jax7480 Ιούνιος 3, 2018 #6401 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 (edited) Στο Χιούστον η τιμή του γαλονιού του πετρελαίου ήταν στα $2.5 ενώ στη Νέα Υόρκη κοντά στα $3.35. Η βενζίνη πιο φθηνή κοντά στα 2.4 και 3.25 αντίστοιχα. Οι αμερικάνοι έχουν θέμα με το μέγεθος. Ακόμα και μέσα στη Νέα Υόρκη τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είτε Uber, είτε private black είναι κάτι Chevrollet Suburban (5πορτο, 7θεσιο) με το λιγότερο 5300 κυβικά. Μιλάμε για οχήματα τέρατα. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων χωράει ΑΝΕΤΑ 3 ενήλικες. Όταν λέω άνετα εννοώ πως ακόμα και το μεσαίο κάθισμα έχει ίδιο μέγεθος με τα άλλα δύο. Δεκάρα δεν δίνουν για το περιβάλλον. Το συγκεκριμένο έχει τέτοιο πλάτος που στο Χιούστον όταν κάλεσα Uber από το αεροδρόμιο και ήρθε να με πάρει περάσαμε από κάτι αυτόματα διόδια. Ο οδηγός έκλεισε τους καθρεφτες για να μην ακουμπήσει στα πλάγια. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2018 από jax7480 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Ιούνιος 3, 2018 #6402 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 1 hour ago, jax7480 said: Στο Χιούστον η τιμή του γαλονιού του πετρελαίου ήταν στα $2.5 ενώ στη Νέα Υόρκη κοντά στα $3.35. Η βενζίνη πιο φθηνή κοντά στα 2.4 και 3.25 αντίστοιχα. Οι αμερικάνοι έχουν θέμα με το μέγεθος. Ακόμα και μέσα στη Νέα Υόρκη τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, είτε Uber, είτε private black είναι κάτι Chevrollet Suburban (5πορτο, 7θεσιο) με το λιγότερο 5300 κυβικά. Μιλάμε για οχήματα τέρατα. Η δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων χωράει ΑΝΕΤΑ 3 ενήλικες. Όταν λέω άνετα εννοώ πως ακόμα και το μεσαίο κάθισμα έχει ίδιο μέγεθος με τα άλλα δύο. Δεκάρα δεν δίνουν για το περιβάλλον. Το συγκεκριμένο έχει τέτοιο πλάτος που στο Χιούστον όταν κάλεσα Uber από το αεροδρόμιο και ήρθε να με πάρει περάσαμε από κάτι αυτόματα διόδια. Ο οδηγός έκλεισε τους καθρεφτες για να μην ακουμπήσει στα πλάγια. Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Ιούνιος 3, 2018 #6403 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 Δεν είναι θέμα αναπηρίας, αν δεν τους γίνει βίωμα, δεν καταλαβαίνουν ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος. Εδώ υπάρχουν πολιτείες που ψιλο-σταματάνε να διδάσκουν τη θεωρία της Εξέλιξης, και μας φαίνεται παράξενο ότι δεν έχουν περιβαλλοντική συνείδηση? Ενδεικτικα΄, στην Καλιφόρνια που είχαν τεράστιο πρόβλημα με νέφος, έχουν εδώ και δεκαετίες σημαντικά πιο αυστηρή νομοθεσία και εκεί βλέπουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση ηλεκτρικών και πιο περιβαλλοντικά φιλικών οχημάτων. Την ίδια έχουν εφαρμόζουν και καμιά ντουζίνα άλλες πολιτείες. Προφανώς οι ριζικές αλλαγές πρέπει να ξεκινήσουν και από πάνω (κανονισμοί). Αλλά αυτές που διαχρονικά πετυχαίνουν, είναι συνήθως αυτές που ξεκινάνε από κάτω (εκπαίδευση). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 3, 2018 #6404 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 (edited) 10 hours ago, UltraB said: Άμα δεν είχαν να βάλουν πετρέλαιο δε θα έπαιρναν 2 τόνους με ρόδες. Τα Hummer γιατί εξαφανίστηκαν; Και γιατί κάναν την εμφάνιση τους τα τεράστια SUVs τα τελευταία 3-4 χρόνια; _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 9 hours ago, ronin13 said: Μιας και πιασαμε το θεμα των καυσιμων... Απο περιεργεια ρωταω, ξερει κατα ποσο κατι τετοιο ειναι εφικτο ή/και νομιμο στην Ελλαδα; Θες να αλλάζεις αντλίες και μπεκ συχνά; Εκτός και αν έχεις diesel 15 ετίας οπότε... _______________________________________________________________ Τα όρια καυσαερίων πάνε με το km/mile και οι Αμερικάνοι σε κάποιες περιοχές έχουν πιο ζόρικα όρια από την Ευρώπη. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2018 από Nickzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 3, 2018 #6405 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Eίναι τέρμα ανάπηροι αυτοί, δεν παλεύονται Τελευταία έχουν κάνει (αναγκαστικά) κάποιες προσπάθειες να μαζευτούν λίγο (πχ το f150 βγήκε πριν μερικά χρονια με βασικό μοτέρ 3.5 turbo αντί για κανα 5λιτρο με 200 άλογα max) αλλά γενικά δεν νοιώθουν... Και ούτε πρόκειται έτσι όπως το βλέπω άμα δε τσούξει για τα καλά η τσέπη τους. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 3, 2018 #6406 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2018 (edited) Βασικά παίζεται παιχνίδι με τα συμφέροντα των πετρελαιακών. Σε αποθήκευση ενέργειας, μπαταρίες προηγείται Ιαπωνία και Κίνα και απο αυτές ελπίζω να γίνει ότι γίνει. Η tesla τώρα στην αμερική είναι ακτίδα φωτός μέσα στο σκοτάδι, απορώ πως δεν την έχει βομβαρδίσει με πυρηνικά ο Trump. Απ την άλλη όταν αρχίσουν τα ev's να κοστίζουν λιγότερο απο τα αντίστοιχα ΜΕΚ θα βρεθούν τόσο πίσω στην αυτοκίνηση όσο και με την κρίση του Detroit. Όλοι εκτος απ την Tesla. Ήδη oi εξελίξεις στις μπαταρίες είναι τόσο ραγδαίες, τουλάχιστον -20% πτώση Κόστους το χρόνο (solid state - γραφένιο - μπαταρίες μαγνήσιου κοβάλτιου αλουμινίου) που απο το 2022 και ας λένε απ το 25 θα είναι φτηνότερα και ελαφρύτερα τα ev. Μένει μόνο το ζήτημα του γρήγορου ανεφοδιασμού και της πραγματικής αυτονομίας. Πιστεύω με καλή διαχείρηση απο τους χρήστες θα είναι δυνατή η συμβίωση μαζί τους. Η ευρώπη σαν ήπειρος καίγεται για την γρήγορη προώθηση και τον εξηλεκτρισμό του στόλου της αφού τα καύσιμα για κίνηση και για θέρμανση αποτελούν πληγή για τα εμπορικά ισοζύγια των κρατών μελών της. Το ίδιο και η Κίνα η οποία είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας fosil fuel παγκοσμοίος με ανεξάντλητες ανάγκες. Οι Ρώσοι δεν πολυενοχλούνται απ τα ev (ούτως ή άλλος δεν έχουν την τεχνογνωσία στην αυτοκινητοβιομηχανία για να προτείνουν κάτι καλύτερο) για αυτό έκανε και τις δηλώσεις που έκανε ο Putin. Ότι του αρέσουν τα Tesla. Ουσιαστικά εχουν το καλύτερο δίκτυο αγωγών φυσικού με Ευρώπη - Ασία και ουσιαστικά το φυσικό αέριο θα χρησιμοποιηθεί μεταβατικά για την παραγωγή ρεύματος για τα επόμενα 30 χρόνια τουλάχιστον ενω ήδη αποτελεί νο 1 λύση pricewise και για την θέρμανση αλλά και για home appliances. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 3, 2018 από uhu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 7, 2018 #6407 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2018 Ελλείψει θέματος για "Τεθωρακισμένα In Style : ποιες ερπύστριες θα φορεθούν φέτος " το βάζω εδώ GTA V days δεν έχει να πεί μία βέβαια μπροστά σε αυτό 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 7, 2018 #6408 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2018 Φήμες λένε ότι ήταν ο @astrolabos που είχε βγει για βόλτα. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 10, 2018 #6409 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 (edited) 2 μερες 1650χιλιομετρα. 220Ε (130λιτρα βενζινης) 70Ε διοδια 130km/h average. Ενα εχω να πω..