Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

για την αξιοπιστία δεν το κατάλαβα ; ....

άλλο το μοτέρ και άλλο τα ηλεκτρολογικά !

εμένα κάτι ηλεκτρολογικό τον πίνει ! (10 χρονών που είναι (λογικό μου φαίνεται)

ψάχνω να το βρω τώρα που έχω χρόνο

ας αναφέρω το πρόβλημα μου ποιο αναλυτικά

πας κανονικά με 3 στις 3κ στροφές και αποφασίζει για κάποιο λόγο που ακόμα δεν το έχω βρει να χάσει ισχύ με αποτέλεσμα να πέφτουν οι στροφές

και αν πατήσεις τέρμα γκάζι μπορεί να θυμηθεί να δώσει max ισχύ , αυτό το κάνει συνήθως με 1-2-3-

είσαι τώρα με 5 στισ 3κ στα 100κμ και πατάς γκάζι και πάει ανεβαίνει κανονικά ! πας 140 πας 160 δεν το νοιάζει (aka αντλία βενζίνης δεν έχει πρόβλημα)

μπαίνεις μετά σε δρόμο επαρχιακό κατεβάζεις σε 3 και ξεκινάει το παραπάνω βιολί όποτε το θυμηθεί

(Δεν το κάνει πάντα, είχε καιρό να μου το κάνει από τον Απρίλιο)

και επειδή είναι γκάου από αισθητήρες το μόνο που θα σου πεταξει σαν σφάλμα είναι ο αισθητήρας Λ (τον πρώτο τον έχω αλλάξει 2 φορές μία πέρυση το καλοκαίρι και τον άλλον τον Απρίλιο μέσω εγγύησης :D ψάχναμε να δούμε τι φταίει από τότε)

 

και ένα μικρό στόρυ

κατεβαίνω την τρίτη Γύθειο - λίγο ποιο έξω Πλάτανος - Λίμπερδο από Αθήνα σφαίρα όλα μια χαρά , την τρίτη μέρα ξεκίνησε τα κουλά τι να πω υγρασία ?

δεν μπορώ να καταλάβω τα ψυχολογικά που έχει σαν γυναίκα κάνει :p

εχτές που ανέβηκα έψαχνα σε βενζινάδικο στην Σπάρτη καρυδάκια για να βγάλω το καπάκι να κουνήσω τα καλώδια να ξεμπριζώσω μπριζώσω μερικές φύσες τους παραπάνω αισθητήρες και με το obd να σβήσω τα σφάλματα 2 φορές (Βενζινάδικο Σπάρτη- Σπαθοβούνη)

 

θα το σκίσω αυτό τον μήνα

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, trib said:

Σερρες πήγε κανείς; King of Europe;

50ρικο είχε το εισιτήριο και τα τσιγκουνεύτηκα. 

 

Από τα βιντεάκια που βρίσκω, φαίνεται ότι ξηλώσανε αρκετή άσφαλτο  :lol:

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, akis_z80 said:

50ρικο είχε το εισιτήριο και τα τσιγκουνεύτηκα. 

 

Από τα βιντεάκια που βρίσκω, φαίνεται ότι ξηλώσανε αρκετή άσφαλτο  :lol:

 

 

50 και για τις 2 ημέρες. Κυριακή άξιζε περισσότερο από Σάββατο αν και το Σάββατο είχε περισσότερους Έλληνες και περισσότερες μονομαχίες. 

 

Πάντως, μπορείς ακόμη να το δεις από κοντά του... χρόνου. Ναι, θα γίνει και πάλι το ίδιο event, πιθανολογώ με ακόμη περισσότερες συμμετοχές (φέτος όλοι θα σκυλιάσουν να φτιάξουν αυτοκίνητα και φυσικά έλειπαν τρομεροί  Έλληνες οδηγοί), ίδιο μήνα, ίδιες ημερομηνίες.

Έγινε επεξεργασία από trib
Link to comment
Share on other sites

Προσοχή παιδιά στα μεταχειρισμένα λάστιχα, τώρα είδα αυτό στο puntoclub και σας το μεταφέρω:

https://www.car.gr/parts/view/10055013/

 

Αν προσέξετε είναι άλλης εταιρίας (το λογότυπο είναι σβησμένο) και από πάνω είναι γραμμένη άλλη μάρκα (pirelli pzero nero gt).

Το λογότυπο των pirelli δεν ταιριάζει με το αυθεντικό, που σημαίνει ότι είναι αμφιβόλου προέλευσης μεταχειρισμένα λάστιχα αναγομωμένα με γόμα που έχει επαναχαρακτεί ώστε να μοιάζει με pzero nero (λογικά με κάποιου τύπου CNC που αναγομώνουν ελαστικά).

Και το χειρότερο, ο συγκεκριμένος έχει μαγαζί και δίνει 6 μήνες εγγύηση... αν το ανέβαζε κάνας ιδιώτης να πεις πάει στο διάολο, ο λαστιχάς που έιναι η δουλειά του είναι δυνατόν να μην ξέρει? 

