Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 16 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Τι προβλήματα δλδ;

Eos δεν εχω ιδέα, rocco δεν νομίζω οτι είχαν κάποιο τρελό θέμα εσωτερικά.

 

Τα golf απο την άλλη έχουν (και το δικό μου μεσα σ'αυτα) θέμα με την επένδυση του ουρανού που "πέφτει" στα περισσότερα στα 5-6 χρόνια, κάτι που είναι τραγικό! Εμενα την εχει ψιλογλυτώσει γιατί "ζει" σε υπόγειο γκαράζ αλλά πλέον στην 11ετια είναι στο τσακ για αλλαγή...

 

 

Τι πρόβλημα ρε συ ο ουρανος... Πιάσε μια βενζινοκολλα εκεί και κολλα τον. σιγά τα οα.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

:hehe:

 

als_legal.jpg

 

 

Βρήκες αμάξι και εσύ τώρα :hehe:

 

Είχε συμφοιτητής μου το 1.4 90hp (πριν πάρει το πιο σοβαρό μοτέρ δηλαδή με 1.4 95hp) , τον είχε τρέξει συνεργείο άπειρες φορές.

Μπ(*@##λο το ανέβαζε και κατέβαζε συνέχεια, το τι έκαιγε επίσης ήταν απίστευτο  :hehe: 

 

Το μοτέρ που λες δεν ήταν 90ps  αλλά 75ps.

 

Ήταν το 8valve που φορούσε η citroen από την εποχή του ZX ....

Όλα τα μοντέλα που το φόρεσαν είχαν θέματα με

Σασμάν

Φλάντζες καπακιού

Κύκλωμα ψύξης (σπαγανε το κολάρα προς το καλοριφέρ) 

 

Ξέρω 3εις περιπτώσεις που έχουν αλλάξει από 2 σασμάν , έχουν πάθει φλάντζα 3 και πάνω φορές , ενώ τα δύο άλλαξαν και μοτέρ ...

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος adpanos έγραψε:

 

Το μοτέρ που λες δεν ήταν 90ps  αλλά 75ps.

 

Ήταν το 8valve που φορούσε η citroen από την εποχή του ZX ....

Όλα τα μοντέλα που το φόρεσαν είχαν θέματα με

Σασμάν

Φλάντζες καπακιού

Κύκλωμα ψύξης (σπαγανε το κολάρα προς το καλοριφέρ) 

 

Ξέρω 3εις περιπτώσεις που έχουν αλλάξει από 2 σασμάν , έχουν πάθει φλάντζα 3 και πάνω φορές , ενώ τα δύο άλλαξαν και μοτέρ ...

 

 

 

 

Όχι, το 16βάλβιδο με 90 ίππους

 

http://www.drive.gr/posts/odigos-agoras/peugeot-207-2006-2013

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος adpanos έγραψε:

 

Εγώ προσωπικά βλέπω πως οι εταιρίες δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη εξέλιξη στα οχήματά τους. 

 

Το μόνο που προσθέτουν είναι multimedia εφαρμογές ,  ηλεκτρονικές ευκολίες 2ης και τρίτης προτεραιότητας, με ταυτόχρονη μείωση της ποιότητας των υλικών ειδικά στην καμπίνα. 

 

Η αξιοπιστία όλων έχει πιάσει πάτο, τα αυτοκίνητα έχουν πλέον ημερομηνία λήξης την 3-5 ετια ανάλογα την χρήση  και αυτό το λένε και εξέλιξη. 

 

Φίλος αγόρασε ένα ford kuga. 

Πλαστικό φουλ στο εσωτερικό, διαφορετικοί ταμπλαδες στο μπροστά και το πίσω μέρος , μπροστά μαλακό πλαστικό , πίσω φουλ πλαστικό σκληρό αλλά matiz , αεραγωγοί φτηνιαριδες και και και .... 

28.000€ αυτοκίνητο ....

