Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Πεταλούδα γκαζιού; Εγώ από εκεί θα ξεκινούσα. Και ότι την καθάρισαν είναι κάτι σχετικό (αποκλείεται να την άλλαξαν). Κι εγώ καθαρίζω πεταλουδα γκαζιού άμα ρίξω όλο το σπρέυ μέσα. Την καθάρισα; όχι γιατί πρέπει να βγει τελείως για να καθαριστεί σωστά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

καθαριστηκε και ελεγχθηκε μπροστα το μαφ κλπ, τα μπεκ τα καθαρισα περσι με report κανονικο δεν ειχαν προβλημα.

 

live απο αλιμο τωρα με τη λιακαδα: ηρθα πορεια 20 χιλιομετρα τιποτα. ξαφνικα σε ενα στενο τωρα ξεκινησε και το καβαλησε χοντρα. λεω ωρα για δοκιμη. μισο γκαζι το αμαξι πεθαινε. το αφηνω νεκρο, ρελαντι κανονικα με κατι παιξιματακια, μισο γκαζι παλι τιποτα. παταω προς το τερμα σιγα σιγα, μολις περναει ενα σημειο μπαααμ τερμα το γκαζι.

 

ξανααφηνω, μολις περναει περιπου απο το ιδιο σημειο πισω η γκαζιερα ψοφος. ξαναπαταω μπαμ τερμα.

 

σταματαω στο φαναρι με νεκρα. το ιδιο τεστ, ακριβως τα ιδια πραγματα. μολις πρναω ενα σημειο γκαζωνει.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fuz10n said:

καλημερα στη μηχανοκινητη παρεα. εφτασε η ωρα να ζητησω γνωμες-βοηθεια και εδω, μιας και πιστευω την παλευετε καποιοι εδωμεσα και σας κοβει οσον αφορα λογικη σκεψη πανω σε βλαβες. ξερω και γω 2 πραματα να συνεννοηθουμε, το μηχανακι μονος μου το συντηρω κλπ κλπ

εχω ενα φιεστα 2009 1.6 βενζινη. το επισυναψα φωτο. προ facelift εποχης. εδω και 2-3 χρονια, απο τα 70-80000χμ μεχρι σημερα κανει το εξης. προχωρας ανεξαρτητου ταχυτητας και σχεσης με μισο γκαζι πορεια. ξαφνικα αρχιζει να κοβει το γκαζι, αλλοτε βιαια σα να μη το πατας αλλοτε μικροδιακοπες. μετα απο 2-15 δευτερολεπτα το προβλημα σταματαει και συνεχιζεις. μερικα πρωινα ειναι ανυποφορα μπορει να το κανει για 10 χιλιομετρα, μετα σταματαει. λεπτομερειες:

- το κανει κυριως πρωι και χειμωνα. απογευμα σχεδον τιποτα.
- το κανει 2 μηνες και μετα σταματαει για 7 μηνες. τρομερα πραματα.
- εχω δοκιμασει καθε λογης βενζιναδικο και οκτανια.

- ανεξαρτητο απο αιρκοντισιον
- το προβλημα δεν χειροτερευει με τα χρονια/χιλιομετρα, παραμενει ακριβως το ιδιο σε ενταση-συχνοτητα
- δεν αναβει κανενα λαμπακι ουτε βγαζει κατι το διαγνωστικο στο log του
- το αμαξι δε σβηνει ποτε, ακομα και οταν το κανει αμα πατησω συμπλεκτη
- δεν το κανει συνηθως οταν το παιρνεις μετα τις 9-10 το πρωι οποτε και οτι συνεργειο πηγα απλα δε μπορεσαν να το δουν ευκολα γιατι δε το εκανε

- αμα βγαλω μπαταρια και ξαναβαλω, δε γινεται κατι ουσιαστικο το προβλημα συμβαινει παλι.

