UltraB Απρίλιος 21, 2018 #6101 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Έτσι όπως τον βλέπω θα του δώσει και άλλο ένα μετά για στάθμευση σε διαχωριστικές γραμμές που του είπε να σταματήσει εκεί. Ο συγκεκριμένος αστυνομικός είναι.... καταλαβάτε. Γιατί αν εκφραστώ ελεύθερα θα φάω κάρτα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 21, 2018 #6102 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Τί έκανε; Πέρασε με κόκκινο; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thefou Απρίλιος 21, 2018 #6103 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 πριν 6 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Τί έκανε; Πέρασε με κόκκινο; http://lamianow.gr/lamia-video-1-000-eyro-kai-afairesi-pinakidon-lamiotis-odigos-anevike-anapoda-tin-kapodistrioy-kai-epese-ston-elegcho-eikones-video/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Απρίλιος 21, 2018 #6104 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Είχε και στην πίσω ρόδα αλλά δεν το είχε κλειδώσει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 21, 2018 #6105 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Κοροϊδεύετε εσείς αλλά τουλάχιστον έτσι θα σωθεί ένα ζαντολάστιχο , ανυπολόγιστης αξίας μπροστά στο υπόλοιπο Smart ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 21, 2018 #6106 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Περαν της πλακας οντως τα μπροστινα ζαντολαστιχα απο smart τα στενα ε? οχι τα αλλα κανουν ενα σκασμο λεφτα....χωρια που δεν βρισκεις.Ενας γειτονας του κλεψανε τα 2 μπροστινα και βρηκε απο γερμανια... Βρε ουστ για το ανακυκλωμενο κουτακι.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 21, 2018 #6107 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 Ποδηλάτου δεν ταιριαζει; 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση ΓιαγκΤ Απρίλιος 21, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #6108 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 7 2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 21, 2018 #6109 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 δεν μπορει.................................................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Απρίλιος 21, 2018 #6110 Κοινοποίηση Απρίλιος 21, 2018 κανονικο περιπτερο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 23, 2018 #6111 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 (edited) Τεχνική ερώτηση. Ξέρει κανείς την διαφορά μεταξύ MAP SENSOR, MAF SENSOR και LOUFT SENSOR ? Ξέρω πως με louft (αν το γράφω σωστά) μετριέται η ποσότητα αέρα - οξυγόνου που εισέρχεται στο μοτέρ και με αυτό τον τρόπο μένει σταθερή η αναλογία αέρα - βενζίνης . Με τα MAP-MAF τι γίνεται? Αν σε ένα αυτοκίνητο εξασφαλίσω καλύτερη εισαγωγή αέρα θα έχω βελτίωση με ρύθμιση από τον εγκέφαλο της αναλογίας ή θα κάνω ποιο φτωχό το μείγμα το μείγμα με αντίθετα αποτελέσματα? Και αν εν τέλη διορθώνει , ποιο είναι το όριο της διόρθωσης αυτής ? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 23, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Απρίλιος 23, 2018 #6112 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 10 minutes ago, adpanos said: Τεχνική ερώτηση. Ξέρει κανείς την διαφορά μεταξύ MAP SENSOR, MAF SENSOR και LOUFT SENSOR ? Ξέρω πως με louft (αν το γράφω σωστά) μετριέται η ποσότητα αέρα - οξυγόνου που εισέρχεται στο μοτέρ και με αυτό τον τρόπο μένει σταθερή η αναλογία αέρα - βενζίνης . Με τα MAP-MAF τι γίνεται? Αν σε ένα αυτοκίνητο εξασφαλίσω καλύτερη εισαγωγή αέρα θα έχω βελτίωση με ρύθμιση από τον εγκέφαλο της αναλογίας ή θα κάνω ποιο φτωχό το μείγμα το μείγμα με αντίθετα αποτελέσματα? Και αν εν τέλη διορθώνει , ποιο είναι το όριο της διόρθωσης αυτής ? map= manifold absolute pressure (μετράει την απόλυτη πίεση αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής) maf= manifold air flow (μετράει την παροχή αέρα προς την πολλαπλή εισαγωγής) το luft αν δεν θυμάμαι λάθος είναι παλιά τεχνική πριν τους maf αλλά και αυτός μετρά αν δεν κάνω λάθος "ροή μάζας αέρα" ο maf μετρά την παροχή (σε kg/sec για παράδειγμα), ο map μετράει την πίεση (πχ σε kPa). Eίναι δύο διαφορετικές τεχνικές για την μέτρηση του αέρα που μπαίνει στην μηχανή ειδικά σε turbo ο map είναι λίγο-πολύ απαραίτητος (και για να γίνεται σωστός έλεγχος της πίεσης και όταν αρχίσουν να ανοίγουν οι σκάστρες, ειδικά εξωτερικές, το πράγμα μπλέκει) τα πιο σύγχρονα αμάξια έχουν και maf και map για να υπολογίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά τον "φρέσκο" αέρα (γιατί μετά υπάρχει και ο αέρας/"καυσαέριο" που έρχεται απο την egr) η σταθερή (σχετικά) αναλογία αέρα καυσίμου εξασφαλίζεται απο τον αισθητήρα λαμδα στην εξάτμιση (αυτόν πριν τον καταλύτη) οι παλαιότεροι λάμδα είχαν την δυνατότηα να πουν στην μονάδα ελέγχου αν ήταν φτωχό το μείγμα ή πλούσιο (αλλά όχι πόσο φτωχό ακριβώς) οι πιο σύγχρονοι wideband είναι σε θέση να λένε ότι πχ τώρα το μείγμα αέρα-καυσίμου είναι 10/1 ή 12/1 κλπ Δεν νομίζω πως υπάρχει αμάξι που μπορείς να πας απο maf->map ή το αντίστροφο χωρίς να αλλάξει η μονάδα ελέγχου Μια μικρή διόρθωση μπορεί να κάνει η μονάδα ελέγχου μόνη της αλλά για πιο σωστά αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ απαραίτητο το πρόγραμμα/παράλληλο εγκεφαλάκι γενικά κάποια τροποποίηση συνήθως με πιο "αποδοτικές" εισαγωγές αέρα χωρίς κάποια τροποποίηση καταλήγεις με check engine για φτωχό μείγμα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 23, 2018 #6113 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος shattered έγραψε: map= manifold absolute pressure (μετράει την απόλυτη πίεση αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής) maf= manifold air flow (μετράει την παροχή αέρα προς την πολλαπλή εισαγωγής) το luft αν δεν θυμάμαι λάθος είναι παλιά τεχνική πριν τους maf αλλά και αυτός μετρά αν δεν κάνω λάθος "ροή μάζας αέρα" ο maf μετρά την παροχή (σε kg/sec για παράδειγμα), ο map μετράει την πίεση (πχ σε kPa). Eίναι δύο διαφορετικές τεχνικές για την μέτρηση του αέρα που μπαίνει στην μηχανή ειδικά σε turbo ο map είναι λίγο-πολύ απαραίτητος (και για να γίνεται σωστός έλεγχος της πίεσης και όταν αρχίσουν να ανοίγουν οι σκάστρες, ειδικά εξωτερικές, το πράγμα μπλέκει) τα πιο σύγχρονα αμάξια έχουν και maf και map για να υπολογίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά τον "φρέσκο" αέρα (γιατί μετά υπάρχει και ο αέρας/"καυσαέριο" που έρχεται απο την egr) η σταθερή (σχετικά) αναλογία αέρα καυσίμου εξασφαλίζεται απο τον αισθητήρα λαμδα στην εξάτμιση (αυτόν πριν τον καταλύτη) οι παλαιότεροι λάμδα είχαν την δυνατότηα να πουν στην μονάδα ελέγχου αν ήταν φτωχό το μείγμα ή πλούσιο (αλλά όχι πόσο φτωχό ακριβώς) οι πιο σύγχρονοι wideband είναι σε θέση να λένε ότι πχ τώρα το μείγμα αέρα-καυσίμου είναι 10/1 ή 12/1 κλπ Δεν νομίζω πως υπάρχει αμάξι που