Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ναι ιριδίου. Για τις βαλβολίνες νομίζω το πρόγραμμα συντήρησης λέει πως max κάθε 4 χρόνια θέλουν αλλαγή. Οπότε αν και είχα κάνει 32.000 χλμ από την τελευταία αλλαγή, τις άλλαξα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από βλάβες σου έχει βγάλει τίποτα ?

 

Γενικά πρέπει να φτιαχτεί ένα νήμα που να αναφέρει ο κάθε χρήστης ιστορικό και περίπου κόστος συντήρησης, να βγάλουμε μια άκρη για την αξιοπιστία σε γενικές γραμμές  και τα κόστη ανά κατασκευαστή .

Link to comment
Share on other sites

Είχε κάποιο θέμα με τα ηλεκτρονικά της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού κάπου στον πρώτο χρόνο και αλλάχτηκαν όλα εντός εγγύησης. Και φυσικά έχει μπει 3 φορές από ανάκληση, μία ο διακόπτης του ηλεκτρικού παράθυρου και 2 φορές για πυροκροτητές αερόσακων οδηγού και συνοδηγού.

 

Και κάποτε έσπασε το κρεμασταράκι πάνω από την πίσω αριστερή πόρτα γιατί με κάτι γάμους το είχα παραφορτώσει...  7 ευρώ κόστος ανταλλακτικού

 

Κοινώς μόνο για συντήρηση έχω πληρώσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

Είχε κάποιο θέμα με τα ηλεκτρονικά της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού κάπου στον πρώτο χρόνο και αλλάχτηκαν όλα εντός εγγύησης. Και φυσικά έχει μπει 3 φορές από ανάκληση, μία ο διακόπτης του ηλεκτρικού παράθυρου και 2 φορές για πυροκροτητές αερόσακων οδηγού και συνοδηγού.

 

Και κάποτε έσπασε το κρεμασταράκι πάνω από την πίσω αριστερή πόρτα γιατί με κάτι γάμους το είχα παραφορτώσει...  7 ευρώ κόστος ανταλλακτικού

 

Κοινώς μόνο για συντήρηση έχω πληρώσει.

 

Στα πόσα έτη είναι το αυτοκίνητο και πόσα η εγγύησή του ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι 8 ετών με κάπου 65.000 χλμ. Πλήρη εγγύηση 3 ετη και άλλα 3 για μηχανικά μέρη από την αντιπροσωπία.

 

Τώρα που το θυμήθηκα στα 3 έτη παρά 1 ημέρα αλλάχθηκε η μπαταρία εντός εγγύησης. Μετά από 4μιση χρόνια άλλαξα πάλι μπαταρία. 120 ευρώ κάνει λόγω start/stop.

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Το αυτοκίνητο είναι 8 ετών με κάπου 65.000 χλμ. Πλήρη εγγύηση 3 ετη και άλλα 3 για μηχανικά μέρη από την αντιπροσωπία.

 

Κατάλαβα.

Αλλά έχεις κάνει και λίγα χιλιόμετρα οπότε θέματα σε σχέση με

 

silent block

δίσκο πλατώ

ιμάντες χρονισμού

ακρόμπαρα

μπιλιοφόρους

λάμδα

φούσκες

πολλαπλασιαστές

κλειδαριές

σασμάν

κ.λ.π. δεν θα είχες συναντήσει ακόμα .

 

Εγώ στο FABIA έχω 265.000 χιλιόμετρα στα  15 χρόνια.

Στο BORA 246.000 χιλιόμετρα στα 17 χρόνια .

 στο AROSA το 1000άρι  135.000 χιλ. στα 20 χρονια.

Το AROSA το 1400άρι το αγόρασα μεταχείρο  πέρυσι  στα 125.000.

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 32 λεπτά, το μέλος adpanos έγραψε:

Εγώ στο FABIA έχω 265.000 χιλιόμετρα στα  15 χρόνια.

Στο BORA 246.000 χιλιόμετρα στα 17 χρόνια .

 στο AROSA το 1000άρι  135.000 χιλ. στα 20 χρονια.

Πολύ χιλιόμετρο!!!

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Lakisss έγραψε:

Πολύ χιλιόμετρο!!!

