Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

Δεν είναι βιασμός. Αν κατεβάζεις προοδευτικά ταχύτητες στο σταμάτημα, διατηρείς ιδανικά τον έλεγχο και περιορίζεις τη φθορά στα φρένα. Προφανώς επιβαρύνεις λίγο παραπάνω δίσκο-πλατώ, αλλά με κέρδος στην ενεργητική ασφάλεια. Η όποια επιδραση στο κιβώτιο είναι "αντίθετη" από ό,τι στα ανεβάσματα, οπότε αν δεν το βιάζεις ανεβάζοντας, δεν το βιάζεις και κατεβάζοντας. Αν μπορείς (χωρίς ταρζανιές) να τσιμπάς και λίγο γκάζι για rev-matching, ακόμη καλύτερα, αλλά υπό φυσιολογικές συνθήκες ταχύτητας οχήματος και στροφών κινητήρα δεν είναι απαραίτητο.

Θα εγραφα κατεβατό, αλλα βαριεμαι

 

Ας βγαλουν και καποιοι μεροκαματο

πριν 5 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Το χείλος των γραναζιών που πρωτοκάνει επαφή στο κατέβασμα είναι το αντίθετο από το ανέβασμα

Ξερεις τι σκεφτεται το σασμαν

"Ωχ! τα δοντια μου.."

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, slalom said:

Θα εγραφα κατεβατό, αλλα βαριεμαι

Ε, τι το γράφεις και καθόλου τότε; :D

 

57 minutes ago, slalom said:

Ξερεις τι σκεφτεται το σασμαν

"Ωχ! τα δοντια μου.."

Είμαι περίεργος... με τόσες εκατοντάδες οδηγο-έτη που έχουμε μαζεμένα σε τούτο το θέμα, έχει αλλάξει ποτέ κανείς κιβώτιο σε ΙΧ που δεν έμπαινε πίστα (ή δεν το πήγαινε σαν σε πίστα); Προσωπικά, μόνο σε ενοικιαζόμενα και ταξί έχω δει φθαρμένα κιβώτια, όλα πάνω από 300k km.

 

Όπως και να 'χει, από άποψη ασφάλειας, ο χειρότερος τρόπος να φρενάρει κανείς είναι με νεκρά. Όποιος θέλει, ας κατεβάζει ταχύτητες επιβραδύνοντας -εγώ θα συνεχίσω να το κάνω. Αλλά δεν είναι υποχρεωτικό για κάνεναν.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ο καθένας έχει άλλη εικόνα για το φρενάρισμα; Δε μιλάμε για σταμάτα-ξεκίνα συνθήκες. Αλλά για οδήγηση και όχι αγωνιστική.Το σωστό φρενάρισμα είναι με κατέβασμα ταχυτητων, αυτο δε το αμφισβητεί κανεις νομίζω. Από εκεί και πέρα αν θέλει κάποιος να κατεβάζει με καρφωτες η με revmatch η απλά πατώντας φρένο είναι δικιά του επιλογή.

Πραγματικά όμως, από τότε που εχω υιοθετήσει το "blip" , το αμάξι ούτε κλωτσάει ούτε τπτ.δουλεύει πιο βούτυρο. Βρείτε λίγο τον σωστό συγχρονισμό και θα δείτε ότι θα είναι πιο άνετο στη οδήγηση. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που τα σύγχρονα αμάξια το κάνουν απο μόνα τους

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Είμαι περίεργος... με τόσες εκατοντάδες οδηγο-έτη που έχουμε μαζεμένα σε τούτο το θέμα, έχει αλλάξει ποτέ κανείς κιβώτιο σε ΙΧ που δεν έμπαινε πίστα (ή δεν το πήγαινε σαν σε πίστα); Προσωπικά, μόνο σε ενοικιαζόμενα και ταξί έχω δει φθαρμένα κιβώτια, όλα πάνω από 300k km.

 

To mondeo του πατέρα μου στα 6 χρόνια και 82.000 χλμ κούρεψε τους πλανήτες του διαφορικού. Άγνωστο γιατί. Αντικαταστάθηκε πακέτο με το κιβώτιο μιας και βρέθηκε μεταχειρισμένο σετ διαφορικό - σασμάν.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ εχω σπασει πλανήτες και δορυφόρους στο alfa 75 αλλα ηταν 15 χρονών αμάξι και την τελευταία 5εατια του πίναμε το αιμα με τον αδερφό μου..

Μέχρι που σε μια αλάνα, παω να το σβουρησω και τελικά φώναξα για μια άλλη φορά οδική βοήθεια ???

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Μέχρι που σε μια αλάνα, παω να το σβουρησω και τελικά φώναξα για μια άλλη φορά οδική βοήθεια ???

Καλά το συγκεκριμένο και να ξεπαρκάρεις θες οδική βοήθεια :hehe: 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Οτι ειπαν οι παραπανω.
Rev-matching στα κατεβασματα και το αμαξι ουτε κλωτσαει ουτε ποναει.
Δεν ειναι καθολου βιασμος, ισα ισα ειναι και το σωστο φρεναρισμα.

 

 Μήπως οδηγείς κάτι τέτοιο και παιδεύεσαι βρε παιδί μου?  

 

 

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Πήγα συνεργείο. Πρόβλημα στην κεντρική φίσα του AC. 10 λεπτά δουλειά. Μου ειπε δεν είχε κουμπώσει σωστα από το τελευταίο σερβις που παρεμπιπτόντως εκεί το είχα πάει πάλι πριν 1 μήνα. 

