Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

3 hours ago, GriGaS said:

Χαχαχαχα! Στο Starlet του πατέρα μου, το οποίο είναι με τέρμα βουλωμένο το ψυγείο, μέχρι να φτάσει τέρμα στο καυτό ο δείκτης δεν έχει πρόβλημα (πέρα από το ότι αρχίζουν να βγαίνουν ατμοί από την υπερχείλιση του δοχείου διαστολής! Βέβαια επειδή κάνει max 2 km σερί δεν έχω ασχοληθεί ακόμα....(αν και κάποια στιγμή πρέπει να του αλλάξω το ψυγείο)

 

Εξαρτάται πάντα με το τι εννοείς ως πρόβλημα. Το 309 είχε φλατζώσει όταν μου είχε υπερθερμανθεί από καμμένο θερμοστάτη, εν τούτοις το κρατήσαμε άλλα 6 χρόνια με χρήση όπως περιγράφεις (πατρική = κόφτης στις 2500 rpm). Εννοείται αλλαγή θερμοστάτη, απλά δεν σώζεσαι. Τα πρώτα 2-3 χρόνια δεν είχε τόσο θέμα αλλά όσο περνούσε ο καιρός χειροτέρευε (έκανε διάφορα τρελά που δεν έπαιρνε όταν ήταν ζεστό κλπ. + δεν ήταν για να το ζορίζεις και πολύ με κίνηση). Σύνολο να έγραψε 10-15000 κμ φλατζωμένο. Όταν το απέσυρα είχε μόνο 131κ, με σωστή συντήρηση θα μπορούσε να φτάσει 300κ και να κάνεις το Αγγλία - Ελλάδα. Με λάθος συντήρηση ζορίζεσαι να κάνεις το Πατήσια - Ομόνοια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος fuz10n έγραψε:

μη μου λετε τετοια....

 

εχει μονο λαμπακι. ειχε ανεβει 126 και υπο νορμαλ συνθηκες δουλευει στους 80-90-100. δεν ειδα τιποτα περιεργο μετα στο γκαραζ ουτε εκεινη την ωρα. θα δειξει. 90€ λεει ο ανεμιστηρας :@@@@

Άμα δεν δεις λάδια ανάμεσα σε κεφαλή και μπλοκ μπορεί να είσαι ok.

Δεν είναι απαραίτητο να έχει καεί κάτι. 

Αν έχει γίνει ζημιά θα το καταλάβεις από λάδια μέσα στο παραφλού, ή από νερό (νερό νερό όχι υδρατμούς) στην καύση (από την εξάτμιση)

 

Εμένα με προβληματίζει βασικά το ότι πήγες το αμάξι στο συνεργείο και σε αντιπροσωπία και το έδιωχναν κανονικά.

Αν δηλαδή σου καψε φλάντζα 300-400 ευρό ζημιά, για έναν καμένο ανεμιστήρα βεντιλατέρ που δεν διέγνωσαν, είναι για πολλές κλωτσιές...

 

Τα προβλήματα που αναφέρεις αρχικά μπορεί άνετα να είναι νερό στο θάλαμο καύσης... 

 

Υπάρχει και τραγικότερη κατάληξη και την έχω φάει στο vitara (ραγισμένο καπάκι κεφαλής)

Εκεί διαλέγεις και παίρνεις.

Επισκευή - άλλο μοτέρ...

Εγώ πήρα την κουρτίνα 2.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, GriGaS said:

εννοώ ότι στο άδειασμα λαδιών και υγρών ψυγείου δεν είδαμε τη παραμικρή ένδειξη του να έχει αρπάξει η φλάντζα

 

 

Δεν φαίνεται πάντα γι' αυτό στο λέω. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να φλατζώσεις :) Σιγά σιγά όμως θα βλέπεις τα συμπτώματα! Και το 309 δεν έχανε περισσότερο νερό απ'ότι έχανε συνήθως :p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τεσπα δε με απασχολεί. Αγοράστηκε 600 ευρώ πριν 2 χρόνια για να πηγαινοέρχεται στα κτήματα και κάνει κάπου 3-4 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. Ας είναι καλά ο πατέρας να το κάψει να πάρει άλλο...

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Εξαρτάται πάντα με το τι εννοείς ως πρόβλημα. Το 309 είχε φλατζώσει όταν μου είχε υπερθερμανθεί από καμμένο θερμοστάτη, εν τούτοις το κρατήσαμε άλλα 6 χρόνια με χρήση όπως περιγράφεις (πατρική = κόφτης στις 2500 rpm). Εννοείται αλλαγή θερμοστάτη, απλά δεν σώζεσαι. Τα πρώτα 2-3 χρόνια δεν είχε τόσο θέμα αλλά όσο περνούσε ο καιρός χειροτέρευε (έκανε διάφορα τρελά που δεν έπαιρνε όταν ήταν ζεστό κλπ. + δεν ήταν για να το ζορίζεις και πολύ με κίνηση). Σύνολο να έγραψε 10-15000 κμ φλατζωμένο. Όταν το απέσυρα είχε μόνο 131κ, με σωστή συντήρηση θα μπορούσε να φτάσει 300κ και να κάνεις το Αγγλία - Ελλάδα. Με λάθος συντήρηση ζορίζεσαι να κάνεις το Πατήσια - Ομόνοια.

