Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ωραια η μοκετα αλλα μπελας στο καθαρισμα και χαλαει και γρηγορα, καλο το λαστιχενιο αλλα πρεπει να ειναι το γνησιο η καποιας καλης εταιριας

για να μην μυριζει, υπαρχει και το πατακι-σκαφακι αν και δεν μου αρεσαν γιατι με τον καιρο στραβωνουν ψηλα και φαινεται ασχημα. Οσο για τα

κλιπς στις παραπανω φωτο υπαρχουν σε ebay κτλ σετ για το πατωμα και για τα πατακια και μπορουν να μπουν σε καθε αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος Proteas έγραψε:

Ωραια η μοκετα αλλα μπελας στο καθαρισμα και χαλαει και γρηγορα, καλο το λαστιχενιο αλλα πρεπει να ειναι το γνησιο η καποιας καλης εταιριας

για να μην μυριζει, υπαρχει και το πατακι-σκαφακι αν και δεν μου αρεσαν γιατι με τον καιρο στραβωνουν ψηλα και φαινεται ασχημα. Οσο για τα

κλιπς στις παραπανω φωτο υπαρχουν σε ebay κτλ σετ για το πατωμα και για τα πατακια και μπορουν να μπουν σε καθε αυτοκινητο.

 

 

Στο VW BORA της μάνας μου, τα πατάκια ήταν ότι πιο τέλειο εχω δει.

Η μοναδική φθορά που παρουσιάστηκε (με τακούνια η μαμά ...) ήταν μετά από 13 χρόνια ..... στο πατάκι του οδηγού.

 

Σε γενικές γραμμές όμως, τα πατάκια φθείρονται εύκολα. Και αυτό γιατί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα βάζουν πατάκια του κ@λου.

Σε FABIA, AROSA τα πατάκια κράτησαν 2 χρόνια .... και όχι δεν θύμιζαν εργοστασιακά ... Ότι δίνουν οι αντιπροσωπείες ....

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, adpanos said:

 

Λάδια σου καίει ?

Χιλιόμετρα ?

 

Εκπληκτικά μοτέρ τα TSI (τα πραγματικά). Το scirocco των 1.4 160ps που είχα κάποια στιγμή ήταν ένα πολύ σοβαρό εργαλείο.

 

To πήρα μεταχείρο με ~62k, αισίως έχει φτάσει 178k, αλλαγές κάθε 7,5k( μέχρι τα 80κ με castrol, έκτοτε motul 300v γιατι σε πίεση το καλοκαίρι το μοτέρ ψόφαγε αναίτια) Λάδι μεχρι στιγμής δεν καίει σταγόνα (βέβαια αν έκαιγε με αλλαγές στα 7.5k θα υπήρχε σοβαρό θέμα!) 

 

Προβλήματα είχα με διάφορα κλασικά του tsi (καδένα, μαγνητική κομπρέσορα) αλλά οχι με λάδια και το αυτοκίνητο τρώει σκίσιμο συχνά πυκνά αλλά χωρίς κανιβαλισμούς (πάντα με σωστό κρύωμα/ζέσταμα)

 

Πλέον σε μαμά μορφή ο twincharger έχει ξεπεραστεί, ήδη ο 1.4 που φόραγε το mk7 με τα 150hp  έχει παραπάνω ροπη από εξίσου χαμηλές στροφές και τη μισή πολυπλοκότητα από πλευράς υπερτροφοδότησης, όμως δεν νομίζω να φτάνει 300 hp με κλειστό μοτέρ, μετα βίας αν φτάνει 200...

 

Το rocco παραείναι σοβαρό γιατί λόγω μετατροχίων στρίβει με πραγματικά πολλά χλμ! Αν χώραγε και κανένας άνθρωπος πίσω... :p

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος and64 έγραψε:

 

To πήρα μεταχείρο με ~62k, αισίως έχει φτάσει 178k, αλλαγές κάθε 7,5k( μέχρι τα 80κ με castrol, έκτοτε motul 300v γιατι σε πίεση το καλοκαίρι το μοτέρ ψόφαγε αναίτια) Λάδι μεχρι στιγμής δεν καίει σταγόνα (βέβαια αν έκαιγε με αλλαγές στα 7.5k θα υπήρχε σοβαρό θέμα!) 

 

Προβλήματα είχα με διάφορα κλασικά του tsi (καδένα, μαγνητική κομπρέσορα) αλλά οχι με λάδια και το αυτοκίνητο τρώει σκίσιμο συχνά πυκνά αλλά χωρίς κανιβαλισμούς (πάντα με σωστό κρύωμα/ζέσταμα)

 

Πλέον σε μαμά μορφή ο twincharger έχει ξεπεραστεί, ήδη ο 1.4 που φόραγε το mk7 με τα 150hp  έχει παραπάνω ροπη από εξίσου χαμηλές στροφές και τη μισή πολυπλοκότητα από πλευράς υπερτροφοδότησης, όμως δεν νομίζω να φτάνει 300 hp με κλειστό μοτέρ, μετα βίας αν φτάνει 200...

