Jump to content



Recommended Posts

(edited)
  On 13/3/2018 at 6:53 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Τα υδραυλικά ωστήρια ξέρω γω υπάρχουν από το 1980 στα αμάξια κ.τ.λ..

Expand  

 

δεν μιλάω για ωστήρια βαλβίδων .... :)

 

 

  On 13/3/2018 at 6:51 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε:

 

Έχω την εντύπωση πως από τότε έτσι ήταν τα suzuki και τα περισσότερα ευρωπαϊκά-ιαπωνικά.

Άντε να είχαν 2 πολ/στες κομμάτια, με 2 κυκλώματα στο καθένα.

 

Αισθητήρες είχαν από τότε και πολύ περισσότερους απ όσους αναφέρεις, κεντρική μονάδα επεξεργασίας, camshaft-crankshaft sensors, O2 sensor, MAF - MAP, βαλβίδα ή αισθητήρα ζεστού κρύου για τα νερά, αλλά έως τώρα  δεν είχαμε θέματα ή μάλλον δεν είχαμε το κόλλημα σαν οικογένεια να τρέχουμε για το κάθε βιχαλάκι στο ρελαντί σε αντιπροσωπίες.

Κοινώς είχαν και τα 90ης ηλεκτρονικά αλλά απλοϊκά και δοκιμασμένα απ'ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος. 

 

Επίσης οι υδραυλικές βαλβίδες, ο μεταβλητός χρονισμός και η αντικατάσταση μιας ντίζας με υδραυλικές αντλίες ή ηλεκτρικό ποτενσιόμετρο γιατί να επηρεάσουν την αξιοπιστία αρνητικά;

Τουναντίον.

Απλά όταν χαλάνε είναι πιο ακριβά να τα επισκευάσεις.:lol:

 

Αυτά που όντως άλλαξαν και πιστεύω πως μακροχρόνια θα επηρεάσουν το longlivity και τα κόστη επισκευής είναι τα turbo και οι διάφοροι αισθητήρες για τα συστήματα ασφάλειας που έχουν επιπλέον τα σύγχρονα.

 

Π.χ.  ABS => Αισθητήρας ABS

Φώτα που στρίβουν την δέσμη τους ή χαμηλώνουν την έντασή τους όταν χρειάζεται => Ανάλογος αισθητήρας κτλ κτλ κτλ

 

Mελλοντικά έχω τις απορίες μου για  μπαταρίες, υπερπολύπλοκα αυτόματα σασμάν, συστήματα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα τα πολλά ματζαφλάρια των hybrids...

Δεν πιστεύω πως θα είναι κακοφτιαγμένα για να χαλάνε. Αλλά άμα χαλάσουν άντε βρες τεχνικό να στο επισκευάσει.   

 

Γι αυτό και πιστεύω πως όλοι θα τα βρίζουμε τα hybrid (και θα τα ξεχάσουμε γρήγορα) όταν τελικά πάμε σε full electric.

 

 

Expand  

 

Πολλά από τα παραπάνω ηλεκτρονικά ήταν απλοϊκά  και όπως λες πάμφθηνα.

Οι βαλβίδες ψυχράς ΠΧ δεν είναι τίποτα άλλο από θερμίστορ ...

 

Οι αισθητήρες οξυγόνου είχαν θέματα, όπως και έχουν.

Οι λάμδα ήταν πολύ πιο αναίσθητοι από τους σημερινούς .

κ.λ.π.

 

Και αυτά που λες μέσα στα παραπάνω που είπα ειναι.

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
(edited)
  On 13/3/2018 at 7:47 ΜΜ, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Α, το solenoid του μεταβλητού;  Ε ναι μόνο 20 χρόνια έχει στην αγορά.

Expand  

 

Μα νομίζω πως μίλησα για 20 χρόνια πισω.

 

2000 -2018 ...:hehe:

 

Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, τεντωτήρες  και σετ βαλβίδων χρονισμού + κάτι τσιμουχάκια στην αντπροσωπεία της FORD  = 950€ ...

 

Αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού στο arosa  = 110€ ... :amen:

Έγινε επεξεργασία από adpanos
(edited)

Χτυπάτε ξύλο πανάθεμα σας , 8 γεμάτα χρόνια και 172.000χλμ μετά ,  ο 1600άρης Ti-VCT συνεχίζει ακμαιότατος.

