Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

12 minutes ago, PetrosD said:

Ναι. Κάν'το, πρόσεχε όχι πολλή πίεση ή από κάνα στενό ακροφύσιο το νερό και έχουμε καμιά διάτρηση και τρέχεις.

Αν το ψυγείο βγάνει εύκολα, βγάλ' το και γύρνα το ανάποδα όταν θα το πλένεις.

Καινούριο αδιάλυτο αντιψυκτικό να πάρεις και νερό, απιονισμένο ή βρύσης, ό,τι βάζεις.

Εννοείται, αν και το πλαστικό παγούρι βγαίνει εύκολα, βγάλ' το και πλύν' το με ζεστό νερό, σαπουνάδα και οδοντόβουρτσα από όλες τις τρύπες.

Στο τέλος να το γεμίσω όλο με παραφλού; Διαβάζω ότι μπορείς να βάλεις και 50/50 παραφλού/απιονισμένο.  Εγώ συνήθως μόνο παραφλού γέμιζα.

Link to comment
Share on other sites

Παραφλού ονομάζεται το έτοιμο μείγμα, πράγμα που σου είπα να μην κάνεις. Να διαβάσεις το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου ή να ψάξεις στο internet ή να ρωτήσεις έναν έμπιστο μηχανικό να σου πει ποιο τύπο αδιάλυτου αντιψυκτικού να πάρεις (G11, G12, πράσινο, κόκκινο, ροζ, μπλε) για το αμάξι σου. Πάνω στο μπουκάλι λέει την αναλογία αραίωσης, για πόσο χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος έχεις το χειμώνα (για να μην παγώσει).

Για παράδειγμα, εγώ χρησιμοποιώ το μπλε με αραίωση 1:1 για έως -37 Κελσίου, ή 1 αντιψυκτικό προς 2 νερό για έως -20 Κελσίου.

 

Αν το υγρό σου βγει όπως του τύπου στο βίντεο, τότε κάνε μετά το πλύσιμο και πριν τη συμπλήρωση του καινούριου μείγματος αντιψυκτικού, ένα βήμα με νερό και κάποιο χημικό (ή ξύδι έχω κάνει εγώ) για μια εβδομάδα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος trib έγραψε:

Στο τέλος να το γεμίσω όλο με παραφλού; Διαβάζω ότι μπορείς να βάλεις και 50/50 παραφλού/απιονισμένο.  Εγώ συνήθως μόνο παραφλού γέμιζα.

 

 

Ti αυτοκίνητο είναι ?

 

Αν είναι VW GROUP πρόσεξε μην αναμείξεις το G12 που έχει μέσα, με οποιοδήποτε άλλο της αγοράς. Θα πας για φλάτζα σε σύντομο χρονικό διάστημα !!!

 

Στα VW μόνο G12

Link to comment
Share on other sites

Just now, adpanos said:

 

 

Ti αυτοκίνητο είναι ?

 

Αν είναι VW GROUP πρόσεξε μην αναμείξεις το G12 που έχει μέσα, με οποιοδήποτε άλλο της αγοράς. Θα πας για φλάτζα σε σύντομο χρονικό διάστημα !!!

 

Στα VW μόνο G12

 

Suzuki Alto 2003

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος trib έγραψε:

 

Suzuki Alto 2003

 

oK τότε, δες τι χρησιμοποιεί ο κατασκευαστής πρώτα.

 

Επίσης τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα.

Για να δουλέψει καλά το κύκλωμα μετά θα θέλει και εξαέρωση !!!

Και για να κάνεις εξαέρωση πρέπει να δεις που έχει βαλβίδες κ.λ.π. το μοντέλο αυτό.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι να το αλλάζουμε το νεράκι στο ψυγείο κάθε 2 χρόνια και πολύ λέω ή είμαι υπερβολικός who cares, διότι αλλάζει η σύστασή του μίγματος με τον χρόνο και γίνεται ποιο εύκολα ηλεκτρόλυση και όλα τα κακά που δεν θέλουμε κλπ κλπ κλπ με αποτέλεσμα να βγάλει πέτρες σκουριά να βουλώσει κανένα σωλήνα να σπάσει και να τρέχεις κλπ ρωτήστε και τον @GoMaR τι έπαθε με το καλοριφέρ βούλωσε το ξεβούλωσε αλλά είδη είχε γίνει η ζημιά, δεν έφταιγε αυτός αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.

 

Εγώ παίρνω το έτοιμο για να μην παιδεύομαι Valeo Protectiv 40  5L το "μπλε" (ξέρω ότι παίρνει αυτό) 12ευρώ τα  5L θέλεις περίπου δύο τέτοια για να γεμίσει το lacetti και σου περισσεύει για να έχεις να συμπληρώνεις αν χρειαστεί

άντε να του ρίξεις το πολύ και ένα πρόσθετο πριν κάνεις την αλλαγή Liqui Moly Καθαριστικό Ψυγείου 300ml ή αυτό που είπε και ο @PetrosD με απιονισμένο και ξύδι

και μετά να κάνεις ένα γρήγορο flush με απιονισμένο νερό σκέτο για να δεις που βρίσκεσαι

Όλη η διαδικασία έχει μανούρα και οι περισσότεροι εδώ στην Ελλάδα την αποφεύγουν απλά συμπληρώνουν μέχρι να σβήσει ο ήλιος

 

αν το κάνεις από την αρχή δεν θα υπάρξει ποτέ πρόβλημα σε κάποιο σημείο της ζωής του μοτέρ πιστεύω όπως και του καλοριφέρ

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, adpanos said:

Για να δουλέψει καλά το κύκλωμα μετά θα θέλει και εξαέρωση !!!