 

Το rocco παραείναι σοβαρό γιατί λόγω μετατροχίων στρίβει με πραγματικά πολλά χλμ! Αν χώραγε και κανένας άνθρωπος πίσω... :p

Οταν εψαχνα αυτοκινητο το σκεφτόμουν για το Rocco. Κατι η τιμή του, κάτι ο ογκος του, κατι που δεν χωρανε ευκολα ατομα πίσω (μια φορα ειχα κατσει πισω και ειναι πραγματικά αποπνιχτηκα) με εκαναν να παω στο Polo. Αν μου δινοταν η επιλογη να παρω αμαξι τωρα θα το σκεφτομουν πιο σοβαρά.

Έγινε επεξεργασία από wesker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, wesker said:

Οταν εψαχνα αυτοκινητο το σκεφτόμουν για το Rocco. Κατι η τιμή του, κάτι ο ογκος του, κατι που δεν χωρανε ευκολα ατομα πίσω (μια φορα ειχα κατσει πισω και ειναι πραγματικά αποπνιχτηκα) με εκαναν να παω στο Polo. Αν μου δινοταν η επιλογη να παρω αμαξι τωρα θα το σκεφτομουν πιο σοβαρά.

 

Ε και γω γιατί πήρα Golf νομίζεις?? :hehe:  Tότε (2010) παραήταν και καινούριο το rocco και οι τιμές ήταν στο θεό ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Παντως αυτοκινητα σαν το scirocco και το eos μου δινουν την αισθηση οτι -εκτος απο τα μηχανολογικα προβληματα- η vw ειχε κακη ποιοτητα? Ποιοτικο ελεγχο να το πω? Στο εσωτερικο των αυτοκινητων. Ενω οδηγικα και εμφανισιακα ειναι μια χαρα, δεν εχουν αντοχη στο χρονο, και ειναι αυτοκινητα για αυτους που δεν τους χαλαει να βαζουν χρημα σε αυτα για να τα συντηρουν.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Simon said:

Παντως αυτοκινητα σαν το scirocco και το eos μου δινουν την αισθηση οτι -εκτος απο τα μηχανολογικα προβληματα- η vw ειχε κακη ποιοτητα? Ποιοτικο ελεγχο να το πω? Στο εσωτερικο των αυτοκινητων. Ενω οδηγικα και εμφανισιακα ειναι μια χαρα, δεν εχουν αντοχη στο χρονο, και ειναι αυτοκινητα για αυτους που δεν τους χαλαει να βαζουν χρημα σε αυτα για να τα συντηρουν.

 

Τι προβλήματα δλδ;

Eos δεν εχω ιδέα, rocco δεν νομίζω οτι είχαν κάποιο τρελό θέμα εσωτερικά.

 

Τα golf απο την άλλη έχουν (και το δικό μου μεσα σ'αυτα) θέμα με την επένδυση του ουρανού που "πέφτει" στα περισσότερα στα 5-6 χρόνια, κάτι που είναι τραγικό! Εμενα την εχει ψιλογλυτώσει γιατί "ζει" σε υπόγειο γκαράζ αλλά πλέον στην 11ετια είναι στο τσακ για αλλαγή...

 

Γενικά με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν το γλυτώνεις το χέρι στην τσέπη σε βάθος χρόνου δυστυχώς! 

 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το eos ειχε φαει τρελλο κραξιμο γιατι εφτασε σε σημειο να μπαζει νερα..

Το golf συναδελφος που εφυγε απο αστρα και πηγε στην γκολφω εχει τα χειροτερα.Και προσωπικα το ειδα στου αδερφου μου (και οχι το ειπε ενας που του το ειπε ο αδερφος του κουνιαδου του μπατζανακι του.)

Κατ εμε παντως το χειροτερο ηταν το ξεβαμα των εσωτερικων διακοπτων ιδιως των φωτων.

Το κορσα μου ετη φωτος παλαιοτερο κλασεις ποιο κατω και στα 450.000 χλμ ολοι οι διακοπτες ηταν σαν καινουργιοι...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, 2cpu said:

Το eos ειχε φαει τρελλο κραξιμο γιατι εφτασε σε σημειο να μπαζει νερα..

