Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, honda22 said:

Με το dsg έχουν καεί πολλών οι γούνες δυστυχώς. 

 

Ισχύει! Το 7αρι πήγε να παίξει ως πιο οικονομική εκδοχή του 6αριου αλλά αποδείχθηκε μεγάλη αποτυχία και "εθαψε" σε φήμη ένα κατα τ'αλλα πολύ ωραίο κιβώτιο.

 

Οι Ιάπωνες όντως δεν παίζονται απο εγγυήσεις αλλά απο την άλλη η Τoyota ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο δεν έχει βγάλει ακόμα, τα αυτόματα της είναι αρχαιολογίες...

Η Honda έβαλε σε μηχανές και scooter , οκ και στο νέο nsx και ίσως σε 1-2 μεγάλα μοντέλα της αλλά οχι στα mainstream

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος YDinopoulos έγραψε:

Αν ηταν Toyota μαλλον δεν θα χαλαγε.... :hehe: 

Δεν εχει και τιποτα τεχνολογικο να χαλασει. Ακομα διαφημιζουνε τα αυτοματα παραθυρα :o

 

civilization!

που ελεγε και ο μακαριτης

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Πως πρέπει να αλλάζεις ταχύτητες στο group vag.:p

 

και μένα το seat leon παίζει να είναι από τη παρτίδα με τα προβληματικά σασμάν, αλλά για ψυχολογικούς λόγους ποτέ δεν το κοίταξα.

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Ισχύει! Το 7αρι πήγε να παίξει ως πιο οικονομική εκδοχή του 6αριου αλλά αποδείχθηκε μεγάλη αποτυχία και "εθαψε" σε φήμη ένα κατα τ'αλλα πολύ ωραίο κιβώτιο.

 

Οι Ιάπωνες όντως δεν παίζονται απο εγγυήσεις αλλά απο την άλλη η Τoyota ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο δεν έχει βγάλει ακόμα, τα αυτόματα της είναι αρχαιολογίες...

Η Honda έβαλε σε μηχανές και scooter , οκ και στο νέο nsx και ίσως σε 1-2 μεγάλα μοντέλα της αλλά οχι στα mainstream

 

Είναι σίγουρα ωραία τεχνολογία το DSG (ή DCT / DKG / TCT κ.ο.κ) αλλά δεν νομίζω οτι είναι το απαύγασμα της τεχνολογίας ενώ 

μάλλον δεν είναι πανάκεια.

Η BMW σε πολλά μοντέλα της, όπως και η Jaguar και άλλοι κατασκευαστές, χρησιμοποιούν το γνωστό 8άρι (ZF νομίζω ο κατασκευαστής) , που δεν είναι διπλού αλλά έχει πάρει

εξαιρετικά σχόλια στον τύπο.

 

Πέραν τούτου, η Toyota κατέχει το 30% της Aisin  , που φτιάχνει ΚΑΙ αυτόματα κιβώτια  και σε γενικές γραμμές, μόνο αρχαία δεν τη λες...

http://www.aisin-aw.co.jp/en/products/drivetrain/index.html

Για το πολύπλοκο σύστημα που έχει το υβριδικό LC500h με 4τάχυτο και 10τάχυτο in tandem ,ούτε λόγος.

 

Για την Honda, εκτιμώ οτι αν το πιθανό target group ή το budget της εταιρίας, υποτάσσουν DSG για το Type R, αυτό θα γίνει.

Προς το παρόν το εξαιρετικό 6τάχυτο χειροκίνητο φαίνεται να ικανοποιεί ρύπους, ειδικό τύπο, οικονομικά εταιρίας, αγοραστές.

