Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

To Tesla  Model 3 έχει τα ωραιότερα panel gaps που έχω δει τα τελευταία χρόνια

 

Δεν παίρνεις αυτοκίνητο πλέον, παίρνεις έναν καλλιτεχνικό καμβά εκπάγλου καλλονής
που ο Elon μεστά φιλοτέχνησε με γνώση , μεράκι και πολλές αναμνήσεις απο την 5νθήμερη στη Ρόδο 

 

 

MgB6P73.png

 

316220.jpg

 

door.jpg

 

DB9-B5bUwAAErGj.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, αν θέλεις ένα 5θέσιο, ευρύχωρο, πλήρως ηλεκτρικό σεντάν με αυτονομία 500km και τιμή κοντά στα 30k € -και το θέλεις σήμερα-, αυτή είναι η μοναδική επιλογή. Άλλωστε, με τόσους να περιμένουν στην ουρά, η λογική είναι take-it-or-leave-it.

 

Πάντως, τέλος Απρίλη τα στοιχεία της Tesla έλεγαν ότι η συναρμογή έχει ήδη βελτιωθεί κατά 40% και τη θεωρούν πλέον εφάμιλλη με Audi, BMW, Mercedes, με την προοπτική να γίνει ακόμη καλύτερη στο μέλλον.

 

Οι πρώτοι ιδιοκτήτες, που κατέληξαν με χειρότερα αυτοκίνητα, ήταν είτε υπάλληλοι της εταιρείας είτε απλοί ιδιώτες που όμως ήταν πρόθυμοι να δώσουν προκαταβολή για ένα αυτοκίνητο βλέποντας απλώς τη μακέτα. Δηλαδή εκείνοι που προφανώς ήταν διατεθειμένοι να αναλάβουν το ρίσκο (ή όπως είπε ο @ARMAGEDDON, beta testers).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος UltraB έγραψε:

 

Του φίλου μου πάντως που πρόλαβε και το πάτησε λίγο πριν μας αφήσει από βενζίνη και να απορεί γιατί έχει νεκρώσει το γκάζι μου είπε ότι του άρεσε αρκετά και ότι σ καμία περίπτωση δε φτάνει το Golf R που είχε μπει σαν επιβάτης.

 

Το R βέβαια είναι 2λιτρο με  40 άλογα παραπάνω και με τετρακίνηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Δυστυχώς, αν θέλεις ένα 5θέσιο, ευρύχωρο, πλήρως ηλεκτρικό σεντάν με αυτονομία 500km και τιμή κοντά στα 30k € -και το θέλεις σήμερα-, αυτή είναι η μοναδική επιλογή. Άλλωστε, με τόσους να περιμένουν στην ουρά, η λογική είναι take-it-or-leave-it.

 

Πάντως, τέλος Απρίλη τα στοιχεία της Tesla έλεγαν ότι η συναρμογή έχει ήδη βελτιωθεί κατά 40% και τη θεωρούν πλέον εφάμιλλη με Audi, BMW, Mercedes, με την προοπτική να γίνει ακόμη καλύτερη στο μέλλον.

 

Οι πρώτοι ιδιοκτήτες, που κατέληξαν με χειρότερα αυτοκίνητα, ήταν είτε υπάλληλοι της εταιρείας είτε απλοί ιδιώτες που όμως ήταν πρόθυμοι να δώσουν προκαταβολή για ένα αυτοκίνητο βλέποντας απλώς τη μακέτα. Δηλαδή εκείνοι που προφανώς ήταν διατεθειμένοι να αναλάβουν το ρίσκο (ή όπως είπε ο @ARMAGEDDON, beta testers).

 

Για σήμερα λίγο δύσκολο, οι καθυστερήσεις στα απλά Model 3 είναι εξοργιστικές (για αυτούς που περιμένουν).

 

Δεν θα έλεγα οτι είναι η μοναδική αφού υπάρχουν πάντα + και - σε κάθε περίπτωση. 