Το golf συναδελφος που εφυγε απο αστρα και πηγε στην γκολφω εχει τα χειροτερα.Και προσωπικα το ειδα στου αδερφου μου (και οχι το ειπε ενας που του το ειπε ο αδερφος του κουνιαδου του μπατζανακι του.)

Κατ εμε παντως το χειροτερο ηταν το ξεβαμα των εσωτερικων διακοπτων ιδιως των φωτων.

Το κορσα μου ετη φωτος παλαιοτερο κλασεις ποιο κατω και στα 450.000 χλμ ολοι οι διακοπτες ηταν σαν καινουργιοι...

 

Κατάλαβα τι λες, στα πρώτα 5αρια golf και αντίστοιχης γενιάς passat όντως υπήρχε το ξέβαμα αυτό. Σε μεταγενέστερο του 2005-6 μοντέλο δεν το εχω δει, ούτε στο δικό μου ούτε σε φίλων και γνωστών

 

Οσο για το eos, δεν αμφιβάλω καθόλου οτι έχει κάνει κάποια !#@#! η vw! Όμως τα cabrio ειδικά στην Ελλάδα με τις ζέστες που έχουμε, αν ο ιδιοκτήτης είναι λίγο yolo (δλδ δεν λιπαίνει ποτέ τσιμούχες, το αφήνει κλειστό κανα 8μηνο, το αμάξι μένει έξω στους 40 c κλπ κλπ) και bentley να ειναι θα μπάσει νερά!!

Και φίλου 207 cc νερά έμπαζε στον 3ο χρόνο...

 

Τα opel προσωπικά δεν μου έκαναν κλικ ποτέ, ακόμα και στις "hot" εκδόσεις τους αν και ομολουμένως το τελευταίο astra έχει βελτιωθεί πάρα πολύ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@and64

Πολυ fail ρε συ...γιατι δινεις ενα καρο λεφτα και βλεπεις κατι τετοια.

Ο φιλος που προανεφερα εκανε τον ουρανο που ειπες , βλεπει μετα και τους διακοπτες χειριστηρια

που γινανε λες και μπηκανε μεσα γατες και τρελλαθηκε (ψειρας και αυτος).

 

Το eos το ειχα διαβασει σε ξενη ερευνα αν θυμαμαι καλα.Αλλα και Ελλαδισταν να ειναι υποτιθεται

οτι πριν το βγαλουν περασε απο R&D και οτι τετοια προβληματα υποτιθεται θα ειναι θα τα δουν.

 

Τα οπελ τα παλια ηταν καλα.Μετα τους επιασε πλεον καποια μνημονιακη ( :hehe: )κατασταση και ξεφυγαν και αυτοι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, and64 said:

Τα opel προσωπικά δεν μου έκαναν κλικ ποτέ, ακόμα και στις "hot" εκδόσεις τους αν και ομολουμένως το τελευταίο astra έχει βελτιωθεί πάρα πολύ

ειναι πολύ τίμια τα opel ..κατοχος του νέου astra 2 χρόνια σχεδον :D απολυτα ευχαριστημένος ...το τελευταίο GM...τώρα τα καινούργια που θα ρθουν με PSA δεν ξέρω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος 2cpu έγραψε:

Το eos ειχε φαει τρελλο κραξιμο γιατι εφτασε σε σημειο να μπαζει νερα..

Το golf συναδελφος που εφυγε απο αστρα και πηγε στην γκολφω εχει τα χειροτερα.Και προσωπικα το ειδα στου αδερφου μου (και οχι το ειπε ενας που του το ειπε ο αδερφος του κουνιαδου του μπατζανακι του.)

Κατ εμε παντως το χειροτερο ηταν το ξεβαμα των εσωτερικων διακοπτων ιδιως των φωτων.

Το κορσα μου ετη φωτος παλαιοτερο κλασεις ποιο κατω και στα 450.000 χλμ ολοι οι διακοπτες ηταν σαν καινουργιοι...

 

Στα vw η εταιρία έβαζε , δεν ξέρω αν βάζει ακόμα, μια επίστρωση από μαλακό πλαστικό σε όλα τα πλαστικά μέρη.

Αν χρησιμοποιούσες ακατάλληλο καθαριστικό πλαστικών , η επίστρωση τα έπαιζε και ξεφλουδίζε

Το έχω δει να συμβαίνει σε golf 5 . 

 

To eos όντως είχε θέματα με νερά, γιατί βουλωναν κάτι λουκια στο πίσω μέρος. 

Αλλά αν το δούμε συνολικά στα CC, όλα τα ίδια θέματα αντιμετώπιζαν . Μην σου πω και χειρότερα.

 

Γενικά πολλά vw μετά το 2005 έβγαλαν θεματακια από μοτέρ μέχρι και εσωτερικές επενδυσεις. Πήγαν να τα κάνουν να φαίνονται πιο ποιοτικά αλλά έχασαν σε αντοχή .