Όλα αυτά μέχρι να αλλάξει κάτι στην ισορροπία και να παίξει καινούργιο αφήγημα ;)

inb4 "Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" , " Τα πολλά κυβικά είναι αναντικατάστατα" , "Τα ιδανικά κ.εκ αν κύλινδρο" Μόνο VTEC ρε νιαμου" κλπα 

 

Εν κατακλείδι, εκτιμώ οτι έχουν να κάνουν με σενάρια χρήσης και βέλτιστη εφαρμογή , τόσο κόστους για τον κατασκευαστή όσο και προτίμησης του καταναλωτή.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Thresh86 said:

 

Είναι σίγουρα ωραία τεχνολογία το DSG (ή DCT / DKG / TCT κ.ο.κ) αλλά δεν νομίζω οτι είναι το απαύγασμα της τεχνολογίας ενώ 

μάλλον δεν είναι πανάκεια.

Η BMW σε πολλά μοντέλα της, όπως και η Jaguar και άλλοι κατασκευαστές, χρησιμοποιούν το γνωστό 8άρι (ZF νομίζω ο κατασκευαστής) , που δεν είναι διπλού αλλά έχει πάρει

εξαιρετικά σχόλια στον τύπο.

 

Πέραν τούτου, η Toyota κατέχει το 30% της Aisin  , που φτιάχνει ΚΑΙ αυτόματα κιβώτια  και σε γενικές γραμμές, μόνο αρχαία δεν τη λες...

Automatic Transmission | Drivetrain Products | Products | AISIN AW CO., LTD.

Για το πολύπλοκο σύστημα που έχει το υβριδικό LC500h με 4τάχυτο και 10τάχυτο in tandem ,ούτε λόγος.

 

Για την Honda, εκτιμώ οτι αν το πιθανό target group ή το budget της εταιρίας, υποτάσσουν DSG για το Type R, αυτό θα γίνει.

Προς το παρόν το εξαιρετικό 6τάχυτο χειροκίνητο φαίνεται να ικανοποιεί ρύπους, ειδικό τύπο, οικονομικά εταιρίας, αγοραστές.

Όλα αυτά μέχρι να αλλάξει κάτι στην ισορροπία και να παίξει καινούργιο αφήγημα ;)

inb4 "Η πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται" , " Τα πολλά κυβικά είναι αναντικατάστατα" , "Τα ιδανικά κ.εκ αν κύλινδρο" Μόνο VTEC ρε νιαμου" κλπα 

 

Εν κατακλείδι, εκτιμώ οτι έχουν να κάνουν με σενάρια χρήσης και βέλτιστη εφαρμογή , τόσο κόστους για τον κατασκευαστή όσο και προτίμησης του καταναλωτή.

 

 

Ισχύει οτι το 8αρι zf είναι από τα καλύτερα αυτόματα με μετατροπέα ροπής αλλά αν οδηγήσεις ενα καλό διπλοσύμπλεκτο δεν νομίζω οτι συγκρίνονται οι αλλαγές και πάλι, ειδικα σε γρήγορη οδηγήση. Τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται αρκετή η διαφορά αν και δν το εχω οδηγήσει αυτο το κιβώτιο, εχω βρεθεί μονο σαν επιβάτης σε bmw που το φοράει.

 

Πλέον τα 2πλού συμπλέκτη δεν υστερούν ούτε σε κίνηση στην πόλη που αρχικά υπήρχε μεγαλο θέμα, στα σταμάτα-ξεκίνα, ομως όντως οι εταιρίες φαίνεται οτι θα τα βάζουν μονο σε αυτοκίνητα επιδόσεων λόγω κόστους κατασκευής/συντήρησης

 

Αυτό που εννοώ για την toyota είναι οτι στα νορμάλ της μοντέλα δεν έχει κάποιο σοβαρο αυτόματο, παίζει πολύ με  cvt που προσωπικά βρίσκω άθλια σαν κιβώτια...
Σε land cruiser που εχω μπει 2-3 φορές και φοράει κλασικό αυτόματο ήταν μια χαρά, οχι κάτι ιδαίτερα σβέλτο αλλά δεν είναι και αυτή η λογική του αυτοκινήτου.

 

Γενικά περιμένω να δω την επόμενη 5ετία τώρα που αναγκαστικά τούρμπισαν όλοι πώς θα την παλέψουν τα μοτέρ!

