Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

δεν είναι απίθανο να έχει βγει κάπου κάτι σαν το παξιμάδι ανάλογα με ποιο τρόπο το σταθεροποιούν
αν δεν είναι  (μεγάλος) μπελάς βγάλε το 1 φανάρι να το έχεις στα χέρια σου μπας και φανεί κάτι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος honda22 έγραψε:

"Η πέμπτη γενιά του RAV4 προσφέρεται αρχικά με δύο κινητήρες. Ένα 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα που συνδυάζεται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει έναν 2,5-λίτρων βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο CVT."

 

tenor.gif?itemid=9136004

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 59 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Το ήθελες 3.0 V6, ε;

Η εφορία θα το ήθελε. Εγώ όχι. Λες και δε μπορούν να βάλουν μια σκατομηχανή στο σκατάμαξό τους να μπορεί να το τραβάει. Θέλουν 2000+ κυβικά. Μηδέν οι ώρες τους.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόσουν να το πάρεις; Αυτοί όμως ίσως δεν υπολογίζουν αγορές σαν τη δικιά μας. Ίσως και οι απαιτήσεις σε εκπομπές ρύπων να μην μπορούσαν να καλυφθούν από μια 1600 τούρμπο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πού θα πάει το θηρίο με 1600; Υποπολλαπλασιαστή δεν έχει, με τέτοια ροπή δε θα έχει άνεση ν ανεβεί μια ανηφόρα αργά που υποτίθεται οτι το παίρνεις και για λίγο offroad το SUV. Υποτίθεται... 1800 είναι bare minimum για τέτοιες απαιτήσεις και πάλι θα χωλαίνει.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; :p

Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος.

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-toyota-20-litre-petrol-engine-world’s-‘most-thermally-efficient’

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει αυτό με τη ροπή;

 

Επίσης επειδή άρχισα την σύγκριση με τον κινητήρα του Polo, ας συνεχίσω με αυτόν. Παραπάνω ροπή, λιγότερα κυβικά (θετικό μόνο στην Ελλάδα μας) και 105g/Km έναντι των 155g/Km που είχε ο δίλιτρος στο RAV του '15.

 

Ωραίοι κινητήρες αλλά τέρμα αδιάφοροι. Μόνο για ευχαρίστηση στην οδήγηση δεν είναι (γενικότερα σχεδόν όλη η γκάμα της Toyota).

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον γιατί όπως έχουμε πει, οι Ιάπωνες έχουν χεσμένη την αγορά της Ελλάδας σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη ή κόσμο;

 

Στην Ευρώπη τα 2,0L δεν είναι θέμα γιατί πάνε με το CO2, στην Αμερική δεν είναι θέμα γιατί δεν τους ενδιαφέρουν.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, UltraB said:

Γιατί ο δίλιτρος έχει ροπή; :p

Ένα δίλιτρος ψόφιος ατμοσφαιρικός είναι. Ένα Polo 1.0 - 116 για παράδειγμα έχει την ίδια ροπή και την βγάζει και σε μεγαλύτερο εύρος.

 

Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+

 

Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Που να τη βρεί; ~20kgm λενε τα specs στις 4000+

 

Αν παίζει πακετο με κανενα υβριδικό μοτέρ και κάνει το μπαμ λίγο το ρεύμα κάτι θα γίνεται, αλλιώς κυνηγάς τους κόφτες για να πάει αλλα αυτοι που θα αγοράσουν rav δεν τους ενδιαφέρει και πολύ κατα πάσα πιθανότητα...

 

skoda yeti 1,2 TSI.

 

Δεν ξέρω αν αναφέρονται στον πρώτο 1,2 που είχε βγει, που ήταν 8valve ή στον νέο 16valve στο συγκεκριμένο διάγραμμα.

 

1322995d1420010697-volkswagen-polo-1-2l-

 

vw golf 1,5 tsi

 

int_volkswagen_present_new_turbo_engine_

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.