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ:
- οταν το κανει, αν πατησω το πεταλι στο 80% και πανω μεχρι το τερμα, ο κινητηρας αποκρινεται ΑΜΕΣΑ και παντα. κατι το οποιο ειναι και η λυση μου στο να παω στον προορισμο μου. βαζω μια 5η παταω τερμα και παει. αφηνω λιγο πεταλι στο μισο κοβει κανει διακοπες. ξαναπαταω τερμα το παιρνει. αυτο ειναι 100% επαναλαμβανομενο το εχω κανει απειρες φορες.

Τι εχω κανει μεχρι στιγμης.

συνεργειο Α ford εξουσιοδοτημενο περσι: βαλε κατοσταρα και θα φτιαξει (το πηρα και με αναμενο ABS λαμπακι απο αυτους και μονο που δε βριστηκα
ε)

συνεργειο Β ford εξουσιοδοτημενο, ειχαν το αμαξι πανω απο 3 εβδομαδες περσι οκτωβρη: αλλαξαν μπαταρια καλου κακου και καθαρισαν οτι αισθητηρα πεταλουδα κλπ υπαρχει, τελικα ειδαν με το διαγνωστικο στο δρομο οτι ο εξαγωγης λαμδα δε δινει δεδομενα σε καποιες στροφες, μου τον αλλαξαν, παιρνω το αμαξι το εκανε μεχρι τα χριστουγεννα αλλες 4 φορες βιαια και μετα σταματησε και το ξανακανει τωρα.....

υποτιθεται αυτοι ελεγξαν τα παντα απο πεταλιερα, πεταλουδες, αισθητηρες, μπουζι, πολλαπλασιαστες, αντλιες και παει λεγοντας, αλλα οκ δεν ειναι οτι δοκιμασαν και με καινουρια πιστευω.

οποτε παιρνω τηλ την αντιπροσωπεια, σκεπτομενος ας τα σκασω αλλα να τελειωνω πια. αμ δε.

καταστημα Α: αμα δε μας το κανει τη μερα που θα κλεισουμε ραντεβου, δε μπορουμε να στο φτιαξουμε (το ραντεβου 3 βδομαδες μετα)

καταστημα Β: αμα δεν αναβει τσεκ κιτρινο μη μας το φερετε καν, πηγαινε το σε ηλεκτρολογο να ελεγξει την καλωδιωση, καμια επαφη θα ναι (παλι το ραντεβου 3 βδομαδες μετα.... πηζουν οι αντιπροσωπειες φαινεται)

 

οκ ξερω μπορω να το κυνηγησω μεσω ford αλλα ειπα να παω σε ηλεκτρολογο.

βρισκω ηλεκτρολογο-συνεργειο μεσω γνωστου καλο (by the way εχω και γω πολλους καλους αλλα ολους τους εχω τσακωσει ενιοτε να λενε αοριστιες, το καταλαβαινω οκ αλλα ευτυχως ξερω 2 πραματα και κρινω) : μιλησαμε πανω απο μιση ωρα, φανηκε να καταλαβε. του το κανε ενα πρωι λιγο στις 4 μερες, και τελικα μου λεει ειναι 99% η αντλια βενζινης. στην ερωτηση γιατι στο τερμα γκαζι αποκρινεται παντοτε αν μενει απο πιεση καυσιμου, δε πηρα απαντηση. μιλωντας με ενα φιλο που την παλευει μου λεει ενδεχεται η αντλια βενζινης να εχει εντολη για μεγαλυτερη πιεση οταν ζητας τερμα, κατι που δε μου ειπε ομως κανενα συνεργειο και δε μπορω να δω ευκολα στο ιντερνετ, ουτε μου φαινεται πιθανο να εχει τετοιο αμαξι αυτου του τυπου την αντλια.