Και η honda αναγκαστικά ακολούθησε το ρεύμα της εποχής και απ'οτι διαβάζω εβγαλε ένα ψυχωμένο μοτέρ στο type r  που στροφάρει αρκετά για τουρπο, αλλά αυτό το styling δεν παλεύεται!! 

Link to comment
Share on other sites

Σε γρήγορη οδήγηση με 5άρα Ε60 με κλασικό (μετατροπέα ροπής ) κιβώτιο , δεν θυμάμαι να είχα κάνα ιδιαίτερο θέμα στις αλλαγές και μιλάμε για 

μια δεκαετία πριν.

Σε δημόσιο δρόμο , δε ξέρω κατα πόσο είναι να το κυνηγήσει κάποιος περισσότερο οπότε και να νιώσει εκτεθειμένος απο το κιβώτιο του... 

Ακόμα και σε πίστα , δεν είναι απαραίτητο ότι θα αφαιρέσει πραγματικά απο την εμπειρία ενός πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου. Ίσα ίσα 

 

 

Το CVT έχει την δικιά του λογική και είναι αρκετά καλή η σύνδεση του με υβριδικά συστήματα. Απο κει και πέρα, 

οι παραξενιές του (το απότομο ανέβασμα στροφών) έχουν μειωθεί με μερικά τρικ π.χ ορισμός και προσομοίωση 7 σχέσεων, δες Multidrive S

 

Ξαναλέμε , αν χρειαστεί , και τούρμπο θα βάλουν  και κιβώτια , και μουστάκι θα ξυρίσουν :p Οπότε , οτι ταιριάζει στο καθένα ενώ σίγουρα δεν υπάρχουν

λύσεις τύπου πανάκεια για όλους/ολα. Αυτή είναι και η γοητεία βέβαια...

 

Το Type R , σημειωτέον , που έχει ψιλοπάρει σώβρακα σε lap times , ούτε και μένα μ'αρέσει οπτικά αλλά είναι ένα πολύ καλό πακέτο , κατα τας γραφάς

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Την προηγούμενη Παρασκευή άρχισε να κάνει το αυτοκίνητο ένα θόρυβο όταν το έσβηνα. Ο θόρυβος ήταν συνεχόμενος σα να προσπαθούσε κάποια αντλία να κλείσει ή να ανοίξει ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων.

Το ψάχνω λίγο το θέμα και βρίσκω πως είναι ο κομπρέσσορας της αερανάρτησης. Ψάχνω στο ebay για ανταλλακτικό. Βρίσκω το original αλλά όχι OEM. 400€ η τιμή με μεταφορικά. Καλά είναι λέω αλλά χρόνος για αντικατάσταση από εμένα δεν υπάρχει. Οπότε Δευτέρα ξεκινάω τις συνομιλίες με γνωστά συνεργεία του Όσλο. Ο ένας μου είπε μην το φέρεις καν, είναι πολύ advanced το αυτοκίνητο και δεν το αναλαμβάνουμε. Ο άλλος που το πήγα, έκανε τη διάγνωση, όντως είχε πρόβλημα ο air compressor και μου είπε πως δεν το κάνουν αντικατάσταση και να πάω στην Audi.

Με τα πολλά κλείνω ραντεβού στην Audi (μετά από 4 μέρες). Χρέωση για τη διάγνωση, 150€. Λες εντάξει μωρέ Audi είναι, είναι λογικό.

Ενώ είχα ραντεβού, φυσικά και δεν μπήκε το αυτοκίνητο άμεσα. Περίμενα σχεδόν 4 ώρες για να βάλουν το αυτοκίνητο μέσα. (δεν περίμενα εκεί).

Και με παίρνουν τηλέφωνο στις 14.00 το μεσημέρι της Παρασκευής. 2.200€ το ανταλλακτικό και 1800€ εργασία χωρίς να δίνουν εγγύηση πως φταίει μόνο ο air compressor... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Αν η τιμή ήταν πιο γήινη, δηλαδή κανά 1500αρι θα τα έδινα αλλά 4.000€ για ένα αυτοκίνητο που μεταχειρισμένο κοστίζει 15.000 βαριά-βαριά δεν τα δίνω.

