Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

4 minutes ago, f117 said:

...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. 

https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/

 

 

 

Απίστευτο; :o

 

Λίγο πολύ όλες οι εταιρίες κάνουν κάτι τέτοιο τώρα πια. ;)

 

Απλά η Toyota το εκμεταλλεύεται στο έπακρο.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Παράθεση

Πρόκειται για κινητήρα της νέας γενιάς ESTEC, που δεν ακολουθεί το ρεύμα του “downsizing+turbo”, αλλά δίνει προτεραιότητα στη θερμική απόδοση και την οικονομία εν όψει των επερχόμενων αυστηρότερων προδιαγραφών καυσαερίων και των νέων μετρήσεων κατανάλωσης σε ρεαλιστικές συνθήκες.

Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει στο πολύ υψηλό 13,5:1, οι απώλειες τριβής έχουν μειωθεί, υπάρχει σύστημα ψύξης των ανακυκλωμένων καυσαερίων EGR, υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγή και ηλεκτρονικός έλεγχος του χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής ώστε η λειτουργία του κινητήρα να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στον κύκλο του Otto, για τα υψηλά φορτία, και σε αυτόν του Atkinson, για μείωση των αντλητικών απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Ο χρονισμός του εκκεντροφόρου εξαγωγής ελέγχεται υδραυλικά.

Όλη αυτή η τεχνολογία αιχμής έχει ως αποτέλεσμα έναν κορυφαίο –για βενζινοκινητήρα– συντελεστή θερμικής απόδοσης 38,5%, που σε συνδυασμό και με τις μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, σημαίνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όχι όμως εις βάρος των επιδόσεων, αφού η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 12 PS σε σχέση με τον παλιό 1.3 VVT-i, και η ροπή κατά 0,4 kgm, αν και αποδίδεται 600 rpm ψηλότερα.

 

τάδε έφη drive.gr

 

Οπότε , αν εξαιρέσουμε τον κορυφαίο συντελεστή θερμικής αποδόσης για την κατηγορία , που είναι νεωτερισμός , κατά τα άλλα ένας νέος τεχνολογικά κινητήρας είναι, τίποτα το φοβερό για τις τεχνολογίες που έχει στο ράφι η Toyota για ατμο (π.χ Valvematic, D4S) ενώ , ούσα κατασκευαστής turbo για βενζίνης και diesel , θα μπορούσε επίσης να τουρμπισθεί.

Όλα αυτά όμως ανεβάζουν αχρείαστα το κόστος για ένα ασφαλές supermini που χρησιμοποιείται για commuting

 

Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...)  ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις,  έγραψε 10.5"  για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία.

 

Συνολικά, ειδικά για τη χώρα μας , παραμένει καλή επιλογή.

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος f117 έγραψε:

...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. 

https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/

 

 

 

Οι περισσότερες εταιρίες κάνουν το ίδιο.

 

Εγώ περιμένω το πότε η Merchedes θα φέρει TURBO με ηλεκτρική υποβοήθηση ... όπως αυτό που έχει στην F1  που ταυτόχρονα παίζει και σαν γεννήτρια για τους συσσωρευτές .

Στην ουσία η εξέλιξη ενός TSI , με τον κομπρέσορα να είναι μέρος του τούρμο και να δουλεύει ηλεκτρικά.

 

 

Υ.Γ. O αδερφός μου είναι στο τμήμα ανάπτυξης του μονοθεσίου.... Για αυτό δεν θέλω κακίες ....:p

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

I am invincible. I am infinite. You cannot match me.

LADA_RIO.gif

 

Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο  εκτός δρόμου.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...)  ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις,  έγραψε 10.5"  για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία.

Παντα θα ειναι πιο μπροστα η υπερτροφοδοτηση σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο  εκτός δρόμου.

 

Kαι τώρα είναι. 

Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++

Link to comment
Share on other sites

Just now, Rusty_Cookie said:

 

Kαι τώρα είναι. 

Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++

 

Niva_History.jpg

πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.