Τρελό το 309!

Το έχει ένας ξάδερφος σε νησί. Ελπίζω ακόμα!

Πολύ το συμπάθησα οδηγικά!!! Σαφώς ανώτερο και ασφαλέστερο από πολλά σημερινά κουβαδάκια.  Τι καθίσματα ρε παιδί! Λες και ήσουν σε στρώμα cocomat ένα πράγμα.

Σούσταρες πάνω στο κάθισμα.

Από το 91-92 που πρωτοκυκλοφόρησε μέχρι και πέρσι που το οδηγούσα το καλοκαίρι είχε 123000 χλμ!!!

Πάνω κάτω 5000 χλμ το χρόνο.

 

Είχε  θεματάκια, έβγαζε ένα k στο καντράν και σκόρτσαρε που και που μέσα στην πόλη, αλλά κατά τα άλλα ήταν αξιόπιστο. 

Προ τριετίας το είχε δανειστεί πάλι άλλο συγγενικό πρόσωπο και είχε πρόβλημα με το ψυγείο.

Είχε ρίξει φώκια μες στο ψυγείο και από τότε έφτιαξε και τέρμα οι υπερθερμάνσεις και τα συμπληρώματα.:amen:

Αφού βρήκε κι άλλο ψυγείο φτηνά και τελικά δεν το άλλαξε, αφού κρατούσε το μπάλωμα.:neo:

Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχει ζητήσει το αμαξάκι αλλά αν κρίνω από τα λάστιχα που έχω ποστάρει στο παρελθόν και με κράξατε (DOT 2005), μάλλον πρέπει να φτιάχνετε μόνο του.:hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Αν έχει γίνει ζημιά θα το καταλάβεις από λάδια μέσα στο παραφλού

Δεν είναι απαραίτητο να έχει καεί φλάτζα για να δείς λάδι στο παραφλού..

Τέσπα γενικά είναι ένα πακέτο συμπτωμάτων. Πάντως υπάρχουν "στάδια" και μπορεί ένα αυτοκίνητο να κινείται κανονικά ενώ θεωρητικά έχει κάψει φλάτζα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή λαδιών χθες μετά από 10κ στα 161κ. 

Motul X-cess 5W-40 προτίμησα αυτή τη φορά, θα δούμε πως θα συμπεριφερθούν σε βάθος χρόνου.

Φίλτρο λαδιού Bosch made in south africa, στην αποικία!

 

On 11/10/2017 at 8:16 PM, uhu said:

Τρελό το 309!

Το έχει ένας ξάδερφος σε νησί. Ελπίζω ακόμα!

Πολύ το συμπάθησα οδηγικά!!! Σαφώς ανώτερο και ασφαλέστερο από πολλά σημερινά κουβαδάκια.  Τι καθίσματα ρε παιδί! Λες και ήσουν σε στρώμα cocomat ένα πράγμα.

Σούσταρες πάνω στο κάθισμα.

Από το 91-92 που πρωτοκυκλοφόρησε μέχρι και πέρσι που το οδηγούσα το καλοκαίρι είχε 123000 χλμ!!!

Πάνω κάτω 5000 χλμ το χρόνο.

 

Είχε  θεματάκια, έβγαζε ένα k στο καντράν και σκόρτσαρε που και που μέσα στην πόλη, αλλά κατά τα άλλα ήταν αξιόπιστο. 

Προ τριετίας το είχε δανειστεί πάλι άλλο συγγενικό πρόσωπο και είχε πρόβλημα με το ψυγείο.

Είχε ρίξει φώκια μες στο ψυγείο και από τότε έφτιαξε και τέρμα οι υπερθερμάνσεις και τα συμπληρώματα.:amen:

Αφού βρήκε κι άλλο ψυγείο φτηνά και τελικά δεν το άλλαξε, αφού κρατούσε το μπάλωμα.:neo:

Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχει ζητήσει το αμαξάκι αλλά αν κρίνω από τα λάστιχα που έχω ποστάρει στο παρελθόν και με κράξατε (DOT 2005), μάλλον πρέπει να φτιάχνετε μόνο του.:hehe:

 

 

 

Το Κ στο καντράν είναι το αντίστοιχο check engine :p (πρόβλημα στην ανάφλεξη στο συγκεκριμένο - ανάβει συχνά όταν είναι κρύο by default, μετά όταν ζεσταθεί λίγο όλα καλά - πρώτη γενιά injection οπότε συγχωρούνται όλα!).

Το αυτοκίνητο αυτό έχει το τεράστιο πλεονέκτημα του ότι είναι ελαφρύ (850-900 κιλά) και αρκετά καλά ζυγισμένο, δεδομένου ότι είναι σχεδόν ίδιο με το 205 με λίγο πιο καλό πίσω σύστημα λόγω του μεγαλύτερου προβόλου και πιο χοντρών ράβδων στρέψης. Αν το μάθεις, στις στροφές μπαίνει με σχετικά πολλά, απλά τα όρια πρόσφυσης με τις εργοστασιακές 13ρες δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο.