 

tumblr_m8tuzs27Ut1qhkufzo1_500.gif

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 4
(edited)

Τι θα διαλέγατε;

 

FB_IMG_1521041957656.jpg

Έγινε επεξεργασία από trib
  • Like 3
(edited)

Rent: Civic Type R ...... Απίστευτο αλλά δεν μαρέσει...διαστημοπλοιάκι....

Buy: Focus RS .... ΠΟΛΥΥΥ ΚΑΛΟΟΟ και μαρέσει οπτικά...

Scrap: Golf R ...... είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος...... ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ...... :hehe:

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Like 3
  • Haha 3

@Proteas α οοοοοοοοοοοχι......πρέπει να διαλέξεις.... ποιό θα νοίκιαζες για να οδηγήσεις......ποιό θα αγόραζες.... και ποίο θα το έστελνες για να γίνει κυβάκι ... scrap......!

  • Like 1

Scrap το Golf,  ενοικίαση το Focus και αγορά το Civic! 

16 χρόνια είχα Civic (μέχρι πέρυσι που το πούλησα) και το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω ήταν τον τρίτο χρόνο τα αμορτισέρ.

Μακάρι και τα καινούργια να έχουν τέτοια αξιοπιστία.

  • Like 3

Οταν, παλια, ακομα κ οι λιμουζινες ειχαν εντονη προσωπικοτητα....

Τα 4 μαμα μπουρια εσπαγαν τζαμια....

Το μοναδικο που υπαρχει Ελλαδα κ απο τα ελαχιστα που υπαρχουν στον κοσμο!:)

IMG_2451.thumb.JPG.c130ecc17c9c6411d00c7ebc5e5b1dc6.JPGIMG_2452.thumb.JPG.c45a8ca1c8b2c2251631f4cfad86719b.JPGIMG_2453.thumb.JPG.2f214042e653d983fd2eb8726bb149af.JPGIMG_2454.thumb.JPG.36c3ff81c033b5759c8fb933e5a6b4ab.JPGIMG_2455.thumb.JPG.e41f35a214c41e8e74a09ebc3a1b25e4.JPG

Απλα σεβασμος σε κεινη την εποχη που καθε τι ειχε εντονη προσωπικοτητα ,με τα οποια κουσουρια του, κ αν ειχες χερια, σεβασμο αλλα οχι φοβο δε σε προδιδαν ποτε....

 

  • Like 6
  • Wow 3
(edited)
  On 14/3/2018 at 3:40 ΜΜ, το μέλος trib έγραψε:

Τι θα διαλέγατε;

 

FB_IMG_1521041957656.jpg

Expand  

 

 

Έχοντας δει και τα τρία ,  το GOLF αν και από φωτό δεν φαίνεται , ειναι το πιο καλοφτιαγμένο απ`όλα .

 

 

 

 

IMG_20161025_173055.jpg

IMG_20161025_173015.jpg

IMG_20161025_173151.jpg

IMG_20161025_173130.jpg

IMG_20161025_173106.jpg

IMG_20161025_173144.jpg

IMG_20161025_173023.jpg

IMG_20161025_173238.jpg

IMG_20161025_173246.jpg

 

Αυτό και μετρά το εργαλείο ....

 

 

IMG_20161025_170903.jpg

IMG_20161025_170952.jpg

IMG_20161025_170958.jpg

IMG_20161025_170923.jpg

IMG_20161025_170915.jpg

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 3
(edited)
  On 14/3/2018 at 7:47 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Αν και δεν μου αρεσει το GOLF η ζαντα του τα σπαει :woot:

Expand  

 

Ούτε εμένα μου άρεσαν τα Golf.

Τα θεωρούσα πολύ συντηρητικά .

Ομως το τελευταίο είναι αυτοκίνητο από άλλη διάσταση.

 

Το συγκεκριμένο GOLF είναι τόσο συντηρητικό ώστε να αντέξει στο χρόνο , τόσο καλογραμμένο ώστε να δείχνει πολυτελές και με όσα χρειάζεται για να φαίνεται άγριο.

Στην ποιότητα των υλικών και της συναρμογής επίσης είναι ένα σκαλι πάνω από τα υπόλοιπα.

 

Γενικά η MQB  πλατφόρμα της VW δεν παίζεται και είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 4
  On 14/3/2018 at 7:52 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Με μπριζωνεις να παω να το δω απο κοντα :)

Expand  

 

Να πας. Αλλά να βρεις κάπου που θα σου δείξουν μια σωστή έκδοση με όλα τα καλούδια επάνω.

Γιατί αν πας σε καμιά έκθεση της πλάκας με τα GOLF του κιλού θα ξενερώσεις ....

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.