Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

Μόνο γιατί θεωρώ ότι ο αποκλειστικός λόγος που έχουν αρχίσει οι παραδοσιακές βιομηχανίες να στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση είναι η εμμονή της Tesla να την καθιερώσει. Αν έρθει το πλήρωμα του χρόνου μέσα στη δική μας ζωή (τα ηλεκτροκίνητα να υπερβούν τα παραδοσιακά οχήματα), θα είναι σχεδόν αποκλειστικά επειδή συμπαρέσυρε όλον τον κλάδο.

 

Και μου αρέσει επιπλέον που το καταφέρνει μπαίνοντας και στο μάτι των ψευδο-laissez-faire μεγιστάνων και των θαυμαστών τους, που θεωρούν ότι καλή επιχειρηματική τακτική είναι να επιλέγεις τομείς με ασφαλείς οικονομικές τάφρους (κατά Buffet), αντί να ανταγωνίζεσαι και να υπερέχεις χάρη στην καινοτομία σου.

 

H αγορά ήδη κινείται προς τα ηλεκτροκίνητα και αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα καθιερωθούν, όχι γιατί η TESLA έχει εμμονές, αλλά γιατί έχουν τεράστια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα παραδοσιακά οχήματα, τόσο για τους κατασκευαστές, όσο και για τους χρήστες, αλλά τόσο και για τις χώρες ολόκληρες. Για την Γαλλία ας πούμε είναι τεράστιο ζήτημα το να μειώσουν την εξάρτησή τους από τους εισαγόμενους υδρογονάνθρακες και να χρησιμοποιούν την πάμφθηνη εγχώρια ηλεκτρική τους ενέργεια. Δυστυχώς δεν μπορώ να κάτσω να αναλύσω όλα τα πλεονεκτήματα εδώ, γιατί θα χρειαστώ δύο μέρες να τυπογραφώ, αλλά θα πω απλά πως η ηλεκτροκίνηση υπερτερεί κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά έτη φωτός, και θα ήταν ήδη καθιερωμένη πολύ πριν δούμε άλλο όχημα αν είχαν λυθεί τα θέματα της αποθήκευσης και διανομής πριν 100 χρόνια, θέματα που όμως σήμερα έχουν προχωρήσει πάρα πολύ σε σχέση με τότε.  Ήδη ξοδεύονται τεράστια ποσά στην έρευνα και ανάπτυξη για να αυξηθεί η προώθηση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση προς εχωντες βελτιωμενα Group VAG (και οχι μονο)

 

  Εχω ενα golf mk6, 1400cc Με τα 160hp (compressor & turbo). Για την ωρα ειμαι με φιλτρο K&N στον παπα μεσα και το πρωτο Stage της APR. Δεν θα αλλαχτει τιποτα παραπανω.

 Απο θεμα εξατμισης ειμαι σε διλημα για το τι ειναι καλυτερο...

1) Αλλαγη τα παντα ολα : DP και Σπιραλ 70mm, μεταλλικος καταλυτης 200αρης 63.5mm και τελικο παλι 63.5.

2) DP και Σπιραλ 70mm, και μετα απο εκει ενας κεραμικος καταλυτης 100αρης και catback απο Golf GT

3) DP και Σπιραλ 70mm, και ολα μετα απο Golf GT.


 Ηχο θελω λιγακι μπασο παραπανω ισα ισα, για να μην γκρινιαζει η γυναικα, οποτε μπαινει (που ειναι σπανιο βεβαια, γιατι δεν της αρεσουν τα χαμηλα/σπορ αμαξια).
 

Link to comment
Share on other sites

πριν 40 λεπτά, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Ερωτηση προς εχωντες βελτιωμενα Group VAG (και οχι μονο)

 

  Εχω ενα golf mk6, 1400cc Με τα 160hp (compressor & turbo). Για την ωρα ειμαι με φιλτρο K&N στον παπα μεσα και το πρωτο Stage της APR. Δεν θα αλλαχτει τιποτα παραπανω.

 Απο θεμα εξατμισης ειμαι σε διλημα για το τι ειναι καλυτερο...

1) Αλλαγη τα παντα ολα : DP και Σπιραλ 70mm, μεταλλικος καταλυτης 200αρης 63.5mm και τελικο παλι 63.5.

2) DP και Σπιραλ 70mm, και μετα απο εκει ενας κεραμικος καταλυτης 100αρης και catback απο Golf GT

3) DP και Σπιραλ 70mm, και ολα μετα απο Golf GT.


