trib Απρίλιος 11, 2018 #5961 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 12 minutes ago, PetrosD said: Ναι. Κάν'το, πρόσεχε όχι πολλή πίεση ή από κάνα στενό ακροφύσιο το νερό και έχουμε καμιά διάτρηση και τρέχεις. Αν το ψυγείο βγάνει εύκολα, βγάλ' το και γύρνα το ανάποδα όταν θα το πλένεις. Καινούριο αδιάλυτο αντιψυκτικό να πάρεις και νερό, απιονισμένο ή βρύσης, ό,τι βάζεις. Εννοείται, αν και το πλαστικό παγούρι βγαίνει εύκολα, βγάλ' το και πλύν' το με ζεστό νερό, σαπουνάδα και οδοντόβουρτσα από όλες τις τρύπες. Στο τέλος να το γεμίσω όλο με παραφλού; Διαβάζω ότι μπορείς να βάλεις και 50/50 παραφλού/απιονισμένο. Εγώ συνήθως μόνο παραφλού γέμιζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 11, 2018 #5962 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Παραφλού ονομάζεται το έτοιμο μείγμα, πράγμα που σου είπα να μην κάνεις. Να διαβάσεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου ή να ψάξεις στο internet ή να ρωτήσεις έναν έμπιστο μηχανικό να σου πει ποιο τύπο αδιάλυτου αντιψυκτικού να πάρεις (G11, G12, πράσινο, κόκκινο, ροζ, μπλε) για το αμάξι σου. Πάνω στο μπουκάλι λέει την αναλογία αραίωσης, για πόσο χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος έχεις το χειμώνα (για να μην παγώσει). Για παράδειγμα, εγώ χρησιμοποιώ το μπλε με αραίωση 1:1 για έως -37 Κελσίου, ή 1 αντιψυκτικό προς 2 νερό για έως -20 Κελσίου. Αν το υγρό σου βγει όπως του τύπου στο βίντεο, τότε κάνε μετά το πλύσιμο και πριν τη συμπλήρωση του καινούριου μείγματος αντιψυκτικού, ένα βήμα με νερό και κάποιο χημικό (ή ξύδι έχω κάνει εγώ) για μια εβδομάδα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5963 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος trib έγραψε: Στο τέλος να το γεμίσω όλο με παραφλού; Διαβάζω ότι μπορείς να βάλεις και 50/50 παραφλού/απιονισμένο. Εγώ συνήθως μόνο παραφλού γέμιζα. Ti αυτοκίνητο είναι ? Αν είναι VW GROUP πρόσεξε μην αναμείξεις το G12 που έχει μέσα, με οποιοδήποτε άλλο της αγοράς. Θα πας για φλάτζα σε σύντομο χρονικό διάστημα !!! Στα VW μόνο G12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Απρίλιος 11, 2018 #5964 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Just now, adpanos said: Ti αυτοκίνητο είναι ? Αν είναι VW GROUP πρόσεξε μην αναμείξεις το G12 που έχει μέσα, με οποιοδήποτε άλλο της αγοράς. Θα πας για φλάτζα σε σύντομο χρονικό διάστημα !!! Στα VW μόνο G12 Suzuki Alto 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5965 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 1 λεπτό, το μέλος trib έγραψε: Suzuki Alto 2003 oK τότε, δες τι χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής πρώτα. Επίσης τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα. Για να δουλέψει καλά το κύκλωμα μετά θα θέλει και εξαέρωση !!! Και για να κάνεις εξαέρωση πρέπει να δεις που έχει βαλβίδες κ.λ.π. το μοντέλο αυτό. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 11, 2018 #5966 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) Καλό είναι να το αλλάζουμε το νεράκι στο ψυγείο κάθε 2 χρόνια και πολύ λέω ή είμαι υπερβολικός who cares, διότι αλλάζει η σύστασή του μίγματος με τον χρόνο και γίνεται ποιο εύκολα ηλεκτρόλυση και όλα τα κακά που δεν θέλουμε κλπ κλπ κλπ με αποτέλεσμα να βγάλει πέτρες σκουριά να βουλώσει κανένα σωλήνα να σπάσει και να τρέχεις κλπ ρωτήστε και τον @GoMaR τι έπαθε με το καλοριφέρ βούλωσε το ξεβούλωσε αλλά είδη είχε γίνει η ζημιά, δεν έφταιγε αυτός αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Εγώ παίρνω το έτοιμο για να μην παιδεύομαι Valeo Protectiv 40 5L το "μπλε" (ξέρω ότι παίρνει αυτό) 12ευρώ τα 5L θέλεις περίπου δύο τέτοια για να γεμίσει το lacetti και σου περισσεύει για να έχεις να συμπληρώνεις αν χρειαστεί άντε να του ρίξεις το πολύ και ένα πρόσθετο πριν κάνεις την αλλαγή Liqui Moly Καθαριστικό Ψυγείου 300ml ή αυτό που είπε και ο @PetrosD με απιονισμένο και ξύδι και μετά να κάνεις ένα γρήγορο flush με απιονισμένο νερό σκέτο για να δεις που βρίσκεσαι Όλη η διαδικασία έχει μανούρα και οι περισσότεροι εδώ στην Ελλάδα την αποφεύγουν απλά συμπληρώνουν μέχρι να σβήσει ο ήλιος αν το κάνεις από την αρχή δεν θα υπάρξει ποτέ πρόβλημα σε κάποιο σημείο της ζωής του μοτέρ πιστεύω όπως και του καλοριφέρ Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από ARMAGEDDON 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 11, 2018 #5967 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 35 minutes ago, adpanos said: Για να δουλέψει καλά το κύκλωμα μετά θα θέλει και εξαέρωση !!! Εντάξει, δεν είναι και τόσο τρομερό-δύσκολο που να χρειάζεται μεγαλύτερο μέγεθος και χρώμα γραμματοσειράς! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5968 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 πριν 7 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Enhance! Πολλά μου φαίνονται. Τουλάχιστον 20% περισσότερα από το 320d Έλα να μας τη μετρήσεις (τη διαφορά ντε!) Οδήγησες την Panamera; λογικό είναι ρε σύ...το ένα 1400 το άλλο 2000...το ένα 100 παρά άλογα το άλλο 150.... είναι πιο άνετο στο bmw αυτά τα χιλίομετρα...στο yaris είναι τελική...175 την δίνει ο κατασκευαστής αν θυμάμε καλάα Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Απρίλιος 11, 2018 #5969 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Τί, YARIS έχεις; Αααα, άμα έχεις YARIS δεν πατάω. Ένας φίλος μου πάτησε με YARIS και έχασε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5970 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 ρεεεε...YARIS έχωωω...πόσες φορές θα το πούμεεεε? έχασεε? λογικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Απρίλιος 11, 2018 #5971 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Σε πάω εγώ κοντρίτσα...αλλά θα καθορίσω εγώ τη διαδρομή και θα περιλαμβάνει και την οδό Λαβυρίνθου στο Άργος, που το αυτοκίνητο του Google Street View έφριξε και έφυγε (σοβαρά το λέω) 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5972 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) λοοοοοοοοοοολ! κάτσε να τσεκάρω λίγο! χαχααχχαχα @GriGaS ένα πλακόστρωτο είναι? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5973 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε: Τί, YARIS έχεις; Αααα, άμα έχεις YARIS δεν πατάω. Ένας φίλος μου πάτησε με YARIS και έχασε. diesel έχει.... Βγες εθνική και λιώσε τον ... Οι Ιάπωνες δεν ξέρουν από diesel ... Βασικά πλέον ούτε στα βενζίνης ξέρουν .... Ενα μεταβλητό χρόνισμό πουλάνε 30+ χρόνια τώρα ... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Απρίλιος 11, 2018 #5974 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 αχαχαχαχαχαχαχαχ........τελικές? όντως δεν πρέπει να ξέρουν πολύ απο ντίζελ....άσε που είπε η τουοτα χαιρετίσματα στο diesel..........pffff....το επόμενο άμα δεν πάω σε πετρέλαιο πάλι μου φαινεται θα είναι γερμανικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5975 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 5 minutes ago, adpanos said: diesel έχει.... Βγες εθνική και λιώσε τον ... Οι Ιάπωνες δεν ξέρουν από diesel ... Βασικά πλέον ούτε στα βενζίνης ξέρουν .... Ενα μεταβλητό χρόνισμό πουλάνε 30+ χρόνια τώρα ... Ποιοι ξέρουν από βενζίνης; ________________________________ P.S. ειδικά, τώρα το 2018 που όλα είναι εύκολα προσβάσιμα, αν βγει κάτι επίσημα το ξέρουν όλοι σε μερικά λεπτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5976 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 7 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Ποιοι ξέρουν από βενζίνης; ________________________________ P.S. ειδικά, τώρα το 2018 που όλα είναι εύκολα προσβάσιμα, αν βγει κάτι επίσημα το ξέρουν όλοι σε μερικά λεπτά. Οι Ιταλοί ξέρουν και μετά οι Γερμανοί. Περισσότερο μετά την εισαγωγή των turbo το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Βέβαια η πολυπλοκότητά τους μειώνει εν μέρη και την αξιοπιστία τους . Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5977 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Τι συνταρακτικό έχουν κάνει οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5978 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 (edited) πριν 5 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Τι συνταρακτικό έχουν κάνει οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια; Τίποτε το ιδιαίτερο από πλευράς καινοτομίας. Αυτό που θα μπορούσα να πω είναι πως σε γενικές γραμμές καταφέρνουν να παράγουν στα μικρά κυβικά και με μικρό κόστος ελαστικούς κινητήρες . Οι Γερμανοί έχουν καινοτομήσει περισσότερο με vanos, 5valve , fsi, tsi, dsg κ.λ.π. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 11, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Απρίλιος 11, 2018 #5979 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 Το ξέρεις ότι όλα αυτά τα έχουν βγάλει και οι Ιάπωνες κατά καιρούς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Απρίλιος 11, 2018 #5980 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2018 πριν 4 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Το ξέρεις ότι όλα αυτά τα έχουν βγάλει και οι Ιάπωνες κατά καιρούς; Σε τι αναφέρεσαι ? Vanos έβγαλε η BMW και μέχρι τώρα κανείς άλλος. 5valve ανά κύλινδρο η VW το 1999. FSI έβγαλαν FORD και VW κάπου το 2004. TSI έβγαλε η VW/ AUDI. DSG έβγαλε το vag group . Τώρα η Renault θα φέρει για πρώτη φορά μεταβλητής συμπίεσης μοτέρ. Αργότερα Πολλά από τα παραπάνω τα ενστερνίστηκαν αργότερα και οι Ιάπωνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now