Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Κανει μεγαλη διαφημιστικη καμπανια τελευταια για να προωθησει τα "γνησια" ανταλλακτικα. Βγαζουν απο αυτα ενα καλο μεροκαματο στην διαρκεια ζωης του αυτοκινητου.

Στις περισσοτερες φορες τα "γνησια" διαφερουν απο καποια αλλα μονο σε μια σφραγιδα, ειτε αυτη ειναι VW ειτε FIAT.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ. Επειδή έχω πιάσει στα χέρια μου πλαστική τραβέρσα γνήσια και aftermarket, είχαν μεγάλη διαφορά.

Η μια φαινόταν κούτσουρο και η άλλη αρκετά πιο ποιοτική και ελαστική. Φανταστείτε λοιπόν να ακουμπήσεις ένα τοίχο για παράδειγμα με την μια και με την άλλη.

 

Επίσης φανταστείτε πχ οι προφυλακτήρες να μην ήταν flexible και να ήταν solid πχ. Όλο και κάποια εταιρία θα βγάζει τέτοιους.

 

Συμφωνώ ότι σε πολλά πράγματα τα γνήσια είναι απλά ένα ταμπελάκι αλλά όσο αφορά το σασί, προφυλακτήρες etc να είστε πιο επιφυλακτικοί. Έχω ακούσει διάφορα αλλά σίγουρα θα υπάρχουν εταιρίες και εκεί που βγάζουν προϊόντα εξίσου καλής ποιότητας με της εταιρίας, πιθανόν και καλύτερης (δε μιλάω για τα μηχανικά μέρη).

 

PS: Το αυτοκίνητο σε πολλά σημεία δεν είναι απλά ένα κομμάτι λαμαρίνα, ένα πλαστικό or something.

Υπάρχει αρκετή μελέτη από πίσω. Είχα δει και βίντεο που μια εταιρία σαν την IIHS μελετούσε πως αντιδρούν διάφορα αυτοκίνητα σε μικρές συγκρούσεις.

Πχ αν σπάει εύκολα ο προφυλακτήρας, τα φανάρια και τα συναφή.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, UltraB said:

Διαφωνώ. Επειδή έχω πιάσει στα χέρια μου πλαστική τραβέρσα γνήσια και aftermarket, είχαν μεγάλη διαφορά.

Η μια φαινόταν κούτσουρο και η άλλη αρκετά πιο ποιοτική και ελαστική. Φανταστείτε λοιπόν να ακουμπήσεις ένα τοίχο για παράδειγμα με την μια και με την άλλη.

 

Επίσης φανταστείτε πχ οι προφυλακτήρες να μην ήταν flexible και να ήταν solid πχ. Όλο και κάποια εταιρία θα βγάζει τέτοιους.

 

Συμφωνώ ότι σε πολλά πράγματα τα γνήσια είναι απλά ένα ταμπελάκι αλλά όσο αφορά το σασί, προφυλακτήρες etc να είστε πιο επιφυλακτικοί. Έχω ακούσει διάφορα αλλά σίγουρα θα υπάρχουν εταιρίες και εκεί που βγάζουν προϊόντα εξίσου καλής ποιότητας με της εταιρίας, πιθανόν και καλύτερης (δε μιλάω για τα μηχανικά μέρη).

 

PS: Το αυτοκίνητο σε πολλά σημεία δεν είναι απλά ένα κομμάτι λαμαρίνα, ένα πλαστικό or something.

Υπάρχει αρκετή μελέτη από πίσω. Είχα δει και βίντεο που μια εταιρία σαν την IIHS μελετούσε πως αντιδρούν διάφορα αυτοκίνητα σε μικρές συγκρούσεις.

Πχ αν σπάει εύκολα ο προφυλακτήρας, τα φανάρια και τα συναφή.

 

Έλα τώρα αυτό που δέιχνει στο βίντεο είναι το αντίθετο της λογικής, αν ήταν πιο στιβαρός ο προφυλακτήρας ο μαμά θα έπρεπε να ανοίγουν οι αερόσακοι ευκολότερα.

Προφανώς έπαιξαν με το στατιστικό λάθος (π.χ. θα δηλώνουν και τα 2 αυτοκίνητα πάνε με 15 km/h και στην πράξη το ένα θα πηγαίνει με 15.9 και το άλλο με 14.1, αν το διαθέσιμο όριο λάθους είναι +/-1 km/h).

