Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Michelin Pilot Sport 3 , κορυφαία λεει :hehe:

 

Δε θα το ξεχάσω εκείνο το Οκτωβριανό (ή άνοιξη, οχι χειμώνας ή καλοκαίρι)  μεσημέρι , που περιχαρής παίρνω το αμάξι σεταρισμένο, 

κομπλέ όλα (ευθυγραμμίσεις, πιέσεις, ζυγοσταθμίσεις, τη μάνα του και το πατέρα του να'με) 

παίρνω και το ξάδερφο και πάμε σε αγαπημένη στροφοδιαδρομή 33 χλμ σε βουνό , για να δούμε τι και πως

και το ολόφρεσκο PS3 , συνεχιστή των ένδοξων Exalto, PS2 κλπα (μόλις 2 μήνες είχαν που τα ανακοίνωσε η Γλιστρελέν).

Ήσυχο, καλή αίσθηση στην ευθεία, όλα οκ στην πόλη και με το παραπάνω.

Στη 1η στροφή μούτρα χειρότερα κι απο νέα φοιτητική σχέση όπου στο 3μηνο πάνω ξεχνάς να την πάρεις τηλέφωνο Κ το απόγευμα.

2η τα ίδια, λέω θα είναι νωρίς μωρέ, δεν έφυγαν  τα χημικά που βάζει το εργοστάσιο για διατήρηση κ άλλες τέτοιες φίφες για να δικαιολογήσεις

τα αδικαιολόγητα.

- Ρε μήπως έτσι θα είναι απο εδώ και πέρα?

- Τι είναι αυτά που λες ρε, πήρα το πιο ακριβό , το πιο καλό, το πιο ... , Ε ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑΒΟΥΝ ΤΑ Hankook S1 Evo πρώτης τοποθέτησης

  να έχουν άδικο , έλεος.

Στα 10Κ χλμ,σαφή πτώση στην απόδοση αλλά συνεχίζουν απίστευτα στο βρεγμένο (δεν υπάρχουν σε αυτό το θέμα , είναι καταπληκτικά).

Στα 20Κ τα μούτρα είναι στανταράκι σε κάθε σβέλτη απόπειρα στριψίματος, γίνεσαι εξπερ στο χειρόφρενο.

Στα 30Κ για πέταμα πλέον( στο βρεγμένο βέβαια είσαι στα 140km/h και aquaplaning είναι παντελώς άγνωστη έννοια) , επισπεύδω τα Pirelli Nero GT όπως.

 

Κι ο Vale στα MotoGP προβλήματα είχε με αυτά, ΤΥΧΑΙΟ ? :hehe:

 

ΥΓ λες να έφταιγε η κατανομή βάρους του ξαδέρφου ? Αυτό δε το σκέφτηκα, θα τον βάλω στο χώρο αποσκευών την άλλη φορά

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

@GoMaR

κοιτώντας το παρακάτω review του χρόνου λέω να δοκιμάσω 195/60/15 της Hankook Ventus Prime 3 K125

 

2018 Auto Bild 15 inch Summer Tyre Test - Tyre Reviews

 

 

 

Μη πιστεύετε ό,τι διαβάζετε.

 

Κατ'αρχήν, έχουν αναρτήσει άρθρο που δεν αναγράφει καν σε τι όχημα έχουν τοποθετηθεί. Το βάρος, μεταξόνιο, και άξονας κίνησης του οχήματος παίζουν τεράστιο ρόλο στην απόδοση του ελαστικού. Δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να παρομοιάσεις καν επιδόσεις ελαστικών που δοκιμάστηκαν πάνω σε άλλο όχημα με αυτές που θα έχει το ίδιο ελαστικό πάνω σε οποιοδήποτε άλλο όχημα ξεφεύγει έστω και λίγο από τις προδιαγραφές του πρώτου, πόσο μάλλον αν είναι εντελώς άλλης ιπποδύναμης, βάρους, και κίνησης.

