jax7480 Μάϊος 10, 2018 #6261 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 26 minutes ago, ronin13 said: Αλήθεια Ζάχο, να σε ρωτήσω που το έχω απορία, κανένα Tesla το εξετασες σαν ενδεχόμενο; Ναι, απλά ούτε στο σπίτι αλλά ούτε στη δουλειά υπήρχε εγκατάσταση για φόρτιση. Θα έπρεπε να βρω να φορτίζω κάπου αλλού. Π.χ. στο προηγούμενο μας σπίτι, υπήρχε εγκατάσταση για φόρτιση και αν είχες ή αγόραζες ηλεκτρικό, έκανες αίτηση και σου έβαζαν εγκατάσταση στη θέση parking σου. Φυσικά τα έξοδα και η φόρτιση έμπαιναν στα κοινόχρηστα όλου του συγκροτήματος. Στο νέο σπίτι αν και πιο καινούριο, επειδή είναι μικρότερο το συγκρότημα δεν υπάρχουν ακόμα εγκαταστάσεις (είπαν πως θα βάλουν). Έχουμε στο συγκρότημα τρία άτομα, ένας με Tesla και δύο με BMW i3 που περιμένουν. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάϊος 10, 2018 #6262 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 (edited) 1 hour ago, jax7480 said: Σου δείχνει την έξτρα κατανάλωση από τον κλιματισμό. Ο κλιματισμός έχει ξεχωριστά 3 ρυθμίσεις (eco, normal, intensive). Στο Eco η κατανάλωση είναι 0.1 lit/h περισσότερο, στο normal 0.35 lit/h περισσότερο. Το intensive δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Δε χρειάζεται εδώ. Έτσι ακριβώς είναι... με τη βενζίνη. Μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο παίζει στα 14.8 λ/100. Σε ταξίδι είναι στα 9.7 λ/100. Σε μποτιλιάρισμα που έχω πετύχει κάμποσες φορές παίζει στα 17.6 λ/100. Μια χαρά νούμερα είναι αυτά για το είδος του αυτοκινήτου, άπιαστα με λίγο παλιότερα ατμοσφαιρικά μοτέρ... Οσο για το clima on ή off...αλήθεια τώρα;; τι περιμένεις να κόψει;; Έγινε επεξεργασία Μάϊος 10, 2018 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάϊος 10, 2018 #6263 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 Βοηθάει και το 8τάχυτο κιβώτιο και το cylinder deactivation στην κατανάλωση στο ταξίδι. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 10, 2018 #6264 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 Έτσι όπως τα λέει ο @Nickzzz Το cylinder deactivation είναι μόνιμο στα ταξίδια. Επίσης το κιβώτιο στο comfort mode βάζει 5η από τα 45χλμ/ω. 8η βάζει νομίζω περίπου στα 78. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάϊος 10, 2018 #6265 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 On 9/5/2018 at 7:15 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Παίδες άκυρο. Είχα ανοιχτό κλιματισμό. Αυτο εχει ειπωθει σε κοντρα απο φιλο μου Παταγε με εναν τυπο και τον περασε. Και ο αλλος του ζητησε να ξαναπατησουνε.. Και του απαντησε Κατσε να κλεισω το A/C... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάϊος 10, 2018 #6266 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 Σχετικό-άσχετο με την κατανάλωση, έχετε καμιά ιδέα πόση ισχύ χρειάζεται να δώσει ο κινητήρας για να κρατά το A8 π.χ. σε σταθερή ταχύτητα 110 km/h ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 10, 2018 #6267 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 Καμιά 30αριά άλογα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Μάϊος 10, 2018 #6268 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 @slalom μπορείι άλλο το yaris πουχω εγώ και άλλο το S8.....