Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Ναι ωρε καταλαβα οτι ειναι τασια. :p

 

Και για αυτο σε ειπα για τις ζαντες,Τα τασια ειναι πλαστικα, συνηθως ξεραμενα καργα

απο τα χημικα και απο τα υλικα των φρενων.Για να πεις να τα βαψεις "καλα" θα χρειαστεις πλαστικοποιητη

χρωματος οπως βαφουν τους προφυλακτηρες.Πραγμα που κοστιζει και δεν αξιζει σε ενα καμμενο ,συνηθως ραγισμενο τασι.

Παιρνεις λιγο 2Κ χρωμα λιγο βερνικι ριχνεις ενα καλο τριψιμο τις ντουμανιαζεις ριχνεις στο τελευταιο

στρωμα μεσα στο χρωμα το βερνικι που σε περισσευει και θα εχεις γυαλιστερες ζαντες μεχρι να το πεταξεις.

Και πιστεψε με ιδιως στις σιδερενιες οταν τις βαφεις τυφλα να εχουν οι αλουμινιου.

Link to comment
Share on other sites

Xθες το μεσημέρι στα ξαφνικά και χωρίς να έχει δώσει το οποιοδήποτε σημάδι με άφησε η μπαταρία του Yaris μετά από 4.5 χρόνια. Ευτυχώς με άφησε στο πάρκινγκ της πεθεράς μου (η οποία μας τραπέζωσε για την γιορτή της με γεύμα των 20.000 θερμίδων ανά άτομο συν χειροποίητο γαλακτομπούρεκο) το οποίο είναι 400 μ από την Toyota, οπότε το αυτοκίνητο διανυκτέρευσε εκεί. 

 

Πάω σήμερα στην Toyota αποφασισμένος να την αλλάξω και μου λένε ότι δεν έχουν και πρέπει να την παραγγείλουν και μπορεί να φτάσει και Τρίτη για να παραλάβουν. 128 ευρώ το μαλλί (έχει 3 χρόνια πλήρη εγγύηση). Είχα ήδη δει ότι η αντίστοιχη Varta (60ah start-stop) ξεκινάει από τα 118 με 2 χρόνια εγγύηση οπότε την παράγγειλα και ελπίζω η φόρτιση που θα φάει η παλιά να με βγάλει ασπροπρόσωπο για τις επόμενες 5-6 ημέρες. Καλού κακού τα καλώδια είναι στο πορτ μπαγκάζ...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, GriGaS said:

Xθες το μεσημέρι στα ξαφνικά και χωρίς να έχει δώσει το οποιοδήποτε σημάδι με άφησε η μπαταρία του Yaris μετά από 4.5 χρόνια. Ευτυχώς με άφησε στο πάρκινγκ της πεθεράς μου (η οποία μας τραπέζωσε για την γιορτή της με γεύμα των 20.000 θερμίδων ανά άτομο συν χειροποίητο γαλακτομπούρεκο) το οποίο είναι 400 μ από την Toyota, οπότε το αυτοκίνητο διανυκτέρευσε εκεί. 

 

Πάω σήμερα στην Toyota αποφασισμένος να την αλλάξω και μου λένε ότι δεν έχουν και πρέπει να την παραγγείλουν και μπορεί να φτάσει και Τρίτη για να παραλάβουν. 128 ευρώ το μαλλί (έχει 3 χρόνια πλήρη εγγύηση). Είχα ήδη δει ότι η αντίστοιχη Varta (60ah start-stop) ξεκινάει από τα 118 με 2 χρόνια εγγύηση οπότε την παράγγειλα και ελπίζω η φόρτιση που θα φάει η παλιά να με βγάλει ασπροπρόσωπο για τις επόμενες 5-6 ημέρες. Καλού κακού τα καλώδια είναι στο πορτ μπαγκάζ...

Αμα πεθάνει έτσι γίνεται δυστυχώς, το χω πάθει και γω στο golf.