 

Δεύτερον, δεν αναγράφουν καν τι δείκτη ταχύτητας είναι το κάθε μοντέλο ελαστικού. Π.χ. To Uniroyal Rain Expert 3 βγαίνει με δείκτη ταχύτητας V, Η, Τ, και σε διάφορους τύπους (π.χ. άλλο δείκτη φορτίου). Προφανώς αν δοκιμάσεις ελαστικά με δείκτη V και συγκρίνεις με άλλα που έχουν δείκτη Τ, τα πρώτα θα είναι χαωδώς καλύτερα, ειδικά στο στεγνό. Αν ήθελαν να είναι τουλάχιστον τυπικοί, έπρεπε ο τύπος ελαστικού να αναγράφεται ολόκληρος.

 

Δεν είμαι υπέρ κανενός ελαστικού ή κατασκευαστή. Σε διαφορετικά οχήματα και οδηγούς αντιστοιχούν διαφορετικά προϊόντα. Αλλά, έχοντας αλλάξει ντουζίνες ελαστικών στην ζωή μου και κρίνοντας από αυτά που διαβάζω, ποτέ μα ποτέ δεν έπεφταν μέσα. Έχω βάλει ελαστικά που οι δημοσιογράφοι τα εκθείαζαν ως κορυφαία και τα ξήλωσα σε 3 μήνες, έχω βάλει ελαστικά που έλεγαν πως είναι μέτρια και ήταν καταπληκτικά. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 39 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

τι διάσταση ψάχνεις ? αν ψάχνεις 195/50/15 όντως βγαίνει σε V (όσο μεγαλύτερο ζεσταίνονται ποιο αργά)

 

 

Αυτό είναι λάθος. Όσο μεγαλύτερος ο δείκτης ταχύτητας, τόσο καλύτερη η πρόσφυση του ελαστικού αλλά τόσο γρηγορότερη η φθορά του (ή, λαϊκά, είναι πιο μαλακό). Στα υψηλότερης ταχύτητας χρησιμοποιούνται μαλακότερα μίγματα για καλύτερη πρόσφυση και έχουν καλύτερη ενίσχυση στο πλάι. Δεν έχει ιδιαίτερη σχέση ο δείκτης ταχύτητας με το πόσο γρήγορα θα ζεσταθεί ένα ελαστικό, αυτό το έχω ξανακούσει και είναι δυστυχώς άλλος ένας μύθος που κυκλοφορεί. Η μόνη διαφορά είναι στο ψύχος, οι υψηλοί δείκτες δεν λειτουργούν καλά σε θερμοκρασίες κάτω των 4-5°C.

 

Συμπληρώνω, έχω βάλει ελαστικά ίδιου τύπου και μεγέθους (Uniroyal Rain Sport 3 205/55/16) σε δύο διαφορετικούς δείκτες ταχύτητας (Η και Υ) και τα δεύτερα ήταν σαφώς πολύ καλύτερα από τα πρώτα, σε κάθε (ελληνική-περιοχή Αττικής) συνθήκη. Απλώς και πιο ακριβά ήταν αλλά και στα 30.000χλμ ήταν "καιρός να τ'αλλάξω τώρα γρήγορα-γρήγορα".

 

Επίσης έχουν κάποιοι κατασκευαστές δημοσιεύσει άρθρα που αναγράφουν ακριβώς ό,τι γράφω κι εγώ για τον δείκτη ταχύτητας αν θέλεις να το ψάξεις περαιτέρω.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

η σωστή λέξη δεν είναι ζεσταίνονται ποιο αργά αλλά αντέχουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες , θα μου πεις άλλο το ένα και άλλο το άλλο , συμφωνώ μαζί σου

Ουτε αυτο. Εχει να κανει με την αντοχη του σκελετου στις υψηλες ταχυτητες, ισως και με καλυτερη γομα, αναλογα τον κατασκευαστη.

