Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το RAV4 είναι πρωταθλητής πωλήσεων στη κατηγορία του στην αγορά της Αμερικής.

Είδε παλαιότερα και πιο δυνατές εκδόσεις (3.5 V6 272hp).

 

Απο τα looks , και πάλι προτεραιότητα είναι η Αμερική, αφού έχει πάρει στοιχεία απο Tacoma,4Runner.

 

Το νέο μοτέρ  ακούγεται πολύ ταιριαστό για το χαρακτήρα του RAV , με νέο κιβώτιο (τόσο το 6τάχυτο, όσο και το Direct Shift CVT)

βελτιωμένη οικονομία , νέο σύστημα 4κίνησης με 100% δυνατότητα μεταφοράς στο πίσω άξονα και

στιγμιαία αύξηση του output του κινητήρα στις χαμηλές για καλύτερη εκκίνηση

 

 

 

 

Όσο για την Ελλάδα 

 

:hehe:

 

Στη μόδα έτσι κι αλλιώς είναι τα μικρά crossover με σαφώς μικρότερα μοτέρ 

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, adpanos said:

 

skoda yeti 1,2 TSI.

 

Δεν ξέρω αν αναφέρονται στον πρώτο 1,2 που είχε βγει, που ήταν 8valve ή στον νέο 16valve στο συγκεκριμένο διάγραμμα.

 

1322995d1420010697-volkswagen-polo-1-2l-

 

vw golf 1,5 tsi

 

int_volkswagen_present_new_turbo_engine_

 

Ok,  αλλά γιατι μου παραθέτεις τις δυναμομετρήσεις??

Link to comment
Share on other sites

Το διάγραμμα ροπής ήθελα να δείξω και από πόσο χαμηλά τραβάνε τα μικρά τουρμπάκια.

πριν 2 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Το RAV4 είναι πρωταθλητής πωλήσεων στη κατηγορία του στην αγορά της Αμερικής.

Είδε παλαιότερα και πιο δυνατές εκδόσεις (3.5 V6 272hp).

 

Απο τα looks , και πάλι προτεραιότητα είναι η Αμερική, αφού έχει πάρει στοιχεία απο Tacoma,4Runner.

 

Το νέο μοτέρ  ακούγεται πολύ ταιριαστό για το χαρακτήρα του RAV , με νέο κιβώτιο (τόσο το 6τάχυτο, όσο και το Direct Shift CVT)

βελτιωμένη οικονομία , νέο σύστημα 4κίνησης με 100% δυνατότητα μεταφοράς στο πίσω άξονα και

στιγμιαία αύξηση του output του κινητήρα στις χαμηλές για καλύτερη εκκίνηση

 

 

 

 

Όσο για την Ελλάδα 

 

:hehe:

 

Στη μόδα έτσι κι αλλιώς είναι τα μικρά crossover με σαφώς μικρότερα μοτέρ 

 

 

 

Στην Ελλάδα στην μόδα είναι τα μεταχειρισμένα 5+ετίας ....:(

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος adpanos έγραψε:

Το διάγραμμα ροπής ήθελα να δείξω και από πόσο χαμηλά τραβάνε τα μικρά τουρμπάκια.

 

Στην Ελλάδα στην μόδα είναι τα μεταχειρισμένα 5+ετίας ....:(

 

Ε δε χαίρεσαι που τα αμάξια μας είναι πάλι της μόδας.:hehe:

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος uhu έγραψε:

 

Ε δε χαίρεσαι που τα αμάξια μας είναι πάλι της μόδας.:hehe:

 

 

Αν το δικό μου ήταν 5 ετίας θα το θεωρούσα και καινούριο. :hehe::p

 

Βέβαια επειδή από το 2000 τα αυτοκίνητα είναι πάνω κάτω ίδια , προσωπικά έκανα μια ωραιότατη ανακατασκευή και είμαι μια χαρά.

Το turbo μου λείπει θα έλεγα, αλλά τι να κάνουμε ....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

Στην Ελλάδα στην μόδα είναι τα μεταχειρισμένα 5+ετίας ....:(

 

Α μπα, γνωστός πήγε σε Porsche Macan πρόσφατα, αρκετοί Έλληνες petrolhead πήραν μπέμπες 2λιτρες μτχ ή καινούργιες ,

τα εταιρικά δίνουν και παίρνουν σε νέα (Skoda Kodiaq,Fabia , VW Golf κλπα) ενώ τα φθηνότερα crossover παίζουν άνετα.

