adpanos Μάρτιος 11, 2018 #5561 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2018 (edited) πριν 44 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε: Γενικά θεωρώ ότι είναι μη σου τρέχουν τα προβλήματα ότι και να έχεις. Σίγουρα όμως όσα είναι κάργα στα ηλεκτρονικά (βλέπε Ευρώπη μεριά) είναι πιο επιρρεπής στις ζημιές. Επίσης σκεφτείτε πόσοι έχουν Golf πχ και πόσοι Forester για παράδειγμα. Και το Forester να είναι 10 φορές πιο προβληματικό, δύσκολα θα το μάθουμε. By the way, χθες κατεβάσαμε τον προφυλακτήρα σε ένα Golf R Line για να αλλάξουμε λάμπες. Μαμώ τα μυαλά τους, τι στο καλό σκεφτόντουσαν όταν το έφτιαχναν; Έχει και τόσους αισθητήρες δε με αποτέλεσμα στο τέλος ξεχάσαμε να συνδέσουμε την φύσα στο ένα φανάρι και να απορούμε γιατί δεν άναβαν Εντάξει τα ηλεκτρονικά αλλά εδώ έχουμε θεμελιώδη προβλήματα με κατανάλωση λαδιού και προβληματικά σασμάν. Αν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και καταναλώνει 1.5lt λαδι τα 1000 χιλιόμετρα , δεν τι λες και καλό αυτοκίνητο. Το fabia καίει λάδια από την πρώτη ημέρα. Το arosa 1.4 ένα ταξίδι να πας θέλει 1lt λάδι . Το bora είναι καλό. Ίσως το μόνο που αξίζει το όνομα vw. 1600 AKL μοτέρ. Το altea σχετικά καλό αν και ο ιδιος κινητήρας ενοχοποιείται για πολύ μεγάλη κατανάλωση. Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα. Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης made in Turkey.... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 11, 2018 από adpanos 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Μάρτιος 11, 2018 #5562 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2018 19 minutes ago, adpanos said: Εντάξει τα ηλεκτρονικά αλλά εδώ έχουμε θεμελιώδη προβλήματα με κατανάλωση λαδιού και προβληματικά σασμάν. Αν αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και καταναλώνει 1.5lt λαδι τα 1000 χιλιόμετρα , δεν τι λες και καλό αυτοκίνητο. Το fabia καίει λάδια από την πρώτη ημέρα. Το arosa 1.4 ένα ταξίδι να πας θέλει 1lt λάδι . Το bora είναι καλό. Ίσως το μόνο που αξίζει το όνομα vw. 1600 AKL μοτέρ. Το altea σχετικά καλό αν και ο ιδιος κινητήρας ενοχοποιείται για πολύ μεγάλη κατανάλωση. Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα. Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης made in Turkey.... Ισχύει δυστυχώς φουλ! Ο 1.4 twincharger στην εκδοχή μετ τα 180 αλογα έκαιγε απο το εργοστάσιο 1lt λάδι/1000 km. Παρόμοια κρούσματα σε αυτοκίνητα γνωστών στη 2η γενιά του 2lt tfsi. Α5 και 2 q5, όλα είχαν θεμα και σε όλα έγινε αλλαγή κινητήρα (κορμού βασικά) με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξία του αυτοκινήτου... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 12, 2018 #5563 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2018 ειμαι πολυ χαρουμενος. Αναβουν τα λαμπακια της οπισθεν και παλι 6.5Ε συνολικο κοστος. λολ 5 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Μάρτιος 12, 2018 #5564 Κοινοποίηση Μάρτιος 12, 2018 5 ευρώ για την διάγνωση 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Μάρτιος 13, 2018 #5565 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 (edited) On 3/11/2018 at 11:42 ΠΜ, το μέλος GriGaS έγραψε: 307 φίλου το 2003 έκανε ακριβώς τα ίδια.... Όμορφα αυτοκίνητα όμως. Ειδικά τώρα τελευταία. Κάτι suvάκια το 3008 ή το καινούργιο 508 πχ Κουκλιά μέσα εξω! Και παλιά είχε φτιάξει πανέμορφα οχήματα rcz, 408 coupe, το 206 που ακόμα και σήμερα δείχνει φρέσκο στο μάτι, τα 106 rally και το πρώτο 106 xsi(σε μπλε ελεκτρίκ). 