Για να μη διαλυθει στις υψηλες ταχυτητες

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Thresh86 said:

Michelin Pilot Sport 3 , κορυφαία λεει :hehe:

 

Δε θα το ξεχάσω εκείνο το Οκτωβριανό (ή άνοιξη, οχι χειμώνας ή καλοκαίρι)  μεσημέρι , που περιχαρής παίρνω το αμάξι σεταρισμένο, 

κομπλέ όλα (ευθυγραμμίσεις, πιέσεις, ζυγοσταθμίσεις, τη μάνα του και το πατέρα του να'με) 

παίρνω και το ξάδερφο και πάμε σε αγαπημένη στροφοδιαδρομή 33 χλμ σε βουνό , για να δούμε τι και πως

και το ολόφρεσκο PS3 , συνεχιστή των ένδοξων Exalto, PS2 κλπα (μόλις 2 μήνες είχαν που τα ανακοίνωσε η Γλιστρελέν).

Ήσυχο, καλή αίσθηση στην ευθεία, όλα οκ στην πόλη και με το παραπάνω.

Στη 1η στροφή μούτρα χειρότερα κι απο νέα φοιτητική σχέση όπου στο 3μηνο πάνω ξεχνάς να την πάρεις τηλέφωνο Κ το απόγευμα.

2η τα ίδια, λέω θα είναι νωρίς μωρέ, δεν έφυγαν  τα χημικά που βάζει το εργοστάσιο για διατήρηση κ άλλες τέτοιες φίφες για να δικαιολογήσεις

τα αδικαιολόγητα.

- Ρε μήπως έτσι θα είναι απο εδώ και πέρα?

- Τι είναι αυτά που λες ρε, πήρα το πιο ακριβό , το πιο καλό, το πιο ... , Ε ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑΒΟΥΝ ΤΑ Hankook S1 Evo πρώτης τοποθέτησης

  να έχουν άδικο , έλεος.

Στα 10Κ χλμ,σαφή πτώση στην απόδοση αλλά συνεχίζουν απίστευτα στο βρεγμένο (δεν υπάρχουν σε αυτό το θέμα , είναι καταπληκτικά).

Στα 20Κ τα μούτρα είναι στανταράκι σε κάθε σβέλτη απόπειρα στριψίματος, γίνεσαι εξπερ στο χειρόφρενο.

Στα 30Κ για πέταμα πλέον( στο βρεγμένο βέβαια είσαι στα 140km/h και aquaplaning είναι παντελώς άγνωστη έννοια) , επισπεύδω τα Pirelli Nero GT όπως.

 

Κι ο Vale στα MotoGP προβλήματα είχε με αυτά, ΤΥΧΑΙΟ ? :hehe:

 

ΥΓ λες να έφταιγε η κατανομή βάρους του ξαδέρφου ? Αυτό δε το σκέφτηκα, θα τον βάλω στο χώρο αποσκευών την άλλη φορά

 

 

Σε τι οχημα όλα αυτά; 2 τετράδες ps3 άλλαξα στο golf ποτέ δεν είχα τόσο τραγικές συμπεριφορές!

Σε σχέση  με τα conti sc2 που έβαλα τώρα ήταν χειρότερα σαφώς σε ελκτική πρόσφυση ειδικά κρύα (τα μούτρα που αναφέρεις) αλλά οταν ζεσταίνονταν σωστά δεν θυμάμαι να με έφεραν ποτέ σε δύσκολη θέση... 

 

Μετά τα 30κ όντως δεν είναι για πολλά

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μειναμε σημερα απο αντλια βενζινης.

Ηταν μαυρη απο μουργα. ο προηγουμενος μαλλον εβαζε βενζινη με το κιλο απο γυφτους, παρολο που τα τελευταια 2 χρονια βαζω απο καλο βενζιναδικο Shell Racing.


220 με εργασια, αλλα μπηκε καλυτερη απο μαμα, ελεω μελλοντικου stage2...

 

Καλημερα! @astrolabos

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Σε τι οχημα όλα αυτά; 2 τετράδες ps3 άλλαξα στο golf ποτέ δεν είχα τόσο τραγικές συμπεριφορές!