Συγγενικό μου πρόσωπο, έχει δώσει πάνω απο 150Κ τα τελευταία 10 χρόνια για αγοραπωλησίες οχημάτων (μηχανής-αυτοκινήτου) 

και δεν βγάζει κάνα απίστευτο μισθό.
Επειδή δε ζώ στο πριγκηπάτο του Μονακό βέβαια, βλέπω και τι κυκλοφορεί συνήθως.

Για χρεοκοπημένη χώρα είμαστε καλά, πολύ καλά να προσθέσω.

 

Στα μεταχειρισμένα, έχουμε παντελώς ανώμαλη αγορά. Ο καθένας χρεώνει όσο του λείπει. :wub:

 

Στις μτχ μοτοσυκλέτες είναι η αγαπημένη μου ανωμαλία : τα Ducati προ 15 ετίας στα τελευταία 10 χρόνια έχουν αυξήσει τις τιμές

ενώ τα "cafe racer" πιάνουν αδιανόητες τιμές.Επίσης , ο καθένας χρεώνει ότι γουστάρει και μαθαίνω και για υπέροχες απάτες τελευταία, 

με εξουσιοδοτήσεις τρίτων, χρήματα σε άλλους λογαριασμούς κλπα :wub:

 

Γενικά , βλέπεις ένα μοτίβο που αντανακλά παγκόσμια θέλω αλλά με δικές μας  υπέροχες ιδιαιτερότητες :wub:

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, adpanos said:

Το διάγραμμα ροπής ήθελα να δείξω και από πόσο χαμηλά τραβάνε τα μικρά τουρμπάκια.

 

Α καλά ναι εννοείται, προσωπικά εχω κακομάθει με τον twincharger και ώρες ωρες μου κακοφαίνεται και το (λίγο) lag  που έχουν μερικά "αντίπαλα" τουρμπομοτερ  :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Α καλά ναι εννοείται, προσωπικά εχω κακομάθει με τον twincharger και ώρες ωρες μου κακοφαίνεται και το (λίγο) lag  που έχουν μερικά "αντίπαλα" τουρμπομοτερ  :p

 

Λάδια σου καίει ?

Χιλιόμετρα ?

 

Εκπληκτικά μοτέρ τα TSI (τα πραγματικά). Το scirocco των 1.4 160ps που είχα κάποια στιγμή ήταν ένα πολύ σοβαρό εργαλείο.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

πριν 52 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Tα λαστιχένια πατάκια που έχει το Lidl αυτή την εβδομάδα με 16 ευρώ το σετ είναι πάρα πολύ καλά. Όποιος ενδιαφέρεται αξίζει να τους ρίξει μια ματιά.

 

 

Να μην βάλεις λαστιχένια πατάκια.

 

Η μητέρα μου κατέστρεψε ολόκληρο αυτοκίνητο, γιατι το λαστιχένιο παράκι δίπλωσε πίσω από το πετάλ του φρένου ..... χωρίς να το καταλάβει.

 

Το έριξε σε έναν βράχο, για να μην φύγει σε πλαγιά της Πάρνηθας.

 

Με ανάλογα πατάκια την έχω πατήσει και εγώ, αλλά το κατάλαβα έγκαιρα .

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά το θέμα της αισθητικής, κολοκυθόπιτα... Προτιμώ το λαστιχένιο που πλένεται με το λάστιχο από τις λάσπες, παρά τη μοκέτα. Όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας, το έκοψα με πατρόν το αυθεντικό του yaris που δίνει η toyota και μπορώ να πω πως είναι πιο σταθερό από το αντίστοιχο μοκετέ τόσο λόγω βάρους όσο και λόγω μεγαλύτερου συντελεστή τριβής.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά συμπαθώ τα λαστιχένια πατάκια. Δεν έχω βρει μοκέτα που να μην φθείρεται εκεί που πατάει η φτέρνα, ενώ αντίθετα τα λαστιχένια είναι αθάνατα.

Όλα τα πατάκια που δεν κλειδώνουν στο πάτωμα χρειάζονται προσοχή για να μην μετακινηθούν και μπλέξουν με τα πετάλια.

