Jump to content



Recommended Posts

η πρωτη φωτογραφια μου ταιριαζει περισσοτερο αν κρινω απο το βυσμα..Θα την ανοιξω αυριο να δω.

  On 10/3/2018 at 5:18 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

η πρωτη φωτογραφια μου ταιριαζει περισσοτερο αν κρινω απο το βυσμα..Θα την ανοιξω αυριο να δω.

Expand  

 

Τι αυτοκίνητο είναι ?

  On 10/3/2018 at 9:59 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

98b194fba0e95ec1f77ba643f314e8b2.png

Expand  

 

Λογικά μοιάζει να τη βρίσκεις τη λύση σου. Αλήθεια όμως, το εγχειρίδιο πού το μάζεψες και σε τι μορφή είναι; Έχω βαρεθεί να πέφτω σε σκαναρισμένα pdf service manuals.

  • Like 1
  On 10/3/2018 at 5:12 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

γραφει βαλβιδα οπισθεν.Μηπως εχουν μια κοινη φωτογραφια; Δε ξερω πως ειναι στην πραγματικοτητα. Θα πρεπει να τον βγαλω.

Expand  

 

Ναι αυτό είναι λογικά, οι φωτό σε αυτά τα site είανι στο περίπου.

Πάντως βλέποντας ότι είναι συμβατός με Alfa 145 + 146 έχω να πω ότι το πας φιρί φιρί :hehe:

  • Haha 1

Λοιπον την ξηλωσα την βαλβιδα. Ειναι με το τσουτσουνακι μπροστα που πιεζεται προς τα μεσα..
Δεν ειναι τπτ, απλα επρεπε να σιγουρευτω οτι ηταν αυτο το προβλημα. Μια αναβε μια εσβηνε οταν το ειχα στον αερα και δοκιμαζα.
Παω να παρω μια αλλη και τελος.
@sotiris με κυνηγαει το ιταλικο ρε :hehe:

 

  • Like 1
(edited)
  On 11/3/2018 at 7:11 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Ναι αυτό είναι λογικά, οι φωτό σε αυτά τα site είανι στο περίπου.

Πάντως βλέποντας ότι είναι συμβατός με Alfa 145 + 146 έχω να πω ότι το πας φιρί φιρί :hehe:

Expand  

 

Αυτό που δείχνει η φωτογραφία είναι βαλβίδα ψυχρας εκκίνησης. 

Στην ουσία ένα θερμίστορ που μετρά θερμοκρασία μοτέρ.

  On 11/3/2018 at 8:08 ΠΜ, το μέλος Spirosssss έγραψε:

Τι σας λέει το CUPRA brand;

Expand  

 

Cupra ? 

Ποιο cupra απ όλα? :p

Έγινε επεξεργασία από adpanos
(edited)
  On 11/3/2018 at 8:30 ΠΜ, το μέλος Spirosssss έγραψε:

CUPRA Sports Car Brand Launched with CUPRA Ateca | SEAT

 

;)

 

Περίεργη κίνηση, για να δούμε αν θα βγει.

Expand  

 

Κίνηση marketing αλά fiat abarth .

 

Ούτε η ποιότητα θα αναβαθμιστεί , ούτε θα είναι κάτι άλλο από το VAG Group που μετά το 2000 σε ποιότητα έχει πάρει την κάτω βόλτα. 

 

Πάλι θα πέφτουν τα παράθυρα.

Πάλι θα βραχυκύκλωνουν οι κλειδαριές στην 5 ετια.

Πάλι θα καίνε λάδια λόγω ελατηρίων κεφαλης.

Πάλι θα σπάνε τα DSG ...

Πάλι θα καίγονται οι πολλαπλασιαστές.

Παλι θα θέλουν αλλαγές οι EGR ...

 

 

Και το λέω εγώ που έχω μόνο vag αυτοκίνητα.

 

Vw bora 1.6 16v

Skoda fabia 1.4 16v bbz

Seat arosa 1.4 8v 

Seat arosa 1.0 8v

Seat altea XL 1.8 TFSI

 

Όχι ότι άλλες εταιρίες είναι καλυτερες. Αλλά λέμε τώρα τον πόνο μας ...