 

Δεν είναι σίγουρο οτι θα σου δουλέψει παρά τη φόρτιση, έχε στο νου σου οτι παίζει έντονα να σε ξαναφήσει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μέρες (πιθανότατα λόγω ζέστης) έμεινα κι εγώ από μπαταρία, όπως κι άλλοι γνωστοί. Αλλά δεν είναι δεδομένο ότι δε δίνει ενδείξεις πριν αποδημήσει. Στο προηγούμενο αυτοκίνητο με ειδοποιούσε τουλάχιστον έναν μήνα πριν χρειαστεί αλλαγή, με έναν ελαφρύ δισταγμό στη μίζα.

 

Πάντως, έχω κι εγώ επιφυλάξεις για την προσωρινή φόρτιση -ενδέχεται να μη βοηθήσει. Α, και μια και λέμε για φορτίσεις, επιστράτευσα και τον φορτιστή του Lidl, ο οποίος φαίνεται ότι τα έχει φτύσει μέσα σε ένα εξάμηνο και μετά από μόλις 2-3 χρήσεις. Δεν κάνει τίποτα εκτός να μετρά την τάση, σε καμία μπαταρία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έφεραν κάτι αυτοκινητάκια σήμερα κοντά στη δουλειά και ένα που μου κινησε το ενδιαφέρον:

 

20170816_124000.thumb.jpg.5bf9b0c31881112de83041b372234bbd.jpg20170816_124006.thumb.jpg.c7be01ced3aa973e1f64f3d7a4836ea4.jpg20170816_124014.thumb.jpg.6362d31d4fbfe937bb0530bc419f67b9.jpg20170816_124019.thumb.jpg.d3747c4352366681345f684be30037b1.jpg20170816_124053.thumb.jpg.4f1e6c0d609840964cb7bf66e3b2345b.jpg20170816_124104-2.thumb.jpg.0f5229c150df1a91209ea96710134883.jpg20170816_124108-2.thumb.jpg.956e2eb97b6be22f37fd70344219fc99.jpg20170816_124112.thumb.jpg.a35641169f4cf8cbd53fd9a16774e8c7.jpg20170816_124116.thumb.jpg.4eb527b1c41bfdbcd60bc237455d1f57.jpg20170816_124426.thumb.jpg.6454195c97b7e743e7e5b2d82037d79e.jpg

 

 

Πολύ όμορφο σαν σχέδιο και λογικά θα έδειχνε πιο μουράτο αν το είχαν σε κανένα μαύρο με λευκό εσωτερικό.

Αυτό που με χάλασε ήταν η ποιότητα των υλικών μέσα.

Δείτε το βιντεάκι που τράβηξα:

 

 

 

  • Like 7
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Πήγα το μεσημέρι στην Toyota και μου είπαν πως η μπαταρία τα έχει φτύσει οριστικά και αρνείται να φορτιστεί. Ευτυχώς είχαν μία παλιά λίγο μεγαλύτερη η οποία μου είπαν πως θα αντέξει για τις μέρες που θα χρειαστούν μέχρι να έρθει η καινούργια και έτσι ξαναπήρα πίσω το αυτοκίνητό μου.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, jax7480 said:

Έφεραν κάτι αυτοκινητάκια σήμερα κοντά στη δουλειά και ένα που μου κινησε το ενδιαφέρον:

Πολύ όμορφο σαν σχέδιο και λογικά θα έδειχνε πιο μουράτο αν το είχαν σε κανένα μαύρο με λευκό εσωτερικό.

Αυτό που με χάλασε ήταν η ποιότητα των υλικών μέσα.