Σε σχέση  με τα conti sc2 που έβαλα τώρα ήταν χειρότερα σαφώς σε ελκτική πρόσφυση ειδικά κρύα (τα μούτρα που αναφέρεις) αλλά οταν ζεσταίνονταν σωστά δεν θυμάμαι να με έφεραν ποτέ σε δύσκολη θέση... 

 

Μετά τα 30κ όντως δεν είναι για πολλά

 

Δεν αργούσαν καθόλου να ζεσταθούν, ίσα ίσα σε σχέση με κάποιο Bridgestone 050 π.χ

 

Η αιτία είναι τα πολύ μαλακά τους πλαινά και οι πιέσεις που συνιστά η Ford.

Δεν έχω δει καλές κριτικές όμως και σε άλλα αυτοκίνητα  , εφόσον κάποιος δει το Sport στην ούγια πόσο

δε μάλλον , αν το δει ως συνεχιστή των Pilot Exalto και παλαιότερων Sport.

 

Άμα το δει κάποιος σαν λάστιχο πόλης και το πολύ 7/10 μια Κυριακάτικη βόλτα, μια χαρά είναι , πολυ καλό κιόλας

με μόνο θέμα τη γρήγορη φθορά και την ακριβή τιμή.

 

Επίσης , διαφέρει το στήσιμο κάθε αυτοκινήτου. Στα Fiesta θες σταθερό μπροστινό όσο γίνεται γιατί το πίσω (ιδιαίτερα στα sport) , είναι 

συμμετοχικό άμα θες να παίξεις.

 

DISCLAIMER : όλες οι δοκιμές έχουν γίνει σε ασφαλείς εγκαταστάσεις πίστας με άπειρο οδηγό. Μη το δοκιμάσετε σπίτι (άμα χωράει, πρέπει να έχετε μεγάλο σπίτι)

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Thresh86 said:

 

Δεν αργούσαν καθόλου να ζεσταθούν, ίσα ίσα σε σχέση με κάποιο Bridgestone 050 π.χ

 

Η αιτία είναι τα πολύ μαλακά τους πλαινά και οι πιέσεις που συνιστά η Ford.

Δεν έχω δει καλές κριτικές όμως και σε άλλα αυτοκίνητα  , εφόσον κάποιος δει το Sport στην ούγια πόσο

δε μάλλον , αν το δει ως συνεχιστή των Pilot Exalto και παλαιότερων Sport.

 

Άμα το δει κάποιος σαν λάστιχο πόλης και το πολύ 7/10 μια Κυριακάτικη βόλτα, μια χαρά είναι , πολυ καλό κιόλας

με μόνο θέμα τη γρήγορη φθορά και την ακριβή τιμή.

 

Επίσης , διαφέρει το στήσιμο κάθε αυτοκινήτου. Στα Fiesta θες σταθερό μπροστινό όσο γίνεται γιατί το πίσω (ιδιαίτερα στα sport) , είναι 

συμμετοχικό άμα θες να παίξεις.

 

DISCLAIMER : όλες οι δοκιμές έχουν γίνει σε ασφαλείς εγκαταστάσεις πίστας με άπειρο οδηγό. Μη το δοκιμάσετε σπίτι (άμα χωράει, πρέπει να έχετε μεγάλο σπίτι)

 

 

 

Ισχύει το οτι υπάρχουν διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από διάσταση σε διάσταση επίσης. Σε ρυθμούς επίθεσης πάντως σε μένα υπήρχε ενα διάστημα 5 λεπτου περίπου μέχρι να ζεσταθούν πραγματικά και να κρατάνε (205/55 16, δεν θυμάμαι δείκτη ταχύτητας) παρότι πρίν είχα κάνει πάντα μια διαδρομή μισάωρου τουλάχιστον.

 

Τεσπά, συνολικά και γω προτιμώ τελικά τα conti από τα michelin στους 4-5 μήνες  που τα εχω πάνω απλά θέλω να δω πως θα συμπεριφερθούν σε βάθος χρόνου 

 

Το fiesta τι έχει πίσω; Ημιάκαμπτο ή πολλαπλών; 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Μειναμε σημερα απο αντλια βενζινης.