 

Το original λογότυπο στο Amazon:

https://www.amazon.co.uk/Pirelli-Zero-Nero-GT-Summer/dp/B00ARV2YS8

10055013_0_b.jpg

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ενα παραδειγμα διαγραμματος απο το αμαξι σημερα που ηρθα δουλεια. αυτο ειναι κανα δεκαλεπτο δεδομενα, πεταλι, γκαζι, μαφ.

 

δεν εχει κανει τιποτα απο χτες το πρωι που ξεκινησα τις καταγραφες....

 

odb.png

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, fuz10n said:

ενα παραδειγμα διαγραμματος απο το αμαξι σημερα που ηρθα δουλεια. αυτο ειναι κανα δεκαλεπτο δεδομενα, πεταλι, γκαζι, μαφ.

 

δεν εχει κανει τιποτα απο χτες το πρωι που ξεκινησα τις καταγραφες....

 

odb.png

σε Focus mk2 1.6 είχα παρόμοια συμπτώματα και όλα διορθώθηκαν με αλλαγή μπουζοκαλωδιων. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ARMAGEDDON said:

Επειδή έχω και εγώ παρόμοια θεματάκια με το fuz10n, έκατσα και έψαξα σιγά σιγα τους αισθητήρες να δω τι σκ@@@τά έχει το lacetti

κότσαρα το obd πάνω και έψαχνα από εδώ και από εκεί

 

Αρχικά να πω ότι δεν είδα πουθενά MAF αισθητήρα !!! αυτό που έχω εγώ

Εκτός και αν είμαι στραβός (ανοίγοντας δίπλα μια octavia station vagon του 2000 μπουμ να τος o MAF αισθητήρας)

 

Μετά από λίγο ψάξιμο από εδώ και από εκεί από αισθητήρες έχω IAT (Intake Air Temperature) και MAP (Manifold Absolute Pressure) sensors , στην φωτογραφία είναι το 2

τον ΙΑΤ ακόμα δεν τον έχω εντοπίσει :p

Στο διαταύτα αύριο πάω να καθαρίσω αυτό εδώ (1) δεν ξέρω πως λέγετε αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει :D

59da5ba36c1c0_laciuploa.thumb.jpg.8c7d648d74a24ca383dab66637c671e1.jpg

 

Εσύ την πεταλούδα την έχεις καθαρίσει?

Από κει ξεκινάνε αυτές οι βλάβες, στην πεταλούδα οδηγούνται οι αναθυμιάσεις του λαδιού.

Όσο παλιώνει το αυτοκίνητο και αυξάνει το λάδι που καίει, αυξάνουν και οι αναθυμιάσεις οπότε λερώνεται πολύ πιο γρήγορα.

Ενδεικτικά εμένα η πεταλούδα που άλλαξα μετά από 13 χρόνια χρειάστηκε καθάρισμα στον... 1 χρόνο, και μάλιστα την άλλη φορά την είχα αλλάξει προληπτικά ενώ τώρα το αμάκι πήγαινε με λόξυγγα στις χαμηλές.

Υποθέτω ότι φταίει το ότι παλιώνει ο κινητήρας ή μπορεί να έτυχε η συγκεκριμένη σαν ανταλλακτικό να είχε θέμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στο συνεργείο καθαρίσαμε το Egr το οποίο παρεμπιπτόντως έκανε σαν κουδουνιστρα όταν το κουναγες , επίσης κάναμε και το κλασικό ρίξαμε και μια ενύσχηση στην γείωση, το κόκκινο καλώδιο ,αυτό είχαμε αυτό βάλαμε .... Για να δούμε τι θα δούμε

IMG_20171009_175414.thumb.jpg.3f77f12ad3b3985de7ce0159c5190789.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ARMAGEDDON said:

Πήγα σήμερα στο συνεργείο καθαρίσαμε το Egr το οποίο παρεμπιπτόντως έκανε σαν κουδουνιστρα όταν το κουναγες , επίσης κάναμε και το κλασικό ρίξαμε και μια ενύσχηση στην γείωση, το κόκκινο καλώδιο ,αυτό είχαμε αυτό βάλαμε .... Για να δούμε τι θα δούμε

..

 

Δεν έριχνες και ένα καθάρισμα στην πεταλούδα αφού έκανες τα άλλα;

Link to comment
Share on other sites

πριν 23 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

opel μοτέρ ξέρω ότι φοράει

Το συγκεκριμενο δεν ειναι απο opel

Απο τη σειρα Χ (98 και μετα) εχουν καταργηθει τα μπουζοκαλωδια

Απο αλλη εταιρια ξερω οτι τα φοραει το Saab 93 με τον ιδιο κωδικο Z18XE και αλλο σημα στο πλαστικο καπακι

πριν 20 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

ας αναφέρω το πρόβλημα μου ποιο αναλυτικά

πας κανονικά με 3 στις 3κ στροφές και αποφασίζει για κάποιο λόγο που ακόμα δεν το έχω βρει να χάσει ισχύ με αποτέλεσμα να πέφτουν οι στροφές

και αν πατήσεις τέρμα γκάζι μπορεί να θυμηθεί να δώσει max ισχύ , αυτό το κάνει συνήθως με 1-2-3-

είσαι τώρα με 5 στισ 3κ στα 100κμ και πατάς γκάζι και πάει ανεβαίνει κανονικά ! πας 140 πας 160 δεν το νοιάζει (aka αντλία βενζίνης δεν έχει πρόβλημα)

μπαίνεις μετά σε δρόμο επαρχιακό κατεβάζεις σε 3 και ξεκινάει το παραπάνω βιολί όποτε το θυμηθεί

(Δεν το κάνει πάντα, είχε καιρό να μου το κάνει από τον Απρίλιο)

Τωρα που ανεφερες και τις στροφες, ειχα το ιδιο ακριβως συμπτωμα, και αλλαξα EGR

Link to comment
Share on other sites

το λοιπον...... θα τρελαθουμε.