Ήθελα να το κρατήσω για να το κάνω track day car αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε ούτε ο χρόνος ούτε το χρήμα!

 

Αν το οδηγήσεις σε κανονικό δρόμο και αναπτύξεις μια ταχύτητα τύπου 120-130 θα σε εντυπωσιάσει η ανύπαρκτη ηχομόνωση της καμπίνας και τα εξίσου ανύπαρκτα φρένα αν χρειαστεί για κάποιο λόγο να φρενάρεις :hehe: 

Link to comment
Share on other sites

πριν 45 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Αν το οδηγήσεις σε κανονικό δρόμο και αναπτύξεις μια ταχύτητα τύπου 120-130 θα σε εντυπωσιάσει η ανύπαρκτη ηχομόνωση της καμπίνας και τα εξίσου ανύπαρκτα φρένα αν χρειαστεί για κάποιο λόγο να φρενάρεις :hehe: 

 

injection!!!

Απο το 92

Σε μεγάλο νησί το οδήγησα οπότε έπιασε 100-130

Πιο πάνω όχι...

Τα φρένα είχαν λίγο θέμα. Τραβούσαν περίεργα και σου δημιουργούσαν ανασφάλεια, αλλά μάλλον αυτό ήταν θέμα συντήρησης ή κάτι επίκτητο παρά πρόβλημα του αυτοκινήτου.

Με εντυπωσίασε ο 8βάλβιδος. Μήπως ήταν ο 1300άρης και όχι ο 1.1.

Και σε οικονομία και σε τράβηγμα.

Σε ανηφορικές στροφούλες 3η και πάμε.

Πραγματικά ιδανικός συνδυσμός για ελληνικό νησί. 

Το αμάξι ήταν sedan και έγραφε GLX

 

Πολύ φαν του ντράιβ πάντως μπράβο...

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και σπάνιες περιπτώσεις βέβαια που αυτό θα είναι άδικο, αλλά για το 99% καλά κάνουν.

Εγώ είχα για κάποιο διάστημα αλλάξει το κοντέρ στο Punto με ένα από δεξιοτίμονο για να έχω ενδείξεις σε μίλια.

Επειδή αυτό που είχα πάρει από το ebay είχε 175.000 χιλιόμετρα, δεν μπορούσα να το "κατεβάσω" με το software που είχα (μόνο να ανεβάσω τα χιλιόμετρα του εγκεφάλου μου στα 170.000, από τα 99.000 που είχα τότε). Όταν ήταν να περάσω ΚΤΕΟ το 2014 Ελλάδα, έκατσα και ξαναάλλαξα τα κοντέρ και διαπίστωσα ότι τα extra χιλιόμετρα που είχα κάνει (<5000) δεν καταγράφηκαν. Με το που έβαλα το "δικό" του κοντέρ συγχρόνισε αμέσως και έδειξε 99κ, όπου και πέρασα τότε το ΚΤΕΟ. 

Αν όμως είχα αφήσει το δεξιοτίμονο κοντέρ πάνω σίγουρα θα είχαν καταγράψει την ασυνέχεια και τώρα θα μου έλεγαν ότι το αμάξι έχει 200.000+ με τον καινούριο νόμο.

 

Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξουν και κάποιες περιπτώσεις που η ασυνέχεια θα προκύψει από αλλαγή κοντέρ με μεταχειρισμένο λόγω βλάβης και ίσως αυτοί αδικηθούν λίγο. Αλλά αυτό άντε να είναι το 1% της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, slalom said:

Τοσο σημαντικο ειναι να βλεπεις μιλια?

30->50

50->80

80->130

100->160

χωρις να ανοιξω κομπιουτερακι

 

Λες να μην ξέρω τις αντιστοιχίες? :p 

Είναι πιο εύκολο όταν βλέπεις ένα όριο να κοιτάς και να προσπαθείς να το πιάσεις παρά να έχεις και μια εξίσωση να σκεφτείς.

Παίζουν επίσης πολύ τα 40-> 64 και τα 70 -> 113, τα όρια είναι 30,40 και 70. Το 80 και το 100 δεν υπάρχει σε ταμπέλα, το 50 είναι σπάνιο εντός πόλης (b-roads συνήθως).

 

Γενικότερα είναι πολύ εύκολο να μπερδευτείς, να, εδώ είχα μπερδευτεί στην autostrada γιατί έλεγε 130 και το ακολούθησα πιστά.autostrada.thumb.jpg.005919601315e0941184b992ae7283f1.jpg

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Γενικότερα είναι πολύ εύκολο να μπερδευτείς, να, εδώ είχα μπερδευτεί στην autostrada γιατί έλεγε 130 και το ακολούθησα πιστά.

Μαλλον ηθελες να μπερδευτεις

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.