 Ηχο θελω λιγακι μπασο παραπανω ισα ισα, για να μην γκρινιαζει η γυναικα, οποτε μπαινει (που ειναι σπανιο βεβαια, γιατι δεν της αρεσουν τα χαμηλα/σπορ αμαξια).
 

έχεις πάει σε εξάτμισα να δεις τι θα σου προτείνει αυτός?

ρώτα στον Σκριβάνο και στον MAXMOUT

η APR πρώτο στάδιο πόσο υποσχόταν? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, YDinopoulos said:

Ναι Μαυροιδακος , ποπαυ και Σκριβανος ειναι στην λυση 1, με τιμες 900/950/850

 

APR ειπε απο 205 εως 211. Αλλαγη ειδα πολυ μεγαλη, δυναμομετρηση μολις βαλω εξατμιση.

 

που κάνεις δυναμομέτρηση ?

Link to comment
Share on other sites

θα δεις ακομα μεγαλύτερη και με εξάτμιση απο πολλαπλή κιόλας...μια χαρά είναι οι τιμές πιστεύω...maxmout κάνε εναν κόπο και ρώτα...είναι καλός μάστορας...θα ρωτήσω για έναν ακόμα και θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ARMAGEDDON said:

 

που κάνεις δυναμομέτρηση ?

Δεν εχω κανει εως τωρα. Καπου θα βρω... :hehe: 

 

8 minutes ago, f117 said:

θα δεις ακομα μεγαλύτερη και με εξάτμιση απο πολλαπλή κιόλας...μια χαρά είναι οι τιμές πιστεύω...maxmout κάνε εναν κόπο και ρώτα...είναι καλός μάστορας...θα ρωτήσω για έναν ακόμα και θα σου πω.

 

Εστειλα ενα μηνυμα στο Facebook του MAXMOUT. Ειδωμεν....

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, YDinopoulos said:

Ερωτηση προς εχωντες βελτιωμενα Group VAG (και οχι μονο)

 

  Εχω ενα golf mk6, 1400cc Με τα 160hp (compressor & turbo). Για την ωρα ειμαι με φιλτρο K&N στον παπα μεσα και το πρωτο Stage της APR. Δεν θα αλλαχτει τιποτα παραπανω.

 Απο θεμα εξατμισης ειμαι σε διλημα για το τι ειναι καλυτερο...

1) Αλλαγη τα παντα ολα : DP και Σπιραλ 70mm, μεταλλικος καταλυτης 200αρης 63.5mm και τελικο παλι 63.5.

2) DP και Σπιραλ 70mm, και μετα απο εκει ενας κεραμικος καταλυτης 100αρης και catback απο Golf GT

3) DP και Σπιραλ 70mm, και ολα μετα απο Golf GT.


 Ηχο θελω λιγακι μπασο παραπανω ισα ισα, για να μην γκρινιαζει η γυναικα, οποτε μπαινει (που ειναι σπανιο βεβαια, γιατι δεν της αρεσουν τα χαμηλα/σπορ αμαξια).
 

 

Αν πας για Stage 2 πάντως καλό θα ήταν να βάλεις και ενα cooler s3 γιατί το καλοκαίρι θα τα δεί κωλυόμενα το μοτέρ! :p

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, jax7480 said:

Μαμά τι διαμέτρου είναι η εξατμιση και το downpipe; 60αρα;

60αρι το DP και σπιραλ, 55 (η 53.5) μεσαι και τελικο.

 

8 hours ago, and64 said:

 

Αν πας για Stage 2 πάντως καλό θα ήταν να βάλεις και ενα cooler s3 γιατί το καλοκαίρι θα τα δεί κωλυόμενα το μοτέρ! :p

 

EAN παω θα ειναι η μονη hardware αλλαγη, ισως και μεθανολες σε καποια χχ πιεση και πανω για σιγουρια. Τα καλοκαιρια μας δεν ειναι turbo-friendly :hehe: 

Αλλα ειναι κατι που εαν γινει, θα ειναι απο του χρονου. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, YDinopoulos said:

60αρι το DP και σπιραλ, 55 (η 53.5) μεσαι και τελικο.

 

Λογικά τότε θα πας σε 70αρι DP με 63.5 μετά όπως σου τα είπαν. Καταλύτη ότι και να βάλεις ευχαριστημένος θα μείνεις. Για ποιοτικό μιλάω πάντα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.