Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Όταν αλλάζεις αμορτισέρ μετά από 250.000ΚΜ είναι λογικό. Τα αμορτισέρ φθίρονται αλλά επειδή εσύ οδηγείς το αυτοκίνητο καθημερινά δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά από μέρα σε μέρα.

Μόλις μπουν τα καινούρια είναι λογικό να παθαίνεις σοκ αφού καταλαβαίνεις πως συμπεριφέρεται κανονικά το αυτοκίνητο.

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

On 09/09/2017 at 11:18 AM, suboy said:

@PetrosD Πέτρο δες και τα DS performance ή DS2500 της ferodo. Τα performance είναι αναβάθμιση των εργοστασιακών ενώ τα 2500 ας πούμε light racing. Προσωπικά φοράω τα performance (smart γαρ) και σε αμάξια της οικογένειας. Δεν σφυρίζουν, ένα κλικ πάνω σε αίσθηση από τα μαμά. Παλιότερα σε δυνατότερα αυτοκίνητα είχαμε βάλει τα 2500 σε μαμά ή και g88 δίσκους. Ναι το πρώτο φρενάρισμα μπορεί μην ήταν το καλύτερο αλλά έδειχναν να μην κουράζονται τόσο εύκολα. Τους μαμά δίσκους τους έτρωγαν λίγο πιο γρήγορα αλλά είχες ότι καλύτερο σε φρενάρισμα με μαμά σύνολο. EBC δεν έχω βάλει αλλά από γνωστούς μου με τα πράσινα οι απόψεις ήταν mixed. m2c.

 

+1, αυτά φοράω κι εγώ.

Με τη διαφορά ότι σε μένα σφυρίζουν ΠΟΛΥ.

Καμία σχέση όμως σε αντοχή με τα εργοστασιακά, περίπου 6+ φορές τον κύκλο ζωής. 5000 κμ βγάζουν τα εργοστασιακά (bosch) στα χέρια μου, 35κ+ έβγαλαν τα ds performance και απέδιδαν ικανοποιητικά και προς το τέλος και είχαν ακόμη ψωμί (δεν ήταν επικίνδυνα δηλαδή σαν τα εργοστασιακά που μένεις εντελώς από φρένα, απλά δεν φρέναραν τόσο καλά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επίσης λόγω λάθος κωδικού από άμαζον να πω ότι τα είχα πάρει κάτω από 20 λίρες το σετ και είχα πάρει 2.

Μάλλον για ξεστοκάρισμα πρόκειται, σε μένα ταιριάζουν τακάκια από κάποιο punto gt και από κάποια 145/146. Τυπικά όμως είναι ασύμβατα με τα δικά μου, επειδή έχουν το καλώδιο γείωσης (εμένα δεν έχει ένδειξη φθοράς τακακιών). Χωρίς το καλώδιο είναι στις 80 λίρες, με το καλώδιο γύρω στις 15 :p 

Όσοι ξέρετε ακριβώς τι φοράτε, ρίχτε μια ματιά, ποτέ δεν ξέρεις ;) 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

Γενικα οποιος δεν ειναι ικανοποιημενος απο τα φρενα του, καλυτερα να βαζει μεγαλυτερη διασταση δισκο

Ειναι σιγουρη βελτιωση

 

Σίγουρη βελτίωση είναι ένα σετ επώνυμα τετραπίστονα σχεδιασμένα για το αμάξι που θέλουμε να τα τοποθετήσουμε.

Ο μεγαλύτερος δίσκος δεν είναι κάτι απλό. Δηλαδή αν φοράω στο αμάξι μου 254 δίσκο θα πάω σε έναν φρενά και θα του πω βάλε 280 έτσι απλά;

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος suboy έγραψε:

Σίγουρη βελτίωση είναι ένα σετ επώνυμα τετραπίστονα σχεδιασμένα για το αμάξι που θέλουμε να τα τοποθετήσουμε.

Ο μεγαλύτερος δίσκος δεν είναι κάτι απλό. Δηλαδή αν φοράω στο αμάξι μου 254 δίσκο θα πάω σε έναν φρενά και θα του πω βάλε 280 έτσι απλά;

Όχι, θα δες και δαγκάνες για 280mm δίσκους ή αντάπτορες για τις ήδη υπάρχων. 

 

Το καλύτερο είναι να βάλεις από το ίδιο μοντέλο μεγαλύτερα φρένα αν φοράει κάποια έκδοση (πχ με περισσότερα άλογα) που συνήθως είναι plug & play.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, UltraB said:

Όχι, θα δες και δαγκάνες για 280mm δίσκους ή αντάπτορες για τις ήδη υπάρχων. 

 

Το καλύτερο είναι να βάλεις από το ίδιο μοντέλο μεγαλύτερα φρένα αν φοράει κάποια έκδοση (πχ με περισσότερα άλογα) που συνήθως είναι plug & play.