Θα κοιτούσα σίγουρα τα

BMW i3, Nissan Leaf, Renault Zoe, Golf EV , Prius Plug In.

H Hyundai- KIA επίσης έχουν μπει στο παιχνίδι.

 

Το Model 3 που αναφέρεις με τέτοιο range ,
είναι το Long Range που κοστίζει 35000+9000 long range battery=44000$ για μία τελείως βασική έκδοση. 
π.χ Χρώμα + premium = +6000$
Autopilot =5000$ 

Όλα αυτά βεβαια χωρίς τις εξτρά ελαφρύνσεις (incentives) ή προσθετες επιβαρύνσεις. 

H απλή που κάνει 35Κ , δίνει 360km , κι αυτό με τα issues ποιότητας που είπαμε. Φυσικά και θα βελτιωθεί η ποιότητα , αυτό θα έλειπε , είναι ΤΡΑΓΙΚΗ

όμως ο σχεδιασμός του όλου business plan για το M3, βασίζεται σε τουλάχιστον 5000Κ αυτοκίνητα την εβδομάδα ενώ τα quality issues ήταν ήδη 
απο τα 2500 (και ήταν απο τα χειρότερα που έχουν γίνει ποτέ σε ev οχήματα).
Ο στόχος έχει επιτευχθεί λένε , τα ίδια είπανε και το Δεκέμβρη 2017 βέβαια και αυτό τσάτισε ολίγον τι κόσμο που ζήτησε πλέον τα λεφτά του πίσω

https://carbuzz.com/news/customers-cancel-tesla-model-3-reservations-due-to-delays

 

------------------------

Peugeot 308 GTi :wub:

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

ο Model 3 που αναφέρεις με τέτοιο range ,
είναι το Long Range που κοστίζει 35000+9000 long range battery=44000$ για μία τελείως βασική έκδοση. 
π.χ Χρώμα + premium = +6000$
Autopilot =5000$ 

Όλα αυτά βεβαια χωρίς τις εξτρά ελαφρύνσεις (incentives) ή προσθετες επιβαρύνσεις. 

 

Μα για την ώρα είναι το μόνο που κυκλοφορεί. Για την ακρίβεια, μέχρι στιγμής παραδίδεται μόνο το μοντέλο των 49k, που περιλαμβάνει Long range battery και Premium interior pack (συνήθως με -$7500k σε κίνητρα), αλλά το "σήμερα" που είπα προορίζεται να ερμηνευτεί ως "άμεσο μέλλον". Άλλωστε, από την ερχόμενη εβδομάδα λένε ότι θα αρχίσουν να είναι διαθέσιμα για παραγγελία και τα All Wheel Drive και Performance, για κατασκευή από Ιούλιο, αλλά με μεγαλύτερη τιμή. Όλα αυτά είναι στα πλαίσια του early-adopter tax.

 

Πάντως, ακόμη κι έτσι, δε μοιάζουν ακόμη ανταγωνιστικά του όσα αναφέρεις, ούτε από χώρους ούτε από αυτονομία. Όπως και να ΄χει, μέχρι να αρχίσει να ωριμάζει η αγορά και να διευρύνονται οι υποστηρικτικές υποδομές, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα απευθύνονται σε πολύ λίγους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ARMAGEDDON said:

πιστεύω ότι το TESLA model 4 θα έχει range 440miles και 35k$ (2023) και το TESLA Model 5 880miles (2030)

 

Η Tesla πουλαει αυτοκινητα με επιδοτηση τιμης απο το κρατος χωρις να εχει παρουσιασει ποτε κερδοφορα χρηση ως εισηγμενη, καλυπτοντας τα λειτουργικα της εξοδα εξ ολοκληρου με δανεικα. O Economist τον Απριλιο υπολογισε οτι η εταιρια εχει εκ νεου αναγκη να δανειστει ($3BN μονο για φετος) ενω ο Musk διαφωνησε, προβλεποντας οτι θα ειναι κερδοφορα (τα ιδια λεει απο το 2012 και εχει δανειστει 7 φορες, σχεδον $9BN). 6 χρονια μετα, με credit rating B-,  $5BN operating losses και το φθηνο -τυπωμενο- χρημα να τελειωνει, ειναι ζητημα για ποσο ακομα θα μπορει.