η Εγνατια οδος ειναι μακραν ο χειροτερος δρομος. Τελος. Δεν μπορω να δεχτω οτι α) εχουν διοδια σε αυτο το πραγμα που το ονομαζουν εθνικη. β) οτι θα προσθεσουν και αλλα δυο. Ειναι γελοιο πραγματικα. Αντιθετα η Ε75 ειναι εκτος απο πολυ καλος ποιοτικα, εργονομικα και αισθητικα ωραιος, ΔΕΝ φοβασαι να μεινεις και απο βενζινη. Πηγα Αθηνα -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) - > Ξανθη -> Αθηνα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2018 από GoMaR 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 10, 2018 Author #6410 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 Για πες περισσότερα, γιατί το καλοκαίρι σκεφτόμουν να πάρω την Εγνατία για να φτάσω Θεσσαλονίκη αντί της Ε75 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 10, 2018 #6411 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 Το μονο που μπορω να σου πω ειναι απο Θεσσαλονικη για Ξανθη. Τι να σου πω; Απο θεμα ασφαλειας; Το οτι δεν υπαρχει parking? Το οτι πρεπει να σταματησεις στην ΛΕΑ; (μιση ΛΕΑ πρακτικα) Ακρως επικινδυνο!! Το οτι δεν εχει ΣΕΑ; Το οτι δεν εχει ουτε ενα βενζιναδικο; Πρεπει να βγεις εκτος Εγνατιας και αυτο με αιτηση στον Θεο αν δεν εχεις μεινει απο βενζινη. Το οτι ειναι δυο λωριδες; Το οτι το οδοστρωμα σε ΠΟΛΛΑ σημεια και για αρκετη ωρα ειναι χαλια; Λακουβες; μπαλωματα; Δλδ πραγματικα, μερα με την νυχτα σε σχεση με τον Ε75 που εχει τα παντα (Ναι και αρκετα διοδια) Το ξερα βεβαια. Πριν 10 χρονια ειχα ξανα κανει την ιδια διαδρομη. Τα ιδια ελεγα και τοτε. Μαλιστα τοτε μπηκα σε χωριο, κοιμηθηκα λιγο να περασει η ωρα για να ανοιξει ενα βενζιναδικο. LOL!!! Τοτε βεβαια, ειχε πολυ καλο οδοστρωμα μονο. Απο τοτε η Εγνατια οδος καταστραφηκε και φτιαχτηκε η Ε75. Λεγοντας Ε75 αναφερομαι για Αθηνα - Θεσσαλονικη.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούνιος 10, 2018 #6412 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 (edited) 32 minutes ago, GoMaR said: 2 μερες 1650χιλιομετρα. 220Ε (130λιτρα βενζινης) 70Ε διοδια 130km/h average. Ενα εχω να πω..η Εγνατια οδος ειναι μακραν ο χειροτερος δρομος. Τελος. Δεν μπορω να δεχτω οτι α) εχουν διοδια σε αυτο το πραγμα που το ονομαζουν εθνικη. β) οτι θα προσθεσουν και αλλα δυο. Ειναι γελοιο πραγματικα. Αντιθετα η Ε75 ειναι εκτος απο πολυ καλος ποιοτικα, εργονομικα και αισθητικα ωραιος, ΔΕΝ φοβασαι να μεινεις και απο βενζινη. Πηγα Αθηνα -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) -> Ξανθη -> Καβαλα(αεροδρ) - > Ξανθη -> Αθηνα. Αθήνα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Παναγία Σουμελά - Έδεσσα , Αθήνα 4 ατομα κλπ .... 1400χλμ (ΣΚΔ το προηγούμενο ), 80-100 λίτρα βενζίνη με κλιματιστικό σε όλη την διάρκεια της διαδρομής έχεις βαρύ πόδι 120 max - προσπέραση 130 έκανα με 540χλμ στο πήγαινε με 45 λίτρα με χαλαρή οδήγηση edit στην Θεσσαλονίκη εκεί που μπαίνεις ο δρόμος είναι σκ@@@τ@@@@ αν είναι δυνατόν ! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2018 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 10, 2018 #6413 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 1 minute ago, ARMAGEDDON said: Αθήνα Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - Παναγία Σουμελά - Έδεσσα , 4 ατομα κλπ .... Αθήνα 1400χλμ (ΣΚΔ), 80-100 λίτρα βενζίνη με κλιματιστικό σε όλη την διάρκεια της διαδρομής έχεις βαρύ πόδι 120 max - προσπέραση 130 έκανα με 540χλμ στο πήγαινε με 45 λίτρα Και; btw τι βαρυ ποδι;;; Απο Ξανθη ηρθα με ενα ντεποζιτο Αθηνα. 50λιτρα ~720χλμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούνιος 10, 2018 #6414 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 (edited) 3 minutes ago, GoMaR said: Και; btw τι βαρυ ποδι;;; Απο Ξανθη ηρθα με ενα ντεποζιτο Αθηνα. 50λιτρα ~720χλμ άντε βρε σε πειράζω το δικό μου είναι χαλασμένο άκυρο τι βενζίνη απλή η 100αρα ? φορτωμένος 4 άτομα ? κλιματιστικό ? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2018 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 10, 2018 Author #6415 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 πριν 7 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: Το μονο που μπορω να σου πω ειναι απο Θεσσαλονικη για Ξανθη. Εγώ σκέφτομαι να πάω από Πάτρα, να ανέβω Ιωάννινα και να πάρω την Εγνατία μέχρι Θεσσαλονίκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 10, 2018 #6416 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 Νικο, ναι εισοδο και εξοδο Θεσ/νικη ειναι λιγο μπουρδελο ο δρομος. αλλα ενταξει δεν ειναι προς συζητηση γτ ειναι για πολυ λιγο. Αντωνη, δεν εχω ιδεα αληθεια. Οτι σου ειπα για το κομματι Θεσ/νικη Ξανθη, πιστευω θα ισχυει και για το υπολοιπο κομματι. 5 minutes ago, ARMAGEDDON said: άντε βρε σε πειράζω το δικό μου είναι χαλασμένο άκυρο τι βενζίνη απλή η 100αρα ? φορτωμένος 4 άτομα ? κλιματιστικό ? απλη 3 ατομα και φορτωμα κλιματιστικο να δουλεψε για 1 ωρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Ιούνιος 10, 2018 #6417 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 100άρα; Κυκλοφορεί κανείς με «πειραγμένο» εγκέφαλο; Εξ όσων γνωρίζω στα απλά αυτοκίνητα που οδηγούμε όλοι μας η 100άρα δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Ιούνιος 10, 2018 #6418 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 (edited) 8 minutes ago, GoMaR said: Νικο, ναι εισοδο και εξοδο Θεσ/νικη ειναι λιγο μπουρδελο ο δρομος. αλλα ενταξει δεν ειναι προς συζητηση γτ ειναι για πολυ λιγο. Αντωνη, δεν εχω ιδεα αληθεια. Οτι σου ειπα για το κομματι Θεσ/νικη Ξανθη, πιστευω θα ισχυει και για το υπολοιπο κομματι. απλη 3 ατομα και φορτωμα κλιματιστικο να δουλεψε για 1 ωρα. οκ βρήκα γιατί είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, όλη την ώρα αναμένω εγώ το κλιματιστικό + το ένα άτομο 100κιλών extra έκαιγα 1 λίτρο παραπάνω από σένα ανα 100χλμ 7,9 η δικιά μου κατανάλωση και 6,9 η δικιά σου κατανάλωση χαχαχαχα 6 minutes ago, cna said: 100άρα; Κυκλοφορεί κανείς με «πειραγμένο» εγκέφαλο; Εξ όσων γνωρίζω στα απλά αυτοκίνητα που οδηγούμε όλοι μας η 100άρα δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο... είναι ποιο δυνατό-πλούσιο το μείγμα στις χαμηλές στροφές και άντε να βγάλει μερικά χλμ παραπάνω edit @GoMaR ανοιχτά τα παράθυρα να φανταστώ ? με 130χλμ στην εθνική αν ναι αααααα τα αυτιά μου ! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2018 από ARMAGEDDON 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούνιος 10, 2018 #6419 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 @cna δεν ειναι ανάγκη να έχεις πειραγμένο εγκέφαλο...πχ σε yaris είχα διαβάσει διαδικασία στην οποία προσαρμοζόταν το αυτοκίνητο σε βενζίνη με 100 οκτάνια απλά μετά έπρεπε να του βάζεις μόνο 100αρα γιατί αλλιώς θα επέστρεφε πάλι στα "εργαστασιακά" του. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cna Ιούνιος 10, 2018 #6420 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2018 (edited) Βασικά...όχι! Αν ο εγκέφαλος δεν είναι προγραμματισμένος να αλλάξει το μείγμα αναλόγως της ποιότητας της βενζίνης, τότε απλά πετάς τα ευρώ της διαφοράς στα σκουπίδια. Δυστυχώς ή ευτυχώς τέτοιο προγραμματισμό μπορεί να βρει κανείς μόνο σε sport cars ή γενικά σε ακριβά μοντέλα ή (η τελευταία επιλογή) σε «πειραγμένους» εγκεφάλους. @f117 δεν το ήξερα για τα Yaris... Ο κανόνας, όμως, είναι ότι συνήθως δεν ασχολούνται με τέτοια πράγματα στα συνηθισμένα μοντέλα... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2018 από cna 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now