Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #6001 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 (edited) 4 minutes ago, f117 said: ...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Απίστευτο; Λίγο πολύ όλες οι εταιρίες κάνουν κάτι τέτοιο τώρα πια. Απλά η Toyota το εκμεταλλεύεται στο έπακρο. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από Nickzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Απρίλιος 12, 2018 #6002 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 12, 2018 #6003 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Παράθεση Πρόκειται για κινητήρα της νέας γενιάς ESTEC, που δεν ακολουθεί το ρεύμα του “downsizing+turbo”, αλλά δίνει προτεραιότητα στη θερμική απόδοση και την οικονομία εν όψει των επερχόμενων αυστηρότερων προδιαγραφών καυσαερίων και των νέων μετρήσεων κατανάλωσης σε ρεαλιστικές συνθήκες. Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει στο πολύ υψηλό 13,5:1, οι απώλειες τριβής έχουν μειωθεί, υπάρχει σύστημα ψύξης των ανακυκλωμένων καυσαερίων EGR, υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγή και ηλεκτρονικός έλεγχος του χρονισμού του εκκεντροφόρου εισαγωγής ώστε η λειτουργία του κινητήρα να μπορεί να εναλλάσσεται ανάμεσα στον κύκλο του Otto, για τα υψηλά φορτία, και σε αυτόν του Atkinson, για μείωση των αντλητικών απωλειών στα μικρομεσαία φορτία. Ο χρονισμός του εκκεντροφόρου εξαγωγής ελέγχεται υδραυλικά. Όλη αυτή η τεχνολογία αιχμής έχει ως αποτέλεσμα έναν κορυφαίο –για βενζινοκινητήρα– συντελεστή θερμικής απόδοσης 38,5%, που σε συνδυασμό και με τις μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης, σημαίνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Όχι όμως εις βάρος των επιδόσεων, αφού η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 12 PS σε σχέση με τον παλιό 1.3 VVT-i, και η ροπή κατά 0,4 kgm, αν και αποδίδεται 600 rpm ψηλότερα. τάδε έφη drive.gr Οπότε , αν εξαιρέσουμε τον κορυφαίο συντελεστή θερμικής αποδόσης για την κατηγορία , που είναι νεωτερισμός , κατά τα άλλα ένας νέος τεχνολογικά κινητήρας είναι, τίποτα το φοβερό για τις τεχνολογίες που έχει στο ράφι η Toyota για ατμο (π.χ Valvematic, D4S) ενώ , ούσα κατασκευαστής turbo για βενζίνης και diesel , θα μπορούσε επίσης να τουρμπισθεί. Όλα αυτά όμως ανεβάζουν αχρείαστα το κόστος για ένα ασφαλές supermini που χρησιμοποιείται για commuting Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...) ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις, έγραψε 10.5" για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία. Συνολικά, ειδικά για τη χώρα μας , παραμένει καλή επιλογή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6004 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος f117 έγραψε: ...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Οι περισσότερες εταιρίες κάνουν το ίδιο. Εγώ περιμένω το πότε η Merchedes θα φέρει TURBO με ηλεκτρική υποβοήθηση ... όπως αυτό που έχει στην F1 που ταυτόχρονα παίζει και σαν γεννήτρια για τους συσσωρευτές . Στην ουσία η εξέλιξη ενός TSI , με τον κομπρέσορα να είναι μέρος του τούρμο και να δουλεύει ηλεκτρικά. Υ.Γ. O αδερφός μου είναι στο τμήμα ανάπτυξης του μονοθεσίου.... Για αυτό δεν θέλω κακίες .... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από adpanos 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #6005 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Έχει βγάλει η Audi κάτι παρεμφερές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6006 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 1 λεπτό, το μέλος Nickzzz έγραψε: Έχει βγάλει η Audi κάτι παρεμφερές. Σε ποιο μοντέλο, γνωρίζεις ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #6007 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Audi SQ7. Με τρίτο όμως turbo ηλεκτρικό ( για τα transients ; ). Δεν είναι το ίδιο αλλά μάλλον την ίδια δουλειά θέλουν να κάνουν. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6008 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 15 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: I am invincible. I am infinite. You cannot match me. Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο εκτός δρόμου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Απρίλιος 12, 2018 #6009 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Για να δούμε το έργο ολοκληρωμένο , τα ατού του Yaris είναι η χαμηλή κατανάλωση , η αξιοπιστία και η πλέον χαμηλή τιμή. Τα αντίστοιχα VW καταναλώνουν 1-1.5 λίτρο λιγότερο κατα τα γραφάς (σε χέρια δημοσιογράφων ε...) ενω παρουσιάζουν καλύτερες ρεπρίζ, όχι καλύτερες συνολικά επιδόσεις όμως αφού με 690km μόλις, έγραψε 10.5" για 0-100 , νούμερο που και θα πέσει και καλό είναι για την κατηγορία. Παντα θα ειναι πιο μπροστα η υπερτροφοδοτηση σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Απρίλιος 12, 2018 #6010 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 7 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: Το NIVA αν η AVDOVAZ δεν κοιμόταν , θα μπορούσε να είναι ένα πολύ καλό σύγχρονο εργαλείο εκτός δρόμου. Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 12, 2018 #6011 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Just now, Rusty_Cookie said: Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++ πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 12, 2018 #6012 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Kαι τώρα είναι. Ανώτερο απο πολλά που κάνουν τα 5απλα +++ Πάει και αυτό? CHEVROLET NIVA .... Η lada αγοράστηκε από το GM group ... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Απρίλιος 12, 2018 #6013 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 8 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα Βαζεις ενα mirafiori 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Απρίλιος 12, 2018 #6014 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Πέρυσι στα χιόνια 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 12, 2018 #6015 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 πριν 19 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: πρέπει να του βάλουν ένα καλύτερο μοτέρ αυτό το 1700cc που έχει το βλέπω και μου γυρνάν τα άντερα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Απρίλιος 12, 2018 Δημοφιλής Δημοσίευση #6016 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 (edited) Καλή ήταν η βόλτα... Καλό και το αμαξάκι... Ένα μικρό update. Το καρότσι χωράει. Η εγγύηση που μου δίνει είναι 3 χρόνια ή 200.000 χλμ. Η Panamera έφαγε άκυρο από τη γυναίκα γιατί δεν έχει μεσαίο κάθισμα στο πίσω μέρος. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από jax7480 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Απρίλιος 12, 2018 #6017 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Νομιζω εχεις ηδη αποφασισει μεσα σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Απρίλιος 12, 2018 #6018 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 Τι φάση με τις ζάντες εκεί στο Όσλο; Πιο μεγάλες δεν βρίσκεται; Ωραίο φαίνεται και περιποιημένο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronin13 Απρίλιος 12, 2018 #6019 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 (edited) 3 minutes ago, Simon said: Νομιζω εχεις ηδη αποφασισει μεσα σου Βασικα αποφασισε η γυναικα γι' αυτον... Καλοταξιδο Ζαχο! Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 12, 2018 από ronin13 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 12, 2018 #6020 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 @jax7480 θα κάνεις giveaway και το παλιό? 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now