Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 5 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Πέρσι τέτοια εποχή είχα ενα θεματάκι με τα τσιμουχάκια βαλβίδων στο baleno.

Σε βαθμό τόσο ενοχλητικό που σκεφτόμουν συνεργεία και ακριβές επισκευές για ενα βοηθητικό πλέον αμάξι που στην αγορά δεν πιάνει τπτ.

 

Τέλος πάντων άλλαξα τα λάδια κανονικά μέσα Απρίλη και Μάιο έριξα μέσα ενα valve seal rejuvanator της λικουι μόλι. (motor oil saver)

 

 

Ετοιμα τα βιντεάκια.

Το 1ο  είναι πέρσινο απ το Μάιο καποιες βδομάδες αφού έριξα το additive και το 2o σήμερα το πρωί.

Δεν είμαι τις λογικής mechanic in a bottle αλλά το συγκεκριμένο ξεπέρασε τις προσδοκίες μου...

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

εννοείς οτι έστρωσε με τον καιρό και έδρασε το liquil molly οπως έλεγε ε? καμία σχέση πάντως πέρυσι με τώρα...

Ακριβώς σαν να μαλάκωσε τα τσιμουχάκια με τη χρήση όλο αυτό το χρόνο.

Στην επόμενη αλλαγή όταν θα μπεί καινούργιο καθαρό 10 40 shell πάλι θα ξέρω στα σίγουρα.

Προς το παρόν δεν ρεζιλεύομαι αν εχω  παρκάρει σε κλειστό χώρο.:)

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λαδιού κατανάλωση.

Καλύτερα ούτε 300 ml δε συμπλήρωσα στα 5000χλμ.

Παίζει να έφευγε το τριπλό

Αμα τα άλλαζα κανονικά στο χρόνο παίζει να μην ήθελε κιόλας αλλα θα το πάω στα 7500 που κράταει χιλιομετρικά.:hehe:

Έτσι που το κυκλοφορούμε σε 4-5 μήνες

Μη πα να ρίξετε όλοι που καίτε τώρα μέσα και μετά με κυνηγάτε με κοντόκανη...

Το έκανα σε πολύ απλό παλιό μοτέρ, ατμοσφαιρικό με άλλες ανοχές. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Λαδιού κατανάλωση.

Καλύτερα ούτε 300 ml δε συμπλήρωσα στα 5000χλμ.

Παίζει να έφευγε το τριπλό

Αμα τα άλλαζα κανονικά στο χρόνο παίζει να μην ήθελε κιόλας αλλα θα το πάω στα 7500 που κράταει χιλιομετρικά.:hehe:

Έτσι που το κυκλοφορούμε σε 4-5 μήνες

Μη πα να ρίξετε όλοι που καίτε τώρα μέσα και μετά με κυνηγάτε με κοντόκανη...

Το έκανα σε πολύ απλό παλιό μοτέρ, ατμοσφαιρικό με άλλες ανοχές. 

 

Εμένα θα μου άρεσε ένα καλό άνοιγμα του μοτέρ.... :p

Ξέρεις να τα καθαρίσεις όλα, να αλλάξεις τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια πιστονιών , να καθαρίσεις εισαγωγές, βαλβίδες , έτσι ρε παιδί μου, να πεις πως το μοτέρ είναι στολίδι ...:hehe:

Με τα 265.000 χιλ. που έχω, το σκέφτομαι σοβαρά.

Στο αυτοκίνητο έχω περίπου 1lt κατανάλωση στα 7500 χιλ. ισως και παραπάνω.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος adpanos έγραψε:

 

Εμένα θα μου άρεσε ένα καλό άνοιγμα του μοτέρ.... :p

Ξέρεις να τα καθαρίσεις όλα, να αλλάξεις τσιμουχάκια βαλβίδων, ελατήρια πιστονιών , να καθαρίσεις εισαγωγές, βαλβίδες , έτσι ρε παιδί μου, να πεις πως το μοτέρ είναι στολίδι ...:hehe:

Με τα 265.000 χιλ. που έχω, το σκέφτομαι σοβαρά.

Στο αυτοκίνητο έχω περίπου 1lt κατανάλωση στα 7500 χιλ. ισως και παραπάνω.

Άμα ήταν μόνο το μοτέρ το θέμα οκ. :p

Εδώ πρέπει να γίνει καταμερισμός τι πρέπει να φτιαχτεί και τι όχι και να είναι εντός λογικού περιθωρίου κόστους. 