 

Οι ουρανοί σε ΟΛΑ τα ευρωπαϊκά αντέχουν μια 8 ετια. Μετά θες ουρανο, εκτός και αν έχεις το αυτοκίνητο σε γκαράζ.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vivaro το μεγαλο.Επαγγελματικο μεν αλλα κανει λιγα χλμ δε (παει μονο σε μεταφορικες)

Οι πολλαπλασιαστες του καιγονται ακομα και αν δουν νερο μεσα σε ποτηρι.

Λογος?

Λαθος σχεδιασμος "καθρεφτη" (το τμημα εκει που τελειωνει το παμπριζ και ειναι το πλαστικο

καλυμμα των υαλοκαθαριστηρων).Αποτελεσμα ? Δεν μπορει να διωξει τα νερα σωστα δεξια και αριστερα

ξεχειλιζει και πεφτουν πανω στον κινητηρα και γεμιζουν τα μπουζι.

fail....

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Ταφόπλακα στα ηλεκτρονικά οχήματα εντός Ε.Ε. 

http://www.newsauto.gr/uncategorized/apofasi-sok-telos-ta-ilektrika-aftokinita/

 

Edit: Καλή πρωταπριλιά ...

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος sstav έγραψε:

ειναι πολύ τίμια τα opel ..κατοχος του νέου astra 2 χρόνια σχεδον :D απολυτα ευχαριστημένος ...το τελευταίο GM...τώρα τα καινούργια που θα ρθουν με PSA δεν ξέρω...

Τα τωρινά SUV πάντως που πατάνε σε πλατφόρμα της PSA, λέγετε ότι είναι φοβερά. Δείχνουν επίσης να πατάνε άψογα στο κλασσικό moose test.

 

Θεωρώ ότι έχει να κάνει αρκετά με το τι ψάχνει κανείς. Άλλες εταιρίες στοχεύουν περισσότερο στο sport κομμάτι, άλλες στο οικογενειακό, άλλες στο πιο καθημερινό κλπ. Η Ford για παράδειγμα στοχεύει τέρμα στο νεανικό και πιο σπορ κοινό. Το δείχνουν άλλωστε και οι διαφημίσεις της :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος UltraB έγραψε:

Τα τωρινά SUV πάντως που πατάνε σε πλατφόρμα της PSA, λέγετε ότι είναι φοβερά. Δείχνουν επίσης να πατάνε άψογα στο κλασσικό moose test.

 

Θεωρώ ότι έχει να κάνει αρκετά με το τι ψάχνει κανείς. Άλλες εταιρίες στοχεύουν περισσότερο στο sport κομμάτι, άλλες στο οικογενειακό, άλλες στο πιο καθημερινό κλπ. Η Ford για παράδειγμα στοχεύει τέρμα στο νεανικό και πιο σπορ κοινό. Το δείχνουν άλλωστε και οι διαφημίσεις της :p

 

Εγώ προσωπικά βλέπω πως οι εταιρίες δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη εξέλιξη στα οχήματά τους. 

 

Το μόνο που προσθέτουν είναι multimedia εφαρμογές ,  ηλεκτρονικές ευκολίες 2ης και τρίτης προτεραιότητας, με ταυτόχρονη μείωση της ποιότητας των υλικών ειδικά στην καμπίνα. 

 

Η αξιοπιστία όλων έχει πιάσει πάτο, τα αυτοκίνητα έχουν πλέον ημερομηνία λήξης την 3-5 ετια ανάλογα την χρήση  και αυτό το λένε και εξέλιξη. 

 

Φίλος αγόρασε ένα ford kuga. 

Πλαστικό φουλ στο εσωτερικό, διαφορετικοί ταμπλαδες στο μπροστά και το πίσω μέρος , μπροστά μαλακό πλαστικό , πίσω φουλ πλαστικό σκληρό αλλά matiz , αεραγωγοί φτηνιαριδες και και και .... 

28.000€ αυτοκίνητο ....

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 4
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

:hehe:

 

als_legal.jpg

 

πριν 12 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Και φίλου 207 cc νερά έμπαζε στον 3ο χρόνο...

 

 

 

Βρήκες αμάξι και εσύ τώρα :hehe:

 

Είχε συμφοιτητής μου το 1.4 90hp (πριν πάρει το πιο σοβαρό μοτέρ δηλαδή με 1.4 95hp) , τον είχε τρέξει συνεργείο άπειρες φορές.

Μπ(*@##λο το ανέβαζε και κατέβαζε συνέχεια, το τι έκαιγε επίσης ήταν απίστευτο  :hehe: 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
παράθεση added
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.