Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 44 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Γενικά θεωρώ ότι είναι μη σου τρέχουν τα προβλήματα ότι και να έχεις.

Σίγουρα όμως όσα είναι κάργα στα ηλεκτρονικά (βλέπε Ευρώπη μεριά) είναι πιο επιρρεπής στις ζημιές.

 

Επίσης σκεφτείτε πόσοι έχουν Golf πχ και πόσοι Forester για παράδειγμα.

Και το Forester να είναι 10 φορές πιο προβληματικό, δύσκολα θα το μάθουμε.

 

By the way, χθες κατεβάσαμε τον προφυλακτήρα σε ένα Golf R Line για να αλλάξουμε λάμπες. Μαμώ τα μυαλά τους, τι στο καλό σκεφτόντουσαν όταν το έφτιαχναν;

Έχει και τόσους αισθητήρες δε με αποτέλεσμα στο τέλος ξεχάσαμε να συνδέσουμε την φύσα στο ένα φανάρι και να απορούμε γιατί δεν άναβαν :p

 

Εντάξει τα ηλεκτρονικά αλλά εδώ έχουμε θεμελιώδη προβλήματα με κατανάλωση λαδιού και προβληματικά σασμάν. 

 

Αν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και καταναλώνει 1.5lt λαδι τα 1000 χιλιόμετρα , δεν τι λες και καλό αυτοκίνητο.

 

Το fabia καίει λάδια από την πρώτη ημέρα.

Το arosa 1.4 ένα ταξίδι να πας θέλει 1lt λάδι .

Το bora είναι καλό. Ίσως το μόνο που αξίζει το όνομα vw. 1600 AKL μοτέρ.

Το altea σχετικά καλό αν και ο ιδιος κινητήρας ενοχοποιείται για πολύ μεγάλη κατανάλωση.

 

Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα.

Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης  made in Turkey....

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, adpanos said:

 

Εντάξει τα ηλεκτρονικά αλλά εδώ έχουμε θεμελιώδη προβλήματα με κατανάλωση λαδιού και προβληματικά σασμάν. 

 

Αν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και καταναλώνει 1.5lt λαδι τα 1000 χιλιόμετρα , δεν τι λες και καλό αυτοκίνητο.

 

Το fabia καίει λάδια από την πρώτη ημέρα.

Το arosa 1.4 ένα ταξίδι να πας θέλει 1lt λάδι .

Το bora είναι καλό. Ίσως το μόνο που αξίζει το όνομα vw. 1600 AKL μοτέρ.

Το altea σχετικά καλό αν και ο ιδιος κινητήρας ενοχοποιείται για πολύ μεγάλη κατανάλωση.

 

Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα.

Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης  made in Turkey....

 

Ισχύει δυστυχώς φουλ! Ο 1.4 twincharger στην εκδοχή  μετ τα 180 αλογα έκαιγε απο το εργοστάσιο 1lt λάδι/1000 km. Παρόμοια κρούσματα σε αυτοκίνητα γνωστών στη 2η γενιά του 2lt tfsi. Α5 και 2 q5, όλα είχαν θεμα και σε όλα έγινε αλλαγή κινητήρα (κορμού βασικά) με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξία του αυτοκινήτου...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2018 at 11:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

307 φίλου το 2003 έκανε ακριβώς τα ίδια.... :p

 

Όμορφα αυτοκίνητα όμως.

Ειδικά τώρα τελευταία.

Κάτι suvάκια το 3008 ή το καινούργιο 508 πχ

Κουκλιά μέσα εξω!

 

Και παλιά είχε φτιάξει πανέμορφα οχήματα rcz, 408 coupe, το 206 που ακόμα και σήμερα δείχνει φρέσκο στο μάτι, τα 106 rally και το πρώτο 106 xsi(σε μπλε ελεκτρίκ).

205 και 306 cabrio (σε κιτρινάκι).

Αμάξια που τα καταχάρηκαν οι ιδιοκτήτες τους.  