 

 

Πολύ χιλιόμετρο αλλά και πολύ ανταλλακτικό..... :hehe:

 

Τουλάχιστον έκαναν απόσβεση στην επένδυση που έκανε η οικογένεια , γιατι  όλοι μας ξέρουμε πως η εμπορική αξία των αυτοκινήτων χάνεται χρόνο με τον χρόνο.

 

Τώρα για βλάβες,

Τα bora και arosa 1000  είναι τα πιο αξιόπιστα.

Το arosa 1400 δεν ξέρω να σου πω αλλά με το που το πήρα για μαζέματα ήθελε μια 1000€ με λάστιχα και ζάντες.

Το Fabia είναι καλό οδηγκά , αλλά λιγότερο αξιόπιστο από τα άλλα.  Ίσως βέβαια να έπεσα στην περίπτωση ....

 

Το καλό του group είναι πως τα ανταλλακτικά του δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά.

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Τι τιμές εργατοώρας παίζουν σε επίσημες αντιπροσωπείες του VW Group  these days ?

Είχα ακούσει φοβερές τιμές για Audi παλαιότερα (και μιλάμε ουσιαστικά για ίδια πατώματα - κινητήρες κλπα με άλλα του Group)

 

κι ένα ωραίο review 

 

 

 

 

  

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Τι τιμές εργατοώρας παίζουν σε επίσημες αντιπροσωπείες του VW Group  these days ?

Είχα ακούσει φοβερές τιμές για Audi παλαιότερα (και μιλάμε ουσιαστικά για ίδια πατώματα - κινητήρες κλπα με άλλα του Group)

 

κι ένα ωραίο review 

 

 

 

 

  

 

 

Δεν είναι σταθερές οι τιμές.

Ανάλογα την ηλικία του αυτοκινήτου έχεις και διαφορετική τιμή σε ανταλλακτικά και εργασία.

 

Γενικά οι αντιπροσωπείες είναι ακριβές και εκτός ολίγων ΟΛΕΣ και για ΟΛΕΣ τις μάρκες χρησιμοποιούν ιμιτασιόν ανταλλακτικά- αναλώσιμα ... όσο και όπου μπορούν !!!

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

 

 

 

  

 

 

Γερμανιζει η ALFA πολύ πλέον ....

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

On 3/16/2018 at 9:41 ΠΜ, το μέλος adpanos έγραψε:

Γενικά πρέπει να φτιαχτεί ένα νήμα που να αναφέρει ο κάθε χρήστης ιστορικό και περίπου κόστος συντήρησης, να βγάλουμε μια άκρη για την αξιοπιστία σε γενικές γραμμές  και τα κόστη ανά κατασκευαστή .

 

https://www.dropbox.com/s/ed3b5edsvkec4y6/Service Yaris.xls?dl=0

 

Πιο αναλυτικά δε γίνεται...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

https://www.dropbox.com/s/ed3b5edsvkec4y6/Service Yaris.xls?dl=0

 

Πιο αναλυτικά δε γίνεται...

 

Τσάμπα σου έχουν βγει τα χιλιόμετρα μέχρι τώρα .

Λίγο ακριβή η αντιπροσωπεία, αλλά αφού δεν έχει βγάλει κάτι είσαι κομπλέ.

 

Θυμάμαι εγώ στο Fabia που αγόρασα.

Στα 75.000 χιλιόμετα στα 2 και κάτι χρόνια  μου κόστισε 1950€ για  βούλωμα του καταλύτη από σπάσιμο του προκαταλύτη ....

Έγινε αλλαγή με χταπόδι 4-1 της brosspeed , αλλαγή καταλύτη και τοποθέτηση τελικού brosspeed  ... για να μειωθεί το κόστος.

Ο προκαταλύτης που ήταν πάνω στο χταπόδι εργοστασιακά είχε μόνος του 2300€ .......

 

 

Στο SEVICE σου μέχρι τώρα δεν βλέπω τακάκια κ.λ.π.   Κρατάνε ακόμα ?

Έγινε επεξεργασία από adpanos
Link to comment
Share on other sites

Ναι έχουν ψωμί ακόμα... Τα περισσότερα χλμ έχουν γίνει σε εθνικές/επαρχιακές οδούς χωρίς πολλά φρεναρίσματα.

 

Και όπως είχα γράψει και όταν λέγαμε για το rev matching, στην επαρχία βάζουμε 6η και το αφήνουμε να τσουλήσει μέχρι να σταματήσει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.