 

Πλαστική τραβέρσα δεν ξέρω τι εννοείς, στο punto έχω μεταλλικές πάντως.

Η διαφορά στα ιμιτασιόν κομμάτια σασί είναι όντως μεγάλη, με την έννοια ότι πολλές φορές αν πάρεις το φτηνό ιμιτασιόν δεν κάθεται σωστά (χάσκει σε διάφορα σημεία).

Τώρα για την παθητική ασφάλεια είναι τραβηγμένο, μόνο σε κάποια π.χ. πόρτα θα με απασχολούσε, αν περιμένεις από τον προφυλακτήρα να σε σώσει...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω και εγώ, ότι ο solid είναι χειρότερους για διάφορους λόγους.

Επίσης πέρα από αυτό που αναφέρεις για τα ιμιτασιόν, πολλές φορές έχουν κατώτερης ποιότητας υλικά με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Όσο αφορά το κομμάτι της παθητικής ασφάλειας που έγραψες, δεν το έγραψα γι αυτό το λόγο.

Το ιμιτασιόν κακής ποιότητας είναι πιο εύκολο να πάθει ζημιά, πχ να σπάσει. Δεν έχω πιάσει στα χέρια μου ιμιτασιόν προφυλακτήρα αλλά αν είναι σαν το παράδειγμα με την τραβέρσα που ανέφερα, θεωρώ ότι ο ιμιτασιόν αν δεν είναι τόσο flexible έχει πολύ λιγότερες πιθανότητες επιβίωσης σε μικρή σύγκρουση (πχ παρκαρίσματος). Αυτό εννοούσα.

 

PS: Το δικό μου έχει δύο, μια μεταλλική & μια πλαστική, την μια κάτω από την άλλη.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Lakisss said:

 

Έψαχνε ένας φίλος αυτοκίνητο. Ό,τι diesel είχε δει με 100-150κ ήταν στην πραγματικότητα 300+.

Το diesel ο ξένος που το παίρνει πιο ακριβά με το diesel πολλές φορές ίσα βάρκα ίσα νερά με τη βενζίνη σε €/λ, το παίρνει για να του πιει το αίμα.

400κ για ένα βανάκι 8 ετών είναι λογικό νούμερο, 100κ όχι. Βανάκι πήρε, αμάξι δουλειάς που δεν σβήνει ποτέ, 100κ στα 8 χρόνια γράφεις άνετα με το προσωπικό σου αυτοκίνητο που είναι μόνο οι βόλτες και 1 μετακίνηση από και προς τη δουλειά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν και ανθρωποι που δεν κανουν τοσα χλμ με βανακι, απλα ειναι σπανιο να βρεις αυτα τα αυτοκινητα. Επισης δεν ειναι ολοι κανιβαλοι να τους πινουν το αιμα :p 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το Κτεο με κόψιμο στα πειραγμένα κοντέρ ισχύει ή θα ...

Πέρασε η μιατούλα η εισαγώμενη χωρίς παρατήρηση...

Την κόβω για τουλάχιστον 60-80 πάνω απο τα κοντερίσια της.

2006 ήταν ήδη οκτώ και είχε μόλις 50000 στο κοντέρ.  

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος slalom έγραψε:

Ακομα δεν εχει ψηφιστει τιποτα

Σφαίρα.

Η πλάκα θα είναι οτι θα περάσω και τα επόμενα (τέλος του 19) και ακόμα δε θα εχουν εφαρμόσει κάτι ...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

mercedes-benz-v-class_highlights_01_ME1_

 

mercedes-benz_x-class_wallpaper_01_ME5_n

 

Απο 37 χιλιάρικα, καθόλου άσχημα. Ελπίζω του χρόνου (2018-2019) να τρέξουν τα σχέδια βελτίωσης. 

Και πάνω που είχα αρχίσει και σκεφτόμουν τα Ranger και Amarok ως εναλλακτική επιλογή στο  Hilux.

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Απο 37 χιλιάρικα, καθόλου άσχημα. Ελπίζω του χρόνου (2018-2019) να τρέξουν τα σχέδια βελτίωσης. 

Και πάνω που είχα αρχίσει και σκεφτόμουν τα Ranger και Amarok ως εναλλακτική επιλογή στο  Hilux.

 

Το D-Max ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.