Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@fuz10n βάλε στην obd2 ένα scanneraki με το κινητό σου και παρακολούθα εσύ realtime τι γίνεται.....βάλε να βλέπεις ότι έχει να κάνει σε σχεση με throttle ... με maf....egr....Και πίεση καυσίμου...και παρατήρησε τα εσύ...κάτι θα βρείς πιστεύω...και knock 

Έγινε επεξεργασία από f117
Link to comment
Share on other sites

ενα καλο προγραμμα για αυτη τη δουλεια (αυτο εχω) ειναι αυτο :
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en

νομιζω εχει 3Ε ; και το obd2 κανα 15αρη

Ερωτηση: το knock τι ειναι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αυτο το προγραμματάκι που λέει ο γόμαρακος πάρε .... άξιζει τα λεφτάκια του... πετα στην οθονούλα αυτά τα 5-6 πραγματάκια και βλέπεις...

Το να το βρει ο οποιοσδήποτε την στιγμή που δεν κάνει το πρόβλημα στα χέρια του είναι πολύ πολύ πολύ δύσκολο...οπότε πρέπει να γίνεις εσύ ο διαγνώστηςς ;) 

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια θέματα είχα με το punto 1.8 hgt και μετά από αρκετές άστοχες αντικαταστάσεις εξαρτημάτων, το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση της πεταλούδας του γκαζιού και ενίσχυση των γειώσεων.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω και εγώ παρόμοια θεματάκια με το fuz10n, έκατσα και έψαξα σιγά σιγα τους αισθητήρες να δω τι σκ@@@τά έχει το lacetti

κότσαρα το obd πάνω και έψαχνα από εδώ και από εκεί

 

Αρχικά να πω ότι δεν είδα πουθενά MAF αισθητήρα !!! αυτό που έχω εγώ

Εκτός και αν είμαι στραβός (ανοίγοντας δίπλα μια octavia station vagon του 2000 μπουμ να τος o MAF αισθητήρας)

 

Μετά από λίγο ψάξιμο από εδώ και από εκεί από αισθητήρες έχω IAT (Intake Air Temperature) και MAP (Manifold Absolute Pressure) sensors , στην φωτογραφία είναι το 2

τον ΙΑΤ ακόμα δεν τον έχω εντοπίσει :p

Στο διαταύτα αύριο πάω να καθαρίσω αυτό εδώ (1) δεν ξέρω πως λέγετε αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει :D

59da5ba36c1c0_laciuploa.thumb.jpg.8c7d648d74a24ca383dab66637c671e1.jpg

Link to comment
Share on other sites

@ARMAGEDDON

 

το 1 είναι egr

το 2 είναι map (κατά 99%)

 

ο iat θα είναι λογικά μια "πλαστικούρα" της πλάκας
είτε πάνω στο σωλήνα απο φιλτρο-εισαγωγή
είτε στο φιλτροκούτι

 

αν δεν βλέπω λάθος είναι απο τα daewoo-chevrolet με opel μοτέρ σωστά?

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το απογευμα καθαρισα οτι κονεκτορα βρηκα με σπρει επαφων, το ξανακανε.

 

εβαλα μεσα λαπτοπ και εγραφε obd2 τα παντα (αλλα οχι EGR δε βρηκα κανενα αισθητηρα), οδηγησα κανα 45λεπτο πανω κατω το ποταμι τιποτα το αμαξι δουλευε κανονικα :@@@@

 

που θα παει θα το τσακωσω. θα χρειαστω βοηθεια με τα log καποια στιγμη θα ποσταρω οταν καταγραψω την προβληματικη κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Στο διαταύτα αύριο πάω να καθαρίσω αυτό εδώ (1) δεν ξέρω πως λέγετε αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει :D

Ειναι η EGR,

 

MAP εχω και εγω αυτα δε χαλανε οσο τα MAF/AFM

Μία ώρα πριν, το μέλος shattered έγραψε:

αν δεν βλέπω λάθος είναι απο τα daewoo-chevrolet με opel μοτέρ σωστά?

Εχει αρκετες διαφορες απο το opel, στην κεφαλη τουλαχιστον

Η προηγουμενη γενια φοραγε απο το Astra F

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, shattered said:

@ARMAGEDDON

 

το 1 είναι egr

το 2 είναι map (κατά 99%)

 

ο iat θα είναι λογικά μια "πλαστικούρα" της πλάκας
είτε πάνω στο σωλήνα απο φιλτρο-εισαγωγή
είτε στο φιλτροκούτι

 

αν δεν βλέπω λάθος είναι απο τα daewoo-chevrolet με opel μοτέρ σωστά?

opel μοτέρ ξέρω ότι φοράει

Link to comment
Share on other sites

πριν 48 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

opel μοτέρ ξέρω ότι φοράει

Η αξιοπιστία οπελ που έλεγα.

Για το φορντάκι πιο πάνω ας ξεκινήσει με τα βασικά.

Μπουζί, μπουζοκαλώδια,πολλαπλασιαστές.

Το αμάξι ρετάρει στο ρελαντί? Θα το καταλάβεις απο εντονο τρέμουλο σε όλο το αμάξι...

Απλά κόβει εν κινήσει ή σκορτάρει = εντονα τραντάγματα?

H maf καθαρίζεται, αλλά δύσκολα να σου κανε τέτοιο σύμπτωμα, απλά θα ταν πιο ψόφιο παντού. Τα vacum leaks είναι πιθανότερα και θες ατσίδα ηλεκτρολόγο.

Αν ήταν αντλία θα σου σβηνε και θα έπερνε μετά απο ώρα.

Κανά μπέκ. Φτηνός είναι ο έλεγχος τσέκαρε τα και αυτά.

Το αμάξι είναι προστατευμένο απο υγρασίες?

Επλυνες κανά μοτέρ, πήρε ποτέ νερά μέσα? κανά ανοιχτό παράθυρο σε βροχή...

Κανα άλλο πρόβλημα, λαδάκια η κανά περίεργο υγρό να στάζει παρατήρησες ποτέ?

Ο κινητήρας οπτικά είναι καθαρός ή νωπός λαδομένος και με μάκα? 

Πως ξεκίνησε το πρόβλημα?

Πότε?

Σε κρύο, σε ζέστη είναι εντονότερα τα προβλήματα?

 

Τι θα μπορούσε να εχει πάει σταβά και να φταίει?

 

Στο λέω γιατί πολλές φορές είναι κάτι προφανές και δεν το βλέπουμε.

Πχ κολλητός με κατατεθημένες πινακίδες και παρκαρισμένο σε γκαράζ(με ποντίκια)αμάξι μόλις ξαναπήρε πινακίδες είχε ηλεκτρολογικά προβλήματα.

(ποντίκι του μάσησε μπουζοκαλώδια και κοτσίδα γενικότερα)

Σε μένα με το mx προβληματα ηλεκτρολογικά και μεγάλο σπάσιμο μια περίοδο. Δημιουργήθηκαν απο εισροή νερού στο πατάκι του συνοδηγού (εκει βάλαν οι μαχλέπες οι ιάπωνες την ηλεκτρονική...)απο τρύπα στην κουκούλα...

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.