Δεν θα διαφωνήσω. Πλέον από τα πλαστικά έως το χρώμα του αυτοκινήτου για παράδειγμα θα έλεγα ότι έχουν ημερομηνία λήξης.

 

Πριν μερικές μέρες ήμουν σε Golf R Line του '17 και τα πλαστικά του παρόλο που θεωρούνται από τα καλύτερα της κατηγορίας δε με εντυπωσίασαν.

Θεωρώ ότι το Astra H για παράδειγμα, συγγενικού προσώπου, έχει καλύτερα πλαστικά στο εσωτερικό του.

 

Και το άλλο που κάνουν κάποιες μάρκες τώρα και το θεωρώ ξεφτίλα, είναι ότι στις φθηνές εκδόσεις πλέον βάζουν κατώτερης ποιότητας πλαστικά.

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά ακούω από πάρα πολλά άτομα ότι αντιμετωπίζουν τριγμούς σε καινούργια αυτοκίνητα, απ' όλες τις μάρκες και στα περισσότερα μοντέλα. Και να ταν και μόνο τριγμοί... καλά θα ταν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Τι προβλήματα δλδ;

Πιστευω, οποιος καλη τη πιστει ερευνησει, θα τα βρει και δεν ειναι "χαζα" προβληματα ουτε εξαιρεσεις. Δεν λεω οτι ειναι τα χειροτερα αυτοκινητα, απλα εχει καταρριφθει παταγωδως η φημη του αξιοπιστου γερμανου.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

 

Εγώ προσωπικά βλέπω πως οι εταιρίες δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη εξέλιξη στα οχήματά τους. 

 

Το μόνο που προσθέτουν είναι multimedia εφαρμογές ,  ηλεκτρονικές ευκολίες 2ης και τρίτης προτεραιότητας, με ταυτόχρονη μείωση της ποιότητας των υλικών ειδικά στην καμπίνα. 

 

Η αξιοπιστία όλων έχει πιάσει πάτο, τα αυτοκίνητα έχουν πλέον ημερομηνία λήξης την 3-5 ετια ανάλογα την χρήση  και αυτό το λένε και εξέλιξη. 

 

Φίλος αγόρασε ένα ford kuga. 

Πλαστικό φουλ στο εσωτερικό, διαφορετικοί ταμπλαδες στο μπροστά και το πίσω μέρος , μπροστά μαλακό πλαστικό , πίσω φουλ πλαστικό σκληρό αλλά matiz , αεραγωγοί φτηνιαριδες και και και .... 

28.000€ αυτοκίνητο ....

 

 

Συμφωνώ απόλυτα αλλά πώς να το εξηγήσεις αυτό στον κόσμο που το μόνο που τον νοιάζει είναι αν θα έχει wifi το καινούριο αυτοκίνητο, led φωτισμό στο εσωτερικό, πολύχρωμο ταμπλό και χρώμιο παντού? BTW επειδή με παραξένεψε αυτό που είπες για το kuga πήγα πριν λίγο στο mall και όντως έτσι είναι, δεν το είχα προσέξει. Έχει σκληρά πλαστικά πίσω ενώ έχει μαλακά μπροστά. ST line αυτοκίνητο :hehe:

πριν 2 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Δεν θα διαφωνήσω. Πλέον από τα πλαστικά έως το χρώμα του αυτοκινήτου για παράδειγμα θα έλεγα ότι έχουν ημερομηνία λήξης.

 

Πριν μερικές μέρες ήμουν σε Golf R Line του '17 και τα πλαστικά του παρόλο που θεωρούνται από τα καλύτερα της κατηγορίας δε με εντυπωσίασαν.

Θεωρώ ότι το Astra H για παράδειγμα, συγγενικού προσώπου, έχει καλύτερα πλαστικά στο εσωτερικό του.

 

Και το άλλο που κάνουν κάποιες μάρκες τώρα και το θεωρώ ξεφτίλα, είναι ότι στις φθηνές εκδόσεις πλέον βάζουν κατώτερης ποιότητας πλαστικά.

