f117 Απρίλιος 11, 2018 #5981 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 lol....αργότερα οι ιαπωνες...λολ..... ο κινητήρας του yaris του καινουργιου ο 1.5 τι σου λέει απο καινοτομίες? το vanos τι είναι? δεν έχει καμία σχέση με vvti ή vtec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5982 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Vanos = μεταβλητός χρονισμός. Νομίζω πρώτη η Fiat κάποια στιγμή το 80, έστω και on-off. Υπάρχει σε διάφορα ιαπωνικά κυρίως Toyota από τα μέσα του 90. 5 Valve, η Yamaha έχει από τους πιο γνωστούς κινητήρες 5V στις μηχανές. Έχει συνεργαστεί με την Toyota για τους δικούς 5V FSI = άμεσος ψεκασμός. Αν θεωρήσουμε την MB 300SL του 50 ειδική περίπτωση, σε φυσιολογικά αμάξια ήρθε το 1995 με την Toyota, το 1996 με την Mitsubishi. Αλλά ναι στην Ευρώπη έγινε διαδεδομένο με τη VW. TSI υπάρχει η κλασσική ειδική περίπτωση της Nissan, αλλά ναι, πάλι διαδεδομένο έγινε από την VW. Που τώρα το έχει εγκαταλείψει και αυτή. Για το DSG δεν έχω κάτι. Το VCR το φέρνει η NIssan, η Nissan το προμοτάρει, η Nissan το χρησιμοποιεί αυτή την στιγμή. Η Renault μάλλον καμία σχέση άμεση δεν έχει. Και ακόμα ένα, το HCCI (PCCI) έστω και μπασταρδεμένο με μπουζί, μάλλον μια Ιαπωνική εταιρία θα το βγάλει στην παραγωγή πρώτη, άσχετα αν όλοι το έχουν δοκιμάσει στο εργαστήριο. Και παρόλα αυτά, όλα αυτά ήταν γνωστά στις εταιρίες χρόνια πριν βγουν στην αγορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5983 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 6 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: lol....αργότερα οι ιαπωνες...λολ..... ο κινητήρας του yaris του καινουργιου ο 1.5 τι σου λέει απο καινοτομίες? το vanos τι είναι? δεν έχει καμία σχέση με vvti ή vtec? Το vanos είναι ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού το οποίο καταργεί ακόμα και την παραδοσιακή πεταλούδα γκαζιού. H λογική του τρόπου λειρουργίας του είναι διαφορετική από το σύνηθες μεταβλητό χρονισμό των υπολοίπων. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5984 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 τι εννοείς την πεταλούδα του γκαζιού? :S κάτσε να το youtubiso... εγώ θα έλεγα οτι ειναι ξαδερφάκι απο τα vvti-vtec 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5985 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) Valvetronic είναι αυτό. VVEL από την Nissan, Valvematic από την Toyota, Multiair από την FIat τα αντίστοιχα συστήματα. Η πεταλούδα πάντα υπάρχει για fail-safe. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από Nickzzz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5986 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 7 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Valvetronic είναι αυτό. VVEL από την Nissan, Valvematic από την Toyota, Multiair από την FIat τα αντίστοιχα συστήματα. Η πεταλούδα πάντα υπάρχει για fail-safe. Nαι sorry μπέρδεψα τις ονομασίες. πριν 10 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Vanos = μεταβλητός χρονισμός. Νομίζω πρώτη η Fiat κάποια στιγμή το 80, έστω και on-off. Υπάρχει σε διάφορα ιαπωνικά κυρίως Toyota από τα μέσα του 90. 5 Valve, η Yamaha έχει από τους πιο γνωστούς κινητήρες 5V στις μηχανές. Έχει συνεργαστεί με την Toyota για τους δικούς 5V FSI = άμεσος ψεκασμός. Αν θεωρήσουμε την MB 300SL του 50 ειδική περίπτωση, σε φυσιολογικά αμάξια ήρθε το 1995 με την Toyota, το 1996 με την Mitsubishi. Αλλά ναι στην Ευρώπη έγινε διαδεδομένο με τη VW. TSI υπάρχει η κλασσική ειδική περίπτωση της Nissan, αλλά ναι, πάλι διαδεδομένο έγινε από την VW. Που τώρα το έχει εγκαταλείψει και αυτή. Για το DSG δεν έχω κάτι. Το VCR το φέρνει η NIssan, η Nissan το προμοτάρει, η Nissan το χρησιμοποιεί αυτή την στιγμή. Η Renault μάλλον καμία σχέση άμεση δεν έχει. Και ακόμα ένα, το HCCI (PCCI) έστω και μπασταρδεμένο με μπουζί, μάλλον μια Ιαπωνική εταιρία θα το βγάλει στην παραγωγή πρώτη, άσχετα αν όλοι το έχουν δοκιμάσει στο εργαστήριο. Και παρόλα αυτά, όλα αυτά ήταν γνωστά στις εταιρίες χρόνια πριν βγουν στην αγορά. Ο τρόπος που οι Γερμανοί τα σέταραν όλα μαζί και τα έδωσαν στην αγορά είναι πολύ ανώτερος από όλα τα υπόλοιπα. Ναι η Yamaha είχε βγάλει σε μηχανές 5v πριν την VW. Ποιο ΤΟΥΟΤΑ φορούσε άμεσο ψεκασμό ? Τ υπόλοιπα τα έβγαλα και οι Ιάπωνες αργότερα. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5987 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) Πάρτα από την wikipedia γιατί βαριέμαι. GDI In 1996 gasoline direct injection reappeared in the automotive market. Mitsubishi was the first with a GDI engine in the Japanese market with its Galant/Legnum's 4G93 1.8 L inline-four. It was subsequently brought to Europe in 1997 in the Carisma. It also developed the first six-cylinder GDI powerplant, the 6G74 3.5 L V6, in 1997. Mitsubishi applied this technology widely, producing over one million GDI engines in four families by 2001. Although in use for many years, on September 11, 2001 MMC claimed a trademark for the acronym 'GDI' (with an uppercase final "I"). In 1998, Toyota's D4 direct injection system first appeared on various Japanese market vehicles equipped with the SZ and NZ engines. Toyota later introduced its D4 system to European markets with the 1AZ-FSE engine found in the 2001 Avensis. and US markets in 2005 with the 3GR-FSE engine found in the Lexus GS 300. Toyota's 2GR-FSE V6 first found in the Lexus IS 350 uses a more advanced direct injection system, which combines both direct and indirect injection using two fuel injectors per cylinder, a traditional port fuel injector (low pressure) and a direct fuel injector (high-pressure) in a system known as D4-S. In 2015 Toyota added a self-cleaning cycle idle for the direct fuel injection, the system only operates during idle with a maximum 10-minute cleaning cycle. In 1999, Renault introduced the 2.0 IDE (Injection Directe Essence), first on the Megane. Rather than following the lean burn approach, Renault's design uses high ratios of exhaust gas recirculation to improve economy at low engine loads, with direct injection allowing the fuel to be concentrated around the spark.[32] Later gasoline direct injection engines have been tuned and marketed for their high performance as well as increased fuel efficiency. PSA Peugeot Citroën, Hyundai, and Volvo entered into a development agreements and licensed Mitsubishi's GDI technology in 1999. The Mitsubishi engines were also produced in the NedCar factory and used in the 1.8 L Carisma and the GDI-powered Volvo S40/V40 models. In 2000, the Volkswagen Group introduced its gasoline direct injection engine in the Volkswagen Lupo, a 1.4 L inline-four unit, under the product name "Fuel Stratified Injection" (FSI) and "Turbo Fuel Stratified Injection" (TFSI).[40] The technology was adapted from Audi's Le Mans prototype race car R8. Volkswagen Group marques use direct injection in its turbocharged 2.0 L TFSI and naturally aspirated 2.0 L FSI four-cylinder engines. Later, a 1.6 L inline-four unit was introduced in the MY 2002 Volkswagen Golf Mk4/Jetta/Bora, a 1.4L in the MY 2002 Volkswagen Polo Mk4 and a 2.0L in the model year 2003 Audi A4. PSA Peugeot Citroën introduced its first GDi (HPi) engine in 2000 in the Citroën C5 and Peugeot 406. It was a 2.0-liter 16-valve EW10 D unit with 140 hp (104 kW), the system was licensed from Mitsubishi. ________________________________________________________________________ 5V 4A-GE (20-valve) Silver Top 20-Valve 4A-GE Fourth Generation "Silver Top" The fourth-generation 4A-GE engine was produced from 1991 to 1995. It has silver cam covers with chrome lettering, hence the nickname "silver top". This engine yet again features a completely new cylinder head which uses five valves per cylinder instead of four. It uses Toyota's Variable Valve Timing (VVT) system on the intake cam, an increased compression ratio (10.5:1), and the intake system was replaced with a short manifold with individual throttles and velocity stacks, however the vane-type airflow meter was retained, requiring the use of a plenum. The previous 16-valve head used a sharply curved intake port, while the 20-valve engine used a very upright straight port. This engine produces 160 PS (118 kW) at 7,400 rpm with 16.5 kg⋅m (162 N⋅m) of torque at 5,200 rpm. ________________________________________________________________________ 3S-FSE ο κωδικός της Toyota και δεν κυκλοφόρησε πολύ. https://newsroom.toyota.co.jp/en/detail/7901843 Παλιότερα είχα βρει να λένε ότι ήταν το 1995. Γράψε λάθος, τελικά ήταν το 1996. ________________________________________________________________________ Και αν χρειάζομαι και πιστοποιητικό κινητηριακών φρονημάτων, έχω VW τον τελευταίο καιρό. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από Nickzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Απρίλιος 11, 2018 #5988 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Τη Toyota και τη Honda μην την πιάνετε στο στόμα σας. Τη Toyota. Τη Honda. 4 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5989 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 12 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Τη Toyota και τη Honda μην την πιάνετε στο στόμα σας. Τη Toyota. Τη Honda. Αν κάποια αξίζει, αυτή είναι η Mitsubishi. Έχει ένα από τα καλύτερα συστήματα 4-κίνησης στον κόσμο, παρέα με καλοσχεδιασμένα μοτέρ. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Απρίλιος 11, 2018 #5990 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 πριν 11 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε: Τη Toyota και τη Honda μην την πιάνετε στο στόμα σας. Τη Toyota. Τη Honda. I run you over. And I run over your goat. Spoiler 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Απρίλιος 11, 2018 #5991 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Μόλις τώρα, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: I run you over. And I run over your goat. Hide contents Cheater and gold noob. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Απρίλιος 11, 2018 #5992 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Μόλις τώρα, το μέλος honda22 έγραψε: Cheater and gold noob. I am invincible. I am infinite. You cannot match me. 1 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5993 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 πριν 36 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Πάρτα από την wikipedia γιατί βαριέμαι. GDI In 1996 gasoline direct injection reappeared in the automotive market. Mitsubishi was the first with a GDI engine in the Japanese market with its Galant/Legnum's 4G93 1.8 L inline-four. It was subsequently brought to Europe in 1997 in the Carisma. It also developed the first six-cylinder GDI powerplant, the 6G74 3.5 L V6, in 1997. Mitsubishi applied this technology widely, producing over one million GDI engines in four families by 2001. Although in use for many years, on September 11, 2001 MMC claimed a trademark for the acronym 'GDI' (with an uppercase final "I"). In 1998, Toyota's D4 direct injection system first appeared on various Japanese market vehicles equipped with the SZ and NZ engines. Toyota later introduced its D4 system to European markets with the 1AZ-FSE engine found in the 2001 Avensis. and US markets in 2005 with the 3GR-FSE engine found in the Lexus GS 300. Toyota's 2GR-FSE V6 first found in the Lexus IS 350 uses a more advanced direct injection system, which combines both direct and indirect injection using two fuel injectors per cylinder, a traditional port fuel injector (low pressure) and a direct fuel injector (high-pressure) in a system known as D4-S. In 2015 Toyota added a self-cleaning cycle idle for the direct fuel injection, the system only operates during idle with a maximum 10-minute cleaning cycle. In 1999, Renault introduced the 2.0 IDE (Injection Directe Essence), first on the Megane. Rather than following the lean burn approach, Renault's design uses high ratios of exhaust gas recirculation to improve economy at low engine loads, with direct injection allowing the fuel to be concentrated around the spark.[32] Later gasoline direct injection engines have been tuned and marketed for their high performance as well as increased fuel efficiency. PSA Peugeot Citroën, Hyundai, and Volvo entered into a development agreements and licensed Mitsubishi's GDI technology in 1999. The Mitsubishi engines were also produced in the NedCar factory and used in the 1.8 L Carisma and the GDI-powered Volvo S40/V40 models. In 2000, the Volkswagen Group introduced its gasoline direct injection engine in the Volkswagen Lupo, a 1.4 L inline-four unit, under the product name "Fuel Stratified Injection" (FSI) and "Turbo Fuel Stratified Injection" (TFSI).