205 και 306 cabrio (σε κιτρινάκι). Αμάξια που τα καταχάρηκαν οι ιδιοκτήτες τους. Εντάξει καλά και τα ιαπωνικά αλλά τώρα πόσο να σου μιλήσουν στην καρδιά το tida, charade, baleno, charisma, sirion, starlet, micra και ΣΙΑ. Κουβάδες με 4 ρόδες... Ντρεπόσουν ακόμα και καινούργια να τα κυκλοφορήσεις.. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2018 από uhu 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάρτιος 13, 2018 #5566 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 6 hours ago, uhu said: το πρώτο 106 xsi(σε μπλε ελεκτρίκ) [...] 306 cabrio (σε κιτρινάκι) Θέλει ο σβούρος να κρυφτεί κι η χαρά δεν τον αφήνει. 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάρτιος 13, 2018 #5567 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 πριν 7 ώρες, το μέλος uhu έγραψε: Όμορφα αυτοκίνητα όμως. Ειδικά τώρα τελευταία. Κάτι suvάκια το 3008 ή το καινούργιο 508 πχ Κουκλιά μέσα εξω! Και παλιά είχε φτιάξει πανέμορφα οχήματα rcz, 408 coupe, το 206 που ακόμα και σήμερα δείχνει φρέσκο στο μάτι, τα 106 rally και το πρώτο 106 xsi(σε μπλε ελεκτρίκ). 205 και 306 cabrio (σε κιτρινάκι). Αμάξια που τα καταχάρηκαν οι ιδιοκτήτες τους. Εντάξει καλά και τα ιαπωνικά αλλά τώρα πόσο να σου μιλήσουν στην καρδιά το tida, charade, baleno, charisma, sirion, starlet, micra και ΣΙΑ. Κουβάδες με 4 ρόδες... Ντρεπόσουν ακόμα και καινούργια να τα κυκλοφορήσεις.. Το ασχημότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών.... Λες και πήραν ότι κομμάτι τους είχε μείνει από άλλα μοντέλα τους και να τα κόλλησαν παρέα .... 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 13, 2018 #5568 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 Μην ξεχνάμε αυτό: 4 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 13, 2018 #5569 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 Citroen AMI @ https://oppositelock.kinja.com/hello-darkness-citroens-old-ami-the-complex-history-o-1783044782 ενώ απο σημερινά θα σταθώ λίγο εδώ -> Suzuki SX4 Cross @ Carbuyer.co.uk Οι φωτογραφίες το αδικούν , είναι ΠΟΛΥ πιο άσχημο απο κοντά 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 13, 2018 Author #5570 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 πριν 26 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Οι φωτογραφίες το αδικούν , είναι ΠΟΛΥ πιο άσχημο απο κοντά Γούστα είναι. Εμένα μου αρέσει. Όπως μου αρέσει επίσης η κατανάλωση που είναι ~7lt/100 km και τα 140 άλογα που έχει (περήφανος ιδιοκτήτης ) 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 13, 2018 #5571 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 @astrolabos Καλορίζικο ,καλοτάξιδο, να είσαι πάντα ασφαλής. Σαφώς και είναι υποκειμενικά τα γούστα, αλλά γενικά και τελείως άσχετη ερώτηση, πόση μυωπία έχεις ? Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Μάρτιος 13, 2018 #5572 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 (edited) πριν 20 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: @astrolabos Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα Να σου πω εγώ τι καλό έχουν τα soutzoukia. Baleno του 99. Ζημιές έως τώρα: - Ο 1ας απο τους 2 πολλαπλασιαστές ~40€ - μια κλειδαριά πόρτας οδηγού άλλα τόσα απο car.gr... 80 € /20 χρόνια = 4 € ζημιές το χρόνο. Κατά τα άλλα κουβάς με ρόδες, αδιάφορο οδηγικά (και όχι για πολλά πολλά), με το ζόρι του βάζουμε 6000-7000 χλμ το χρόνο. Αυτοκίνητο κατάλληλο για όσους τους αρέσουν τα Μέσα μαζικής μεταφοράς, να το παίρνεις στα νησιά χωρίς οδικό