Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 9 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε:

Έχει κανείς γνώμη για το Ford Kuga;

Ότι είναι πανέμορφο στην έκδοση ST Line :hehe:

Επίσης αν κρίνω από το "Ford" λογικά είναι αρκετά οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο σε σχέση με τα αντίστοιχα της κατηγορίας του.

Link to comment
Share on other sites

Το Kuga ειναι αυτοκινηταρα για τα λεφτα του. Δεν ξερω αν ειναι το ειδος του αυτοκινητου που χρειαζεσαι αλλα αν ναι (και το αντεχεις οικονομικα) ειναι πολυ δυνατη προταση.

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος tragikos έγραψε:

Αυτά εδώ κάνουν δουλειά ή είναι μούφα;

http://clear-lights.com/

 

Τι είναι αυτά?

Μωρομάντηλα. :p

Αν είναι απλά άπλυτα τα φανάρια, φαντάζομαι ναι.:hehe:

 

Πάντως πραγματικά αν κάνουν δουλειά και κρατάνε στείλε μας να πάμε να αυτομαστιγωθούμε όσοι τρίψαμε με 3 διαφορετικά γυαλόχαρτα και μετά μασκάραμε τα φανάρια για να τα περάσουμε βερνίκι.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Α, μετά το τρίψιμο τα περνάς και βερνίκι; Εγώ όχι. Για πες, τί βερνίκι;

Στου πατέρα το Astra, γιατί το BMW τα έχει γυάλινα.

 

Φέτος το δοκίμασα πρώτη φορά το βερνίκωμα και μέχρι τώρα πάει καλά. 2 μήνες και.

(πέρσι που δεν τα βερνίκωσα στο δίμηνο είχαν αρχίσει να ξαναθαμπώνουν και φέτος όταν τα ξανάπιασα ήταν σε χειρότερη κατάσταση από ότι πέρσι πρίν πρωτοσχοληθώ:angry:)

UV resistant που να μην κιτρινίζει και είναι να 2k.

3-4 light περάσματα για να μη σου δακρύσει.

Αν σου δακρύσει περιμένεις να σκληρύνει και το ξίνεις όπως δείχνει ο τύπος στο βίντεο, αρχικά με ξυραφάκι astros (παππουδέ:hehe:) και μετά για λεπτομέρεια με γυαλόχαρτο 1500 και 3000 ανάλογα και με το τελικό φινίρισμα που θες να κάνεις.

Ταλαιπωρία οπότε φρόντισε να μην σου δακρύσει.

 

Το γαμώτο είναι πως ενα can αν είναι μόνο για τα φανάρια βγάζει ολόκληρο "στόλο" οπότε καταλαβαίνεις ότι άντε να χρησιμοποιήσεις το 1/20...

 

Και ψάξτο λίγο γιατί απο βερνίκι σε βερνίκι υπάρχουν τεράστιες διαφορές. Αν μπορείς να βρείς γνωστή μάρκα πχ eastwood ή όπως αυτού εδώ, γιατί προσωπικά με τον χρωματοπώλη μου σχεδόν τσακώθηκα, για το spray του... 

https://www.youtube.com/watch?v=yal4OwQyEno

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη σελίδα της EBC, τα κίτρινα είναι για χρήση σε αγώνες σε πίστα. Παρακάτω τα σχετικά διαγράμματα:

 

ebc_brake_temp.jpg

 

HW_75752E97.jpg

 

Εγώ προσωπικά δεν θα τα επέλεγα για χρήση σε αυτοκίνητο δρόμου. Ίσως για αυτό δεν σε ικανοποίησαν. Τα πράσινα αντίθετα, φαίνονται κατάλληλα για δρόμο.

Επίσης και φίλος με ίδιο αυτοκίνητο που τα είχε, μου είπε ότι αξίζουν τα παραπάνω χρήματα και είναι αναβάθμιση σε σχέση με τα εργοστασιακά.

Βγαίνουν σύνολο περίπου 150 ευρώ, μπρος-πίσω.