Άμα ήταν να φτιαχτεί το αμάξι ανακατασκευή καλύτερα να φύγει να έρθει οικονομικο μεταχειρο 7-8ετιας. Το ίδιο θα στοίχιζε.

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Άμα ήταν μόνο το μοτέρ το θέμα οκ. 

Εδώ πρέπει να γίνει καταμερισμός τι πρέπει να φτιαχτεί και τι όχι και να είναι εντός λογικού περιθωρίου κόστους. 

Άμα ήταν να φτιαχτεί το αμάξι ανακατασκευή καλύτερα να φύγει να έρθει οικονομικο μεταχειρο 7-8ετιας. Το ίδιο θα στοίχιζε.

 

 

 

Αν το αυτοκίνητο θέλει και άλλα πράγματα τότε συμφωνώ.;)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω τους έμπειρους.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πολυκαιρισμένο οικογενειακό αμάξι, citroen xsara 2 2001, 127.000 χλμ.

Με ποια φόρμουλα θα υπολογίσετε την σωστή φάση αλλαγής αυτοκινήτου;

Θα περιμένετε κάποια ζημιά η οποία θα πλησιάζει το κόστος αγοράς μτχ 2011/12 και μεταγενέστερο;

Θα έχετε ένα ετήσιο όριο;

Ας υποθέσουμε ότι οι αυτοκινιστικές (ν)αύλες έχουν ηρεμήσει και το αμάξι μας ικανοποιεί πλήρως κατά τα άλλα. Κι επίσης πρακτικά μεταπωλητική αξία κοντά στο μηδέν θα έλεγα, πολλές γρατζουνίτσες, παλιό, μικροθέματα στο σαλόνι του κ.ο.κ.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες. Ο εγκέφαλος έπαθε τραλαλά πριν κανένα χρόνο, ο ηλεκτρολόγος έκανε κάποια παράκαμψη και όλα δουλεύουν κανονικά όσο η μηχανή δουλεύει, όταν σβήσει δεν έχω φλας-αλάρμ. Αλλαγή μίζας 2015, συμπλέκτη 2017, αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού αρχές 2018 (έμεινε το ταλαίπωρο 1 βδομάδα στους -10 με -15...,

και τώρα στον έλεγχο 2018 σπασμένο αμορτισέρ δεξιά μπροστά (τελευταία αλλαγή 2014), ανάγκη αλλαγής ρουλεμάν τροχού αριστερά και δεν τους άρεσε και το φως από το αριστερό φανάρι. Αυτός που θα μου το αναλάβει μου είπε ότι θέλει συνολικά 230-250 ευρώ, προφανώς μτχ αμορτισέρ και δεν ξέρω για το ρουλεμάν.

Αυτά θα τα φτιάξω

Από ιστορικό το αμάξι γενικώς έχει βγάλει μόνο ένα πρόβλημα με εγκέφαλο όπου έσβησε όλο το εσωτερικό ενώ δούλευε η μηχανή, μας αλλάξανε τον εγκέφαλο με ένα 450άρι στην αντιπροσωπεία πριν 10 χρόνια περίπου και ζήσαν αυτοί πλουσιότερα...

Λάδια δεν πίνει, από οικονομία καυσίμου είμαστε καλά, όταν χρειαστεί αντιδράει στο γκάζι, μου δίνει τη σιγουριά που χρειάζομαι στις στροφές και φρενάρουμε ακόμη ικανοποιητικά. Αν και εδώ και 4 χρόνια είμαστε Σουηδία, σκουριά από κάτω δεν έχουμε εν μέρει και λόγω της αντισκωριακής προστασίας που της κάναμε δώρο πριν 3 χρόνια.

 

 

Έχω ακούσει τα πάντα από έπρεπε να το έχεις διώξει από καιρό μέχρι άστο ακόμη δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα.

Η άποψή μου ως τώρα είναι το λειτουργώ μέχρι να μην πάει άλλο, μετά στην άκρη και παίρνουμε με το καλό κάποιο πιο φρέσκο, πιθανότατα όμως μτχ

Το θέμα είναι ότι πιθανότατα δε θα μου βγάλει μία πανάκριβη βλάβη αλλά θα βγάζει μικρές δεξιά και αριστερά.