Και όχι τίποτα άλλο, αλλά ακούω από πάρα πολλά άτομα ότι αντιμετωπίζουν τριγμούς σε καινούργια αυτοκίνητα, απ' όλες τις μάρκες και στα περισσότερα μοντέλα. Και να ταν και μόνο τριγμοί... καλά θα ταν.

Αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια. Θεμιτό μου ακούγεται. Βέβαια αποκρύπτεται τεχνηέντως και αυτό δεν είναι θεμιτό. Όπως και η διαφορετική ηχομόνωση, ηχεία κλπ. Εμένα για παράδειγμα μου φαίνεται τραγικό να βγαίνουν πλέον αυτοκίνητα των 15.000 με χειροκίνητα παράθυρα πίσω. Α και επειδή αναφέρεις το golf r, να σου πω τυχαία για passat του 16 σε έκδοση highline με καμιά 20ριά χιλ χλμ και προσεκτική χρήση, ακουγόταν τρίξιμο μονίμως σε όλη τη διαδρομή μέσα από το ταμπλό.

 

Εγώ ακόμα και αν είχα τα λεφτά, θα δίσταζα να πάω σε σύγχρονο επειδή ακριβώς βλέπω ότι έχουν ημερομηνία λήξης. Συν ότι ο δεινόσαυρός μου, έχει βγεί αξιόπιστος και έχει όλα τα σύγχρονα κομφόρ :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

Εμένα για παράδειγμα μου φαίνεται τραγικό να βγαίνουν πλέον αυτοκίνητα των 15.000 με χειροκίνητα παράθυρα πίσω

Τραγικο ειναι σε οποιαδηποτε τιμη εδω και 20 χρονια

πριν 7 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

Vivaro το μεγαλο.Επαγγελματικο μεν αλλα κανει λιγα χλμ δε (παει μονο σε μεταφορικες)

Οι πολλαπλασιαστες του καιγονται ακομα και αν δουν νερο μεσα σε ποτηρι.

Λογος?

Λαθος σχεδιασμος "καθρεφτη" (το τμημα εκει που τελειωνει το παμπριζ και ειναι το πλαστικο

καλυμμα των υαλοκαθαριστηρων).Αποτελεσμα ? Δεν μπορει να διωξει τα νερα σωστα δεξια και αριστερα

ξεχειλιζει και πεφτουν πανω στον κινητηρα και γεμιζουν τα μπουζι.

fail....

Νομιζω πως εχω ακουσει οτι μπαινει καλυμμα κινητηρα απο το αντιστοιχο μοντελο της Renault

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

θα πρέπει να υπάρχει μια διαβάθμιση στο κόστος..... και εμενα 15.5 που έκανε πίσω έχει χειροκινητα παράθυρα αλλα κλάιν....δεν θα ήθελα να δώσω παραπάνω για βάλω πίσω...εννοείται και θα προτιμούσα να είχε και πίσω στην ίδια τιμή βέβαια....

Αλλά επειδή δεν μπορεί να στα προσφέρει στην τιμή που πρέπει σου δίνει την επιλογή να έχει...και να μην έχει...είτε δισκόφρενα πίσω...είτε ζάντες αλουμινίου...είτε χρώμιο...είτε κάμερες...είτε μπλουτουθ...

Εδώ είναι εξτρά το κιτ καπνιστού.......και δεν μπορώ να βρώ αναπτήρα να ταιριάζει στο yaris......... :tomato:

 

υ.γ. έχω πάει απο το ebay...μεντολες...έχω πάρει απο fiat μεντολες...έχω πάρει απο vw... μεντολες...

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Τραγικο ειναι σε οποιαδηποτε τιμη εδω και 20 χρονια

Νομιζω πως εχω ακουσει οτι μπαινει καλυμμα κινητηρα απο το αντιστοιχο μοντελο της Renault

Mπηκε ηδη αλλα παλι παιρνει νερα ;)

Λιγοτερα μεν αλλα δεν  ειναι λυση.