 

Εντάξει καλά και τα ιαπωνικά αλλά τώρα πόσο να  σου μιλήσουν στην καρδιά το tida, charade, baleno, charisma, sirion, starlet, micra και ΣΙΑ.

Κουβάδες με 4 ρόδες...

Ντρεπόσουν ακόμα και καινούργια να τα κυκλοφορήσεις..

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

 

Όμορφα αυτοκίνητα όμως.

Ειδικά τώρα τελευταία.

Κάτι suvάκια το 3008 ή το καινούργιο 508 πχ

Κουκλιά μέσα εξω!

 

Και παλιά είχε φτιάξει πανέμορφα οχήματα rcz, 408 coupe, το 206 που ακόμα και σήμερα δείχνει φρέσκο στο μάτι, τα 106 rally και το πρώτο 106 xsi(σε μπλε ελεκτρίκ).

205 και 306 cabrio (σε κιτρινάκι).

Αμάξια που τα καταχάρηκαν οι ιδιοκτήτες τους.  

 

Εντάξει καλά και τα ιαπωνικά αλλά τώρα πόσο να  σου μιλήσουν στην καρδιά το tida, charade, baleno, charisma, sirion, starlet, micra και ΣΙΑ.

Κουβάδες με 4 ρόδες...

Ντρεπόσουν ακόμα και καινούργια να τα κυκλοφορήσεις..

 

 

 

1509873018-3X5S6gRb.jpg

1509873039-Jl6Z8c4K.jpg

 

 

Το ασχημότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών....

 

Λες και πήραν ότι κομμάτι τους είχε μείνει από άλλα μοντέλα τους και να τα κόλλησαν παρέα ....  :hehe:

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

 

Citroen AMI

 

gokuzp8orvd6fo2hkema.jpg

 

mic8euoqxbmpsiqqxg26.png

 

https://oppositelock.kinja.com/hello-darkness-citroens-old-ami-the-complex-history-o-1783044782

 

ενώ απο σημερινά θα σταθώ λίγο εδώ ->

 

suzuki-sx4-s-cross.jpg?itok=adCVfjzX

 

Suzuki SX4 Cross @ Carbuyer.co.uk 

 

Οι φωτογραφίες το αδικούν , είναι ΠΟΛΥ πιο άσχημο απο κοντά 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Οι φωτογραφίες το αδικούν , είναι ΠΟΛΥ πιο άσχημο απο κοντά 

Γούστα είναι. Εμένα μου αρέσει. Όπως μου αρέσει επίσης η κατανάλωση που είναι ~7lt/100 km και τα 140 άλογα που έχει :p 

(περήφανος ιδιοκτήτης :p )

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@astrolabos

 

Καλορίζικο ,καλοτάξιδο, να είσαι πάντα ασφαλής.

 

Σαφώς και είναι υποκειμενικά τα γούστα, αλλά γενικά και τελείως άσχετη ερώτηση, πόση μυωπία έχεις ? :p :hehe: 

 

Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα  

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

@astrolabos

Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα  

 

Να σου πω εγώ τι καλό έχουν τα soutzoukia.

Baleno του 99. Ζημιές έως τώρα:

- Ο 1ας απο τους 2 πολλαπλασιαστές ~40€

- μια κλειδαριά πόρτας οδηγού άλλα τόσα απο car.gr...

80 € /20 χρόνια = 4 € ζημιές το χρόνο.

Κατά τα άλλα κουβάς με ρόδες, αδιάφορο οδηγικά (και όχι για πολλά πολλά), με το ζόρι του βάζουμε 6000-7000 χλμ το χρόνο.

Αυτοκίνητο κατάλληλο για όσους τους αρέσουν τα Μέσα μαζικής μεταφοράς, να το παίρνεις στα νησιά χωρίς οδικό δίκτυο το καλοκαίρι και στην Αθήνα στο κέντρο χωρίς άγχος...