 

Το arteon είναι το a7 σε εκδοχή vw, πολύ όμορφο όντως! Τώρα από ποιότητα...μάλλον έχεις συνηθίσει το a8 και σου φαίνεται κάπως :p

Link to comment
Share on other sites

On another Note (που το περιμένουμε) για πείτε τι τακάκια να βάλω στο Α8. Τα πίσω μόνο θέλουν αλλαγή. Μετά από 14 μήνες φαίνεται να έχουν φαγωθεί τελείως (δεν ξέρω που μπορεί να οφείλεται αυτό, το Cruise control μήπως φρενάρει με τα πίσω μόνο?) και θέλω να βάλω κάτι καλύτερο από το EBC yellow που φορούσα. Σκεφτόμουν ή τα EBC bluestaff που είναι πιο σκληρά ή τα Ferodo DS2500. Και τα δύο είναι competition pads.

 

Link to comment
Share on other sites

χρησιμοποιούσα τα DS2500 για πολλά χρονια στο προηγούμενο αυτοκιίνητο αρχικά με εργοστασιακά φρένα και αργότερα με aftermarket είναι καλά αλλα έχουν και μειονεκτήματα όταν είναι κρύα δεν αποδίδουν σε σχέση με όταν ζεσταθούνε θα μπορούσα να πω ότι κρύα στο πρώτο φρενάρισμα αν χρειαστεί να είναι πανικού ίσως είναι και επικίνδυνα δεν κάνουν για οδήγηση σε πόλη κατά την άποψη μου

αλλα όσο ζεσταίνονται η απόδοση τους δεν πέφτει συνεχώς βελτιώνεται  αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες και βάρβαρη χρήση και δεν φθείρονται εύκολα αλλα αυτό συνεπάγεται με μεγαλύτερη φθορά στις δισκόπλακες

 

σιγούρα το CC βοηθάει στο να φθαρούν ποιο γρήγορα τα  πίσω
Πριν ένα μηνα άλλαξα τακάκια και στα 2 αυτοκίνητα στο golf που κυκλοφορεί κυρίως μέσα στη πόλη είχαν εμπρός πίσω την ίδια φθορά
Στο skoda που κυκλοφορεί κυρίως για ταξίδια τα πίσω ήταν πολύ ποιο φθαρμένα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βασικά είναι μόνο για πίσω οπότε δε δίνω τόσο σημασία στις θερμοκρασίες λειτουργίας όσο το να μην φθαρούν τόσο γρήγορα όσο τα άλλα που έβγαλαν με το ζόρι ένα χρόνο.

Λογικά βέβαια η φθορά είναι και λόγο των δύο μεγάλων ταξιδίων που έκανα από Όσλο-Ελλάδα και πίσω (7.000χλμ ήταν αυτά).

 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, jax7480 said:

Το Α8 ρε συ είναι αυτοκίνητο 12 ετών και τα πλαστικά του σε κανένα σημείο δεν κάνουν έτσι. Αυτό που είδα στο Arteon  είναι καθαρά θέμα λάθος επιλογής ή συναρμογής υλικού.

Ναι αλλά το a8 είχε φτιαχτεί με προδιαγραφές tank εξ'αρχής :lol:

5 hours ago, jax7480 said:

On another Note (που το περιμένουμε) για πείτε τι τακάκια να βάλω στο Α8. Τα πίσω μόνο θέλουν αλλαγή. Μετά από 14 μήνες φαίνεται να έχουν φαγωθεί τελείως (δεν ξέρω που μπορεί να οφείλεται αυτό, το Cruise control μήπως φρενάρει με τα πίσω μόνο?) και θέλω να βάλω κάτι καλύτερο από το EBC yellow που φορούσα. Σκεφτόμουν ή τα EBC bluestaff που είναι πιο σκληρά ή τα Ferodo DS2500. Και τα δύο είναι competition pads.

 

Τα πιο σκληρά τακάκια όπως είπε και ο Deus είναι καλά όταν τρώνε ξύλο αλλά σε καθημερινή χρήση πάσχουν και ίσως σφυρίζουν (εξαιρετικά ενοχλητικό σε αυτόματο αυτοκίνητο!!) Επίσης τα πίσω τακάκια συνήθως έχουν λιγότερη πάστα οπότε παίζει να τελειώνουν και πιο γρήγορα απο τα μπροστά, είχε γίνει και σε μένα πρίν αλλάξω τα δικά του και βάλω gti φρένα

 

Έχεις adaptive cc? Γιατί το απλό που έχω στο golf δεν φρενάρει.