μπορείς να πας απο maf->map ή το αντίστροφο χωρίς να αλλάξει η μονάδα ελέγχου Μια μικρή διόρθωση μπορεί να κάνει η μονάδα ελέγχου μόνη της αλλά για πιο σωστά αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ απαραίτητο το πρόγραμμα/παράλληλο εγκεφαλάκι γενικά κάποια τροποποίηση συνήθως με πιο "αποδοτικές" εισαγωγές αέρα χωρίς κάποια τροποποίηση καταλήγεις με check engine για φτωχό μείγμα Ναι το είδα πως ο ΜAP είναι μετά την πεταλούδα ... και μου έκανε εντύπωση κιόλας. Ο MAF είναι πριν, στην είσοδο προς την εισαγωγή. Με τον luft ξέρω πως γινόταν ρύθμιση εύκολα και με βάση τον αισθητήρα λάμδα βέβαια. Δεν θέλω να αλλάξω τον map με maf ή το ανάποδο ... Απλά επειδή έχω επέμβει στην εισαγωγή αλλά και την εξαγωγή του αυτοκινήτου , βάζοντας σκούπα και βαρελάκι (εισαγωγή) και αφαίρεση προκαταλύτη στην εξαγωγή, ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί το σύστημα MAP- ΛΑΜΔΑ - EGR - ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ να εξασφαλίσουν σωστό μείγμα ή αν όπως λες θέλει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να μην στεγνώνει στο μείγμα. Βέβαια πριν βάλω την σκούπα είχα ένα διαρκές πρόβλημα , να μου βγάζει το VAG COM πολύ πλούσιο μείγμα θάλαμος 1 διαμέρισμα 2 ... ενώ είχα αλλάξει και map και τους δυο λάμδα . Ο μηχανικός μου είπε πως με MAP δεν γίνεται διόρθωση και πως το luft ήταν αυτό που στα παλαιότερα αυτοκίνητα έδινε το δικαίωμα της πιο ελεύθερης διαχείρισης του μείγματος από τον εγκέφαλο με βάση την εισαγωγή, αλλά μου φάνηκε παράλογο. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 23, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 23, 2018 #6114 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 19 minutes ago, adpanos said: ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί το σύστημα MAP- ΛΑΜΔΑ - EGR - ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ να εξασφαλίσουν σωστό μείγμα ή αν όπως λες θέλει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να μην στεγνώνει στο μείγμα. Με μέτρηση καυσαερίων θα τα μάθεις αυτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 23, 2018 #6115 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 Γιατί σου έκανε εντύπωση που ο MAP είναι μετά από την πεταλούδα; Αν ήταν πριν, θα μέτραγε πάντα ατμοσφαιρική πίεση... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 23, 2018 #6116 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 πριν 16 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Γιατί σου έκανε εντύπωση που ο MAP είναι μετά από την πεταλούδα; Αν ήταν πριν, θα μέτραγε πάντα ατμοσφαιρική πίεση... Επειδή είναι ατμοσφαιρικός ο κινητήρας οπότε είναι μια από τα ίδια λογικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 23, 2018 #6117 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 Δεν είναι. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 23, 2018 #6118 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Δεν είναι. Για εξήγα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 23, 2018 #6119 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 Αν ήταν, δε θα υπήρχε ροή αέρα από έξω προς τους κυλίνδρους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 23, 2018 #6120 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2018 Σε full load πως υπάρχει ροή τότε που η πίεση στην εισαγωγή είναι σχεδόν ατμοσφαιρική; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now