Ηταν μαυρη απο μουργα. ο προηγουμενος μαλλον εβαζε βενζινη με το κιλο απο γυφτους, παρολο που τα τελευταια 2 χρονια βαζω απο καλο βενζιναδικο Shell Racing.

Δε φτανει μονο αυτο. Θελει και ενα καθαριστικο για να καψει τα καταλοιπα, να διαλυσει το νερο κλπ

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος and64 έγραψε:

 

Ισχύει το οτι υπάρχουν διαφορές απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο και από διάσταση σε διάσταση επίσης. Σε ρυθμούς επίθεσης πάντως σε μένα υπήρχε ενα διάστημα 5 λεπτου περίπου μέχρι να ζεσταθούν πραγματικά και να κρατάνε (205/55 16, δεν θυμάμαι δείκτη ταχύτητας) παρότι πρίν είχα κάνει πάντα μια διαδρομή μισάωρου τουλάχιστον.

 

Τεσπά, συνολικά και γω προτιμώ τελικά τα conti από τα michelin στους 4-5 μήνες  που τα εχω πάνω απλά θέλω να δω πως θα συμπεριφερθούν σε βάθος χρόνου 

 

Το fiesta τι έχει πίσω; Ημιάκαμπτο ή πολλαπλών; 

 Τι να έχει , την επίσημη αγωνιστική λύση του ημιακαμπτου έχει :shifty: 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

 Τι να έχει , την επίσημη αγωνιστική λύση του ημιακαμπτου έχει :shifty: 

 

? ντάξει δοκιμασμένη λύση και παιχνιδιάρικη όντως. Η πολλαπλών μετράει πολύ γενικά αλλά αν θες να το πλασάρεις δεν είναι τόσο εύκολο, ξεκολλάει πιο περίεργα σε σχέση με τον ημιάκαμπτο. Ίσως δείχνει και πιο έντονο σε μένα λογω αμορτισερ, δεν μπορώ να θυμηθώ πως πήγαινε με τα μαμά...

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Μην ντρέπεσαι @and64 , φθηνή λύση είναι :hehe: (εχει και κάποια πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα βέβαια)

Η μόδα πλέον , για να πεσει το κόστος , ειναι βασικές εκδόσεις μοντέρνων αυτοκινήτων  να χρησιμοποιούν ημιακαμπτο ή καποια παραλλαγή του (κατι για Watt σύνδεσμο θυμάμαι).

 

Συμμετοχικό πίσω μέρος μπορείς να το κάνεις και με πολλαπλών συνδέσμων (π.χ Focus RS mk2).

Απλα προσέχεις μην ιδρυσεις κανα κομμα στο τελος απο την πολλή συμμετοχή :hehe:

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μην ντρέπεσαι [mention=77350]and64[/mention] , φθηνή λύση είναι :hehe: (εχει και κάποια πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα βέβαια)
Η μόδα πλέον , για να πεσει το κόστος , ειναι βασικές εκδόσεις μοντέρνων αυτοκινήτων  να χρησιμοποιούν ημιακαμπτο ή καποια παραλλαγή του (κατι για Watt σύνδεσμο θυμάμαι).
 
Συμμετοχικό πίσω μέρος μπορείς να το κάνεις και με πολλαπλών συνδέσμων (π.χ Focus RS mk2).
Απλα προσέχεις μην ιδρυσεις κανα κομμα στο τελος απο την πολλή συμμετοχή :hehe:
 
 
Χαχαχα δεν είναι θεμα ντροπής. Άλλωστε τα τελευταία μοντέλα η vw το έκοψε στο golf και βάζει πολλαπλών μόνο στις καλές εκδόσεις και στα gti/r προφανώς, ενώ στο 5αρι είχαν όλα, ακόμα και το fsi με τα 90 γαϊδούρια [emoji14]