Με τα πολλά τους είπα πως η τιμή που ζητάνε για την επισκευή είναι γελοία και δεν δέχομαι να γίνει τίποτα στο αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να φτιαχτεί. Εννοείται πως κινείται κανονικά απλά το μπροστά μέρος έχει χαμηλώσει αρκετά. Το πίσω όχι τόσο αλλά εκεί δεν υπάρχει και τόσο βάρος. Αφού πήρα τηλέφωνο γνωστούς και φίλους Ελλάδα και Όσλο, βρήκα ένα παλικάρι, Πολωνό μάστορα ο οποίος μου είπε φέρτο, θα στο κάνω με 200€. Παρήγγειλα το ανταλλακτικό από ebay.de το ίδιο ανταλλακτικό που φοράω και τώρα απλά δεν είναι το OEM. Περιμένω τώρα να έρθει μέχρι Παρασκευή και να πάρω τηλέφωνο για το επόμενο ραντεβού. Κάποιοι θα πουν, εντάξει VAG group κτλ τι περίμενες. Το αυτοκίνητο είναι 13 ετών και έχει 257.000 χλμ οπότε είναι λογικό να αρχίσει να ζητάει κάποια πράγματα. Δε με χάλασε το όλο πρόβλημα, αλλά η εξωφρενική τιμή ακόμα και για Νορβηγία που ζήτησε η αντιπροσωπία. Ξέρω πως το ανταλλακτικό κάνει ένα 1000άρικο γνήσιο αλλά αυτοί ζήτησαν τα διπλά συν άλλα τόσα για εργασία (από κάποιον που δεν ξέρει αλλά πιάνουν τα χέρια του όπως εγώ η αλλαγή γίνεται σε ένα τρίωρο περίπου).

 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 2
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Την προηγούμενη Παρασκευή άρχισε να κάνει το αυτοκίνητο ένα θόρυβο όταν το έσβηνα. Ο θόρυβος ήταν συνεχόμενος σα να προσπαθούσε κάποια αντλία να κλείσει ή να ανοίξει ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων.

Το ψάχνω λίγο το θέμα και βρίσκω πως είναι ο κομπρέσσορας της αερανάρτησης. Ψάχνω στο ebay για ανταλλακτικό. Βρίσκω το original αλλά όχι OEM. 400€ η τιμή με μεταφορικά. Καλά είναι λέω αλλά χρόνος για αντικατάσταση από εμένα δεν υπάρχει. Οπότε Δευτέρα ξεκινάω τις συνομιλίες με γνωστά συνεργεία του Όσλο. Ο ένας μου είπε μην το φέρεις καν, είναι πολύ advanced το αυτοκίνητο και δεν το αναλαμβάνουμε. Ο άλλος που το πήγα, έκανε τη διάγνωση, όντως είχε πρόβλημα ο air compressor και μου είπε πως δεν το κάνουν αντικατάσταση και να πάω στην Audi.

Με τα πολλά κλείνω ραντεβού στην Audi (μετά από 4 μέρες). Χρέωση για τη διάγνωση, 150€. Λες εντάξει μωρέ Audi είναι, είναι λογικό.

Ενώ είχα ραντεβού, φυσικά και δεν μπήκε το αυτοκίνητο άμεσα. Περίμενα σχεδόν 4 ώρες για να βάλουν το αυτοκίνητο μέσα. (δεν περίμενα εκεί).

Και με παίρνουν τηλέφωνο στις 14.00 το μεσημέρι της Παρασκευής. 2.200€ το ανταλλακτικό και 1800€ εργασία χωρίς να δίνουν εγγύηση πως φταίει μόνο ο air compressor... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. Αν η τιμή ήταν πιο γήινη, δηλαδή κανά 1500αρι θα τα έδινα αλλά 4.000€ για ένα αυτοκίνητο που μεταχειρισμένο κοστίζει 15.000 βαριά-βαριά δεν τα δίνω.