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, uhu said:

Τι πρόβλημα ρε συ ο ουρανος... Πιάσε μια βενζινοκολλα εκεί και κολλα τον. σιγά τα οα.

 

Αμ δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα! Η ολη φασαρία γίνεται στην μόνωση που έχει ανάμεσα στο ύφασμα και το μέταλλο και δεν πιάνουν οι κόλες. Το δοκίμασαν κάποιοι και ξανακρεμάει μετά από λίγο... 

 

Επίσης ο ουρανός έχει 2 πλαφονιέρες και στην μπροστά τυλίγεται γύρω γύρω η ταπετσαρία και είναι πολύ δύσκολο να ξανέρθει σωστά αμα κρεμάσει. Και μάντεψε σε ποιό σημείο κρεμάει πρώτα! :rolleyes:

10 hours ago, Thresh86 said:

:hehe:

Βρήκες αμάξι και εσύ τώρα :hehe:

 

Είχε συμφοιτητής μου το 1.4 90hp (πριν πάρει το πιο σοβαρό μοτέρ δηλαδή με 1.4 95hp) , τον είχε τρέξει συνεργείο άπειρες φορές.

Μπ(*@##λο το ανέβαζε και κατέβαζε συνέχεια, το τι έκαιγε επίσης ήταν απίστευτο  :hehe: 

 

:D Του δικού μου είναι 1.6t και έκαιγε και λάδι μπόλικο εκτός απο βενζίνη (5αρι σασμάν περιττό να αναφέρω, μάλλον τους είχε περισσέψει από rallye γιατί η 5η στα 120 είχε  3-

3k+ rpm αν θυμάμαι καλά για κάποιο ακατανόητο λόγο)

 

5 hours ago, Simon said:

Πιστευω, οποιος καλη τη πιστει ερευνησει, θα τα βρει και δεν ειναι "χαζα" προβληματα ουτε εξαιρεσεις. Δεν λεω οτι ειναι τα χειροτερα αυτοκινητα, απλα εχει καταρριφθει παταγωδως η φημη του αξιοπιστου γερμανου.

 

 

Εννοείται! Η φοβερή και τρομερή αυτή φήμη έχει καταρριφθεί απο το golf 3, απλά η καραμέλα είχε μείνει στον μπαρμπα-Μήτσο στο χωριό που ξέρει καλύτερα (και έχει golf 1 που δεν σπάει δεν χαλάει btw) και η τρομερή αυτή μπαρούφα πήγαινε από γενιά σε γενιά :hehe::hehe:

 

Πάνω σε αυτή τη μπούρδα έχει πατήσει και η vw και πούλαγε για χρόνια κάτι τάφους με 110 άλογα για gti (γκουχ γκουχ...golf 3 και πάλι:rolleyes:) όταν οι Γάλλοι είχαν πχ 306 gti που ήταν αλλού για την εποχή του

 

13 hours ago, 2cpu said:

@and64

Πολυ fail ρε συ...γιατι δινεις ενα καρο λεφτα και βλεπεις κατι τετοια.

Ο φιλος που προανεφερα εκανε τον ουρανο που ειπες , βλεπει μετα και τους διακοπτες χειριστηρια

που γινανε λες και μπηκανε μεσα γατες και τρελλαθηκε (ψειρας και αυτος).

 

Το eos το ειχα διαβασει σε ξενη ερευνα αν θυμαμαι καλα.Αλλα και Ελλαδισταν να ειναι υποτιθεται

οτι πριν το βγαλουν περασε απο R&D και οτι τετοια προβληματα υποτιθεται θα ειναι θα τα δουν.

 

 

Fail εντελώς... Οι διακόπτες αυτοί είχαν μια μαλακή επίστρωση για κάποιο λόγο και στην αφή ήταν σαν λαστιχο. Αυτό ξεφλούδιζε και χαρασοταν με τον καιρό...