Τον Μαρτιο -και ενω η Tesla ερευναται απο την επιτροπή κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ- πηρε pay package $5ΒN p.a. για μια δεκαετια (περισσοτερα απο ολους μαζι τους CEO του S&P 500).

Ο Musk συμφωνα με την ιδια “does not devote his full time and attention to Tesla”. Απο οτι φαινεται δεν ειναι ο μονος:

https://www.wsj.com/articles/teslas-engineering-chief-takes-leave-of-absence-at-pivotal-moment-1526082594

 

Και εμενα μου αρεσουν (πολυ) τα ηλεκτρικα αυτοκινητα, αλλα δεν θα υπαρξει model 5 (ουτε καν 4) εφ'οσον συνεχιστουν αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είναι αμιγώς θέμα αυτοκίνησης, νομίζω αυτές οι εκτιμήσεις για το μέλλον της Tesla είναι παραπάνω από λίγο στρατευμένες. Καταρχάς, το πακέτο του Musk μπορεί να υπερβεί κατά πολύ τα 5 δις, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρεία θα πετύχει εξαιρετικά φιλόδοξους στόχους. Και ενώ η Tesla όντως έχει δανειστεί πάνω από 10 δις, μόνο ο περσινός της τζίρος ήταν σχεδόν 12 δις.

 

Όπως και να 'χει, με κεφαλαιοποίηση πάνω από 50 δις, είναι σίγουρα ενδιαφέρον να επενδύεις είτε στην επιτυχία είτε στην αποτυχία της. Εγώ είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα προλάβουμε να δούμε την έλευση του Model Y crossover κατά το 2020, όπως και την αξία της εταιρείας να ξεπερνά τα 100 δις κάποια στιγμή.

 

Αλλά το ουσιαστικό κέρδος ελπίζω ότι θα είναι στις τεχνολογίες που θα έχει αναπτύξει μέχρι τότε, που ιδανικά θα έχουν κάνει περισσότερο προσιτή και επιθυμητή την ηλεκτροκίνηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, acct said:

 Καταρχάς, το πακέτο του Musk μπορεί να υπερβεί κατά πολύ τα 5 δις, αλλά μόνο υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρεία θα πετύχει εξαιρετικά φιλόδοξους στόχους.

 

$5ΒN per annum για μια δεκαετια = $50BN

 

21 minutes ago, acct said:

 μόνο ο περσινός της τζίρος ήταν σχεδόν 12 δις.

 

23 minutes ago, acct said:

με κεφαλαιοποίηση πάνω από 50 δις

 

Χωρις κερδη, με τρελη μοχλευση, σε φαση quantitative tightening. Δεν ειναι οικονομικα στοιχεια εταιριας αυτα (και δεν ειναι οι μονη).

 

27 minutes ago, acct said:

Αλλά το ουσιαστικό κέρδος ελπίζω ότι θα είναι στις τεχνολογίες που θα έχει αναπτύξει μέχρι τότε, που ιδανικά θα έχουν κάνει περισσότερο προσιτή και επιθυμητή την ηλεκτροκίνηση.

 

Αυτο ειναι οντως το θετικο της υποθεσης.

 

31 minutes ago, acct said:

 νομίζω αυτές οι εκτιμήσεις για το μέλλον της Tesla είναι παραπάνω από λίγο στρατευμένες.