Σε μικρά μοντέλα προφανώς είναι εντελώς θέμα κόστους, αλλά ανεξάρτητα απ'αυτό αν μαθεις ένα αυτοκίνητο μου φαίνεται ότι ξέρεις πιο εύκολα πως θα αντιδράσει με τον ημιακαμπτο παρά με την πολλαπλών. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις (αφού κοροιδεψα το esp βεβαια!) που το πίσω μέρος "άνοιξε" αρκετά παραπάνω σε σχέση με αυτό που περίμενα!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Χαχαχα δεν είναι θεμα ντροπής. Άλλωστε τα τελευταία μοντέλα η vw το έκοψε στο golf και βάζει πολλαπλών μόνο στις καλές εκδόσεις και στα gti/r προφανώς, ενώ στο 5αρι είχαν όλα, ακόμα και το fsi με τα 90 γαϊδούρια emoji14.png

Σε μικρά μοντέλα προφανώς είναι εντελώς θέμα κόστους, αλλά ανεξάρτητα απ'αυτό αν μαθεις ένα αυτοκίνητο μου φαίνεται ότι ξέρεις πιο εύκολα πως θα αντιδράσει με τον ημιακαμπτο παρά με την πολλαπλών. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις (αφού κοροιδεψα το esp βεβαια!) που το πίσω μέρος "άνοιξε" αρκετά παραπάνω σε σχέση με αυτό που περίμενα!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

VW, Toyota και πόσες ακόμη το κάνουν , απλά εκνευρίζεσαι καμιά φορά σκεπτόμενος το πόσο αυτές ρίχνουν το κόστος κατασκευής αλλά "παραδόξως"
η τιμή παραμένει σχεδόν ίδια ή πιο ακριβό απο γενιά σε γενιά.

Σίγουρα βιώνουν τα challenges μιας νέας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας , πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων κλπα

Νομίζω το τελευταίο Yaris είδε μείωση στην τιμή παρά του ότι απέκτησε 1.5 κινητήρα αλλά όλο κι απο κάπου θα το ισορρόπησε οικονομικά η Toyota :hehe:

 

Η θεωρία θα έλεγε το αντίθετο για τον έλεγχο του πίσω μέρους αλλά πιστεύω οτι είναι ξεκάθαρα θέμα ρύθμισης κατασκευαστή,
ως ενός σημείου πάντα , οπότε γιατί όχι ? 

 

Για παράδειγμα, το προηγούμενο Megane RS ενώ έγραφε φοβερούς χρόνους και γενικά θεωρούνταν "όπλο" απο οδική συμπεριφορά, 

στηριζόταν σε ημιάκαμπτο πίσω.Φυσικά η Renault Sport έχει αφήσει όνομα για το πόσο καλά ξέρει να στήνει αυτοκίνητα.

 

Ζήτημα τίθεται βέβαια αν μπορείς να έχεις ΚΑΙ σχετική άνεση, κάτι που με έναν ημιάκαμπτο έχει αποδειχθεί πιο δύσκολο εως τώρα.

Το τελευταίο Megane RS που παρουσιάστηκε επιμένει σε ημιάκαμπτο ενώ για να αντιπαρέλθουν το θέμα της αναπόφευκτα μειωμένης 

άνεσης 

Παράθεση

4Control’ rear-wheel steering will be fitted as standard. An electromagnetic actuator swivels the rear wheels subtly in the same direction as the fronts to aid cornering stability at high speeds, and in the opposite direction to enhance agility at low speeds – below 37mph normally, but at higher speeds in Race mode.

‘It’s in a natural way,’ chassis engineer Antoine Frey told us. ‘What we want is that you get out of the car and say “I don’t feel it.”’

Renault Sport’s engineers say the system has enabled them to reduce body roll as well as influence the car’s rate of yaw. ‘I think we have one of the flattest cars on the market – we decreased the roll by 10% compared with the old car. If we tried to do that with anti-roll bars, the front end would be completely overloaded and comfort would suffer.’

rsmegane2017-24.jpg?scale=down

 

https://www.carmagazine.co.uk/car-news/motor-shows-events/frankfurt/2017/new-2017-renault-sport-megane-rs-revealed-pictures-specs-info/

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.