Απόψεις;

Link to comment
Share on other sites

norrköping stockholm, 200 χιλιόμετρα είναι το κλασικότερο και γίνεται πέρα δώθε 2-3 φορές το χρόνο, αλλιώς όχι κάτι παραπάνω. Το αμάξι ήρθε οδικώς το 2014 μέσω Ιταλίας. Και σε αυτά τα ταξίδια που κάνουμε τώρα μιας χαρά είμαστε, προς το παρόν!

Σκάρτα 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο, και τα πλησιάζουμε μόνο όταν με πιάνει η βαρεμάρα και δεν παίρνω ποδήλατο για ικανό διάστημα για τη δουλειά, ή όταν μας έρχονται συγγενείς συχνά οπότε πάω και τους παίρνω

 

Έγινε επεξεργασία από schumifer
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο το κρατάς όσο το εμπιστεύεσαι να μη σε αφήσει. Αν δεν κάνεις πολλά ταξίδια και το αυτοκίνητο το έχεις περισσότερο ως συμπληρωματικό μέσο μετακίνησης, θα σου έλεγα να το κρατήσεις μέχρι να σου μείνει. Αρκεί να μη σου μείνει στο δρόμο :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Να ρωτήσω τους έμπειρους.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πολυκαιρισμένο οικογενειακό αμάξι, citroen xsara 2 2001, 127.000 χλμ.

Με ποια φόρμουλα θα υπολογίσετε την σωστή φάση αλλαγής αυτοκινήτου;

Θα περιμένετε κάποια ζημιά η οποία θα πλησιάζει το κόστος αγοράς μτχ 2011/12 και μεταγενέστερο;

Θα έχετε ένα ετήσιο όριο;

Ας υποθέσουμε ότι οι αυτοκινιστικές (ν)αύλες έχουν ηρεμήσει και το αμάξι μας ικανοποιεί πλήρως κατά τα άλλα. Κι επίσης πρακτικά μεταπωλητική αξία κοντά στο μηδέν θα έλεγα, πολλές γρατζουνίτσες, παλιό, μικροθέματα στο σαλόνι του κ.ο.κ.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες. Ο εγκέφαλος έπαθε τραλαλά πριν κανένα χρόνο, ο ηλεκτρολόγος έκανε κάποια παράκαμψη και όλα δουλεύουν κανονικά όσο η μηχανή δουλεύει, όταν σβήσει δεν έχω φλας-αλάρμ. Αλλαγή μίζας 2015, συμπλέκτη 2017, αλλαγή μηχανισμού παραθύρου οδηγού αρχές 2018 (έμεινε το ταλαίπωρο 1 βδομάδα στους -10 με -15...,

και τώρα στον έλεγχο 2018 σπασμένο αμορτισέρ δεξιά μπροστά (τελευταία αλλαγή 2014), ανάγκη αλλαγής ρουλεμάν τροχού αριστερά και δεν τους άρεσε και το φως από το αριστερό φανάρι. Αυτός που θα μου το αναλάβει μου είπε ότι θέλει συνολικά 230-250 ευρώ, προφανώς μτχ αμορτισέρ και δεν ξέρω για το ρουλεμάν.

Αυτά θα τα φτιάξω

Από ιστορικό το αμάξι γενικώς έχει βγάλει μόνο ένα πρόβλημα με εγκέφαλο όπου έσβησε όλο το εσωτερικό ενώ δούλευε η μηχανή, μας αλλάξανε τον εγκέφαλο με ένα 450άρι στην αντιπροσωπεία πριν 10 χρόνια περίπου και ζήσαν αυτοί πλουσιότερα...

Λάδια δεν πίνει, από οικονομία καυσίμου είμαστε καλά, όταν χρειαστεί αντιδράει στο γκάζι, μου δίνει τη σιγουριά που χρειάζομαι στις στροφές και φρενάρουμε ακόμη ικανοποιητικά. Αν και εδώ και 4 χρόνια είμαστε Σουηδία, σκουριά από κάτω δεν έχουμε εν μέρει και λόγω της αντισκωριακής προστασίας που της κάναμε δώρο πριν 3 χρόνια.

 

 

Έχω ακούσει τα πάντα από έπρεπε να το έχεις διώξει από καιρό μέχρι άστο ακόμη δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα.