 

Ευθυνονται οι ιδιοι που γραφουν μονιμως αρνητικες ειδησεις στο αλλο thread, συντηρητικοι κυκλοι πρεπει να ειναι σιγουρα.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, everg77n said:

$5ΒN per annum για μια δεκαετια = $50BN

Αγνοώντας ότι για να τα πάρει αυτά θα πρέπει να έχει φτάσει την αξία της εταιρείας στα 650 δις, με παράπλευρο κέρδος την αύξηση της αξίας των τωρινών μετοχών του στα ~130 δις.

 

18 minutes ago, everg77n said:

Χωρις κερδη, με τρελη μοχλευση, σε φαση quantitative tightening. Δεν ειναι οικονομικα στοιχεια εταιριας αυτα (και δεν ειναι οι μονη).

Σωστά, οι καλές εταιρείες πρέπει να γίνονται κερδοφόρες με το ζόρι και να δίνουν μέρισμα, αντί να επενδύουν στην ανάπτυξη τους, ώστε να είναι χαρούμενοι όσοι παρκάρουν τα λεφτά τους.

 

18 minutes ago, everg77n said:

Ευθυνονται οι ιδιοι που γραφουν μονιμως αρνητικες ειδησεις στο αλλο thread, συντηρητικοι κυκλοι πρεπει να ειναι σιγουρα.

Ανεξάρτητα από το θέμα, όποιος προαποφασίζει ότι η ιστορία που θέλει να πει είναι ζοφερή και επιλέγει τα στοιχεία που το επιβεβαιώνουν, δεν είναι κατ' ανάγκη συντηρητικός, αλλά είναι οπωσδήποτε γκρινιάρης. Όμως, η γκρίνια δεν είναι ποινικό αδίκημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Αλλά το ουσιαστικό κέρδος ελπίζω ότι θα είναι στις τεχνολογίες που θα έχει αναπτύξει μέχρι τότε, που ιδανικά θα έχουν κάνει περισσότερο προσιτή και επιθυμητή την ηλεκτροκίνηση.

 

Αυτός είναι ο ουσιαστικός σκοπός ύπαρξης της Tesla. Οι τεχνολογίες είναι open source.

Το έχει πει πολλές φορές ο Μασκ. Και εχει πει και κανει,  κι άλλα, για τα οποία δεν τον γουσταρουν οι αναλυτές. Γι αυτό στον τύπο εδω και καιρο η Τέσλα ειναι μια αποτυχημένη προσπάθεια που παει για φούντο.

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, acct said:

Αγνοώντας ότι για να τα πάρει αυτά θα πρέπει να έχει φτάσει την αξία της εταιρείας στα 650 δις, με παράπλευρο κέρδος την αύξηση της αξίας των τωρινών μετοχών του στα ~130 δις.

 

Και αλλες (πολυ μεγαλυτερες) εταιριες εχουν φιλοδοξους στοχους, καμια δεν ανακοινωσε οτι θα πληρωσει τον CEO περισσοτερο απο ολους μαζι τους CEO του S&P 500 αν τους πετυχει (ολοι ξερουμε γιατι).

 

7 hours ago, acct said:

Σωστά, οι καλές εταιρείες πρέπει να γίνονται κερδοφόρες με το ζόρι και να δίνουν μέρισμα, αντί να επενδύουν στην ανάπτυξη τους, ώστε να είναι χαρούμενοι όσοι παρκάρουν τα λεφτά τους.

 

 Στον καπιταλισμο η κερδοφορια δεν ειναι παραινεση, αλλα ο λογος υπαρξης της επιχειρησης. Το μερισμα επιβραβευει επαρκως οσους αναλαμβανουν αυξημενο ρισκο επενδυοντας σε εταιρικες μετοχες και δεν "παρκαρουν" κεφαλαιο σε καποιο προιον χαμηλου ρισκου.