Με τα πολλά τους είπα πως η τιμή που ζητάνε για την επισκευή είναι γελοία και δεν δέχομαι να γίνει τίποτα στο αυτοκίνητο. Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο πρέπει να φτιαχτεί. Εννοείται πως κινείται κανονικά απλά το μπροστά μέρος έχει χαμηλώσει αρκετά. Το πίσω όχι τόσο αλλά εκεί δεν υπάρχει και τόσο βάρος. Αφού πήρα τηλέφωνο γνωστούς και φίλους Ελλάδα και Όσλο, βρήκα ένα παλικάρι, Πολωνό μάστορα ο οποίος μου είπε φέρτο, θα στο κάνω με 200€. Παρήγγειλα το ανταλλακτικό από ebay.de το ίδιο ανταλλακτικό που φοράω και τώρα απλά δεν είναι το OEM. Περιμένω τώρα να έρθει μέχρι Παρασκευή και να πάρω τηλέφωνο για το επόμενο ραντεβού. Κάποιοι θα πουν, εντάξει VAG group κτλ τι περίμενες. Το αυτοκίνητο είναι 13 ετών και έχει 257.000 χλμ οπότε είναι λογικό να αρχίσει να ζητάει κάποια πράγματα. Δε με χάλασε το όλο πρόβλημα, αλλά η εξωφρενική τιμή ακόμα και για Νορβηγία που ζήτησε η αντιπροσωπία. Ξέρω πως το ανταλλακτικό κάνει ένα 1000άρικο γνήσιο αλλά αυτοί ζήτησαν τα διπλά συν άλλα τόσα για εργασία (από κάποιον που δεν ξέρει αλλά πιάνουν τα χέρια του όπως εγώ η αλλαγή γίνεται σε ένα τρίωρο περίπου).

 

 

Συμπάσχω.
Δεν είναι μόνο ίδιον του VAG group πιστεύω αλλά γενικά παλαιότερα μεγάλα αυτοκίνητα , ενώ τα βρίσκεις

σε πολύ προσιτές τιμές , η συντήρηση τους μπορεί να βγεί πολύ ακριβή.

π.χ μονάδα SBC για παλαιότερες Merc, γρανάζια εκκεντροφόρων για τον M271, συχνό πρόβλημα με πολλαπλασιαστές και ηλεκτρονική φαναριού πίσω σε BMW E60 κ.ο.κ

Link to comment
Share on other sites

Καλά εκτός του μεγάλου κόστους του ανταλλακτικού είναι και ο χρόνος εργασίας που τα επίσημα συνεργεία σου λένε τόσο χρόνο λέει η εταιρία ότι χρειάζεται και η ώρα χρεώνεται €100 π.χ. άσχετα αν το κάνει και στον μισό χρόνο.

Συν το γεγονός ότι στα περίεργα προβλήματα πιθανόν να μην έχουν ιδέα και πως γίνεται, καλή ώρα.

Έχω ιστορία για Peugeot 206 13χρόνων που με το ζόρι πουλιέται €2000, ιμάντας χρονισμού, κόστος αλλαγής €1000. :sarcastic:

Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

Συμπάσχω.
Δεν είναι μόνο ίδιον του VAG group πιστεύω αλλά γενικά παλαιότερα μεγάλα αυτοκίνητα , ενώ τα βρίσκεις

σε πολύ προσιτές τιμές , η συντήρηση τους μπορεί να βγεί πολύ ακριβή.

π.χ μονάδα SBC για παλαιότερες Merc, γρανάζια εκκεντροφόρων για τον M271, συχνό πρόβλημα με πολλαπλασιαστές και ηλεκτρονική φαναριού πίσω σε BMW E60 κ.ο.κ

Μετα απο 13 χρονια ακομα το πας αντιπροσωπεια??

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, jax7480 said:

Και με παίρνουν τηλέφωνο στις 14.00 το μεσημέρι της Παρασκευής. 2.200€ το ανταλλακτικό και 1800€ εργασία χωρίς να δίνουν εγγύηση πως φταίει μόνο ο air compressor...

 

Tοσα τους λείπανε;; :lol::lol: Σωστά ξηγήθηκες! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.