 

EDIT: Κοιτάω και τα κόκκινα από σελίδα Αγγλικού καταστήματος, που φαίνονται καλύτερα ακόμα για τη χρήση που τα θέλω και βγαίνουν στα 142 ευρώ στην πόρτα μου. Ενδιαφέρον.

 

 

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

EDIT: Κοιτάω και τα κόκκινα από σελίδα Αγγλικού καταστήματος, που φαίνονται καλύτερα ακόμα για τη χρήση που τα θέλω και βγαίνουν στα 142 ευρώ στην πόρτα μου. Ενδιαφέρον.

Λινκ  για R56 παιζει;

Link to comment
Share on other sites

Τα πράσινα που διάβασα σχετικά οταν έψαχνα ηταν για χρήση δρόμου όπως λες αλλά μέχρι 200 άλογα. Έχω τα 2πλασια σχεδον σε αυτοκίνητο 2 τόνων. Πολύ αμφιβάλλω πως θα με άφηναν ικανοποιημένο περισσότερο από τα κίτρινα. Επισης δεν ειπα πως δεν ηταν αναβαθμιση σε σχεση με τα εργοστασιακα απλά περίμενα περισσότερα. 

Έγινε επεξεργασία από jax7480
Link to comment
Share on other sites

@PetrosD Πέτρο δες και τα DS performance ή DS2500 της ferodo. Τα performance είναι αναβάθμιση των εργοστασιακών ενώ τα 2500 ας πούμε light racing. Προσωπικά φοράω τα performance (smart γαρ) και σε αμάξια της οικογένειας. Δεν σφυρίζουν, ένα κλικ πάνω σε αίσθηση από τα μαμά. Παλιότερα σε δυνατότερα αυτοκίνητα είχαμε βάλει τα 2500 σε μαμά ή και g88 δίσκους. Ναι το πρώτο φρενάρισμα μπορεί μην ήταν το καλύτερο αλλά έδειχναν να μην κουράζονται τόσο εύκολα. Τους μαμά δίσκους τους έτρωγαν λίγο πιο γρήγορα αλλά είχες ότι καλύτερο σε φρενάρισμα με μαμά σύνολο. EBC δεν έχω βάλει αλλά από γνωστούς μου με τα πράσινα οι απόψεις ήταν mixed. m2c.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα πλάνα στην τηλεόραση από την Αμερική ,όπου περίπου 6 εκατ. άνθρωποι βγήκαν μαζικά στους δρόμους εγκαταλείποντας την Φλόριντα.

Κανένας δεν ήταν στην ΛΕΑ και μιλάμε ότι ο κόσμος τρέχει να σώσει τη ζωή του.... ο Έλληνας πάει για μπάνιο και μπαίνει στη ΛΕΑ εκατό φορές.:TD:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

το έχω κάνει και εγώ και το κάνω καθημερινά που πηγαίνω στην δουλειά και για 2 χιλιόμετρα περίπου είμαι ΛΕΑ....καταλαβαίνω την μλκία μου απλά σκέφτομαι (λαθασμένα μαλλον) ότι έχω ορατότητα και προβαίνω και να σταματήσω και να κάνω στην άκρη για κάποιον που πρέπει να περάσει

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε για το βερνίκι και τα φανάρια ισχύει. Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου (ΜΧ5 του 08) είχε αρχίσει να θολώνει στα μπροστινά φανάρια, τα έτριψα και τα έδωσα σε μπογιατζή (αυτοκινήτων) και μου τα πέρασε βερνίκι. 2 καλοκαίρια μετά και ήταν όπως όταν τα πρωτοφόρεσα μετά το βερνίκι!

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο 18 χρόνια και 247 000 χλμ ο balenuras, ο σκύλος της οικογένειας άλλαξε αμορισέρ.:amen:

Δεν ξέρω τι βάλανε αλλά στην μια βόλτα που το πήγα σε σχέση με τα μαμά είναι σαν να φόρεσε την υδροπνευματική της williams. :hehe:

20170911_233449.jpg

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.