Εταιριες χωρις κερδη που επιζουν με κρατικες επιδοτησεις και δανεικα που τυπωνει κατ' ουσιαν η κεντρικη τραπεζα (και στο τελος διασωζονται απο το κρατος, οπως το '08) ειναι το αποτελεσμα της Frankenstein οικονομιας που δημιουργησε ο ακτιβισμος δεκαετιων της FED. Η διορθωση ειναι μπροστα μας.

 

7 hours ago, acct said:

Ανεξάρτητα από το θέμα, όποιος προαποφασίζει ότι η ιστορία που θέλει να πει είναι ζοφερή και επιλέγει τα στοιχεία που το επιβεβαιώνουν, δεν είναι κατ' ανάγκη συντηρητικός, αλλά είναι οπωσδήποτε γκρινιάρης. Όμως, η γκρίνια δεν είναι ποινικό αδίκημα.

 

Περαν της εκδοχης να ειναι οι αλλοι προκατηλειμμενοι και γκρινιαριδες πρεπει να αρχισεις να εξεταζεις και αλλα ενδεχομενα, οπως το οτι σε μια χρεοκοπημενη και γεωπολιτικα ευαλωτη χωρα με τεραστιο δημογραφικο προβλημα, ανεξελεγκτες μεταναστευτικες ροες, χωρις κοινωνικη ειρηνη, τα ασχημα νεα θα ειναι περισσοτερα απο τα καλα. Θα ηταν ειλικρινεστερο να πεις οτι απλα δεν θες να τα ακους η οτι δεν σε αφορουν προσωπικα, ολοι εχουμε δημοσιους υπαλληλους στον κυκλο μας, υπαρχει εμπειρια και κατανοηση.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, everg77n said:

Περαν της εκδοχης να ειναι οι αλλοι προκατηλειμμενοι και γκρινιαριδες πρεπει να αρχισεις να εξεταζεις και αλλα ενδεχομενα, οπως το οτι σε μια χρεοκοπημενη και γεωπολιτικα ευαλωτη χωρα με τεραστιο δημογραφικο προβλημα, ανεξελεγκτες μεταναστευτικες ροες, χωρις κοινωνικη ειρηνη, τα ασχημα νεα θα ειναι περισσοτερα απο τα καλα.

 

ό.έ.δ.

:hehe:

 

Edit: (γιατί πραγματικά ίσως δεν είναι τόσο πασιφανές όσο νομίζω)

 

Όλες οι χώρες έχουν προβλήματα. Κάποιες περισσότερα από άλλες. Η ιστορία διδάσκει (και αυτό επιβεβαιώνεται εξαντλητικά στη βιβλιογραφία) ότι οι άνθρωποι συντριπτικά επιλέγουν να κολλάνε στην απαρίθμηση των προβλημάτων, αντί να εστιάζουν στο πώς μπορούν να αποτελέσουν μέρος της λύσης και συστηματικά αξιολογούν τα κακά νέα ως πιο σοβαρά από τα καλά νέα. Κι εγώ το κάνω, είναι ενστικτώδης αντίδραση. Χρειάζεται συνειδητή και διαρκή προσπάθεια για να το αντιληφθείς και να  το αντιμετωπίσεις.

 

Εδώ συζητάμε για το θέμα που επεσήμανε ο @Rusty_Cookie. Έχεις μια εταιρεία που διαχέει δωρεάν μέρος της καινοτομίας που παράγει στον "ανταγωνισμό" και επενδύει όλα τα εισερχόμενα κεφάλαια σε R&D, αντί να σπεύσει να αποδείξει ότι μπορεί να γίνει κερδοφόρα. Παράλληλα, έχει αυξανόμενο τζίρο και κεφαλαιοποίηση και μειούμενες χρηματοδοτικές ανάγκες. Αντί να το αξιολογήσεις ως εναλλακτικό μοντέλο ανάπτυξης, επιστρέφεις στη λογική ότι  "Στον καπιταλισμο η κερδοφορια δεν ειναι παραινεση, αλλα ο λογος υπαρξης της επιχειρησης".

