Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 13 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Ένα τέτοιο που είχα πάρει κάποτε από gearbest δε μου δούλεψε ποτέ... Αν κάποτε πάρω θα προτιμήσω κάποιο από Amazon με πολλές καλές κριτικές. 

Τι σου έκανε; Πρέπει πρώτα να πας από το Bluetooth και να το συνδέσεις και μετά στην εφαρμογή.

Απλά το λέω γιατί πολλοί την έχουν πατήσει έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

Σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα και με τρία διαφορετικά τηλέφωνα δεν εμφανιζοταν στο Bluetooth, αν και από όσο θυμάμαι άναβε κάποιο λαμπάκι. 

Ρε συ, μπας και έχεις πάρει κανένα Wifi; :hehe:

Αν θυμάμαι καλά και εγώ από το Gearbest το είχα πάρει, στα ίδια χρήματα.

 

Εμένα είναι αυτό εδώ:

mini-elm327-bluetooth-v21-obd2-car-can-w

Link to comment
Share on other sites

 

Πολιτισμός!!!

 

Χθές ήμουν με αντροπαρέα και συζητούσαμε για υγρά φρένων (μάλλον προσπαθούσα να συζητήσω)

Ρωτούσα που να το πάω για να αλλάξω και να είμαι σίγουρος ότι θα γίνει σωστά η διαδικασία.

(καθάρισμα δοχείου - σωστή εξαέρωση 2 φορές στην 2η πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί το abs και αν η εξαέρωση γίνεται γιατί με on ή off την μηχανή, είναι όχημα με abs)

 

Αν δεν τους τα αλλάζουν από μόνοι τους οι συνεργειάδες παίζει ο μέσος όρος να ήταν ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων τους.

Η τελοσπάντων απο τότε που τελείωσε η εγγύηση και σταμάτησαν το εξουσιοδοτημένο service.

Και αυτό από ανθρώπους που τους ενδιαφέρει το θέμα αυτοκίνητο.

 

Ποιός θα φτιάξει ενα poll να δούμε τι κάνει η πλειοψηφία?

 

1) Αλλαγή στην 2 ετία ή και νωρίτερα.

2) Αλλαγή όποτε νιώσω μειωμένη απόδοση.

3) Δεν ξέρω δεν απαντώ - ελπίζω να μου το κάνουν (στα μη εξουσιοδοτημένα service που και εκεί πηγαίνω αν το θυμηθώ) από μόνοι τους.

4) Εν γνώση μου δεν αλλάζω ποτέ όσα χρόνια και αν κρατήσω το όχημα.      

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ασ το uhu... έτσι που τα λες είναι, αλλαγή όταν σου πει το συνεργείο οτι έχουν φθαρεί πολύ... χλωμό να το καταλάβεις μόνος σου αν δεν το προσέχεις, γιατί σε φυσικολογική χρήση δε θα το καταλάβεις, μόνο σε επείγον φρενάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 42 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

Ασ το uhu... έτσι που τα λες είναι, αλλαγή όταν σου πει το συνεργείο οτι έχουν φθαρεί πολύ... χλωμό να το καταλάβεις μόνος σου αν δεν το προσέχεις, γιατί σε φυσικολογική χρήση δε θα το καταλάβεις, μόνο σε επείγον φρενάρισμα.

Αν λειτουργουν οι αισθησεις σου θα το καταλαβεις. Θα καταλαβεις το ξεφουσκωτο λαστιχο, το χαλασμενο αμορτισερ, τα αρυθμιστα φωτα, αν θελει ευθυγραμμιση, και αλλα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, uhu said:

1) Αλλαγή στην 2 ετία ή και νωρίτερα.

2) Αλλαγή όποτε νιώσω μειωμένη απόδοση.

3) Δεν ξέρω δεν απαντώ - ελπίζω να μου το κάνουν (στα μη εξουσιοδοτημένα service που και εκεί πηγαίνω αν το θυμηθώ) από μόνοι τους.

4) Εν γνώση μου δεν αλλάζω ποτέ όσα χρόνια και αν κρατήσω το όχημα.      

 

΄Εχω αλλάξει 3 φορές στα φρένα στα 8 χρόνια που έχω στο αυτοκίνητο, την τελευταία φορά επέμενα αρκετά γιατί άλλαξα και στον συμπλέκτη (για πρώτη φορά, δηλαδή άλλαξε υγρά το κύκλωμα του συμπλέκτη στα 13 χρόνια και 150000 κμ).

Είχα ένα συνεργείο που το πήγαινα παλιά και τους το είχα ζητήσει και μου έλεγαν άστο όταν αλλάξουμε συμπλέκτη - άφησα το συνεργείο. 

 

Επομένως ρεαλιστικά θα έβαζα μια φορά στα 3-4 χρόνια. Με το κλειδί on για να είναι ανοιχτές οι βαλβίδες του esp.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Εμένα αν θυμάμαι καλά μου τα αλλάζουν σε κάθε δεύτερο σέρβις (μπορεί και στο καθένα).

