PetrosD Ιούλιος 22, 2017 #4541 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 11 minutes ago, UltraB said: Βλέπω οι επόμενοι να είναι Κινέζικοι αλλά έχουν άθλιο look. Ίσως παραγγείλω λάστιχο αν αλλάζει. Τί εννοείς; Οι κινέζικοι που πήρα είναι ολόιδιοι με τους Bosch Aerotwin. Πάρτε και ένα βιντεάκι. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα που ξεκινάει να τρέχει, φαίνεται ότι δεν είναι και πολύ ικανός. Στο 3:30 επιβεβαιώνονται οι παρατηρήσεις, αλλά στο τέλος του βίντεο τράβαγα τα μαλλιά μου. Ο τύπος είναι για κλωτσές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούλιος 22, 2017 #4542 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 πριν 2 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε: Τί εννοείς; Οι κινέζικοι που πήρα είναι ολόιδιοι με τους Bosch Aerotwin. Από που; Εννοούσα τέτοιους Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 22, 2017 #4543 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Τί δεν καταλλλλλαβαίνεις; Οι κινέζικοι που πήρα με 5 ευρώ οι 2 (στις διαστάσεις που ήθελα) είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία (Γιάγκο): Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούλιος 22, 2017 #4544 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Κατάλαβα ρε συ! Ρωτάω από που τους πήρες γιατί οι περισσότεροι κινέζικοι έχουν το άλλο look Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 22, 2017 #4545 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Βάλε στο google maps αυτό: Leof. Konstantinoupoleos 8, Peristeri 121 33 δίπλα είναι ένα μαγαζί με κινέζικα. Από εκεί τους πήρα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούλιος 22, 2017 #4546 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 ειχα παρει και εγω απο ebay αλλα δεν εκαναν καλη επαφη με το τζαμι, ασε που ο ενας δεν εμπαινε καλα στο bracket Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 22, 2017 #4547 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 2 hours ago, slalom said: To cc χρειαζεται επαφη στο συμπλεκτη, μεταξυ αλλων 2 hours ago, PetrosD said: Και στο φρένο. Αυτά δεν τα περνάει από το χειριστήριο στο τιμόνι όμως, τα διαβάζει από τους υπάρχοντες αισθητήρες ο εγκέφαλος. 2 hours ago, GriGaS said: Είμαι πολύ καμμένος που άλλαξα υαλοκαθαριστήρες και πήρα τους original από την αντιπροσωπία; (19 ευρώ οι δύο εμπρός) Ξέχασα να σας πω πως έβαλα λάστιχα στο Yaris. Τελικά πήγα σε Michelin Energy, 330 η τετράδα τοποθετημένα. Σε πρώτη φάση είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο από το θέμα θορύβου/ποιότητας κύλισης, όσο και από την απόδοσή τους στο φρενάρισμα και σε σημεία με γλιστερή (στεγνή) άσφαλτο που έχουμε στην πόλη μου. Πολύ καμμένος είσαι με τα 330 για λάστιχα σε yaris Υαλοκαθαριστήρες στο δικό μου έβγαλαν 6 χρόνια (bosch aerotwin) απλά επειδή δεν τους ξαναβρήκα φτηνά πήρα συμβατικούς από praktiker και lidl. Εν τω μεταξύ με λίγη καλή θέληση αλλάζει και στους aerotwin το μάκτρο οπότε αυτό είναι το επόμενο πρότζεκτ. Καμία σχέση οι aerotwin με τους άλλους στα πολλά χιλιόμετρα. Στον πίσω άλλαξα για 4η φορά μάκτρο από το 2009. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 22, 2017 #4548 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 πριν 33 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Αυτά δεν τα περνάει από το χειριστήριο στο τιμόνι όμως, τα διαβάζει από τους υπάρχοντες αισθητήρες ο εγκέφαλος. Ολα στον εγκεφαλο καταληγουν, αυτος κανει διαχειρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 22, 2017 #4549 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Tα 3 τελευταια χρονια βαζω τους valeo.Μπορω να πω μετα απο πολλες δοκιμες οτι ειναι οι καλυτεροι μακραν.(προσωπικα) Δεν κανουν φασαρια μετα απο λιγο καιρο,ταιριαζουν αψογα και οταν χαλανε δεν γινονται κομματια. Τους αλλαζω ασχετως την κατασταση τους στα 2 χρονια μιας και το καρο μου ειναι συνεχεια εκτεθειμενο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 22, 2017 #4550 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 (edited) πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε: Είμαι πολύ καμμένος που άλλαξα υαλοκαθαριστήρες και πήρα τους original από την αντιπροσωπία; (19 ευρώ οι δύο εμπρός) Ξέχασα να σας πω πως έβαλα λάστιχα στο Yaris. Τελικά πήγα σε Michelin Energy, 330 η τετράδα τοποθετημένα. Σε πρώτη φάση είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο από το θέμα θορύβου/ποιότητας κύλισης, όσο και από την απόδοσή τους στο φρενάρισμα και σε σημεία με γλιστερή (στεγνή) άσφαλτο που έχουμε στην πόλη μου. Στα ποσα χιλιομετρα αλλαξες λαστιχα? Τι διασταση εβαλες? Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 22, 2017 από f117 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 22, 2017 #4551 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 185/60/15 μετά από περίπου 57000 χιλιόμετρα. (με είχατε κράξει στο παρελθόν, δεν υπάρχει λόγος για δεύτερη φορά για τον ίδιο λόγο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 22, 2017 #4552 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Just now, GriGaS said: 185/60/15 μετά από περίπου 57000 χιλιόμετρα. (με είχατε κράξει στο παρελθόν, δεν υπάρχει λόγος για δεύτερη φορά για τον ίδιο λόγο) Εγώ έχω 47000 με τα ps3 οπότε πλέον δεν μπορώ να σε κράξω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 22, 2017 #4553 Κοινοποίηση Ιούλιος 22, 2017 Χαχαχα...εγω εχω 50κ τωρα και εχω κανει και τα μπρος πισω στην ιδια διασταση!πριν ειχες τα μαμα? 175/55 15??? Ecopia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 23, 2017 #4554 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2017 175/65!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 23, 2017 #4555 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2017 Τα μαμά 185/60/15 Dunlop SP1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούλιος 23, 2017 #4556 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2017 Σε σχεση με τα προγουμενα πως σου φαινονται?κ;ι εγω πιστευω οτι τα μισελιν ειναι κορυφη αλλα εγω θελω να εχουν και αντοχη στα χιλιομετρα! Γιατι μου εχει περασει η εντυπωση οτι ειναι μαλακα και φθιρονται πιο γρηγορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούλιος 23, 2017 #4557 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2017 Τα energy που ειχα βαλει καποτε ηταν τσουληθρα στο βρεγμενο Ευτυχως τα εδωσα με τις ζαντες Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 23, 2017 #4558 Κοινοποίηση Ιούλιος 23, 2017 Νομίζω λίγο καλύτερα από τα προηγούμενα. Όσον αφορά την αντοχή σε χιλιόμετρα, πείστηκα όταν είδα τα energy σε Polo φίλου μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Οσον αφορά την απόδοση τους σε βρεγμένο, δεν ξέρω. Θα σας πω από Νοέμβριο... Πάντως δεν έχω διαβάσει κάτι αρνητικό. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούλιος 24, 2017 #4559 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2017 (edited) πριν 22 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Τα energy που ειχα βαλει καποτε ηταν τσουληθρα στο βρεγμενο Ευτυχως τα εδωσα με τις ζαντες Περίεργο??? Εμένα φρέσκα τα michelin μου φαίνονται τα πιο sticky και gripy. Όταν παλιώσουν κρατάνε λίγο λιγότερο αλλά και πάλι ποτέ δεν γίνονται κούτσουρα σαν τα bridgestone. Σε διάφορα αμάξια έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες εκτός απο continental (φοβάμαι ότι κόβονται) και pireli. Σε c2 έχω δει michelin μαμά να βγάζουν 100000+ χλμ και τα άλλαξε ο κολλητός επειδή φοβόταν κανά κλατάρισμα.(φυσικά με τα ίδια) Ειδικά τα απλά τα energy για αυτοκίνητα της σειράς, μπαίνουν και ξαναμπαίνουν ασυζητητή στα daily drivers της οικογένειας. Τα δε latitude cross στο vitara είναι υπεράνω κάθε κριτικής. Ήσυχα, οικονομικά πολύ καλό κράτημα φρέσκα, πολύ προοδευτικά τώρα που έπρεπε ήδη να έχουν αλλαχτεί (γιατί έχουν αρχίσει τα σκισήματα στο πέλμα) και στο αρκετό φετινό χιόνι (Άγιο Στέφανο) σχεδόν δεν χρειάστηκε ο επιλογέας της τετρακίνησης(πραγματικά απίστευτα). Κρίμα που έχουν 500+ τα 215/75 αλλά τώρα που είναι να αλλάξει πάλι τα ίδια βλέπω να μπαίνουν. Άντε αν θέλω να κάνω οικονομία να βάλω τα 195/80 Στη μιατούλα εχω ξαναπεί, dunlop sport blue response. Καλά προοδευτικά και φτηνά... αλλά η γόμα μια κατηγορία κάτω απο τα miche και φρέσκια και όταν μπαγιατεύει. Tα επιλέγω επειδή τα έχω συνηθίσει και έχουν πολύ προβλέψιμη & συμπαθητική συμπεριφορά στο νερό αρκεί να μην ξεφεύγεις απο τις νόμιμες γωνίες. Συνήθως βάζω 2 φρέσκα μπρος και τα μπρος τα βάζω πίσω να τα αλέσει κανά δυο χρόνια ακόμα το mx.(1600άρη αμπλοκάριστο, σιγά το άλεμα που τους κάνει...) Όταν αυτό συμβεί πάλι φρέσκα μπρος και τα προηγούμενα πίσω. Περίπου στο 55άρι το χρόνο βγαίνει και έχω συνηθίσει και αυτή την ισορροπία κρατήματος στο αμάξι. Τα dunlop είναι super τον πρώτο χρόνο και μέχρι 15000-20000 χλμ, μετά απλά ok... Τα κρατάω κατά μέσο όρο 50000-55000 χλμ και ~4 χρόνια Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 24, 2017 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Ιούλιος 24, 2017 #4560 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2017 Για τους ελληνικούς δρόμους νομίζω είναι μεγάλο λάθος να "τυφλωθείς" από τα bling ενός ελαστικού με χαμηλό προφίλ και σκληρή (αγωνιστική) γόμα, μόλις αρχίσεις να το οδηγείς σε καθημερινές συνθήκες καταλαβαίνεις οτι έκανες πατάτα και πρέπει να αλλάξεις γόμα, αν η τιμή της νέας ζάντας είναι απαγορευτική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now