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 3
(edited)
  On 11/3/2018 at 8:43 ΠΜ, το μέλος f117 έγραψε:

@adpanos και μυαλό δεν έβαλες? :p

Expand  

 

Υπάρχουν και χειρότερα. Αυτό με ησυχάζει.

 

Τουλάχιστον έχουν φτηνά ανταλλακτικά.

Γιατί αν πας να δεις πόσο έχει ενα σετ ιμάντα χρονισμού σε subaru forester  θα κλαις ...

Η πόσο έχει μια πεταλούδα γκαζιού σε suzuki swift ...

Έγινε επεξεργασία από adpanos
(edited)

Κάθε εταιρεία έχει τα δικά της και είναι νομίζω θέμα τύχης το τι θα σου βγάλει το αυτοκίνητο.

Π.χ. το KIA Cerato που είχε η γυναίκα μου (το έδωσα στον πατερα μου δώρο όταν φύγαμε Νορβηγία) έχει βγάλει στα 12 χρόνια ένα compressor air condition και μία χαλασμένη κλειδαριά οδηγού η οποία όμως δούλευε κανονικά για 6 χρόνια (εννοώ όντας χαλασμένη ξεκλείδωνε και κλείδωνε απλά καμιά φορά κλείδωνε μόνη της). Το Audi που έχω τώρα έχει βγάλει μία καμένη λάμπα και τον κομπρέσσορα της αερανάρτησης. Και μιλάμε για 12 ετών αυτοκίνητο με ένα κάρο ηλεκτρονικά επάνω. Θυμάμαι συνάδελφο πίσω στο 2003 που δουλεύαμε μαζί στην Infoquest, είχε πάρει το 307 νομίζω σε cabrio. Μας έδειχνε τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Μέσα σε 1 χρόνο είχε πάει στην αντιπροσωπία 13-14 φορές για διάφορα λαμπάκια και errors που ανάβανε. Το κορυφαίο είναι πως όταν βγήκε το 308 cabrio το πήρε.

Κι εγώ VW Group fan είμαι αλλά τίποτα περίεργο δεν μου έχει τύχει. Τα κλασικά μόνο (αναβατόρια παραθύρων και καμένοι πολλαπλασιαστές). Εδώ πηγαίναμε ταξίδι με SeatClub ή SkodaClub και οι περισσότεροι είχαν μαζί τους πολλαπλασιαστές εύκαιρους για παν ενδεχόμενο.

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2

Γενικά θεωρώ ότι είναι μη σου τρέχουν τα προβλήματα ότι και να έχεις.

Σίγουρα όμως όσα είναι κάργα στα ηλεκτρονικά (βλέπε Ευρώπη μεριά) είναι πιο επιρρεπής στις ζημιές.

 

Επίσης σκεφτείτε πόσοι έχουν Golf πχ και πόσοι Forester για παράδειγμα.

Και το Forester να είναι 10 φορές πιο προβληματικό, δύσκολα θα το μάθουμε.

 

By the way, χθες κατεβάσαμε τον προφυλακτήρα σε ένα Golf R Line για να αλλάξουμε λάμπες. Μαμώ τα μυαλά τους, τι στο καλό σκεφτόντουσαν όταν το έφτιαχναν; Έχει και τόσους αισθητήρες δε με αποτέλεσμα στο τέλος να ξεχάσουμε να συνδέσουμε την φύσα στο ένα φανάρι και να απορούμε γιατί δεν άναβαν :p

  • Haha 3
  On 11/3/2018 at 9:07 ΠΜ, το μέλος jax7480 έγραψε:

Θυμάμαι συνάδελφο πίσω στο 2003 που δουλεύαμε μαζί στην Infoquest, είχε πάρει το 307 νομίζω σε cabrio. Μας έδειχνε τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Μέσα σε 1 χρόνο είχε πάει στην αντιπροσωπία 13-14 φορές για διάφορα λαμπάκια και errors που ανάβανε.

Expand  

 

307 φίλου το 2003 έκανε ακριβώς τα ίδια.... :p

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.