 

οποτε παιδια, οποιος νομιζει λεει αποψη. ειμαι διατεθειμενος να αρχισω να αλλαζω πραματα ενα ενα με καινουρια πχ πεταλιερα. απο που θα αρχιζατε. τι υποψιαζεστε. μεχρι να φτασουμε και στον εγκεφαλο...

ford_fiesta_08_3-dr_blue_700.jpg

 

Το 9-10 το πρωί για μένα δεν σημαίνει κάτι πλην του ότι αν έχει αυξημένο κρύο ίσως δουλεύει με πιο πλούσιο χάρτη για πιο πολύ ώρα και ίσως δεν το κάνει.

 

Είχα το ίδιο πρόβλημα με το Punto στα 155000, εδώ περιγράφω τι δοκίμασα:

 

Το αυτοκίνητο θα πρέπει να συνδεθεί σε διαγνωστικό και να κάνεις πορεία με το διαγνωστικό. Εγώ το έκανα 2-3 βόλτες σε 2-3 διαφορετικές ημέρες, και παρ'όλο που το διαγνωστικό με οδήγησε σε λάθος συμπέρασμα (έδειχνε τρελό αβάνς και συνεχή παρεμβολή του knock sensor αλλά τελικά ήταν bug του διαγνωστικού), παρατήρησα μια ασυνέχεια στο 0% του Throttle position ενώ ο Throttle position sensor δούλευε εξαιρετικά (0-100%). Κοινώς κολλούσε η πεταλούδα.

 

Μπορεί όμως να φταίει:

1. Map

2. Knock

3. Μπουζί/πολλαπλασιαστές και καλωδίωση αυτών

4. Μπεκ

5. Αντλία βενζίνης

 

Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν είναι επαναλήψιμο και άρα είναι πολύ δύσκολο να το βρεις. Είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα και γι' αυτό άρχισα να αλλάζω πράγματα για να αποκλείω προβλήματα, όμως σε τόσο καινούριο αυτοκίνητο είναι δύσκολο να αλλάξεις όλα τα προαναφερθέντα. Ειδικά αντιπροσωπεία θα σου πάρουν κάνα 1000ρικο, και πάλι, αν φταίει π.χ. η πλεξούδα (που δεν μπορείς να το βρεις εύκολα μόνος σου) θα σκάσεις άλλα 500+. Οπότε σιγά σιγά άρχισε να αποκλείεις τα φτηνά και αυτά που μπορείς να αλλάξεις μόνος σου με 20-30 ευρώ και μετά πας προς τα ακριβότερα.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μπουζοκαλώδια έχεις αλλάξει ποτέ; έκανε κάτι χαζές διακοπές το mondeo του πατέρα για αρκετό καιρό οι οποίες συνοδεύονταν από αυξημένη κατανάλωση και τελικά με αλλαγή μπουζοκαλωδίων έστρωσε. πολλαπλασιαστής είχε αλλαχθεί παλαιότερα. η αντλία βενζίνης είχε επίσης αλλαχθεί πέρσι, αλλά αυτή την άκουσε στα ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση.

 

υπάρχει και βιντεο του chrisfix για το πώς μετράμε τα μπουζοκαλώδια

 

 

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
Link to comment
Share on other sites

Από αυτό που περιγράφεις, μάλλον ρουφάς από κάποιο σημείο αέρα που δεν έχει μετρηθεί από το MAF. Κοίτα όλα τα σωληνάκια του αέρα και τις ενώσεις τους.

Μόλις πατάς τέρμα γκάζι, τότε ενεργοποιείται η λειτουργία WOT (Wide open throttle) και αγνοεί τις μετρήσεις αέρα του MAF και διαβάζει από άλλο χάρτη το μείγμα. Για αυτό και δουλεύει σωστά.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

εχμ δεν νομιζω να εχει μπουζοκαλωδια το αμαξι του.Το δικο μου corsa και ειχε ενσωματομενους

πολλαπλασιαστες με τις πιπες.

Βασικα να ξερεις @fuz10n οτι καποιες φορες δυστηχως τα universal διαγνωστικα δεν τις πιανουν

και καλα θα κανεις να πας η στην αντιπροσωπεια η σε καποιον που εχει το γνησιο διαγνωστικο.

