Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έτσι όπως τον βλέπω θα του δώσει και άλλο ένα μετά για στάθμευση σε διαχωριστικές γραμμές που του είπε να σταματήσει εκεί.

Ο συγκεκριμένος αστυνομικός είναι.... καταλαβάτε. Γιατί αν εκφραστώ ελεύθερα θα φάω κάρτα :p

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Περαν της πλακας οντως τα μπροστινα ζαντολαστιχα απο smart τα στενα ε? οχι τα αλλα κανουν ενα

σκασμο λεφτα....χωρια που δεν βρισκεις.Ενας γειτονας του κλεψανε τα 2 μπροστινα και βρηκε απο γερμανια...

Βρε ουστ για το ανακυκλωμενο κουτακι....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Τεχνική ερώτηση.

 

Ξέρει κανείς την διαφορά μεταξύ MAP SENSOR, MAF SENSOR και LOUFT SENSOR ?

 

Ξέρω πως με louft (αν το γράφω σωστά) μετριέται η ποσότητα αέρα - οξυγόνου που εισέρχεται στο μοτέρ και με αυτό τον τρόπο μένει σταθερή η αναλογία αέρα - βενζίνης .

 

Με τα MAP-MAF τι γίνεται?

 

Αν σε ένα αυτοκίνητο εξασφαλίσω καλύτερη εισαγωγή αέρα θα έχω βελτίωση με ρύθμιση από τον εγκέφαλο της αναλογίας ή θα κάνω ποιο φτωχό το μείγμα  το μείγμα με αντίθετα αποτελέσματα?

 

Και αν εν τέλη διορθώνει , ποιο είναι το όριο της διόρθωσης αυτής ?

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, adpanos said:

 

Τεχνική ερώτηση.

 

Ξέρει κανείς την διαφορά μεταξύ MAP SENSOR, MAF SENSOR και LOUFT SENSOR ?

 

Ξέρω πως με louft (αν το γράφω σωστά) μετριέται η ποσότητα αέρα - οξυγόνου που εισέρχεται στο μοτέρ και με αυτό τον τρόπο μένει σταθερή η αναλογία αέρα - βενζίνης .

 

Με τα MAP-MAF τι γίνεται?

 

Αν σε ένα αυτοκίνητο εξασφαλίσω καλύτερη εισαγωγή αέρα θα έχω βελτίωση με ρύθμιση από τον εγκέφαλο της αναλογίας ή θα κάνω ποιο φτωχό το μείγμα  το μείγμα με αντίθετα αποτελέσματα?

 

Και αν εν τέλη διορθώνει , ποιο είναι το όριο της διόρθωσης αυτής ?

 

map= manifold absolute pressure (μετράει την απόλυτη πίεση αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής)
maf= manifold air flow (μετράει την παροχή αέρα προς την πολλαπλή εισαγωγής)
το luft αν δεν θυμάμαι λάθος είναι παλιά τεχνική πριν τους maf αλλά και αυτός μετρά αν δεν κάνω λάθος "ροή μάζας αέρα"

 

ο maf μετρά την παροχή (σε kg/sec για παράδειγμα), ο map μετράει την πίεση (πχ σε kPa).
 

Eίναι δύο διαφορετικές τεχνικές για την μέτρηση του αέρα που μπαίνει στην μηχανή

ειδικά σε turbo ο map είναι λίγο-πολύ απαραίτητος (και για να γίνεται σωστός έλεγχος της πίεσης και όταν αρχίσουν να ανοίγουν οι σκάστρες, ειδικά εξωτερικές, το πράγμα μπλέκει)
τα πιο σύγχρονα αμάξια έχουν και maf και map για να υπολογίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά τον "φρέσκο" αέρα (γιατί μετά υπάρχει και ο αέρας/"καυσαέριο" που έρχεται απο την egr)

 

η σταθερή (σχετικά) αναλογία αέρα καυσίμου εξασφαλίζεται απο τον αισθητήρα λαμδα στην εξάτμιση (αυτόν πριν τον καταλύτη)
οι παλαιότεροι λάμδα είχαν την δυνατότηα να πουν στην μονάδα ελέγχου αν ήταν φτωχό το μείγμα ή πλούσιο (αλλά όχι πόσο φτωχό ακριβώς)
οι πιο σύγχρονοι wideband είναι σε θέση να λένε ότι πχ τώρα το μείγμα αέρα-καυσίμου είναι 10/1 ή 12/1 κλπ

 

Δεν νομίζω πως υπάρχει αμάξι που μπορείς να πας απο maf->map ή το αντίστροφο χωρίς να αλλάξει η μονάδα ελέγχου
Μια μικρή διόρθωση μπορεί να κάνει η μονάδα ελέγχου μόνη της αλλά για πιο σωστά αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ απαραίτητο το πρόγραμμα/παράλληλο εγκεφαλάκι γενικά κάποια τροποποίηση
συνήθως με πιο "αποδοτικές" εισαγωγές αέρα χωρίς κάποια τροποποίηση καταλήγεις με check engine για φτωχό μείγμα
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος shattered έγραψε:

 

map= manifold absolute pressure (μετράει την απόλυτη πίεση αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής)
maf= manifold air flow (μετράει την παροχή αέρα προς την πολλαπλή εισαγωγής)
το luft αν δεν θυμάμαι λάθος είναι παλιά τεχνική πριν τους maf αλλά και αυτός μετρά αν δεν κάνω λάθος "ροή μάζας αέρα"

 

ο maf μετρά την παροχή (σε kg/sec για παράδειγμα), ο map μετράει την πίεση (πχ σε kPa).
 