 

Γνωρίζω τι σημαίνει να βάλεις μεγαλύτερο δίσκο. Ο τρόπος όμως που αναφέρθηκε από τον slalom είναι αυτό ακριβώς που λέει ο @honda22

 

2 minutes ago, honda22 said:

Απλό όπως "βάλε ένα απ' όλα με διπλή πίτα" :p

 

 

Άποψη μου είναι να κοιτάω τι προτείνει ο κατασκευαστής. Αν ψάχνω κάτι καλύτερο θα κοιτάξω πρώτα τα τακάκια. Τα φρένα έχουν να κάνουν με την ασφάλεια μου. Αν υπάρχουν μεγαλύτερα φρένα από δυνατότερο μοντέλο που είναι συμβατά οκ. Αν όχι ξεκινάς τις μοντίφες και έχω δει αρκετά. Δεν είμαι κατά της βελτίωσης. Αλλά όχι σάπιες πατέντες και ειδικά στα φρένα.

Link to comment
Share on other sites

Να γραψω κι εγώ 2 ιστορίες οδηγικής ... τρέλας από την Αθήνα του χθες, ή αλλιώς το γιατί δεν οδηγώ με κίνηση.

 

1. Θείτσα με Saxo 1.1

Είμαι ακίνητος σε φανάρι στη Γαλατσίου και έχω κάνει λάθος με το δρόμο που θε΄λω να στρίψω και βγάζω φλας να στρίψω δεξιά (όντας στην αριστερή λωρίδα).

Δεν έκλεισα κανέναν, άφησα τα παπιά κλπ. να περάσουν, με αφήνει μία πάπια ενδιάμεσα να περάσω, και η θείτσα, που μιλούσε στο κινητό, εννοείται δεν με αφήνει.

Τέλος πάντων, μπήκα από πίσω. Πάει σαν τη θείτσα (με 10) και με καθυστερεί 2-3 τετράγωνα, μέχρι το επόμενο φανάρι, όπου ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ. Πάει λοιπόν κι ο κάγκουρας (εγώ) πίσω από τη θείτσα και με το που μπαίνει αριστερά την περνάω, και την κλείνω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! Πήγε να χωθεί και μου πάτησε και κόρνα. Δυσανασχέτησε!

Με τις χριστοπαναγίες που άκουσε μου κρατούσε 3 αυτοκίνητα απόσταση στο υπόλοιπο της μικρής μας κοινής διαδρομής.

 

2. Ινδοπακιστανός Ταξιτζής με Avensis κανονικό κίτρινο

Είμαι στην Αριστοτέλους ακίνητος σε φανάρι. Έρχεται ο μόρτης και το περνάει με κόκκινο από δεξιά, και μετά όταν ξεκίνησα κι εγώ χώνεται μπροστά μου λόγω παρκαρισμένου δεξιά. Του έπαιξα μία τα φώτα μπας και νοιώσει, μου έκανε το ελληνικότατο "τι θες" με το χέρι. Τέλος πάντων πιο κάτω περνάω. Στην Πλ. Βικτωρίας στο κόκκινο φανάρι, έρχεται πίσω μου και μου παίζει φώτα. Τον καθυστερούν τα κόκκινα φανάρια ή μήπως τα μπερδεύει με τα άλλα της περιοχής και νομίζει ότι ... περνάς? Με τα πολλά μου έπαιξε 2-3 φορές ακόμη φώτα. Περιρρέουσα μαγκιά! Ευτυχώς εκείνη την ώρα ήμουν αρκετά ΖΕΝ σε αντίθεση με την περίπτωση 1. Μετά τους φταίει το UBER, κι έχουν δώσει άδεια σε ινδοπακιστανούς άσχετους με την οδήγηση (τους ξέρω από το Birmingham πολύ καλά, δεν τό 'χουν, αλλά εκεί είναι ... μονοπώλιο!).

 

Έχω κάρτα στο μετρό για να αποφεύγω τέτοιες καταστάσεις, απλά μάλλον θα πρέπει να τη χρησιμοποιώ συχνότερα...

Απορώ πάντως, εγώ είμαι σχετικά ήρεμος, όλοι τόσο ήρεμοι σαν εμένα είναι? Δεν έχουν φάει ξύλο μια φορά να στρώσουν? Η 1.50 θείτσα δεν καταλαβαίνει ότι αν βγω έξω θα πάει στο νοσοκομείο? Ο 1.60 πάκμαν? Αυτό είναι η μεγάλη μου απορία, ή εγώ έχω γίνει πολύ Englishman in Athens. 

11 hours ago, slalom said:

Γενικα οποιος δεν ειναι ικανοποιημενος απο τα φρενα του, καλυτερα να βαζει μεγαλυτερη διασταση δισκο

Ειναι σιγουρη βελτιωση

 

Το δύσκολο είναι να βρεις συμβατές δαγκάνες. 

