Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

24 minutes ago, adpanos said:

 

 

Για εξήγα ? :p

Μια πολύ απλή περίπτωση είναι όταν πχ από τέρμα γκάζι το αφήνεις. Εκεί λογικά έχεις κάποια υποπίεση. Γενικά κάθε φορά που αλλάζει το γκάζι έχει μικρομεταβολές η πίεση. Βέβαια εγώ τις παρατηρήσεις μου τις έκανα σε ιδιαίτερη περίπτωση όπου υπήρχε ρεστρίκτορας αλλά  υποθέτω κάτι αντίστοιχο θα ισχύει αλλά σε μικρότερο βαθμό.

 

Εφόσον όπως λες έχεις VAG CΟΜ δεν μπορείς να δεις μετρήσεις από λ ή ακόμη καλύτερα να κάνεις log; :unsure: Νομίζω AFR θα μπορείς να δεις.

 

Ότι λέω το λέω με μία ανασφάλεια μιας και δεν έχω καν δικό μου αμάξι :( (φοιτητής), αλλά είχα δουλέψει πάνω σε αυτό το κομμάτι σε ένα project, αν και έχουν περάσει τρία τέσσερα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Nickzzz said:

Σε full load πως υπάρχει ροή τότε που η πίεση στην εισαγωγή είναι σχεδόν ατμοσφαιρική; :p;)

 

Καλά το είπες. Σχεδόν. Γύρω στο 75-80% τυπικά, νομίζω πάει μέχρι 85-90% στα αγωνιστικά.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, adpanos said:

Απλά επειδή έχω επέμβει στην εισαγωγή αλλά και την εξαγωγή του αυτοκινήτου , βάζοντας σκούπα και βαρελάκι (εισαγωγή) και αφαίρεση προκαταλύτη στην εξαγωγή,  ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί το σύστημα MAP- ΛΑΜΔΑ - EGR - ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ να εξασφαλίσουν σωστό μείγμα ή αν όπως λες θέλει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να μην στεγνώνει στο μείγμα.

 

Βέβαια πριν βάλω την σκούπα είχα ένα διαρκές πρόβλημα , να μου βγάζει το VAG COM πολύ πλούσιο μείγμα θάλαμος 1 διαμέρισμα 2 ... ενώ είχα αλλάξει και map και τους δυο λάμδα .

 

Αυτό που λες εξαρτάται κυρίως από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και το πόσο μπορεί να διαχειριστεί τις αλλαγές που του κάνεις. Δεν είναι όλοι οι ίδιοι, π.χ. όποιος έχει πειράξει την εισαγωγή σε Stilo Abarth και έχει βάλει ελεύθερη, είναι μόνιμα με check engine, επειδή έχει περίπλοκο σχεδιασμό στην εισαγωγή. Στα πιο απλά 1.8 και 1.4 μοτέρ της fiat, είσαι πιο άνετος. Ιδανικά όμως όταν αλλάζεις κάτι τέτοιο (εισαγωγή - εξαγωγή) θες επαναπρογραμματισμό. Δεν είναι τυχαίο το ΦΠΕ.

Για μένα δεν είναι θέμα αισθητήρων αλλά εγκεφάλου.

 

Μήπως πριν πειράξεις την εισαγωγή θα έπρεπε πρώτα να λύσεις το πρόβλημα που λες?

 

On another note, έχει βάλει κανείς ελαιοπαγίδα? (oil catch can). Έχει να προτείνει κάποια?

Αγόρασα καινούρια πεταλούδα επειδή και οι 2 που έχω μου έκαναν πλέον θέματα, και δεν θέλω να τη λαδώσω κι αυτή με τα λάδια των αναθυμιάσεων. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος sotiris έγραψε:

 

On another note, έχει βάλει κανείς ελαιοπαγίδα? (oil catch can). Έχει να προτείνει κάποια?

Αγόρασα καινούρια πεταλούδα επειδή και οι 2 που έχω μου έκαναν πλέον θέματα, και δεν θέλω να τη λαδώσω κι αυτή με τα λάδια των αναθυμιάσεων. 