Η άποψή μου ως τώρα είναι το λειτουργώ μέχρι να μην πάει άλλο, μετά στην άκρη και παίρνουμε με το καλό κάποιο πιο φρέσκο, πιθανότατα όμως μτχ

Το θέμα είναι ότι πιθανότατα δε θα μου βγάλει μία πανάκριβη βλάβη αλλά θα βγάζει μικρές δεξιά και αριστερά.

Απόψεις;

 

To συγκεκριμένο αυτοκίνητο κοίταξε να το διώξεις.

 

Χαλάνε τα σασμάν

Χαλάνε τα μοτέρ με φλάτζες

Στραβώνει ο πίσω άξονας

Τα ηλεκτρικά του είναι παναγιά βόηθα.

Από φρένα είναι πολύ κακό.

===================================

Λογικά έχεις το 1,4 / 75PS/ 8 Valve . :hehe:

 

Στο σόι υπάρχουν 4 τέτοια.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

@schumifer

Αν το χρησιμοποιείς περιστασιακά, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής. 

Τα χιλιόμετρα είναι λίγα, οι φθορές είναι λόγω παλαιότητας.

Τα χιλιόμετρα είναι μία από τις ενδείξεις χρήσης, η άλλη είναι το πόσο κάθεται το αυτοκίνητο στην κίνηση.

 

Αν τώρα είναι και το 1.6 με τα 110, είναι και καλό μηχανικά.

Αν είναι το 1.4, όχι και τόσο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Να ρωτήσω τους έμπειρους.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πολυκαιρισμένο οικογενειακό αμάξι, citroen xsara 2 2001, 127.000 χλμ.

Με ποια φόρμουλα θα υπολογίσετε την σωστή φάση αλλαγής αυτοκινήτου;

Θα περιμένετε κάποια ζημιά η οποία θα πλησιάζει το κόστος αγοράς μτχ 2011/12 και μεταγενέστερο;

Θα έχετε ένα ετήσιο όριο;

Ας υποθέσουμε ότι οι αυτοκινιστικές (ν)αύλες έχουν ηρεμήσει και το αμάξι μας ικανοποιεί πλήρως κατά τα άλλα. Κι επίσης πρακτικά μεταπωλητική αξία κοντά στο μηδέν θα έλεγα, πολλές γρατζουνίτσες, παλιό, μικροθέματα στο σαλόνι του κ.ο.κ.

 

Εφόσον το αυτοκίνητο δεν σε νοιάζει ιδιαίτερα - πέρασαν οι (ν)αύλες, κάνει και έχει λίγα χλμ., είναι 1ο χέρι και ξέρεις το ιστορικό του, είναι ασφαλές σε συμπεριφορά και μπορεί να μείνει πλήρως ή έστω αρκετά αξιόπιστο για τις διαδρομές που κάνεις με κατά μέσο όρο 200-300 ευρό μαζέματα το χρόνο, το κρατάς.

Όχι πως τα 200-300 είναι λίγα αλλά αν σκεφτείς ότι ένα καινούργιο ή έστω ένα πιο καινούργιο μεταχειρισμένο μόνο και μόνο το depreciation που έχει κάθε χρόνο είναι κανά 200άρι - με 500άρι + 'οτι βγάλει και το καινούργιο (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...) + τα ακριβά πρώτα service στην αντιπροσωπία, στα ίδια είσαι και δεν θα έχεις χάσει το κεφάλαιο της αρχικής αγοράς.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

H φόρμουλα που ψάχνεις έχει να κάνει με την Χ αξία του αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή.

Αφού αυτό το Χ, έτσι όπως τα περιγράφεις είναι μικρό, τότε δεν αξίζει να το δώσεις, αξίζει να το κρατήσεις για ήπιες μετακινήσεις ή

για 2ο.

 

Το ότι τα αλάρμ-φλας δουλεύουν μόνο οταν δουλεύει η μηχανή , είναι επικίνδυνο όπως καταλαβαίνεις.

Τόσο για διάφορα υποθετικά σενάρια όσο και για το τι άλλο δε δουλεύει στην πραγματικότητα...

 

Μην βασιστείτε πάνω του, δρομολογήστε το επόμενο σας αυτοκίνητο.

 

ΥΓ έχει όντως καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης - κρατήματος, είχε συμφοιτητής μου το 1.6. 
      Αντιμετώπισε και κάποια προβλήματα ,  ηλεκτρολογικής φύσεως κυρίως.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.