 

Αυτό είναι ιδεοληψία. Η κερδοφορία είναι απλώς αναγκαία συνθήκη για να είναι η εταιρεία βιώσιμη. Ο λόγος ύπαρξης της εταιρείας είναι για να παράγει τεχνολογίες και προϊόντα που είναι επιθυμητά και χρήσιμα.

 

Στην περίπτωση της Tesla, η εταιρεία δεν υπάρχει για να βγάζει λεφτά, αλλά για να κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και δομές παραγωγής και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας. Κερδοφόρα θα είναι εφόσον αυτό το κάνει αρκετά αποτελεσματικά. Αλλά και ως "καπιταλιστικό ντεσού", έχει ήδη αποφέρει κέρδη 1770% σε όσους επένδυσαν στην IPO της. Αυτό δε σημαίνει ότι ξαφνικά απέκτησαν όλοι αυτοί λόγο στην οικονομική της διαχείριση. Αν δεν τους αρέσει η στρατηγική, ας πουλήσουν απλά τις μετοχές τους.

 

Στην ουσία όμως: η δική μου πρόγνωση είναι ότι θα τη δούμε να βγάζει το Model Y πριν το τέλος του 2020, με την τρέχουσα στρατηγική και θα είναι κερδοφόρα νωρίτερα. Η δική σου ήταν "αλλα δεν θα υπαρξει model 5 (ουτε καν 4) εφ'οσον συνεχιστουν αυτα". Κοντός ψαλμός και για τους δυο μας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες, γιατί τόσο τρέλα με την ΤΕΣΛΑ ?

 

Προσωπικά πιστεύω πως μόλις οι μεγάλοι του χώρου στρέψουν το βλέμα τους δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, η ΤΕΣΛΑ θα έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού.

Μπορεί σήμερα για τους μεγάλους παίχτες η αγορά να μην είναι τέτοια που να μπορεί να απορροφήσει κατά κόρον ηλεκτροκίνητα και έτσι η Τεσλα να έχει κομμάτι της πίτας,  αλλά όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και μπει καλά η ηλεκτροκίνηση στην ζωή μας πως θα αντιμετωπίσει τα μεγαθήρια από Ευρώπη και Ιαπωνία που θα προβούν και σε συνεργασίες κ.λ.π.?

 

Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για μια μηχανή σε έναν πάγκο εργασίας ....

 

Το τμήμα της Mercedes στην Αγγλία , στο οποίο εργάζεται ο αδερφός μου, έχει ήδη στα χέρια του μοτέρ των 5KG με αποδοση 200PS ....

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

@acct Δεν θα καταφερω να σε πεισω για κατι που δεν θες (και δεν χρειαζεται) να καταλαβεις. Οπως ειπα, εμπειρια και κατανοηση. Καλημερα:)

Έγινε επεξεργασία από everg77n
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, adpanos said:

Ρε παίδες, γιατί τόσο τρέλα με την ΤΕΣΛΑ ?

 

Προσωπικά πιστεύω πως μόλις οι μεγάλοι του χώρου στρέψουν το βλέμα τους δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση, η ΤΕΣΛΑ θα έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού.

Μπορεί σήμερα για τους μεγάλους παίχτες η αγορά να μην είναι τέτοια που να μπορεί να απορροφήσει κατά κόρον ηλεκτροκίνητα και έτσι η Τεσλα να έχει κομμάτι της πίτας,  αλλά όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου και μπει καλά η ηλεκτροκίνηση στην ζωή μας πως θα αντιμετωπίσει τα μεγαθήρια από Ευρώπη και Ιαπωνία που θα προβούν και σε συνεργασίες κ.λ.π.?