Δίσκους πουλάνε όλοι!

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αρκετές φορές δεν κρατιέμαι και κάνω είτε τη χειρονομία του μεσαίου δάχτυλου είτε αυτή με την παλινδρομικη κίνηση του χεριού με την παλάμη γροθιά. Όταν πάλι έχω τη μικρή μέσα οπότε αναγκαστικά πρέπει να είμαι ζεν εάν έχω τη δυνατότητα να τους καθυστερήσω, πάω σαν τη θείτσα της περίπτωσης 1.

 

Μετά το μπουνίδι που έφαγα από παππού στα 25 μου σταματημένος (μου έκανε κάτι μαγκιές, του απάντησα με δάχτυλο, τράβηξε χειρόφρενο, κατέβηκε μου έριξε μπουκέτο από το παράθυρο και έφυγε τρέχοντας - είμασταν στο κέντρο του Άργους οπότε εάν κατέβαινα θα τον έθαβα και θα τον πλήρωνα για μια ζωή, αυτός 70 εγώ 25 με συν 20 πόντους ύψος και συν 30 κιλά βάρος) όταν μυριστώ μανούρα, κλειδώνω πόρτες, κλείνω παράθυρα και φροντίζω να είμαι εν κινήσει.

 

Ευτυχώς όλα αυτά στο Άργος με τους μονόδρομους μίας λωρίδας είναι εξαιρετικά σπάνια φαινόμενα.

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι γνωστή η καφρίλα που υπάρχει στου δρόμους της Αθήνας, αλλά 'ντάξει, τον Σεπτέμβριο το θέμα ξεφεύγει γιατι οι περισσότεροι νομίζουν οτι είναι Αύγουστος ακόμη και πάνε σαν βλαμμένοι ενω υπάρχει κόσμος στους δρόμους.

 

Τωρα για τα περι μανούρας, μια φορά μου έσκασε σκηνικό στο Πλαίσιο μεταμόρφωσης που ένα καγκουρίνι κοντά στα 19-20 με τατουάζ,  παπί και τα συναφή, πήρε μια στροφή σαν να οδηγούσε  καροτσάκι απο το σουπερ μαρκετ και  πήγα να τον πατήσω σε δρόμο με διάζωμα στα δυο ρεύματα. Φωνάζω ενα δυνατό "Πως πας έτσι ρε φίλε;", και το παλικαράκι κάνει επιτόπου αναστροφή και με ακολουθεί για κοντά 100 με 200 μέτρα. Μου κορνάρει, κοκαλώνω το αμάξι (punto του 2004 χωρίς ABS , της μάνας :p), και διαπληκτιζόμεθα για κανένα 5λεπτο γιατι του φώναξα και ποιος είμαι εγώ να του φωνάξω. Έτσι όπως μου μίλαγε, εξέπληξα τον εαυτό μου με το πόσο ήρεμος ήμουν όταν άρχισε για μάνες και οικογένειες, απλά ήταν τυχερός που δεν είχα καμία αλυσίδα μέσα στο αυτοκίνητο (όχι οτι είχα και ποτέ lol) αλλιώς θα του έσπαγα τα πόδια εκείνη την στιγμή. Με τα πολλά τον έκλασα και έφυγα, και τον είδα κοίταζε σαν χαζός.

 

Πιθανολογώ οτι για την ηρεμία μου φταίει οτι είμαι χέστης και δεν ξέρω να παίζω ξυλο άμα κατέβαινα, αλλιώς παίζει να τις παίζαμε εκείνη την ώρα :mellow:

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος suboy έγραψε:

Σίγουρη βελτίωση είναι ένα σετ επώνυμα τετραπίστονα σχεδιασμένα για το αμάξι που θέλουμε να τα τοποθετήσουμε.

Ο μεγαλύτερος δίσκος δεν είναι κάτι απλό. Δηλαδή αν φοράω στο αμάξι μου 254 δίσκο θα πάω σε έναν φρενά και θα του πω βάλε 280 έτσι απλά;

Δε χρειαζονται τετραπιστονα. Ενα σετακι δισκοι δαγκανες απο μεγαλυτερο μοντελο, υπαρχουν εργοστασιακες λυσεις για ολα σχεδον τα μοντελα

Υπαρχουν ομως και μοντελα που εχουν ιδια δαγκανα σε διαφορετικης διαμετρου δισκους

