shattered Μάρτιος 28, 2018 #5701 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2018 δεν είναι απίθανο να έχει βγει κάπου κάτι σαν το παξιμάδι ανάλογα με ποιο τρόπο το σταθεροποιούν αν δεν είναι (μεγάλος) μπελάς βγάλε το 1 φανάρι να το έχεις στα χέρια σου μπας και φανεί κάτι 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 28, 2018 Author #5702 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2018 πριν 14 ώρες, το μέλος honda22 έγραψε: https://www.autoblog.gr/2018/03/28/epishmo-neo-toyota-rav4/ "Η πέμπτη γενιά του RAV4 προσφέρεται αρχικά με δύο κινητήρες. Ένα 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν 2,5-λίτρων βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο CVT." 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 29, 2018 #5703 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Το ήθελες 3.0 V6, ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 29, 2018 #5704 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 πριν 22 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Το ήθελες 3.0 V6, ε; 900cc 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 29, 2018 Author #5705 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 πριν 59 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Το ήθελες 3.0 V6, ε; Η εφορία θα το ήθελε. Εγώ όχι. Λες και δε μπορούν να βάλουν μια σκατομηχανή στο σκατάμαξό τους να μπορεί να το τραβάει. Θέλουν 2000+ κυβικά. Μηδέν οι ώρες τους. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάρτιος 29, 2018 #5706 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Σκεφτόσουν να το πάρεις; Αυτοί όμως ίσως δεν υπολογίζουν αγορές σαν τη δικιά μας. Ίσως και οι απαιτήσεις σε εκπομπές ρύπων να μην μπορούσαν να καλυφθούν από μια 1600 τούρμπο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Μάρτιος 29, 2018 #5707 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Πού θα πάει το θηρίο με 1600; Υποπολλαπλασιαστή δεν έχει, με τέτοια ροπή δε θα έχει άνεση ν ανεβεί μια ανηφόρα αργά που υποτίθεται οτι το παίρνεις και για λίγο offroad το SUV. Υποτίθεται... 1800 είναι bare minimum για τέτοιες απαιτήσεις και πάλι θα χωλαίνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 29, 2018 #5708 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 29, 2018 #5709 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 πριν 6 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος. https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-toyota-20-litre-petrol-engine-world’s-‘most-thermally-efficient’ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Μάρτιος 29, 2018 #5710 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Τι σχέση έχει αυτό με τη ροπή; Επίσης επειδή άρχισα την σύγκριση με τον κινητήρα του Polo, ας συνεχίσω με αυτόν. Παραπάνω ροπή, λιγότερα κυβικά (θετικό μόνο στην Ελλάδα μας) και 105g/Km έναντι των 155g/Km που είχε ο δίλιτρος στο RAV του '15. Ωραίοι κινητήρες αλλά τέρμα αδιάφοροι. Μόνο για ευχαρίστηση στην οδήγηση δεν είναι (γενικότερα σχεδόν όλη η γκάμα της Toyota). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 29, 2018 #5711 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Μάλλον γιατί όπως έχουμε πει, οι Ιάπωνες έχουν χεσμένη την αγορά της Ελλάδας σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη ή κόσμο; Στην Ευρώπη τα 2,0L δεν είναι θέμα γιατί πάνε με το CO2, στην Αμερική δεν είναι θέμα γιατί δεν τους ενδιαφέρουν. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rory Μάρτιος 29, 2018 #5712 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 VW storing around 300,000 diesels at 37 facilities around U.S. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Μάρτιος 29, 2018 #5713 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Ηρθαν οι λαμπίτσες της Osram. Μια χαρά, χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάρτιος 29, 2018 #5714 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Καποια στιγμη αν θες δοκιμασε και απο αυτες http://www.trifa.de/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάρτιος 29, 2018 #5715 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 7 hours ago, UltraB said: Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος. Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+ Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 29, 2018 #5716 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 2 νέους κινητήρες βγάζει τώρα η Toyota. Έναν 2,0 και έναν 2,5. Ο 2,0 έχει 172hp/205Nm στην απλή και 145hp/180Nm στην υβριδική. Ο 2,5 έχει 205hp/250Nm στην απλή και 177hp/220Nm στην υβριδική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάρτιος 29, 2018 #5717 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 πριν 9 ώρες, το μέλος honda22 έγραψε: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-toyota-20-litre-petrol-engine-world’s-‘most-thermally-efficient’ Δεν πειθει, ειναι ατμοσφαιρικος Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Μάρτιος 29, 2018 #5718 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 Και τα nascar ατμο ειναι 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Μάρτιος 29, 2018 #5719 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2018 ελαααααααααααααααααααααααααααααααααααα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάρτιος 30, 2018 #5720 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2018 (edited) πριν 11 ώρες, το μέλος and64 έγραψε: Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+ Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα... skoda yeti 1,2 TSI. Δεν ξέρω αν αναφέρονται στον πρώτο 1,2 που είχε βγει, που ήταν 8valve ή στον νέο 16valve στο συγκεκριμένο διάγραμμα. vw golf 1,5 tsi Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 30, 2018 από adpanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now