτασα σπίτι.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος bassplayer έγραψε:

Από την εμπειρία μου με Uniroyal, έχω να πω τα καλύτερα όσο αφορά το κράτημα σε βρεγμένο με μειονέκτημα την μικρή διάρκεια ζωής του ελαστικού... 

Αυτό υπέθεσα.Πόσο σου έχουν βγάλει σε χλμ ? 

 

Το κράτημα τους και στο στεγνό πάντως είναι πολύ καλό, σε Yaris κιόλας που θα του πεις να στρίψει και θα σου πει βαριέμαι 

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο με τα σημερινά γεγονότα αλλά είδα στο δρόμο και συγκεκριμένα στον Κηφισό στο ύψος του Περιστερίου έως και Ρέντη, δύο εν δυνάμει δολοφόνους.

 

Opel Vectra ασημί που είχε χτυπήσει άξονα με την μπροστά ρόδα μόνιμα γυρισμένη προς τα μέσα (ακουγόταν συνεχώς και το λάστιχο που ούρλιαζε) κινούνται με ταχύτητα περίπου 60km/h, χαλαρός στο τιμόνι. Αντί ο τριμαλ@#$%^ να το πάει με οδική.

 

Στα καπάκια, φορτηγό με πράσινη καρότσα, τίγκα φορτωμένο με λάστιχα εντελώς λιωμένα έγερνε από το βάρος κάθε φορά που άλλαζε λωρίδα. Έγερνε κανονικά αφού όλοι μας κόψαμε απότομα ταχύτητα, λέμε θα γίνει μλκια.

 

Τους έδωσα στεγνά και τους δύο στην τροχαία με πινακίδες. Αν τους βρουν θα τους κάνω και μήνυση.

 

Εγώ στο αμάξι μόνος με τα παιδιά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 9/7/2018 at 11:43 ΠΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Μια απο τα ίδια το Σάββατο, επιστροφή απο Πλάκα Λιτοχώρου προς Κατερίνη ,  ξεκίνησε  χαλαζόπτωση και γέμισε νερό η εθνική  μέσα σε λίγα λεπτά.

Και εκεί που πατάω το κουμπί και γίνεται χόβερκραφτ το αμάξι  που πήγαινα με 100+ στην Εθνική έκοψα  στα 70 όπως όλοι εκτός απο νταλίκες ,

παρατηρώ οτι τα Uniroyal RainExpert 3 δεν καταλάβαιναν τίποτα  και διστακτικά ανέβασα ταχύτητα όπως πριν τσεκάροντας τακτικά για aquaplanning 

ή άλλες ασάφειες.

Καλα δεν ηταν και τρομερη η ταχυτητα που πηγαινες

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Thresh86 said:

Αυτό υπέθεσα.Πόσο σου έχουν βγάλει σε χλμ ? 

 

Το κράτημα τους και στο στεγνό πάντως είναι πολύ καλό, σε Yaris κιόλας που θα του πεις να στρίψει και θα σου πει βαριέμαι 

Δεν θυμάμαι, τα είχα πριν 20 χρόνια στο ηρωικό mirafiori... 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

δε μ'άφησε να κάνω edit 

 

test drive του Nissan Leaf II στην Ελλάδα απο το Drive 

 

Παράθεση

Η διάταξη των μενού πάντως θα μπορούσε να είναι απλούστερη και πιο καθαρή, ενώ η ελληνική γραμματοσειρά που έχουν επιλέξει οι Ιάπωνες θυμίζει το αλφαβητάριο της Α' Δημοτικού των Ι. Κ. Γιαννέλη και Γ. Σακκά -όταν εγώ ήμουν πρωτάκι το 1969, τέλος πάντων.
 

 

TKTS4529.jpg?itok=Krl8qXUH

 

:hehe:

 

Κατα τας γραφάς , είναι ενδιαφέρον αλλά με τσουχτερή τιμή. Ήδη στο εξωτερικό δοκιμάζεται η έκδοση με 60kWh.

 

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-nissan-leaf-ii

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Διαφορετικές μεθοδολογίες και νοοτροπίες για Toyota και BMW 


Τάδε έφη Tetsuya Tada Supra’s chief engineer

 

fy2oogg5gaxhr4xsjrpf.png

 

impressive was the amount of road testing and final tuning they would do (BMW) on each test mules. You’d think they are working on a final car when you look at the meticulous care they have toward a early testbed. They also love to print a complete modeling and design right down to the location of the badge, before we had decided on the car itself! I mean stacks and stacks of diagrams and blueprints, computer simulations, and so many man-hours of something that isn’t a product yet...

BMW couldn’t believe how extensive some of our quality and efficiency studies were as parts came into shape one by one. We would take every bit down to a fastener or rivet, and put it through our stringent quality control and a dozen other testing, we’d ship thousands of parts back to Japan for analysis. That is normal to us. Each piece we test at our level, they were now the ones surprised.

 

https://jalopnik.com/how-bmw-and-toyota-overcame-a-culture-clash-to-design-t-1827831415

 

φυσικά κάποιοι χαχόλοι δράττονται της ευκαιρίας 

 

How that initial meeting went:

BMW exec: “Our cars are engineering marvels with zero tolerance for mechanical error.”

Toyota exec: “Your check engine light is on.”

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση. Βρήκα κατά λάθος με τη ζαντα του αυτοκινητου σε ένα μεταλλικό διάζωμα και φαίνεται πως εκτός από τη ζαντα σαν να έκοψε και το λάστιχο. Πιστεύετε θέλει αλλαγη; είναι πολύ επιφανειακό αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το λάστιχο. Φωτο:

 

20180629_182607.thumb.jpg.62694bc684a3a02c1353f107f0ababe8.jpg

 

Δεν ξέρω καν αν επισκευάζεται κάτι τέτοιο.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.