δίκτυο το καλοκαίρι και στην Αθήνα στο κέντρο χωρίς άγχος... Και ξεκλείδωτο να το αφήσεις δεν θα μπει κανένας μέσα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2018 από uhu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάρτιος 13, 2018 Author #5573 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 πριν 20 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Σε τι τιμή το πήρες και έκδοση ? Πες μερικές γραμμές αν έχεις χρόνο , γιατί πέραν του αισθητικού δεν μ'αρέσει να αδικώ οχήματα 22k στην έκδοση GL+, βενζίνη, με AllGrip (4x4) Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2.500 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ανέβηκα την ανηφόρα της Μεγαλόπολης στα 140 km/h σταθερά χωρίς να κολώσει καθόλου. Το καλοκαίρι που θα του πιώ το αίμα θα σας πω καλύτερες εντυπώσεις 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Μάρτιος 13, 2018 #5574 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 Ανάβαση -Κατάβαση Αχλαδοκάμπου να κάμεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάρτιος 13, 2018 #5575 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 @uhu η προηγούμενη γενιά του Swift Sport (1.6 - 125hp) είναι ένα πολύ ωραίο σπορτίφ αμαξάκι βόλτας , ο μοναδικός λόγος που δεν το προτίμησα ήταν οι πολύ κοντές σχέσεις (5η-120km/h-4000rpm) και ο παντελώς άσχετος αντιπρόσωπος @astrolabos 2500km , ε εντάξει , θέλει ακόμη για να "ανοίξει" πλήρως 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proteas Μάρτιος 13, 2018 #5576 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 On 11/3/2018 at 12:17 ΜΜ, το μέλος adpanos έγραψε: Φίλος αγόρασε μτχ 3ων ετών AUDI A4 και στα 500 χιλιόμετρα δεν είχε ίχνος λαδιού μέσα. Αναγκάστηκε σε ολική επισκευή μοτέρ γιατί η VW στην συγκεκριμένη παρτίδα έβαζε προβληματικά ελατήρια στεγανοποίησης made in Turkey.... Και μακρια απο μαρκουτσια & ρακορ υψηλης πιεσης made in Turkey αν αγαπατε την ζωη σας. Αλλαγη θεματος για κατι που βλεπω συχνα στον δρομο. Οταν εισαι στην εθνικη δεν εισαι ουτε στην περιφεριακη του χωριου σου ουτε στο στενο της γειτονια σου. Προσπεραση στην εθνικη κανουμε απο αποσταση δεν φτανουμε πισω απο την νταλικα... εχει γινει συνηθεια την ωρα που τριτο οχημα ερχεται απο πισω θα βγαλεις φλας και απο τα 80 πας να περασεις με 90 την νταλικα ενω ο τριτος ειναι ηδη στην αριστερη λωριδα με 130. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάρτιος 13, 2018 #5577 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος uhu έγραψε: Να σου πω εγώ τι καλό έχουν τα soutzoukia. Baleno του 99. Ζημιές έως τώρα: - Ο 1ας απο τους 2 πολλαπλασιαστές ~40€ - μια κλειδαριά πόρτας οδηγού άλλα τόσα απο car.gr... 80 € /20 χρόνια = 4 € ζημιές το χρόνο. Κατά τα άλλα κουβάς με ρόδες, αδιάφορο οδηγικά (και όχι για πολλά πολλά), με το ζόρι του βάζουμε 6000-7000 χλμ το χρόνο. Αυτοκίνητο κατάλληλο για όσους τους αρέσουν τα Μέσα μαζικής μεταφοράς, να το παίρνεις στα νησιά χωρίς οδικό δίκτυο το καλοκαίρι και στην Αθήνα στο κέντρο χωρίς άγχος... Και ξεκλείδωτο να το αφήσεις δεν θα μπει κανένας μέσα. Μέχρι το 2000 που οι Γερμανοί με GOLF 4/ SEAT LEON/ AUDI A4 κ.λ.