Το θέμα είναι να γίνεται αλλαγή και όχι συμπλήρωμα όμως. Αλλά άμα δεν είσαι από πάνω τους...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, uhu said:

 

 

Ποιός θα φτιάξει ενα poll να δούμε τι κάνει η πλειοψηφία?

 

Ρεαλιστικά στην Ελλάδα παίζει τα περισσότερα αυτοκίνητα να μην έχουν αλλάξει ποτέ υγρά ή να αλλάζουν μια φορά στην 5ετία και αν, δυστυχώς...

 

Προσωπικά επειδή τα λιώνω γενικά τα φρένα μου αλλάζω max κάθε 2 χρόνια και έχω βάλει υγρά με υψηλότερο σημείο βρασμού (συγκερκιμένα motul 5.1, δεν εχω δοκιμάσει το rbf 600 που είναι ακόμα πιο "άγριο") και έχουν αρκετή διαφορά σε σχέση με το στάνταρ της vw (νομίζω ate dot4 , δεν είμαι σίγουρος) σε συνθήκες σκισίματος...

Link to comment
Share on other sites

Πήγε κανείς Αυτοκίνηση?

Πήγα χθες το απόγευμα, αφού έφυγα συνειδητοποίησα ότι δεν είδα peugeot, toyota, honda, ford που δεν κατέβηκαν καν.

 

Είδα διάφορα αυτοκίνητα σε ακίνητη κατάσταση, κάποια μου άρεσαν, κάποια όχι, το πιο συμφέρον οικονομικά είναι το leon με τον 1.8 και 180 άλογα στα 19κ.

Όλα τα υπόλοιπα ασθενικά ή εκτός πραγματικότητας (π.χ. δίλιτρο polo gti) ή ελεεινά ακριβά.

 

Εντύπωση μου έκαναν οι τιμές, παλιά έπαιρνες ένα atos με 8 χιλιάρικα άδειο, τώρα το άδειο i10 είναι στα 10κ και το γεμάτο στα 13. Δηλαδή έχοντας χειρότερη οικονομική δυνατότητα, έχουμε ακριβότερα αυτοκίνητα (κατά μέσο όρο πάντα).

Μόνο τα low brand είναι προσβάσιμα, όπως το Fiat Tipo και το Dacia Sandero.

 

Οπτικά μου άρεσαν πολύ το S90 που και μέσα ήταν πολύ ωραίο, το Polo GTi σαν σχεδίαση στο ταμπλό, το ARTEON είναι πολύ όμορφο, τα skoda μου άρεσαν όλα πολύ αν και μέχρι να καταλάβουμε ότι το KAROQ και το KODIAQ είναι άλλο αυτοκίνητο μας πήρε λίγο και το καινούριο Ibiza αρκετά βελτιωμένο... 

ΟΚ η giulietta είναι γνωστό ότι μου αρέσει, η Stelvio μου άρεσε πάρα πολύ και σαν design και σαν εσωτερικό χώρο και σαν θέση οδήγησης (πολύ καλή για SUV).

 

Τώρα στα αρνητικά, πολλά από τα αυτοκίνητα που είδα είχαν ελλειπές πορτ-μπαγκάζ. Και αν σε κάποια αυτό ήταν λόγω του πίσω διαφορικού, σε κάποια άλλα απλά έχουν φτιάξει ηλίθια design. Π.χ. στη Stelvio έχει την μπαταρία ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ του χώρου αποσκευών, οπότε σηκώνεται τουλάχιστον 5 πόντους όλο το πορτ-μπαγκάζ. Το Polo με ηχοσύστημα by beats, έχει ένα subwoofer νομίζω όχι μέσα στη ρεζέρβα ούτε στο πλάι των θόλων, αλλά κάτω από το αριστερό τμήμα του χώρου αποσκευών, με συνέπεια να σηκώνεται όλος 15 πόντους πάνω. 15 πόντοι είναι το 1/10 της χωρητικότητας, μπορεί και παραπάνω. Επίσης πολλά άλλα έχουν αυτό το ηλίθιο σύστημα για τα μικροπράγματα το οποίο σου τρώει πρακτικά 10-20 πόντους ανάλογα την υλοποίηση.

 

Σαν χώρο αποσκευών και σαν υλοποιήσεις τα octavia / superb ήταν αχτύπητα, για να πάρεις χώρο με το βάθος του superb πρέπει να πας στο s90 που κάνει όσο 3-4 superb :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Π.χ. στη Stelvio έχει την μπαταρία ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ του χώρου αποσκευών, οπότε σηκώνεται τουλάχιστον 5 πόντους όλο το πορτ-μπαγκάζ.

 

Γαμώτο και πάνω που μέτραγα το κασέρι για να δω αν "βγαίνω" :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.