 

Όσο αφορά τα μερικώς ξεραμένα λάδια πανω στο σωλήνα που οδηγεί στο turbo μου ειπε ότι δεν είναι κατι. Κάπως μου το είπε τώρα δεν θυμαμαι. Αν κατάλαβα δημιουργούνται από τις υψηλές θερμοκρασίες. 

 

Ειδωμεν. 

FB_IMG_1520329222241.jpg

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Όπως και να 'χει, από άποψη ασφάλειας, ο χειρότερος τρόπος να φρενάρει κανείς είναι με νεκρά.

Ακομα το πιστευεις αυτο, με τοσα ηλεκτρονικα που εχει ενα αμαξι σημερα?

πριν 18 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Στο σασμάν δεν κάνεις τίποτα. Το χείλος των γραναζιών που πρωτοκάνει επαφή στο κατέβασμα είναι το αντίθετο από το ανέβασμα, οπότε απλά φθείρεις περισσότερο συμμετρικά το κιβώτιο (μια αμελητλεα φθορά, ανάξια λόγου). Αν χρειαζόταν να αλλάξεις ποτέ σασμάν εξαιτίας της φθοράς από τα κατεβάσματα, θα είχε ήδη χρειαστεί από τη φθορά στα ανεβάσματα. Στην πράξη, εκτός αν οδηγείς επαγγελματικό με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες km, δεν το αλλάζεις ποτέ.

Τα γραναζια ειναι μονιμα μπλεγμενα. Τα συγχρονιζε την ακουνε

πριν 14 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Μεσα στην πολη πιστευω πως δεν αξιζει να ταλαιπωρειται το ολο συστημα για να γλιτωσεις λιγο απο τα τακακια σου, εστω και τα δισκοφρενα. Επισης δισκο-πλατο δεν αλλαζεται καθε 12-15 χρονια πλεον, αυτα ειναι λαστ γιαρ :p Πλεον θεωρειται φυσιολογικο να αλλαζει στα 100.000 χλμ ανεξαρτητως αυτοκινητου. Επισης (εκτος απο δισκο-πλατο) ταλαιπωρουνται οι βασεις μηχανης-σασμαν και το βολαν, που το κοστος τους σε καποια αυτοκινητα πραγματικα σε στελνει.

Προτιμοτερο θεωρω να οδηγας βλεποντας λιγο πιο.. μακρια ;) Δηλαδη να προβλεπεις τις συνθηκες κινησης.

Ολα αυτα αναιρουνται σε παρατεταμενες κατηφορες, ειδικα με φορτιο, και σε συνθηκες πιστας.

Εδω τα λεει καλα ο φιλος. Θα διαφωνησω με το δισκο-πλατο

Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Το βλέπω και λέω ωραία έκπληξη, πολύ πιο ωραίο σε σχέση με το προηγούμενο. Εε μετά είδα και το πίσω μέρος και ίσιωσα...

Έλεος ρε #Toyota!

 

Πίσω είναι κάπως  (θυμίζει Opel Astra) αλλά στο σύνολο είναι μακράν ομορφότερο του σημερινού.

 

Toyota-Auris-2018-8.jpg?fit=2048,1536&ss

 

Toyota-Auris-2018-9.jpg?fit=2048,1536&ss

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν προεξείχε τόσο ο πίσω προφυλακτήρας θα ήταν πολύ πιο όμορφο κατ'εμέ.

 

Βασικά και ο μπροστά και ο πίσω μου φαίνονται κάπως. Δες τον μπροστά πόσο τετραγωνισμένος δείχνει στην πρώτη φωτογραφία πχ.

Σκέφτομαι ότι άμα ήταν λίγο διαφορετικά σχεδιασμένοι θα ήταν πολύ πιο όμορφο όπως προείπα.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Ακομα το πιστευεις αυτο, με τοσα ηλεκτρονικα που εχει ενα αμαξι σημερα?

Τα γραναζια ειναι μονιμα μπλεγμενα. Τα συγχρονιζε την ακουνε

Εδω τα λεει καλα ο φιλος. Θα διαφωνησω με το δισκο-πλατο

 

Δηλαδη στο καινουργιο το Auris για παραδειγμα, αμα πηγαινεις με 160 και βαλεις νεκρα και τσαρουχωσεις το φρενο θα σταματησει πιο κοντα απο το να εισαι με 4η και να το τσαρουχωσεις?

Η με 4η να τσαρουχωσεις και να κατεβασεις και μια 3η?

Δεν νομιζω

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος honda22 έγραψε:

 

Πίσω είναι κάπως  (θυμίζει Opel Astra) αλλά στο σύνολο είναι μακράν ομορφότερο του σημερινού.

 

 

 

Πίσω εκτός από astra κάτι και σε mazda 3 μου θυμίζει εμένα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

 

Δηλαδη στο καινουργιο το Auris για παραδειγμα, αμα πηγαινεις με 160 και βαλεις νεκρα και τσαρουχωσεις το φρενο θα σταματησει πιο κοντα απο το να εισαι με 4η και να το τσαρουχωσεις?

Η με 4η να τσαρουχωσεις και να κατεβασεις και μια 3η?

Δεν νομιζω

Αν τσαρουχωσεις το φρενο, με οποιαδηποτε σχεση, η συνεισφορα του κινητηρα στο φρεναρισμα ειναι αμελητεα. Μηδενικη με αλλα λογια.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.