π. το έριξαν στα ηλεκτρονικά , ότι αυτοκίνητο και να έπαιρνες ζημιές δεν έβγαζε. Μετά ακολούθησαν και οι άλλοι. Εχω ένα SEAT AROSA του 1998 με πραγματικά σημερινά χιλιόμετρα 125.000 , το οποίο έχει βγάλει μόνο μια αντλία βενζίνης . Από εκείνη την περίοδο μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Μόνο αν ακούσεις : Προκαταλύτη EGR 2 αισθητήρες Λ Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού 4 πολλαπλασιαστές ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού. CAN BUS για έλεγχο κλειδώματος αυτοκινήτου. Ξέρεις πως το αυτοκίνητο θα μπαίνει κάθε τόσο συνεργείο .... Αν προσθέσω και μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων με υδραυλικά έμβολα (FORD FOCUS) .... και τουρμπίνες , κομπρέσσορες θα αρχίσουμε να κλαίμε ... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2018 από adpanos 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάρτιος 13, 2018 #5578 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 4 hours ago, adpanos said: ... Μόνο αν ακούσεις : Προκαταλύτη EGR 2 αισθητήρες Λ Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού 4 πολλαπλασιαστές ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού. CAN BUS για έλεγχο κλειδώματος αυτοκινήτου. Ξέρεις πως το αυτοκίνητο θα μπαίνει κάθε τόσο συνεργείο .... Αν προσθέσω και μεταβλητούς χρονισμούς βαλβίδων με υδραυλικά έμβολα (FORD FOCUS) .... και τουρμπίνες , κομπρέσσορες θα αρχίσουμε να κλαίμε ... Μόλις περιέγραψες το 99% των καινούργιων κινητήρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Μάρτιος 13, 2018 #5579 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 Μόλις τώρα, το μέλος Nickzzz έγραψε: Μόλις περιέγραψες το 99% των καινούργιων κινητήρων Ακριβώς ! Και επειδή όλα τα παραπάνω κατασκευάζονται από κοινούς προμηθευτές για όλους καταλαβαίνεις πως η αξιοπιστία σε όλες τις μάρκες έχει πέσει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Μάρτιος 13, 2018 #5580 Κοινοποίηση Μάρτιος 13, 2018 (edited) πριν 5 ώρες, το μέλος adpanos έγραψε: Προκαταλύτη EGR 2 αισθητήρες Λ Βαλβίδα αναθυμιάσεων τεπόζιτου Βαλβίδα αναθυμιάσεων ανακυκλοφορίας λαδιού 4 πολλαπλασιαστές Έχω την εντύπωση πως από τότε έτσι ήταν τα suzuki και τα περισσότερα ευρωπαϊκά-ιαπωνικά. Άντε να είχαν 2 πολ/στες κομμάτια, με 2 κυκλώματα στο καθένα. Αισθητήρες είχαν από τότε και πολύ περισσότερους απ όσους αναφέρεις, κεντρική μονάδα επεξεργασίας, camshaft-crankshaft sensors, O2 sensor, MAF - MAP, βαλβίδα ή αισθητήρα ζεστού κρύου για τα νερά, αλλά έως τώρα δεν είχαμε θέματα ή μάλλον δεν είχαμε το κόλλημα σαν οικογένεια να τρέχουμε για το κάθε βιχαλάκι στο ρελαντί σε αντιπροσωπίες. Κοινώς είχαν και τα 90ης ηλεκτρονικά αλλά απλοϊκά και δοκιμασμένα απ'ότι φαίνεται εκ του αποτελέσματος. Επίσης οι υδραυλικές βαλβίδες, ο μεταβλητός χρονισμός και η αντικατάσταση μιας ντίζας με υδραυλικές αντλίες ή ηλεκτρικό ποτενσιόμετρο γιατί να επηρεάσουν την αξιοπιστία αρνητικά; Τουναντίον. Απλά όταν χαλάνε είναι πιο ακριβά να τα επισκευάσεις. Αυτά που όντως άλλαξαν και πιστεύω πως μακροχρόνια θα επηρεάσουν το longlivity και τα κόστη επισκευής είναι τα turbo και οι διάφοροι αισθητήρες για τα συστήματα ασφάλειας που έχουν επιπλέον τα σύγχρονα. Π.χ. ABS => Αισθητήρας ABS Φώτα που στρίβουν την δέσμη τους ή χαμηλώνουν την έντασή τους όταν χρειάζεται => Ανάλογος αισθητήρας κτλ κτλ κτλ Mελλοντικά έχω τις απορίες μου για μπαταρίες, υπερπολύπλοκα αυτόματα σασμάν, συστήματα ανάκτησης ενέργειας και γενικότερα τα πολλά ματζαφλάρια των hybrids... Δεν πιστεύω πως θα είναι κακοφτιαγμένα για να χαλάνε. Αλλά άμα χαλάσουν άντε βρες τεχνικό να στο επισκευάσει. Γι αυτό και πιστεύω πως όλοι θα τα βρίζουμε τα hybrid (και θα τα ξεχάσουμε γρήγορα) όταν τελικά πάμε σε full electric. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 13, 2018 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now