 

Η δική μου επιλογή είναι ένα πλήρους μεγέθους κλασικό πατάκι-μοκέτα και επάνω του  ένα μικρό λαστιχένιο (που προορίζεται για πίσω). Ούτε αντιαισθητικό είναι, ούτε γλιστράει, και έχω το ίδιο από το προηγούμενο αυτόκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

Όσον αφορά το θέμα της αισθητικής, κολοκυθόπιτα... Προτιμώ το λαστιχένιο που πλένεται με το λάστιχο από τις λάσπες, παρά τη μοκέτα. Όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας, το έκοψα με πατρόν το αυθεντικό του yaris που δίνει η toyota και μπορώ να πω πως είναι πιο σταθερό από το αντίστοιχο μοκετέ τόσο λόγω βάρους όσο και λόγω μεγαλύτερου συντελεστή τριβής.

 

 

Και στο παραπάνω αυτοκίνητο που αναφέρω, κομμένα ήταν.

 

Μόνο αν μπορεί να τα κουμπώσεις κάπως θα είσαι ασφαλής.

 

Δηλαδή με αντίστοιχα κλιπς

 

ABCD0011%5B2%5D.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kαι το μοκετέ που είχε το αυτοκίνητο όταν το αγόρασα δεν είχε κλιψάκια παρά το γεγονός ότι υπάρχουν οι αντίστοιχες τρύπες τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο πατάκι. Θα κοιτάξω να πάρω ένα ζευγαράκι, φτηνά είναι...

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Kαι το μοκετέ που είχε το αυτοκίνητο όταν το αγόρασα δεν είχε κλιψάκια παρά το γεγονός ότι υπάρχουν οι αντίστοιχες τρύπες τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο πατάκι. Θα κοιτάξω να πάρω ένα ζευγαράκι, φτηνά είναι...

 

 

Ναι γιατί πολλές αντιπροσωπείες για να μειώσουν το κόστος, φέρνουν τα οχήματα χωρίς εργοστασιακά πατάκια και τους βάζουν εδώ aftermarket της κακιάς ώρας.

Αλλες πάλι εταιρίες δεν έχουν τα πατάκια στον εξοπλισμό. Τα θεωρούν αξεσουάρ ......

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος adpanos έγραψε:

Ναι γιατί πολλές αντιπροσωπείες για να μειώσουν το κόστος, φέρνουν τα οχήματα χωρίς εργοστασιακά πατάκια και τους βάζουν εδώ aftermarket της κακιάς ώρας.

Αλλες πάλι εταιρίες δεν έχουν τα πατάκια στον εξοπλισμό. Τα θεωρούν αξεσουάρ ......

Καλά μην το λες. Έχω ακούσει ότι οι αντιπροσωπείες ξηλώνουν πολλά πράγματα από τα αυτοκίνητα όταν έρχονται και τα μεταπολούν μετά ή στα κάνουν υποτίθεται δώρο :p

Έχω δει και σε καινούργιο αυτοκίνητο των 20κ να τοποθετούν σαν δώρο αισθητήρες από το Ebay οι ξεφτίλες!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε και θα βάλεις πατάκια λαστιχένια...με την μοκέτα άμα κάνεις αρκετή χρήση του αυτοκίνητου θα φθαρούν αρκετά γρήγορα και θα φαίνονται άσχημα...

Βάζεις λαστιχένια και κάνεις μια τρυπούλα στην πλευρά που είναι κοντά στο κάθισμα και περνάς tirewrap που περνάει στην τρυπούλα που ασφαλίζει το μαμά πατάκι και έτσι δεν σου φεύγει ποτέ μπροστά...και ναι πρέπει να είναι λίγο χοντρό το λαστιχιένιο για να μην διπλώσει και σε εμποδίσει.

Είναι υπέρ και στα πατάκια και στα πλατοκαθίσματα στα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος adpanos έγραψε:

 

 

Και στο παραπάνω αυτοκίνητο που αναφέρω, κομμένα ήταν.

 

Μόνο αν μπορεί να τα κουμπώσεις κάπως θα είσαι ασφαλής.

 

Δηλαδή με αντίστοιχα κλιπς

 

ABCD0011%5B2%5D.jpg

Έτσι είναι τα πατάκια και στο SX4

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Καλά μην το λες. Έχω ακούσει ότι οι αντιπροσωπείες ξηλώνουν πολλά πράγματα από τα αυτοκίνητα όταν έρχονται και τα μεταπολούν μετά ή στα κάνουν υποτίθεται δώρο :p

Έχω δει και σε καινούργιο αυτοκίνητο των 20κ να τοποθετούν σαν δώρο αισθητήρες από το Ebay οι ξεφτίλες!

 

Καλά αυτό είναι σύνηθες σε όλους ....

 

Για γέλια είναι όντως ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.