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

Μια ιστορια προσφατη (2 ημερων)
Κοντεψα να πατησω μια με το ποδηλατο.Φταιγαμε και οι δυο αλλα πιστευω ειναι η συγκυρια.
Κατεβαινα την Κηφισιας με το ποδηλατο (υψος πανορμου - President hotel)
Ηταν ολα σταματημενα (ουρα μεγαλη ετσι και οχι σε φαναρι) οποτε μηχανακια-ποδηλατα παμε αναμεσα απο τα αμαξια.
Γνωστο οτι δε μπορεις να τρεξεις γιατι  οι αποστασεις των αμαξιων ανα λωριδα δεν ειναι παντα το ιδιο και ολο καποιος καθρεπτης θα προεξεχει περισσοτερο.
Κατεβαινα με το ποδηλατο που λετε και μου πεταγεται μια γυναικα στη μεση του πουθενα και πλακωνομαι στα φρενα, παω να χασω την ισορροπια μου με το ποδηλατο και να πεσω σε σταματημενο αμαξι(αφου ειχαμε κινηση)
Αρχιζω και της φωναζω πως πεταγεσαι ετσι κλπ!
Και αρχιζει να μου φωναζει και αυτη αλλα και οδηγοι οτι ειναι διαβαση πεζων!!!
Βρε μλκες τι διαβαση πεζων ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΠΑΤΑΜΕ την διαβαση με τοση κινηση; ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ;;;;
Οκ ναι ειμαι λαθος βασει ΚΟΚ,  αλλα πεστε μου πως θα την δω;  Επισης την επομενη μερα ειδα οτι υπαρχει και ταμπελα για διαβαση.
Λαθος μου δε λεω και μου εχει γινει μαθημα αλλα πιστευω ο καθενας θα μπερδευοταν.
Αυτη δλδ οταν παει να περασει με τον πρασινο σηματοδοτη για πεζους δεν ελεγχει;
Τι να πω..

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, slalom said:

Δε χρειαζονται τετραπιστονα. Ενα σετακι δισκοι δαγκανες απο μεγαλυτερο μοντελο, υπαρχουν εργοστασιακες λυσεις για ολα σχεδον τα μοντελα

Υπαρχουν ομως και μοντελα που εχουν ιδια δαγκανα σε διαφορετικης διαμετρου δισκους

 

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που είμαστε κάτοχοι αυτού του μεγαλύτερου μοντέλου. Και περισσότερο για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω. Ξέρεις πόσοι έχουν κάνει μετατροπές και έχουν χρησιμοποιήσει ανταπτορες τις πλάκας, πολύ λεπτοί και επικίνδυνοι καθώς πάνω σε αυτό το κομμάτι μέταλλο ασκούνται τεράστιες δυνάμεις.

Anyway.

Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος suboy έγραψε:

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που είμαστε κάτοχοι αυτού του μεγαλύτερου μοντέλου. Και περισσότερο για αυτές τις περιπτώσεις μιλάω. Ξέρεις πόσοι έχουν κάνει μετατροπές και έχουν χρησιμοποιήσει ανταπτορες τις πλάκας, πολύ λεπτοί και επικίνδυνοι καθώς πάνω σε αυτό το κομμάτι μέταλλο ασκούνται τεράστιες δυνάμεις.

Anyway.

Τι αμαξι?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, slalom said:

Δε χρειαζονται τετραπιστονα. Ενα σετακι δισκοι δαγκανες απο μεγαλυτερο μοντελο, υπαρχουν εργοστασιακες λυσεις για ολα σχεδον τα μοντελα

Υπαρχουν ομως και μοντελα που εχουν ιδια δαγκανα σε διαφορετικης διαμετρου δισκους

 

Δεν έχουν πάντα τα ίδια άκρα το μεγαλύτερο με το μικρότερο μοντέλο.

Στο δικό μου δεν μπαίνει εύκολα από το μεγαλύτερο. 

Εν τω μεταξύ αν αλλάξεις όλα τα άκρα, ακόμη και στην περίπτωση που ταιριάξεις ημιαξόνια κλπ. δεν είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το θέμα του ABS αν έχουν άλλα "δόντια" οι σένσορες.

Γενικά μπλέκεις με σχετικά δύσκολη μετατροπή, μόνο αν βρεις κάτι bolt on είναι εύκολο.

Στο Punto πρόσφατα έμαθα ότι μπορώ να τα μεγαλώσω από Alfa 156 1.6TS το πρώτο μοντέλο που είχε τα "μικρά" άκρα αλλά με 284 δίσκο (αντί του 257), αν καταφέρω και βρω δαγκάνες.

 

Επίσης, είναι μετά το θέμα της ζάντας, απλά λόγω υπερδιαστασιολόγησης πλέον δεν το σκέφτεσαι.

Στο προηγούμενο (πεζώ 309 με 13άρα) αποτελούσε τροχοπέδη.

 

Και τέλος το offset της ζάντας, αν βάλεις πλακάκια μετατροπής κλπ. πρέπει πιθανώς να βρεις ζάντες να μη βρίσκουν στις δαγκάνες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.