 

Μόνο γιατί θεωρώ ότι ο αποκλειστικός λόγος που έχουν αρχίσει οι παραδοσιακές βιομηχανίες να στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση είναι η εμμονή της Tesla να την καθιερώσει. Αν έρθει το πλήρωμα του χρόνου μέσα στη δική μας ζωή (τα ηλεκτροκίνητα να υπερβούν τα παραδοσιακά οχήματα), θα είναι σχεδόν αποκλειστικά επειδή συμπαρέσυρε όλον τον κλάδο.

 

Και μου αρέσει επιπλέον που το καταφέρνει μπαίνοντας και στο μάτι των ψευδο-laissez-faire μεγιστάνων και των θαυμαστών τους, που θεωρούν ότι καλή επιχειρηματική τακτική είναι να επιλέγεις τομείς με ασφαλείς οικονομικές τάφρους (κατά Buffet), αντί να ανταγωνίζεσαι και να υπερέχεις χάρη στην καινοτομία σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Μόνο γιατί θεωρώ ότι ο αποκλειστικός λόγος που έχουν αρχίσει οι παραδοσιακές βιομηχανίες να στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση είναι η εμμονή της Tesla να την καθιερώσει. Αν έρθει το πλήρωμα του χρόνου μέσα στη δική μας ζωή (τα ηλεκτροκίνητα να υπερβούν τα παραδοσιακά οχήματα), θα είναι σχεδόν αποκλειστικά επειδή συμπαρέσυρε όλον τον κλάδο.

 

Και μου αρέσει επιπλέον που το καταφέρνει μπαίνοντας και στο μάτι των ψευδο-laissez-faire μεγιστάνων και των θαυμαστών τους, που θεωρούν ότι καλή επιχειρηματική τακτική είναι να επιλέγεις τομείς με ασφαλείς οικονομικές τάφρους (κατά Buffet), αντί να ανταγωνίζεσαι και να υπερέχεις χάρη στην καινοτομία σου.

 

Από ότι έχω διαβάει έχει γίνει μια τεράστια επένδυση στην Γερμανία σε μια κοινοπραξία στην οποία συμμετέχουν όλοι οι μεγάλοι παίχτες (VAG, MERCHEDES, BMW κ.λ.π.) βάζοντας την Continental στον ρόλο του παραγωγού των ηλεκτροκινητήρων και 2 άλλες μεγάλες εταιρίες για συσσωρευτές και μονάδες ισχύος. Η ΑΒΒ νομίζω και μια ακόμα.

Αν δεις ήδη η Mercedes εγκατέλειψε τους πετρελαιοκινητήρες της και αγοράζει τα σκουπίδα της Renault για να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς.

 

Η αγορά θα πάει προς τα ηλεκτροκίνητα. Οχι πως συμφωνώ με την ιδέα, αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.  

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, adpanos said:

 

...

Αν δεις ήδη η Mercedes εγκατέλειψε τους πετρελαιοκινητήρες της και αγοράζει τα σκουπίδα της Renault για να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς.

 

Η αγορά θα πάει προς τα ηλεκτροκίνητα. Οχι πως συμφωνώ με την ιδέα, αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.  

 

Quote

Four-cylinder diesel engine (OM 654): More economical and powerful, more lightweight and compact

http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=14315994

 

Quote

New six-cylinder diesel engine (OM 656): Majestic long-distance athlete

http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=14315931

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

Αν δεις ήδη η Mercedes εγκατέλειψε τους πετρελαιοκινητήρες της και αγοράζει τα σκουπίδα της Renault για να επικεντρωθεί σε άλλους τομείς.

 

Η αγορά θα πάει προς τα ηλεκτροκίνητα. Οχι πως συμφωνώ με την ιδέα, αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.  

Γιατι τοση απαξιωση? Απλα για την ιστορια, θεωρουνται απο τους καλυτερους.

 

Η συνεισφορα της TESLA στην ηλεκτροκινηση των οχηματων ειναι ανυπολογιστη, ακομα και αν φαλιρισει αργα η γρηγορα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.