και άλλο το ακόμα πιο παλιό που είχα που άμα ήταν ανηφόρα έπρεπε να κλείσεις το a/c Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 10, 2018 #6269 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 https://www.autoblog.gr/2018/05/09/sobaro-sxediastiko-lathos-stis-zwnes-asfaleias-se-volkswagen-kai-seat/ Μεγάλο φάουλ. Σκέψου να έχεις δεμένο παιδί με καρεκλάκι από τη ζώνη... 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάϊος 10, 2018 #6270 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2018 Takata. Αφού την αφήνουν ανοιχτή ακόμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 11, 2018 #6271 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 14 hours ago, jax7480 said: Έτσι ακριβώς είναι... με τη βενζίνη. Μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο παίζει στα 14.8 λ/100. Σε ταξίδι είναι στα 9.7 λ/100. Σε μποτιλιάρισμα που έχω πετύχει κάμποσες φορές παίζει στα 17.6 λ/100. Θέλουμε συγκρίσεις με το 4.2 diesel!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάϊος 11, 2018 #6272 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 (edited) Τι σύγκριση να κανεις; στην καταναλωση; το 4.2 diesel με παράλληλο εγκεφαλο και κοντά στα 375 άλογα έκαιγε 8.5 με 9 μέσα στην πόλη με air condition. Σε ταξίδι έπεφτε άνετα στα 6, ίσως και πιο κάτω. Cruising με 200χλμ/ω και 10-11 λίτρα ανά 100 με aircon. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 11, 2018 από jax7480 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Μάϊος 11, 2018 #6273 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 (edited) μπαταρίες inverter τροφοδοτικά φωτοβολταϊκά ανεμογεννήτριες το μέλλον ! 8 ευρώ τα 450χλμ για ελλάδα αν έβγαζαν και τις μαλ@@@κίες από το ρεύμα θα ήταν όλα μέλι γάλα εδιτ xαζέψανε στο βίντεο Έγινε επεξεργασία Μάϊος 11, 2018 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 11, 2018 #6274 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Σημερα βγηκα για ποδηλατο..Ειχα πρασινο για αριστερη στροφη σε διασταυρωση και βλεπω απο την απεναντι μερια αμαξι σχολης οδηγου με μαθητευομενο στη θεση οδηγησης, να περναει με κοκκινο και να στριβουμε μαζι.. Πραγματικα απορρησα για το αν περασα εγω με κοκκινο και λεω στον δασκαλο "συγνωμη πρασινο δεν εχω;;" "Ναι ναι το ξερω περνα.." και μου κανει νοημα πχ να περασω μπροστα. Πραγματικα κοιτουσα δεξια και αριστερα αν υπαρχουν καμερες μηπως ειναι κανα τηλεπαιχνιδι. Σκεφτηκα να τον κυνηγησω και να συγκρατησω το ονομα της σχολης, αλλα στο επομενο στενο, εστριψε.. 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 11, 2018 #6275 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 20 minutes ago, ARMAGEDDON said: 8 ευρώ τα 450χλμ για ελλάδα Παρότι μεγάλος φαν της ηλεκτροκίνησης, ακούω αυτά τα νούμερα και ψήνομαι να τους ρωτήσω σε ποιο βενζινάδικο είδαν τη βενζίνη 0.53€/l, όταν εγώ βάζω με 1.6€/l. Το οικιακό ρεύμα κοστίζει συνολικά ~0.24€/kWh και -όπως δεν μπορείς να υπολογίζεις τα καύσιμα χωρίς φόρους- δεν μπορείς να μετράς το ρεύμα χωρίς τις πρόσθετες χρεώσεις. Ομολογώ ότι είδα πολύ διαγώνια το βίντεο, αλλά ο τύπος που δεν ήξερε τη διαφορά ανάμεσα σε kW και kWh κάπου είπε κι ότι η χρήση των superchargers είναι δωρεάν. Αφενός αυτό ισχύει μόνο με 2 αστερίσκους (*S/X 400kWh/yr credit, ** free with referral program). Αφετέρου, οι λειτουργικοί superchargers στην Ελλάδα είναι 5, ο εξής ένας: Κάμινγκ Σουν™. (Πολύ) παλιότερα υπολόγιζα ότι μέχρι το 2020 το αυτοκίνητό μου θα ήταν ηλεκτρικό. Τώρα θα είμαι χαρούμενος αν έστω το Nissan Leaf έχει αρχίσει επιτέλους να κυκλοφορεί εδώ και η Tesla δέχεται προπαραγγελίες για το Model 3. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάϊος 11, 2018 #6276 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 (edited) πριν 5 ώρες, το μέλος acct έγραψε: Παρότι μεγάλος φαν της ηλεκτροκίνησης, ακούω αυτά τα νούμερα και ψήνομαι να τους ρωτήσω σε ποιο βενζινάδικο είδαν τη βενζίνη 0.53€/l, όταν εγώ βάζω με 1.6€/l. Το οικιακό ρεύμα κοστίζει συνολικά ~0.24€/kWh και -όπως δεν μπορείς να υπολογίζεις τα καύσιμα χωρίς φόρους- δεν μπορείς να μετράς το ρεύμα χωρίς τις πρόσθετες χρεώσεις. H αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Προφανώς και εάν αγοράσεις Tesla, θα βάλεις και νυχτερινό ρεύμα (εάν δεν έχεις). Τότε το κόστος ανά Kwh ανέρχεται στα 11.5 λεπτά με το ΦΠΑ χωρίς να υπολογίζουμε τις ΥΚΩ. Εάν υποθέσουμε ότι έχεις ένα φυσιολογικό σπίτι, με φυσιολογικές καταναλώσεις της τάξης των 1000 Kwh το τετράμηνο και κάνεις 15.000 χλμ το χρόνο δλδ 5000 το τετράμηνο θα χρειαστείς να κάνεις 12 φορτίσεις μέσα στο τετράμηνο ή αλλοιώς κάπου 1200 kwh ηλεκτρική ενέργεια στις μπαταρίες σου. Επειδή δεν ξέρω το βαθμό απόδοσης του συστήματος φόρτισης, θεωρώ ένα 80% και προχωράω στο ότι θα τραβήξεις από την πρίζα 1500 kwh. Αυτές θα κοστολογηθούν ως εξής (με δεδομένο ότι το σπίτι σου καταναλώνει 1000 kwh) : Oι πρώτες 600 με 0,0069 € = 4,14 € + ΦΠΑ = 4,68 € Οι επόμενες 400 με 0,050 € = 20 € + ΦΠΑ = 22,60 € Οι υπόλοιπες 500 με 0,085 € = 42,50 € + ΦΠΑ = 48 € Άρα το τετραμηνιαίο κόστος για 5000 χλμ θα είναι 1500 * 0,115 + 4,68 + 22,60 + 48 = 247,78 € ή 0,0495 €/χλμ Worst Case Scenario να είναι όλο το ρεύμα του Tesla στην ακριβή χρέωση των YKΩ, τότε έχουμε 1500*0,085 = 127,50 + ΦΠΑ = 144,08 και συνολικό κόστος 1500* 0,115 + 144,08 = 316,58 € ή 0,0633 €/χλμ. Αν δεν έχεις νυχτερινό ρεύμα, πάρε diesel. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 11, 2018 από GriGaS 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Μάϊος 11, 2018 #6277 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 πριν 2 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: κάνεις 15.000 χλμ το χρόνο δλδ 3750 το τετράμηνο Ποσα τετραμηνα εχει το ετος? πριν 2 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: 9 φορτίσεις μέσα στο τετράμηνο Αυτο μου φαινεται εξωπραγματικο, πιστευω στην πραξη θα χρειαζεται περισσοτερο. Γενικα το ρευμα ειναι ακριβο στην Ελλαδα. Και επειδη παραγεται κυριως απο λιγνιτη, δεν ειναι "καθαρο". Βεβαια εδω κοιταμε την τσεπη μας, οπως ειναι λογικο, για να το αξιολογησουμε οικονομικα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάϊος 11, 2018 #6278 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Πω ρε γμτ όλα τα νούμερα είναι λάθος. Θα το διορθώσω Asap. Ευτυχώς επειδη το λάθος έμπαινε και σε πολλαπλασιαμό και σε διαίρεση, το τελικό αποτέλεσμα της κατανάλωσης ανα χλμ δεν άλλαξε σχεδόν καθόλου. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάϊος 11, 2018 #6279 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Κανε και ενα υπολογισμο με ΦΒ και net metering Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάϊος 11, 2018 #6280 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2018 Ναι τίποτα άλλο; Πέρα από την πλάκα είναι από ηλεκτρολογικης άποψης εντελώς ηλιθιο να σου βγάλει το πάνελ συνεχές, να στο κάνει ο inverter εναλασσομενο και ο φορτιστής ξανά συνεχές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now