 

 

Για πεταλούδα γκαζιού μιλάμε; Σε ποιο αυτοκίνητο; Στο punto hgt μου έχω αλλάξει κι εγώ πεταλούδα και αυτή που έχω τώρα είναι ελαφρώς ύποπτη (μεταχειρισμένη και 2-3 φορές το χρόνο μπορεί να κάνει κάτι τσαλιμάκια ευτυχώς σχεδόν ανεπαίσθητα) και εννοείται ότι δεν βρίσκω καινούρια σε λογική τιμή (ή και σε ακριβή) με τίποτα. Θεωρείς ότι η έλλειψη ελαιοπαγίδας επιταχύνει τη φθορά της πεταλούδας;

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Γιάννης_84 said:

Για πεταλούδα γκαζιού μιλάμε; Σε ποιο αυτοκίνητο; Στο punto hgt μου έχω αλλάξει κι εγώ πεταλούδα και αυτή που έχω τώρα είναι ελαφρώς ύποπτη (μεταχειρισμένη και 2-3 φορές το χρόνο μπορεί να κάνει κάτι τσαλιμάκια ευτυχώς σχεδόν ανεπαίσθητα) και εννοείται ότι δεν βρίσκω καινούρια σε λογική τιμή (ή και σε ακριβή) με τίποτα. Θεωρείς ότι η έλλειψη ελαιοπαγίδας επιταχύνει τη φθορά της πεταλούδας;

 

Punto mk2b 1.4 sporting. Έχω μια ολόκληρη μεταχειρισμένη εισαγωγή και όταν μου κάνει τσαλίμια αλλάζω 1-1 ότι βρίσκω μπροστά μου. Ναι μου κάνει κοψίματα με πρώτη ταχύτητα και λίγο γκάζι, όχι πάντα, οπότε ψιλοκολλάει η πεταλούδα. Δεν πάνε 10.000-12.000 χιλιόμετρα από τότε που την καθάρισα, οπότε είτε ο κινητήρας μου πλέον έχει πολλές αναθυμιάσεις, είτε έχω λαδώσει πολύ την εισαγωγή με το K&N φίλτρο που είχα πιο παλιά. Καινούρια στη Fiat 1400 ευρώ, ανακατασκευής 800, καινούρια στη Bosch 880, στο amazon και στο autodoc/antallaktikaonline καινούρια ... 80€ από 880 (αυθεντική bosch). Την παρέλαβα χθες με +10 ευρώ μεταφορικά, γιατί μόλις είδα τα 1400 της Fiat θόλωσα :hehe: Απλά δεν θέλω να τη βάλω πάνω και να έχω τις αναθυμιάσεις να οδηγούνται στην εισαγωγή. Για δες και για του HGT στο autodoc / amazon μήπως τη βρεις με κάνα 100ρικο. Υποθέτω δεν έχεις τη ντιζάτη που είχε το πρώτο.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Αυτό που λες εξαρτάται κυρίως από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και το πόσο μπορεί να διαχειριστεί τις αλλαγές που του κάνεις. Δεν είναι όλοι οι ίδιοι, π.χ. όποιος έχει πειράξει την εισαγωγή σε Stilo Abarth και έχει βάλει ελεύθερη, είναι μόνιμα με check engine, επειδή έχει περίπλοκο σχεδιασμό στην εισαγωγή. Στα πιο απλά 1.8 και 1.4 μοτέρ της fiat, είσαι πιο άνετος. Ιδανικά όμως όταν αλλάζεις κάτι τέτοιο (εισαγωγή - εξαγωγή) θες επαναπρογραμματισμό. Δεν είναι τυχαίο το ΦΠΕ.

Για μένα δεν είναι θέμα αισθητήρων αλλά εγκεφάλου.

 

Μήπως πριν πειράξεις την εισαγωγή θα έπρεπε πρώτα να λύσεις το πρόβλημα που λες?

 

On another note, έχει βάλει κανείς ελαιοπαγίδα? (oil catch can). Έχει να προτείνει κάποια?

Αγόρασα καινούρια πεταλούδα επειδή και οι 2 που έχω μου έκαναν πλέον θέματα, και δεν θέλω να τη λαδώσω κι αυτή με τα λάδια των αναθυμιάσεων. 

 

 

 

Την έχω πατήσει και εγώ να αλλάζω πεταλούδα και το θέμα να είναι αλλού.

 

1)Πρώτα απ` όλα αν έχεις λαδίλα πρέπει να πλύνεις και να δεις αν οι αυλοί της πολλαπλής εισαγωγής είναι κομπλέ.

2)Μετά πρέπει να κοιτάξεις EGR , ειδικά αν έχεις προκαταλύτη το αυτοκίνητο. Αυτό γιατί οι προκαταλύτες ραγίζουν πολλές φορές και μικρά κομματάκια περνάνε και κολλάνε στην EGR. Ισως από εκεί να έχεις θέματα και όχι από την πεταλούδα.

3) Πρέπει να δεις αν έχει το αυτοκίνητο κάποια βαλβίδα αναθυμιάσεων λαδιού ή κάποια βαλβίδα αναθυμιάσεων ντεπόζιτου, μηχανής κ.λ.π.

