Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 19 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Η πτώση φωτεινότητας οφείλεται σε φθορά του νήματος λόγω χρήσης; Έχω την εντύπωση πως μετά από χρόνια η μεγάλη σκάλα είναι όπως την πρώτη μέρα, αλλά τα πορείας μου φαίνεται πως έχουν πέσει αισθητά... 

Ξερεις ποια ειναι η διαφορα μεγαλης σκαλας και πορειας??

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GriGaS said:

τι εννοείς?

 

αυτό που (μάλλον) εννοεί είναι ότι

φώτα πορείας = μεγάλη σκάλα

και

φώτα διασταυρώσεως= μεσσαία σκάλα

 

ps. και εγώ μέχρι να πάω να πάρω δίπλωμα ήξερα ότι το αμάξι έχει 3 σκάλες (ψείρες, πορείας και μεγάλη σκάλα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GriGaS said:

h4-12v-100w-halogen-headlamp-bulb-toyota-vios-myvi-proton-h4-100w-jennyshop-1803-09-F503249_1.jpg

 

Δύο είναι τα νήματα στην Η4. Ένα για κάθε σκάλα

 

Aν έχεις Η4 αλλάζει το πράγμα, νόμιζα οτι είχες ανεξάρτητη μεσαία/μεγάλη σκάλα. Οτι εγραψα πιο πάνω ισχύει για H7 + H1 Nightrbreaker οχι H4!

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Είχε ποτέ κανείς πρόβλημα με την ρύθμιση των φωτιστικών σωμάτων στο αυτοκίνητό του.

 

Κάτι έχει γίνει στα φωστιστικά και χάνουν την ρύθμιση ύψους τους .

 

Υπάρχει ηλεκτρονική ρύθμιση, αλλά και μηχανική στο πάνω μέρος . Κάπου πρέπει να έχει ξεβιδώσει.

 

Ξέρεις κανείς πως αυτή η ντίζα που κάνει ρύθμιση, πιάνει το κάτοπτρο και πως ?

 

 

fabia lights.jpg

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, adpanos said:

Είχε ποτέ κανείς πρόβλημα με την ρύθμιση των φωτιστικών σωμάτων στο αυτοκίνητό του.

 

Κάτι έχει γίνει στα φωστιστικά και χάνουν την ρύθμιση ύψους τους .

 

Υπάρχει ηλεκτρονική ρύθμιση, αλλά και μηχανική στο πάνω μέρος . Κάπου πρέπει να έχει ξεβιδώσει.

 

Ξέρεις κανείς πως αυτή η ντίζα που κάνει ρύθμιση, πιάνει το κάτοπτρο και πως ?

 

στα περισσότερα η ηλεκτρική είναι stepper μοτεράκι

που μπροστά έχει πολλές φορές είτε κάποια "γλύστρα" και πιέζει το κάτοπτρο μέσω κάποιου μοχλού, είτε είναι πακέτο τύπου ατέρμονα κοχλία και κορώνας και πάλι κάπως πιέζει το κάτοπτρο

 

η μηχανική απλά δίνει κάποιου είδους ας το πω αρχικό βήμα
κάθε φανάρι είναι διαφορετικό
και δεν είναι απίθανο απλά κάποιο πλαστικό να έχει σπάσει ή/και βγει από την θέση του

όταν λέμε χάνει την ρύθμιση, αν απο μέσα το έχεις στο "0" και πας να ρυθμίσεις από εξω τα φανάρια (δύο ρυθμιστικά ανά φανάρι, ένα για "πάνω-κάτω" και ένα για "δεξιά-αριστερά"), το φανάρι κρατάει την νέα θέση ή πάει να ρυθμίσει και ξαναπέφτει?

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος shattered έγραψε:

 

στα περισσότερα η ηλεκτρική είναι stepper μοτεράκι

που μπροστά έχει πολλές φορές είτε κάποια "γλύστρα" και πιέζει το κάτοπτρο μέσω κάποιου μοχλού, είτε είναι πακέτο τύπου ατέρμονα κοχλία και κορώνας και πάλι κάπως πιέζει το κάτοπτρο

 

η μηχανική απλά δίνει κάποιου είδους ας το πω αρχικό βήμα
κάθε φανάρι είναι διαφορετικό
και δεν είναι απίθανο απλά κάποιο πλαστικό να έχει σπάσει ή/και βγει από την θέση του

όταν λέμε χάνει την ρύθμιση, αν απο μέσα το έχεις στο "0" και πας να ρυθμίσεις από εξω τα φανάρια (δύο ρυθμιστικά ανά φανάρι, ένα για "πάνω-κάτω" και ένα για "δεξιά-αριστερά"), το φανάρι κρατάει την νέα θέση ή πάει να ρυθμίσει και ξαναπέφτει?