[40] The technology was adapted from Audi's Le Mans prototype race car R8. Volkswagen Group marques use direct injection in its turbocharged 2.0 L TFSI and naturally aspirated 2.0 L FSI four-cylinder engines. Later, a 1.6 L inline-four unit was introduced in the MY 2002 Volkswagen Golf Mk4/Jetta/Bora, a 1.4L in the MY 2002 Volkswagen Polo Mk4 and a 2.0L in the model year 2003 Audi A4. PSA Peugeot Citroën introduced its first GDi (HPi) engine in 2000 in the Citroën C5 and Peugeot 406. It was a 2.0-liter 16-valve EW10 D unit with 140 hp (104 kW), the system was licensed from Mitsubishi. ________________________________________________________________________ 5V 4A-GE (20-valve) Silver Top 20-Valve 4A-GE Fourth Generation "Silver Top" The fourth-generation 4A-GE engine was produced from 1991 to 1995. It has silver cam covers with chrome lettering, hence the nickname "silver top". This engine yet again features a completely new cylinder head which uses five valves per cylinder instead of four. It uses Toyota's Variable Valve Timing (VVT) system on the intake cam, an increased compression ratio (10.5:1), and the intake system was replaced with a short manifold with individual throttles and velocity stacks, however the vane-type airflow meter was retained, requiring the use of a plenum. The previous 16-valve head used a sharply curved intake port, while the 20-valve engine used a very upright straight port. This engine produces 160 PS (118 kW) at 7,400 rpm with 16.5 kg⋅m (162 N⋅m) of torque at 5,200 rpm. ________________________________________________________________________ 3S-FSE ο κωδικός της Toyota και δεν κυκλοφόρησε πολύ. https://newsroom.toyota.co.jp/en/detail/7901843 Παλιότερα είχα βρει να λένε ότι ήταν το 1995. Γράψε λάθος, τελικά ήταν το 1996. ________________________________________________________________________ Και αν χρειάζομαι και πιστοποιητικό κινητηριακών φρονημάτων, έχω VW τον τελευταίο καιρό. Να πως την αλήθεια δεν ήξερα πως είχαν φέρει πρώτοι στην αγορά άμεσο ψεκασμό. Τελικά κάτι μαθαίνεις .., Νόμιζα πως η Ford το έφερε πρώτη στην αγορά και μετά η vw . Δεν είναι θέμα πιστοποιητικού. Από όλα τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει , τα πιο σωστά ήταν γερμανικά και γαλλικά. Ψέματα να πω. Πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία, καλή απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς εξάρσεις κ.λ.π. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 11, 2018 #5994 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 3 hours ago, GriGaS said: Σε πάω εγώ κοντρίτσα...αλλά θα καθορίσω εγώ τη διαδρομή και θα περιλαμβάνει και την οδό Λαβυρίνθου στο Άργος, που το αυτοκίνητο του Google Street View έφριξε και έφυγε (σοβαρά το λέω) Σε πεζόδρομο θα με πας; 1 hour ago, adpanos said: Vanos έβγαλε η BMW και μέχρι τώρα κανείς άλλος. Από την πορεία της συζήτησης κατάλαβα ότι αναφέρεσαι στο valvetronic. Το vanos μοιάζει με 1 hour ago, f117 said: το vanos τι είναι? Μην αγχώνεσαι! θα δεις... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5995 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 κυριακή μεσημέρι έχω να πάω σε ενα βαφτίση petro.... εκτός απο τότε ε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 11, 2018 #5996 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 1 minute ago, f117 said: να πάω σε ενα βαφτίση Ευτυχώς που δεν έχεις να πας σε γάμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5997 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 αυτό θα το αναλάβεις εσύ.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Απρίλιος 11, 2018 #5998 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 πριν 8 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: Για να δουλέψει καλά το κύκλωμα μετά θα θέλει και εξαέρωση !!! Και για να κάνεις εξαέρωση πρέπει να δεις που έχει βαλβίδες κ.λ.π. το μοντέλο αυτό. Καποια μοντελα το κανουν μονα τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 12, 2018 #5999 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 13 hours ago, f117 said: lol....αργότερα οι ιαπωνες...λολ..... ο κινητήρας του yaris του καινουργιου ο 1.5 τι σου λέει απο καινοτομίες? ... ΤΙ σου λέει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 12, 2018 #6000 Κοινοποίηση Απρίλιος 12, 2018 ...allows the switch from the Otto cycle to the Atkinson cycle and vice versa in a fraction of a second. https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now