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις και το ενδιαφερον, θα διαβασω και το θεμα με το πουντο.

 

στην επιστροφη τωρα, πορεια με 100 εθνικη απο παραλια μεχρι περιστερι και βαλε, το αμαξι εκανε μικροδιακοπες συνεχεια καθ ολη τη διαδρομη. μολις το παταγα λιγο πιο πανω σα διακοπτακι επαιρνε απευθειας. το αφηνα λιγο, μικροδιακοπες.

 

τεινω να συμφωνησω με την αναγνωση καποιου πραγματος απο αισθητηρα και αγνοηση του οταν το γκαζι ειναι απο ενα σημειο και πανω. ουτε μπουσοκαλωδια ουτε αντλιες, τιποτα δηλαδη απο τα πραγματα που θα εδειχναν προβλημα και ψηλα οπωσδηποτε.

 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, fuz10n said:

ουτε μπουσοκαλωδια ουτε αντλιες, τιποτα δηλαδη απο τα πραγματα που θα εδειχναν προβλημα και ψηλα οπωσδηποτε

 

Εγώ πάλι, μετά κι από τη σημερινή σου εμπειρία, θα έκλινα προς τα ηλεκτρικά των μπουζί ή της αντλίας βενζίνης, με πιθανότερο το πρώτο. Ειδικά αν κατά τις μικροδιακοπές σου δίνει  την εντύπωση ότι δεν έχουν όλοι οι κύλινδροι πρόβλημα και αισθάνεσαι κραδασμούς από ανισόρροπη ανάφλεξη, δε θα κοίταγα τίποτα άλλο πριν ελέγξω αυτό.

Link to comment
Share on other sites

τσεκαρισμενες υποτιθεται.

 

καποια νεα δεδομενα μιας και σημερα ηταν ημερα δοκιμων. επεστρεψα απο τα ψωνια, εθνικη οδο προβληματα το αμαξι. αφηνω τα ψωνια σπιτι, παω και παιρνω ενα φιλο μαστορα να δει το προβλημα. βολτες στα στενα με χαμηλες σταθερες ταχυτητες περιπου 5 λεπτα, τιποτα κανενα προβλημα.

 

τον αφηνω, βγαινω εθνικη απο αχαρνων να παω μεχρι καλλιροης. μολις πιανω λιγο ταχυτητα ξεκινανε τα ντραβαλα. μεχρι την καλλιροης και πισω συνεχως προβλημα, πηγαινα με τερμα γκαζι. δοκιμασα και 3η-4η το ιδιο. βγαινω πριν την αχαρνων κατεβαζω 2ρα αργα πλεον συνεχιζει το προβλημα λιγοτερο, σταματαω στο φαναρι ηρεμει το αμαξι. ε απο κει και περα μεσα στα στενα με ταχυτητες εως 50 κανενα προβλημα απολυτως...

 

 

Link to comment
Share on other sites

ενα βιντεο με φιλτραρισμενο ηχο να ακουγεται μονο ο κινητηρας οταν ψεκαζει οσο μπορεσα. στο 2ο και 15ο δευτερολεπτο ακριβως πιανει το γκαζι. τη δευτερη φορα προσπαθω να το κανω πολυ αργα.

 

 

 

και αλλο ενα, σορρυ για την ταλαιπωρια, στο οποιο εχω ψιλογεμισει 3η νομιζω η 4η δε θυμαμαι, και με μισο γκαζι δειτε πως πεφτει. εθνικη παντα. μετα παλι σε ενα σημειο του γκαζιου και περα ξεκιναει και δινει σα να μη τρεχει τπτ.

 

αυτα ελπιζω να μη σας κουρασα

 

 

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος fuz10n έγραψε:

καθαριστηκε και ελεγχθηκε μπροστα το μαφ κλπ, τα μπεκ τα καθαρισα περσι με report κανονικο δεν ειχαν προβλημα.

Ασε το καθαρισμα, αλλαξε το MAF και δες και την EGR

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.