 

Στο μηδέν εσωτερικά.

Μιλώντας για το πάνω κάτω στο μηχανικό μέρος, ενώ το ανεβάζεις μετά από μερικά χιλιόμετρα ξαναπέφτει ....

 

Σαν να ξεκουμπώνει από μια μπιλια παξιμάδι (αν έχει τέτοιο) ....

 

Τα φανάρια είναι καινούρια, περίπου 5 μηνών.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, adpanos said:

Τα φανάρια είναι καινούρια, περίπου 5 μηνών.

 

original φανάρι ή aftermarket

δεν είναι απίθανο κάποιος οδηγός απο μέσα να τα έχει παίξει και απλά σε κάποιο κραδασμό να "ξεφεύγει" (ειδικά σε aftermarket)

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, adpanos said:

aftermarket είναι.

 

δυστυχώς δύσκολα να βγει άκρη
το πιο πιθανό να θέλει βγει το φανάρι(για να υπάρχει άνεση χώρου) από το αμάξι και να φανεί(αν έχει βολικό ή/και μεγάλο καπάκι από πίσω) αν κάτι έχει χάσει την θέση του

αν τα φανάρια είναι σαν αυτό και ο ρυθμιστής του πάνω κάτω θα είναι λογικά αυτός πάνω απο την μπρίζα
ακόμη και να βγει έξω δύσκολα τα πράγματα (δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να χρειαστεί να ανοίξει το φανάρι απο μπροστά για να φανεί ποιο είναι το πρόβλημα και τότε ρισκάρεις να χαλάσεις το μπροστά κρύσταλλο ή/και την αδιαβροχοποίηση του φαναριού)

 

αν το φανάρι αγοράστηκε απο τοπικό κατάστημα ίσως αν πήγαινες απο εκεί μπας και είχε κάποιου είδους εγγύηση (όπως και να το κάνεις δεν είναι λογικό στο 5μηνο να τα παίξει)

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος shattered έγραψε:

 

δυστυχώς δύσκολα να βγει άκρη
το πιο πιθανό να θέλει βγει το φανάρι(για να υπάρχει άνεση χώρου) από το αμάξι και να φανεί(αν έχει βολικό ή/και μεγάλο καπάκι από πίσω) αν κάτι έχει χάσει την θέση του

αν τα φανάρια είναι σαν αυτό και ο ρυθμιστής του πάνω κάτω θα είναι λογικά αυτός πάνω απο την μπρίζα
ακόμη και να βγει έξω δύσκολα τα πράγματα (δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να χρειαστεί να ανοίξει το φανάρι απο μπροστά για να φανεί ποιο είναι το πρόβλημα και τότε ρισκάρεις να χαλάσεις το μπροστά κρύσταλλο ή/και την αδιαβροχοποίηση του φαναριού)

 

αν το φανάρι αγοράστηκε απο τοπικό κατάστημα ίσως αν πήγαινες απο εκεί μπας και είχε κάποιου είδους εγγύηση (όπως και να το κάνεις δεν είναι λογικό στο 5μηνο να τα παίξει)

 

Το φανάρι είναι αυτό .

image.jpg&key=4a79793745d0d9e53502231639

 

Δεν το αγοράσα από Ελλάδα .

Ότι κάνω πρέπει να το κάνω μόνος.

Ξέρω πως αν πάω για βγάλσιμο του κρυστάλλου, λογικά θα το χαλάσω.

Αλλά ενώ το προσπάθησα με καθρεφτάκι να δω το μέρος που βιδώνει , δεν κατάφερα να έχω πρόσβαση.

Ναι είναι δύσκολο.

 

Απλά είχα μια αμφιβολία, μήπως η ντίζα έχει απλά βγει από το παξιμάδι  να είναι του παρακάτω τύπου .

 

13969-%202,6%20%E2%82%AC%20.jpg

 

Αν είναι τέτοιο το παξιμάδι, σκεφτόμουν μήπως έχει στρίψει και δεν κεντράρει η ντίζα για να βιδώσει.

Ισως το βίδωμα που προσπάθησα να κάνω να πιάνει ελαφρά στο πλαστικό μπλοκ μέσα στο οποίο κινείται το παξιμάδι του παραπάνω τύπου.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.