 

Αυτά βέβαια γίνονται και στις καλύτερες οικογένειες ενίοτε (βλ ferrari που στις 360 οι διακόπτες είναι φτιαγμένοι απο κάποιο ελλεινό πλαστικό στην ίδια γραμμή παραγωγής με κανα seicento, που με τον καιρό γίνεται κολλώδες και θέλουν ολοι άλλαγμα!!:hehe:

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

 

Εγώ ακόμα και αν είχα τα λεφτά, θα δίσταζα να πάω σε σύγχρονο επειδή ακριβώς βλέπω ότι έχουν ημερομηνία λήξης. Συν ότι ο δεινόσαυρός μου, έχει βγεί αξιόπιστος και έχει όλα τα σύγχρονα κομφόρ :p

 

Τι αυτοκίνητο έχεις ?

 

Εγώ μετά από πολύ σκέψη και ενώ ήμουν σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου , έκανα ολική ανακαίνιση εξωτερικού και εσωτερικού στο fabiaκι μου.

Το κόστος που ζητάνε τα καινούρια αυτοκίνητα, είναι δυσανάλογο αυτών που προσφέρουν σε σχέση με τα παλαιά .....

 

Οταν μιλάμε ανακαίνιση, δεν έμεινε τίποτα όρθιο  στο εσωτερικό, με αλλαγή καθισμάτων, νέες επενδύσεις ουρανού, ταπετσαρίας,  τάπες, λάστιχα, τσιμούχες , γλύστρες παραθύρων , φιμέ τζάμια,  ηχεία, φούσκα λεβιέ, τιμόνο νέο.

Στο εξωτερικό φανάρια,  πλαστικά προφυλακτήρων, μέχρι και σήματα , λάστιχα , κεραία καινούρια κ.λ.π. ....

 

Κόστος κάτω από 2000€ με προσωπικά μαζί εργασία.

 

 

IMG_20170625_191410.jpg

IMG_20170615_132648.jpg

IMG_20170623_112956.jpg

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος trib έγραψε:

@adpanos καλημέρα & καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

 

Θα γίνει κούκλα! Τα κομμάτια καινούρια, μεταχειρισμένα ή συνδυασμός;

 

 

Το αυτοκίνητο το έχω ολοκληρώσει.

 

Το fabia είχε μπεζ καθίσματα και ήταν το elegance με τα 1,4 101ps .

 

SKODAFabia5doors-571_7.jpg

 

εξωτερικά αρχικά ήταν έτσι σε μαύρο.

 

Skoda-Fabia_2000.jpg

 

Εως τα 180.000 χιλ. είχα κάνει αρκετές αλλαγές μηχανικά με αναβάθμιση σχεδόν σε όλους τους τομείς.

 

BILSTEIN  SPRINT αμορτισέρ με eibach ελατήρια με -3cm (χαμήλωμα).

Χταπόδι bosspeed 4-1 με αφαίρεση προκαταλύτη και τελικό bosspeed (αντπροσωπείας , του rs)

Το πρόγραμμα του RS (1,4CC 116PS)

Silent block από seat ibiza cupra.

Αλλαγές σε φούσκες, μπιλιοφόρους, ακρόμπαρα  ,

Αλλαγές σε δισκόπλακες με διπλές αεριζόμενες  κ.λ.π.

Αργότερα αλλάχτηκαν και δίσκο πλατό, ιμάντες χρονισμού.

Είχα βάλει τις 16άρες ζάντες του rs.

 

Ανά περιόδους είχε αλλαχτεί ο εμπρός προφυλακτήρας με του RS , μετά από ένα μικροτρακάρισμα ( δεν έφταιγα) .

Είχαν μπει και τα προβολάκια ομίχλης του νέου προφυλακτήρα.

 

$_86.JPG

 

Το αυτοκίνητο σαν εμπορική αξία , είχε δεν είχε  3000€ .... 