(Το note το περιμένουμε αλλά με το 1000αρικο που θα ζητάει η samsung προσωπικά βλέπω να το περιμένω καιρό...)

 

2 hours ago, Deus said:

χρησιμοποιούσα τα DS2500 για πολλά χρονια στο προηγούμενο αυτοκιίνητο αρχικά με εργοστασιακά φρένα και αργότερα με aftermarket είναι καλά αλλα έχουν και μειονεκτήματα όταν είναι κρύα δεν αποδίδουν σε σχέση με όταν ζεσταθούνε θα μπορούσα να πω ότι κρύα στο πρώτο φρενάρισμα αν χρειαστεί να είναι πανικού ίσως είναι και επικίνδυνα δεν κάνουν για οδήγηση σε πόλη κατά την άποψη μου

αλλα όσο ζεσταίνονται η απόδοση τους δεν πέφτει συνεχώς βελτιώνεται  αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες και βάρβαρη χρήση και δεν φθείρονται εύκολα αλλα αυτό συνεπάγεται με μεγαλύτερη φθορά στις δισκόπλακες

 

σιγούρα το CC βοηθάει στο να φθαρούν ποιο γρήγορα τα  πίσω
Πριν ένα μηνα άλλαξα τακάκια και στα 2 αυτοκίνητα στο golf που κυκλοφορεί κυρίως μέσα στη πόλη είχαν εμπρός πίσω την ίδια φθορά
Στο skoda που κυκλοφορεί κυρίως για ταξίδια τα πίσω ήταν πολύ ποιο φθαρμένα

 

Είχες σφυρίγματα κλπ θορύβους όταν φρενάριζες απαλά; Το έψηνα να τα βάλω στο golf αλλά επειδή ειναι dsg το ξανασκέφτηκα γιατί απλά δεν θα το άντεχα να σφυρίζουν κάθε φορά που πατάω φρένο και με το αυτόματο χρειάζεται αρκετά...

Link to comment
Share on other sites

όχι κάτι το ιδιαίτερο σφύριζαν λίγο όταν τα έκαιγα και άλλαζαν χρώμα οι δισκόπλακες αλλα μετά από 1-2 normal φρεναρίσματα που έπαιρναν πάλι κανονικό χρώμα έστρωναν

συνήθως έκαναν έναν ελαφρύ τραχύ ήχο γιατί ήταν σκληρά αλλα δεν ήταν ενοχλητικό ακουγόταν μονο αν δεν έπαιζε μουσική και είχε ησυχία

Έγινε επεξεργασία από Deus
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλή επιλογή φαίνονται τότε. Το κακό βέβαια είναι πως τα χλμ που οδηγώ μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάνε ποτέ τα 70-80χαω οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ζεσταίνονται ή απλά θα κάνουν hosting στις δαγκάνες. Απλά θέλω να πάρω κάτι καλύτερο από τα προηγούμενα γιατί η διαφορά που έλιωσαν με τα μπροστά είναι πολύ μεγάλη. Τα μπροστά βγάζουν άνετα μία διετία ακόμα έτσι όπως τα είδα (σχεδόν καινούρια).

 

@and64

Όχι το CC είναι κανονικό, όχι adaptive. Απλά παίζει πολύ ανηφορα/κατηφόρα μέσα στα τούνελ στο Όσλο και εκεί φρενάρει μόνο του.