Eίναι δύο διαφορετικές τεχνικές για την μέτρηση του αέρα που μπαίνει στην μηχανή

ειδικά σε turbo ο map είναι λίγο-πολύ απαραίτητος (και για να γίνεται σωστός έλεγχος της πίεσης και όταν αρχίσουν να ανοίγουν οι σκάστρες, ειδικά εξωτερικές, το πράγμα μπλέκει)
τα πιο σύγχρονα αμάξια έχουν και maf και map για να υπολογίζουν όσο το δυνατόν πιο σωστά τον "φρέσκο" αέρα (γιατί μετά υπάρχει και ο αέρας/"καυσαέριο" που έρχεται απο την egr)

 

η σταθερή (σχετικά) αναλογία αέρα καυσίμου εξασφαλίζεται απο τον αισθητήρα λαμδα στην εξάτμιση (αυτόν πριν τον καταλύτη)
οι παλαιότεροι λάμδα είχαν την δυνατότηα να πουν στην μονάδα ελέγχου αν ήταν φτωχό το μείγμα ή πλούσιο (αλλά όχι πόσο φτωχό ακριβώς)
οι πιο σύγχρονοι wideband είναι σε θέση να λένε ότι πχ τώρα το μείγμα αέρα-καυσίμου είναι 10/1 ή 12/1 κλπ

 

Δεν νομίζω πως υπάρχει αμάξι που μπορείς να πας απο maf->map ή το αντίστροφο χωρίς να αλλάξει η μονάδα ελέγχου
Μια μικρή διόρθωση μπορεί να κάνει η μονάδα ελέγχου μόνη της αλλά για πιο σωστά αποτελέσματα είναι λίγο-πολύ απαραίτητο το πρόγραμμα/παράλληλο εγκεφαλάκι γενικά κάποια τροποποίηση
συνήθως με πιο "αποδοτικές" εισαγωγές αέρα χωρίς κάποια τροποποίηση καταλήγεις με check engine για φτωχό μείγμα
 

 

Ναι το είδα πως ο ΜAP είναι μετά την πεταλούδα ...  και μου έκανε εντύπωση κιόλας.

 

Ο MAF είναι πριν, στην είσοδο προς την εισαγωγή.

 

Με τον luft ξέρω πως γινόταν ρύθμιση εύκολα και με βάση τον αισθητήρα λάμδα βέβαια.

 

Δεν θέλω να αλλάξω τον map με maf ή το ανάποδο ... :p

 

Απλά επειδή έχω επέμβει στην εισαγωγή αλλά και την εξαγωγή του αυτοκινήτου , βάζοντας σκούπα και βαρελάκι (εισαγωγή) και αφαίρεση προκαταλύτη στην εξαγωγή,  ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί το σύστημα MAP- ΛΑΜΔΑ - EGR - ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ να εξασφαλίσουν σωστό μείγμα ή αν όπως λες θέλει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να μην στεγνώνει στο μείγμα.

 

Βέβαια πριν βάλω την σκούπα είχα ένα διαρκές πρόβλημα , να μου βγάζει το VAG COM πολύ πλούσιο μείγμα θάλαμος 1 διαμέρισμα 2 ... ενώ είχα αλλάξει και map και τους δυο λάμδα .

 

Ο μηχανικός μου είπε πως με MAP δεν γίνεται διόρθωση και πως το luft ήταν αυτό που στα παλαιότερα αυτοκίνητα έδινε το δικαίωμα της πιο ελεύθερης διαχείρισης του μείγματος από τον εγκέφαλο με βάση την εισαγωγή, αλλά μου φάνηκε παράλογο.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, adpanos said:

ήθελα να μάθω κατά πόσο μπορεί το σύστημα MAP- ΛΑΜΔΑ - EGR - ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ να εξασφαλίσουν σωστό μείγμα ή αν όπως λες θέλει επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να μην στεγνώνει στο μείγμα.

 

 

Με μέτρηση καυσαερίων θα τα μάθεις αυτά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Γιατί σου έκανε εντύπωση που ο MAP είναι μετά από την πεταλούδα; Αν ήταν πριν, θα μέτραγε πάντα ατμοσφαιρική πίεση...

 

Επειδή είναι ατμοσφαιρικός ο κινητήρας οπότε είναι μια από τα ίδια λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.