 

ειμαι λοιπον καθημερινα με το λαπτοπ μεσα και καταγραφω το obd2 απο την κυριακη. δε μου χει κανει τιποτα εντωμεταξυ.

 

παρκαρω να παρω κατι σπρει, αφηνω αναμενο το αμαξι με αρκοδισιο γιατι ηταν η οικογενεια μεσα περιμενε. γυριζω, ζεστη. δε δουλευε το αιρ. κοιταω καντραν, λαμπακι θερμοκρασιας. ανοιγω λαπτοπ, 120 βαθμοι και 2 ερρορ γειωσης!

 

κλεινω περιμενω να κρυωσει παω γκαραζ λυνω το μισο αυτοκινητο. εχει καει ο ανεμιστηρας, πρεπει να τελειωσαν τα καρβουνακια. ταση φερνει μπροστα οταν πρεπει.

 

αυριο βαζω αλλον. και αλιμονο αν εφταιγε αυτος να εκανε τρελες το αμαξι οταν ανοιγοκλεινε!!!!!

  • Confused 1
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά να λες που έφτασες την κατάλληλη στιγμή και το πρόλαβες. Πριν 10 μέρες που ήμουν Θεσσαλονίκη, Κυριακή βράδυ στην Τσιμισκή είδα για πρώτη φορά με τα μάτια μου αυτοκίνητο να καίει φλάντζα (έκανε και ένα αρκετά δυνατό μπαμ και άρχισαν να βγαίνουν ατμοί και νερά γύρω γύρω από τον κορμό του μοτέρ). Ας ελπίσουμε να ήταν αυτό...

 

Ερώτηση : Το δικό σου έχει ένδειξη θερμοκρασίας ή μόνο λαμπάκι υπερθέρμανσης; Γιατί το Yaris έχει μόνο ένα πράσινο λαμπάκι που δείχνει ότι το μοτέρ δεν έχει πιάσει θερμοκρασία και ένα κόκκινο ότι υπερθερμάνθηκε.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, fuz10n said:

το λοιπον...... θα τρελαθουμε.

 

ειμαι λοιπον καθημερινα με το λαπτοπ μεσα και καταγραφω το obd2 απο την κυριακη. δε μου χει κανει τιποτα εντωμεταξυ.

 

παρκαρω να παρω κατι σπρει, αφηνω αναμενο το αμαξι με αρκοδισιο γιατι ηταν η οικογενεια μεσα περιμενε. γυριζω, ζεστη. δε δουλευε το αιρ. κοιταω καντραν, λαμπακι θερμοκρασιας. ανοιγω λαπτοπ, 120 βαθμοι και 2 ερρορ γειωσης!

 

κλεινω περιμενω να κρυωσει παω γκαραζ λυνω το μισο αυτοκινητο. εχει καει ο ανεμιστηρας, πρεπει να τελειωσαν τα καρβουνακια. ταση φερνει μπροστα οταν πρεπει.

 

αυριο βαζω αλλον. και αλιμονο αν εφταιγε αυτος να εκανε τρελες το αμαξι οταν ανοιγοκλεινε!!!!!

 

Συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι θερμοκρασίας έχεις ήδη φλατζώσει.

Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα :p 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα :p 

Χαχαχαχα! Στο Starlet του πατέρα μου, το οποίο είναι με τέρμα βουλωμένο το ψυγείο, μέχρι να φτάσει τέρμα στο καυτό ο δείκτης δεν έχει πρόβλημα (πέρα από το ότι αρχίζουν να βγαίνουν ατμοί από την υπερχείλιση του δοχείου διαστολής! Βέβαια επειδή κάνει max 2 km σερί δεν έχω ασχοληθεί ακόμα....(αν και κάποια στιγμή πρέπει να του αλλάξω το ψυγείο)

Link to comment
Share on other sites

μη μου λετε τετοια....

 

εχει μονο λαμπακι. ειχε ανεβει 126 και υπο νορμαλ συνθηκες δουλευει στους 80-90-100. δεν ειδα τιποτα περιεργο μετα στο γκαραζ ουτε εκεινη την ωρα. θα δειξει. 90€ λεει ο ανεμιστηρας :@@@@

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι θερμοκρασίας έχεις ήδη φλατζώσει.

Στα punto με το που ανέβει 2 γραμμές από τη μέση πας για φλάτζα :p 

trololol ηταν εκεινα τα αυτοκινητα με τις φλατζες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.