Και ξεκλείδωτο να το αφήσεις δεν θα μπει κανένας μέσα.:lol:

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα 

22k στην έκδοση GL+, βενζίνη, με AllGrip (4x4)

Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ανέβηκα την ανηφόρα της Μεγαλόπολης στα 140 km/h σταθερά χωρίς να κολώσει καθόλου. Το καλοκαίρι που θα του πιώ το αίμα θα σας πω καλύτερες εντυπώσεις :hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@uhu

 

η προηγούμενη γενιά του Swift Sport (1.6 - 125hp) είναι ένα πολύ ωραίο σπορτίφ αμαξάκι βόλτας ,

ο μοναδικός λόγος που δεν το προτίμησα ήταν οι πολύ κοντές σχέσεις (5η-120km/h-4000rpm) και 

ο παντελώς άσχετος αντιπρόσωπος 

 

@astrolabos 2500km , ε εντάξει , θέλει ακόμη για να "ανοίξει" πλήρως 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11/3/2018 at 12:17 ΜΜ, το μέλος adpanos έγραψε:

Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα.

Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης  made in Turkey....

Και μακρια απο μαρκουτσια & ρακορ υψηλης πιεσης made in Turkey αν αγαπατε την ζωη σας.

 

Αλλαγη θεματος για κατι που βλεπω συχνα στον δρομο. Οταν εισαι στην εθνικη δεν εισαι ουτε στην περιφεριακη του χωριου σου ουτε στο στενο της γειτονια σου.

Προσπεραση στην εθνικη κανουμε απο αποσταση δεν φτανουμε πισω απο την νταλικα... εχει γινει συνηθεια την ωρα που τριτο οχημα ερχεται απο πισω θα βγαλεις

φλας και απο τα 80 πας να περασεις με 90 την νταλικα ενω ο τριτος ειναι ηδη στην αριστερη λωριδα με 130.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

 

Να σου πω εγώ τι καλό έχουν τα soutzoukia.

Baleno του 99. Ζημιές έως τώρα:

- Ο 1ας απο τους 2 πολλαπλασιαστές ~40€

- μια κλειδαριά πόρτας οδηγού άλλα τόσα απο car.gr...

80 € /20 χρόνια = 4 € ζημιές το χρόνο.

Κατά τα άλλα κουβάς με ρόδες, αδιάφορο οδηγικά (και όχι για πολλά πολλά), με το ζόρι του βάζουμε 6000-7000 χλμ το χρόνο.

Αυτοκίνητο κατάλληλο για όσους τους αρέσουν τα Μέσα μαζικής μεταφοράς, να το παίρνεις στα νησιά χωρίς οδικό δίκτυο το καλοκαίρι και στην Αθήνα στο κέντρο χωρίς άγχος...

Και ξεκλείδωτο να το αφήσεις δεν θα μπει κανένας μέσα.:lol:

 

 

 

Μέχρι το 2000 που οι Γερμανοί με GOLF 4/ SEAT LEON/ AUDI A4  κ.λ.π. το έριξαν στα ηλεκτρονικά , ότι αυτοκίνητο και να έπαιρνες ζημιές δεν έβγαζε.

Μετά ακολούθησαν και οι άλλοι.

 

 

Εχω ένα SEAT AROSA  του 1998  με πραγματικά σημερινά χιλιόμετρα  125.000 , το οποίο έχει βγάλει μόνο μια αντλία βενζίνης .

 

Από εκείνη την περίοδο μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά.

 

Μόνο αν ακούσεις :

 

Προκαταλύτη

EGR

2 αισθητήρες Λ

Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου

Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού

4 πολλαπλασιαστές

ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού.

CAN BUS  για έλεγχο κλειδώματος αυτοκινήτου.

 

Ξέρεις πως το αυτοκίνητο θα μπαίνει κάθε τόσο συνεργείο ....