 

Εντάξει, δεν είναι και τόσο τρομερό-δύσκολο που να χρειάζεται μεγαλύτερο μέγεθος και χρώμα γραμματοσειράς!:p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Enhance!

olc0vpv4.thumb.jpg.25ceb96b41f6106fdae71cc01470b774.jpg

 

 

Πολλά μου φαίνονται. Τουλάχιστον 20% περισσότερα από το 320d

 

 

Έλα να μας τη μετρήσεις:p (τη διαφορά ντε!)

 

 

Οδήγησες την Panamera;

 

 

λογικό είναι ρε σύ...το ένα 1400 το άλλο 2000...το ένα 100 παρά άλογα το άλλο 150.... είναι πιο άνετο στο bmw αυτά τα χιλίομετρα...στο yaris είναι τελική...175 την δίνει ο κατασκευαστής αν θυμάμε καλάα

Link to comment
Share on other sites

Σε πάω εγώ κοντρίτσα...αλλά θα καθορίσω εγώ τη διαδρομή και θα περιλαμβάνει και την οδό Λαβυρίνθου στο Άργος, που το αυτοκίνητο του Google Street View έφριξε και έφυγε (σοβαρά το λέω)

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Τί, YARIS έχεις; Αααα, άμα έχεις YARIS δεν πατάω. Ένας φίλος μου πάτησε με YARIS και έχασε.

 

diesel έχει.... Βγες εθνική και λιώσε τον ...:p:hehe:

 

Οι Ιάπωνες δεν ξέρουν από diesel ...

Βασικά πλέον ούτε στα βενζίνης ξέρουν .... Ενα μεταβλητό χρόνισμό πουλάνε 30+ χρόνια τώρα ...:p

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

αχαχαχαχαχαχαχαχ........τελικές?

όντως δεν πρέπει να ξέρουν πολύ απο ντίζελ....άσε που είπε η τουοτα χαιρετίσματα στο diesel..........pffff....το επόμενο άμα δεν πάω σε πετρέλαιο πάλι μου φαινεται θα είναι γερμανικο :p

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, adpanos said:

 

diesel έχει.... Βγες εθνική και λιώσε τον ...:p:hehe:

 

Οι Ιάπωνες δεν ξέρουν από diesel ...

Βασικά πλέον ούτε στα βενζίνης ξέρουν .... Ενα μεταβλητό χρόνισμό πουλάνε 30+ χρόνια τώρα ...:p

 

Ποιοι ξέρουν από βενζίνης; :hmm:

 

________________________________

 

P.S. ειδικά, τώρα το 2018 που όλα είναι εύκολα προσβάσιμα, αν βγει κάτι επίσημα το ξέρουν όλοι σε μερικά λεπτά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Ποιοι ξέρουν από βενζίνης; :hmm:

 

________________________________

 

P.S. ειδικά, τώρα το 2018 που όλα είναι εύκολα προσβάσιμα, αν βγει κάτι επίσημα το ξέρουν όλοι σε μερικά λεπτά.

 

Οι Ιταλοί ξέρουν και μετά οι Γερμανοί.

Περισσότερο μετά την εισαγωγή των turbo το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο.

 

Βέβαια η πολυπλοκότητά τους μειώνει εν μέρη και την αξιοπιστία τους .

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Τι συνταρακτικό έχουν κάνει οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια;

 

Τίποτε το ιδιαίτερο από πλευράς καινοτομίας.

Αυτό που θα μπορούσα να πω είναι πως σε γενικές γραμμές καταφέρνουν να παράγουν στα μικρά κυβικά και με μικρό κόστος ελαστικούς κινητήρες .

 

Οι Γερμανοί έχουν καινοτομήσει περισσότερο με vanos, 5valve , fsi, tsi, dsg κ.λ.π.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Το ξέρεις ότι όλα αυτά τα έχουν βγάλει και οι Ιάπωνες κατά καιρούς;

 

Σε τι αναφέρεσαι ?

 

Vanos έβγαλε η BMW  και μέχρι τώρα κανείς άλλος.

5valve ανά κύλινδρο η VW το 1999.

FSI έβγαλαν FORD και VW  κάπου το 2004.

TSI έβγαλε η VW/ AUDI.

DSG έβγαλε το vag group .

 

Τώρα η Renault θα φέρει για πρώτη φορά μεταβλητής συμπίεσης μοτέρ.

 

 

Αργότερα

Πολλά από τα παραπάνω τα ενστερνίστηκαν αργότερα και οι Ιάπωνες.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.