 

Ενα νέο αυτοκίνητο θα μου κόστιζε από 14000 έως 17.000€.

Είχα κάνει test drive ορισμένα μοντέλα που με ενδιέφεραν αλλά αυτό που αποκόμιζα ήταν αδιάφορο. Πολύ βάρκες τα αυτοκίνητα και σε ορισμένα σημεία ποιοτικά ήταν χειρότερα από το παλαιό ταπεινό fabiάκι.

Το ταμπλό του FABIA και τα πλαστικά στις πλευρικές ταπετσαρίες είναι μαλακά , σε αντίθεση με ορισμένα από τα αυτοκίνητα που κοιτούσα που είχαν σκληρά πλαστικά χαμηλότερης ποιότητας .

 

Ετσι λοιπόν και με έναυσμα ότι βρήκα στα 180€ ένα σετ καθισμάτων από fabia RS σε αψεγάδιαστη κατάσταση , μπήκα στην λογική της ανακαίνισης.

 

Skoda~Fabia~(1).jpg

 

Ξήλωσα όλο το αυτοκίνητο,  έπλυνα κάθε πλαστικό και κάτι λαστιχάκι, έλεγξα την κατάσταση κάθε μέρους  .

 

Αρχικά έστειλα τον ουρανό για νέα μαύρη επένδυση.

Το ίδιο και τις πλευρικές ταπετσαρίες  με νέα επένδυση ΙΔΙΑ με αυτή των νέων καθισμάτων.

Εχω βάλει φωτό παραπάνω. με 200€.

 

Αγόρασα όλες τις γλίστρες ,  εσωτερικές και εξωτερικές των παραθύρων. Το κόστος να πως εδώ πως είναι γελοίο.  5-7€ η κάθε γλίστρα .

Αγόρασα νέα κλιψάκια από την αντιπροσωπεία για τις ταπετσαρίες, ώστε στην τοποθέτηση να κουμπώσουν όλα σωστά και να μην έχω τριγμούς.

Είναι 10 διαφορετικών τύπων κλιπσακια.

Νέες τάπες στεγανοποίησης για την πλατφόρμα.

Νέα φανάρια εμπρός τύπου XENON της DEPO . Τα βρήκα 100€ το ζευγάρι καινούρια από έξω.

Νέα φανάρια πίσω από το facelift γνήσια, 28 € το κάθε ένα .

Εναν καινούριο καθρέφτη οδηγού με 35€ γνήσιο ηλεκτρικό από την skoda .

Καινούρια κεραία vw με κόστος 35€ από την αντιπροσωπεία.

Καινούριο νεροχύτη για το μπροστά παμπρίζ.  15€

Καινούρια πλαστικά προφυλακτήρα  25€ σύνολο.

Καινούρια σήματα ιμιτασιόν 5€ το ένα.

Καινούρια φούσκα σασμάν 15€.

Καινούρια λάστιχα πορτών 12€ το ένα αν θυμάμαι καλά.

Φιμέ τζάμια 90€  της madico

Σποιλερ μπροστινού προφυλακτήτα  35€

Σπόιλες πίσω προφυλακτήρα καινούριο γνήσιο τύπου RS , 80€ .

 

5eb45893f415a95df846ae85b10817e2.jpg

 

Βάψιμο εξωτερικό 700€

Τριάκτινο τιμόνι μεταχειρισμένο σε πολύ καλή κατάσταση μαζί με αερόσακο από ebay με κόστος 60€ μόλις.

 

Skoda~Fabia~vRS~(2003-2007)~(4).JPG

 

Ηχεια clarion 7"  διαιρούμενα εμπρός 35€.

2 tweetwer για τα πίσω καθίσματα 25€.

Βάσεις ηχείων 12€

Αλλαγή του κελύφους του κλειδιού τύπου σουγιά με νέο ιμιτασιόν 15€.

Πλευρικά φλασάκια μαύρα, 10€.