 

Εγω για να καταλάβεις είχα αρρυθμίες στο ρελαντί.

Είχαν ήδη αλλαχθεί στην αντιπροσωπεία καταλύτης , χταπόδι και άλλαξα MAP , αλλά δεν έγινε τίποτα.

Καθάρισα EGR , πάλι δεν έγινε τίποτα, αλλά δεν είχα και προκαταλύτη πλέον μιας και το χταπόδι ήταν ελεύθερο.

Άλλαξα πεταλούδα και έστρωσε λίγο ........ Μάλλον λόγο ρύθμισης ξανά της πεταλούδας και όχι λόγω επίλυσης του προβλήματος.

 

Και τελικά ο ένοχος ήταν ένα βαρελάκι αναθυμιάσεων μηχανής ...

 

Κλείνοντας όλες τις σωληνώσεις από βαλβίδες (εκτός egr) που επιστρέφουν στην εισαγωγή, θα μπορέσεις να δεις αν το πρόβλημα έρχεται από εκεί.

 

s-l300.jpg

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, adpanos said:

1)Πρώτα απ` όλα αν έχεις λαδίλα πρέπει να πλύνεις και να δεις αν οι αυλοί της πολλαπλής εισαγωγής είναι κομπλέ.

2)Μετά πρέπει να κοιτάξεις EGR , ειδικά αν έχεις προκαταλύτη το αυτοκίνητο. Αυτό γιατί οι προκαταλύτες ραγίζουν πολλές φορές και μικρά κομματάκια περνάνε και κολλάνε στην EGR. Ισως από εκεί να έχεις θέματα και όχι από την πεταλούδα.

3) Πρέπει να δεις αν έχει το αυτοκίνητο κάποια βαλβίδα αναθυμιάσεων λαδιού ή κάποια βαλβίδα αναθυμιάσεων ντεπόζιτου, μηχανής κ.λ.π.

 

Εγω για να καταλάβεις είχα αρρυθμίες στο ρελαντί.

Είχαν ήδη αλλαχθεί στην αντιπροσωπεία καταλύτης , χταπόδι και άλλαξα MAP , αλλά δεν έγινε τίποτα.

Καθάρισα EGR , πάλι δεν έγινε τίποτα, αλλά δεν είχα και προκαταλύτη πλέον μιας και το χταπόδι ήταν ελεύθερο.

Άλλαξα πεταλούδα και έστρωσε λίγο ........ Μάλλον λόγο ρύθμισης ξανά της πεταλούδας και όχι λόγω επίλυσης του προβλήματος.

 

Και τελικά ο ένοχος ήταν ένα βαρελάκι αναθυμιάσεων μηχανής ...

 

Δεν έχω ούτε προκαταλύτη ούτε EGR, είναι πιο απλό το design.

Επίσης έχει την έξοδο των αναθυμιάσεων στο καπάκι, η οποία οδηγείται σε 2 σημεία, πριν την πεταλούδα στο σωλήνα του αέρα και μετά την πεταλούδα στην πολλαπλή εισαγωγής.

Η αλήθεια είναι ότι το σωληνάκι αυτό έχανε και από τότε που το έφτιαξα άρχισα να θέλω συχνό καθάρισμα πεταλούδας :p 

MAP έχω αλλάξει κι εγώ, και τον ένα λάμδα, από πέρυσι που ψαχνόμουν με check engine και τελικά έφταιγε η ακάθαρτη πεταλούδα! Φέτος δεν έχει check engine, αλλά πιο έντονο κόψιμο στο γκάζι από πέρυσι. Πέρυσι δεν ένοιωθα το κόψιμο αλλά έβλεπα το λαμπάκι!

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν έχω ούτε προκαταλύτη ούτε EGR, είναι πιο απλό το design.

Επίσης έχει την έξοδο των αναθυμιάσεων στο καπάκι, η οποία οδηγείται σε 2 σημεία, πριν την πεταλούδα στο σωλήνα του αέρα και μετά την πεταλούδα στην πολλαπλή εισαγωγής.

Η αλήθεια είναι ότι το σωληνάκι αυτό έχανε και από τότε που το έφτιαξα άρχισα να θέλω συχνό καθάρισμα πεταλούδας :p 

MAP έχω αλλάξει κι εγώ, και τον ένα λάμδα, από πέρυσι που ψαχνόμουν με check engine και τελικά έφταιγε η ακάθαρτη πεταλούδα! Φέτος δεν έχει check engine, αλλά πιο έντονο κόψιμο στο γκάζι από πέρυσι. Πέρυσι δεν ένοιωθα το κόψιμο αλλά έβλεπα το λαμπάκι!