Link to comment
Share on other sites

Καλή επιλογή φαίνονται τότε. Το κακό βέβαια είναι πως τα χλμ που οδηγώ μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάνε ποτέ τα 70-80χαω οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ζεσταίνονται ή απλά θα κάνουν hosting στις δαγκάνες. Απλά θέλω να πάρω κάτι καλύτερο από τα προηγούμενα γιατί η διαφορά που έλιωσαν με τα μπροστά είναι πολύ μεγάλη. Τα μπροστά βγάζουν άνετα μία διετία ακόμα έτσι όπως τα είδα (σχεδόν καινούρια).
 
[mention=77350]and64[/mention]
Όχι το CC είναι κανονικό, όχι adaptive. Απλά παίζει πολύ ανηφορα/κατηφόρα μέσα στα τούνελ στο Όσλο και εκεί φρενάρει μόνο του.
Τότε είναι πιο εξελιγμένο από το δικό μου!

Sent from my SM-N930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, jax7480 said:

Βασικά είναι μόνο για πίσω οπότε δε δίνω τόσο σημασία στις θερμοκρασίες λειτουργίας όσο το να μην φθαρούν τόσο γρήγορα όσο τα άλλα που έβγαλαν με το ζόρι ένα χρόνο.

Λογικά βέβαια η φθορά είναι και λόγο των δύο μεγάλων ταξιδίων που έκανα από Όσλο-Ελλάδα και πίσω (7.000χλμ ήταν αυτά).

 

 

Λίγος δεν είναι ένας χρόνος? Στην Εθνική δεν τα φθείρεις τα τακάκια και αμφιβάλλω αν τα φθείρεις και στο Όσλο, στην Ελλάδα θα τα έλιωσες λογικά.

 

19 hours ago, jax7480 said:

Καλή επιλογή φαίνονται τότε. Το κακό βέβαια είναι πως τα χλμ που οδηγώ μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάνε ποτέ τα 70-80χαω οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα ζεσταίνονται ή απλά θα κάνουν hosting στις δαγκάνες. Απλά θέλω να πάρω κάτι καλύτερο από τα προηγούμενα γιατί η διαφορά που έλιωσαν με τα μπροστά είναι πολύ μεγάλη. Τα μπροστά βγάζουν άνετα μία διετία ακόμα έτσι όπως τα είδα (σχεδόν καινούρια).

 

@and64

Όχι το CC είναι κανονικό, όχι adaptive. Απλά παίζει πολύ ανηφορα/κατηφόρα μέσα στα τούνελ στο Όσλο και εκεί φρενάρει μόνο του.

Βάλε αυτά που φοράς μπροστά (ίδια "γόμα") πίσω, αφού σε ικανοποιούν.

Καλύτερα να μην πειραματιστείς με DS2500, εγώ που φοράω DS Performance (DS2000) μπροστά στο Punto θέλουν ζέσταμα. Φρενάρουν και κρύα αλλά έχει αισθητή διαφορά.

Επίσης κάνουν ελεεινό σφύριγμα στο απαλό πάτημα (όταν πατάς δυνατά δεν ακούγονται) τουλάχιστον για τα πρώτα 20000 κμ, οπότε θα σου έλεγα να τα αποφύγεις.

Πάντως εγώ είμαι στο δεύτερο ζευγάρι DS Performance, τα πρώτα μου έβγαλαν ~40κ που για το Punto είναι απίστευτα υψηλός χρόνος (τρώει πολύ τα τακάκια ειδικά αν φρενάρεις δυνατά, τα εργοστασιακά μου βγάζουν 5000 κμ). Επίσης λόγω σκληρότητας μου έχουν στραβώσει έναν δίσκο (βέβαια είχα βάλει απλούς δίσκους, όχι τίποτα "ψαγμένο").

 

Είναι συνδεδεμένο το CC με το κύκλωμα των φρένων? Πώς το κάνει αυτό? Είσαι σίγουρος? Λόγω A8 και exquisite χαζομάρας μπορεί και να συμβαίνει αλλά μάλλον δεν θέλω να ξέρω πώς το κάνει :p 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.