 

Η τελική μορφή του αυτοκινήτου είναι στο ίδιο επίπεδο με το παρακάτω.

 

 

 

 

17505029_1242609729149518_4638282059621608170_o.jpg

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 7
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος adpanos έγραψε:

17505029_1242609729149518_4638282059621608170_o.jpg

Εισαι απο αυτους που μας περνανε απο το πλαι για να χωθουν πρωτοι στο φαναρι? :p Εχεις ριξει πολυ δουλεια, μπραβο και να το χαιρεσαι χωρις προβληματα.

 

Εγω εχω vectra c gts.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος Simon έγραψε:

Εισαι απο αυτους που μας περνανε απο το πλαι για να χωθουν πρωτοι στο φαναρι? :p Εχεις ριξει πολυ δουλεια, μπραβο και να το χαιρεσαι χωρις προβληματα.

 

Εγω εχω vectra c gts.

 

 

Όχι, είμαι πλέον από αυτούς που πάνε σαν κότες  στον δρόμο για να βλέπουν 5,5 και 5 λίτρα στο trip computer σαν κατανάλωση. :hehe:

 

Δεν το πιέζω το αυτοκίνητο, εκτός και αν είμαι σε κλειστές καμπές και έχει πλάκα . Πχ. να πας Αιδηψό από τα βουνά της Εύβοιας ... Εκεί μου αρέσει η οδήγηση...

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Πουσε να τα στησουμεεεε???

Πολυ ωραιο το αποτελεσμα...να το χαιρεσαιιι

 

Ευχαριστώ ...! :)

 

Να τα στήσουμε ? 1.4CC είναι ατμόσφαιρα .... είναι το τουτοού.

 

Βασικός παράγοντας που το κράτησα είναι οι χώροι για το μέγεθός του, που παίρνουν 4 άτομα. Ότι είναι τετράπορτο . Είμαι σε μια ηλικία που ΙΣΩΣ να χρειαστεί να βάζω παιδικά καθίσματα και καροτσάκια ....

Επίσης άλλος ένας παράγοντας ήταν η μελλοντική εκμετάλλευση του χαμηλού κόστους των ανταλλακτικών λόγω ηλικίας  και ότι είχα ήδη επενδύσει ένα ποσό στα μηχανικά του μέρη που έπρεπε να γίνει απόσβεση.

 

Μένει να αγοράσω και να βάλω την ποτηροθήκη ....

 

1240562843_6Y0862531H47H_w450_h400.jpg&k

 

και θέλω να επεξεργαστώ ένα project μέσω του οποίου να τοποθετήσω ένα tablet στην κεντρική κονσόλα .

Έχω ένα pioneer radio- mp3  με συμβατότητα με android (Pioneer ACR) και θέλω να το προσαρμόσω ώστε να έχω

HERE MAPS

Ανοικτή ακρόαση κλίσεων.

multimedia εφαρμογές .

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος f117 έγραψε:

ναι αλλά είσαι 115 αλόγατα....! εγώ 1.4 πετρέλαιο τουρμπο μεχρι 100-101...! Ψήσουυυυυ

 

Είσαι καλύτερα, αν και το VECTRA έχει και ένα κάποιο βάρος.

 

Γενικά τα ηλεκτρονικόγκαζα μικρά (1,4cc) 16valve στερούνται ροπής στα χαμηλά .

Σε αντίθεση το δικό σου με turbo και πετρέλαιο χαμηλά τουλάχιστον πρέπει να δίνει ρέστα . :)

 

Το πρόγαμμα στο δικό μου και ίσως και το 4-1 χταπόδι χωρίς προκαταλύτη, μου έδωσε κάτι στα χαμηλά αλλά δεν μπορώ να πω πως βάζει φωτιά .

Σε αντίθεση το 1,6 AKL του bora που είχε η μάνα μου , σκότωνε στα χαμηλά τραβώντας λες και ήταν 1,8+CC ... με μόλις 105 ps.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.