 

Αν προσθέσω και

μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων με υδραυλικά έμβολα (FORD FOCUS) .... 

και τουρμπίνες , κομπρέσσορες

 

θα αρχίσουμε να κλαίμε ...

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, adpanos said:

...

 

Μόνο αν ακούσεις :

 

Προκαταλύτη

EGR

2 αισθητήρες Λ

Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου

Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού

4 πολλαπλασιαστές

ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού.

CAN BUS  για έλεγχο κλειδώματος αυτοκινήτου.

 

Ξέρεις πως το αυτοκίνητο θα μπαίνει κάθε τόσο συνεργείο ....

 

Αν προσθέσω και

μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων με υδραυλικά έμβολα (FORD FOCUS) .... 

και τουρμπίνες , κομπρέσσορες

 

θα αρχίσουμε να κλαίμε ...

 

 

Μόλις περιέγραψες το 99% των καινούργιων κινητήρων

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Μόλις περιέγραψες το 99% των καινούργιων κινητήρων

 

Ακριβώς !

 

Και επειδή όλα τα παραπάνω κατασκευάζονται από κοινούς προμηθευτές για όλους καταλαβαίνεις πως η αξιοπιστία σε όλες τις μάρκες έχει πέσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε:

Προκαταλύτη

EGR

2 αισθητήρες Λ

Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου

Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού

4 πολλαπλασιαστές

 

Έχω την εντύπωση πως από τότε έτσι ήταν τα suzuki και τα περισσότερα ευρωπαϊκά-ιαπωνικά.

Άντε να είχαν 2 πολ/στες κομμάτια, με 2 κυκλώματα στο καθένα.

 

Αισθητήρες είχαν από τότε και πολύ περισσότερους απ όσους αναφέρεις, κεντρική μονάδα επεξεργασίας, camshaft-crankshaft sensors, O2 sensor, MAF - MAP, βαλβίδα ή αισθητήρα ζεστού κρύου για τα νερά, αλλά έως τώρα  δεν είχαμε θέματα ή μάλλον δεν είχαμε το κόλλημα σαν οικογένεια να τρέχουμε για το κάθε βιχαλάκι στο ρελαντί σε αντιπροσωπίες.

Κοινώς είχαν και τα 90ης ηλεκτρονικά αλλά απλοϊκά και δοκιμασμένα απ'ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος. 

 

Επίσης οι υδραυλικές βαλβίδες, ο μεταβλητός χρονισμός και η αντικατάσταση μιας ντίζας με υδραυλικές αντλίες ή ηλεκτρικό ποτενσιόμετρο γιατί να επηρεάσουν την αξιοπιστία αρνητικά;

Τουναντίον.

Απλά όταν χαλάνε είναι πιο ακριβά να τα επισκευάσεις.:lol:

 

Αυτά που όντως άλλαξαν και πιστεύω πως μακροχρόνια θα επηρεάσουν το longlivity και τα κόστη επισκευής είναι τα turbo και οι διάφοροι αισθητήρες για τα συστήματα ασφάλειας που έχουν επιπλέον τα σύγχρονα.

 

Π.χ.  ABS => Αισθητήρας ABS

Φώτα που στρίβουν την δέσμη τους ή χαμηλώνουν την έντασή τους όταν χρειάζεται => Ανάλογος αισθητήρας κτλ κτλ κτλ

 

Mελλοντικά έχω τις απορίες μου για  μπαταρίες, υπερπολύπλοκα αυτόματα σασμάν, συστήματα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα τα πολλά ματζαφλάρια των hybrids...

Δεν πιστεύω πως θα είναι κακοφτιαγμένα για να χαλάνε. Αλλά άμα χαλάσουν άντε βρες τεχνικό να στο επισκευάσει.   

 

Γι αυτό και πιστεύω πως όλοι θα τα βρίζουμε τα hybrid (και θα τα ξεχάσουμε γρήγορα) όταν τελικά πάμε σε full electric.

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.