 

;)

Και έμενα έχει βαλβίδα αναθυμιάσεων λαδιού που πάει στην εισαγωγή,  αλλά έχει και μηχανής. Στην περίπτωσή μου ήταν της μηχανής.

 

Μηπως δεν σου δουλεύει καλά η όποια βαλβίδα ?

 

Τυχερός είσαι που δεν έχει τόσα συμπράγκαλα ....:amen:

 

Επίσης δεν μήπως παίρνει αέρα από καμιά τάπα λαδιού μηχανης. Το έχω δει και αυτό το κουφό.

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

https://techcrunch.com/2018/04/25/ford-to-stop-selling-every-car-in-north-america-but-the-mustang-and-focus-active/

 

Quote

Ford today announced it will phase out most cars it sells in North America. According to its latest financial release, the auto giant “will transition to two vehicles” — the Mustang and an unannounced vehicle, the Focus Active, being the only traditional cars it sells in the region. Ford sees 90 percent of its North America portfolio in trucks, utilities and commercial vehicles. Citing a reduction in consumer demand and product profitability, Ford is in turn not investing in the next generation of sedans.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος everg77n έγραψε:

Περιβαντολογικά προβληματισμένους τους βλέπω τους αμερικάνους.

Mustung, f150, ranger, Bronco. :)

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, uhu said:

Περιβαντολογικά προβληματισμένους τους βλέπω τους αμερικάνους.

Mustung, f150, ranger, Bronco. :)

  • Η Αμερικη ειναι αχανης χωρα, οι αποστασεις μεγαλες, το κλιμα δυσκολο, αναπτυγμενο δυκτιο public transport εκτος μεγαλων αστικων κεντρων δεν υπαρχει.
  • Η βενζινη εχει πολυ χαμηλη τιμη
  • Οι αμερικανοι ειναι μεγαλοσωμοι
  • Το μεγαλο αυτοκινητο στην Αμερικη σημαινει κυρος
  • Δεν τους ταισαν 50 χρονια σανο (οπως μονο τους Ευρωπαιους) οτι με Diesel θα σωσουν το περιβαλλον.

Αν παντως το F150 σου φαινεται μεγαλο, υπαρχει και F250. Και F350. Και F950 υπαρχει:lol:

 

cd2a7b43da9930c72e7b16727c7745e7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πέρσι τέτοια εποχή είχα ενα θεματάκι με τα τσιμουχάκια βαλβίδων στο baleno.

Σε βαθμό τόσο ενοχλητικό που σκεφτόμουν συνεργεία και ακριβές επισκευές για ενα βοηθητικό πλέον αμάξι που στην αγορά δεν πιάνει τπτ.

 

Τέλος πάντων άλλαξα τα λάδια κανονικά μέσα Απρίλη και Μάιο έριξα μέσα ενα valve seal rejuvanator της λικουι μόλι. (motor oil saver)

Στην αρχή δεν είδα μεγάλη διαφορά και είπα μπά φιδέλαιο δεν δουλεύει.

Με τον καιρό ξέχασα το θέμα αλλά σαν να μην έβλεπα το ίδιο συνεφάκι στο πρωινό startup.

Σήμερα που είπα να ελέγξω λίγο τι παίζει με βίντεο έμεινα .....

Στο 1 /10 ο πρωινός καπνός.:T:

Αν μπορέσω να σβήσω την πινακίδα θα ανεβάσω βίντεο.

Δεν ξέρω αν έφτιαξαν τα τσιμουχάκια ή απλά πάχυνε το λάδι με το πρόσθετο.

Αλλά στο πρώτο βίντεο είναι ήδη κανα μήνα μέσα το πρόσθετο και εχει σίγουρα ήδη ανακατευτεί με το λάδι και παρόλα αυτά καπνίζει.

Απο εκεί και έπειτα δεν ξανανοίχτηκε το μοτέρ οπότε ότι έγινε έγινε μεσα στο διάστημα του περίπου ενός χρόνου.

Στην επόμενη αλλαγή που θα γίνει απο ότι υπολογίζω σε κανά διμηνο (πάω με τα χλμ:p ή τον χρόνο ότι με συμφέρει στο συγκεκριμένο) θα σιγουρευτώ.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγο την ώρα που ήταν να βγούμε εθνικό έτυχε να έχουμε ένα R8 με ελληνικές πινακίδες μπροστά μας. 

 

Ένα θα σας πω, το πατάει στην είσοδο για τον εθνικό που έχει δεξιά - αριστερά τοίχο σαν τούνελ και - - > #EAR_ORGASM 

 

Περιττό δε να πω ότι όταν βγήκαμε εμείς εθνικό δεν φαινόταν στον ορίζοντα :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.