Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

11 minutes ago, UltraB said:

Βλέπω οι επόμενοι να είναι Κινέζικοι αλλά έχουν άθλιο look. Ίσως παραγγείλω λάστιχο αν αλλάζει.

 

Τί εννοείς; Οι κινέζικοι που πήρα είναι ολόιδιοι με τους Bosch Aerotwin.

Πάρτε και ένα βιντεάκι. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα που ξεκινάει να τρέχει, φαίνεται ότι δεν είναι και πολύ ικανός. Στο 3:30 επιβεβαιώνονται οι παρατηρήσεις, αλλά στο τέλος του βίντεο τράβαγα τα μαλλιά μου. Ο τύπος είναι για κλωτσές.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τί δεν καταλλλλλαβαίνεις;

 

Οι κινέζικοι που πήρα με 5 ευρώ οι 2 (στις διαστάσεις που ήθελα) είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς που φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία (Γιάγκο:p):

 

boschaerotwin.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slalom said:

To cc χρειαζεται επαφη στο συμπλεκτη, μεταξυ αλλων

 

2 hours ago, PetrosD said:

Και στο φρένο.

Αυτά δεν τα περνάει από το χειριστήριο στο τιμόνι όμως, τα διαβάζει από τους υπάρχοντες αισθητήρες ο εγκέφαλος.

 

2 hours ago, GriGaS said:

Είμαι πολύ καμμένος που άλλαξα υαλοκαθαριστήρες και πήρα τους original από την αντιπροσωπία; (19 ευρώ οι δύο εμπρός)

 

Ξέχασα να σας πω πως έβαλα λάστιχα στο Yaris. Τελικά πήγα σε Michelin Energy, 330 η τετράδα τοποθετημένα. Σε πρώτη φάση είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο από το θέμα θορύβου/ποιότητας κύλισης, όσο και από την απόδοσή τους στο φρενάρισμα και σε σημεία με γλιστερή (στεγνή) άσφαλτο που έχουμε στην πόλη μου.

 

 

Πολύ καμμένος είσαι με τα 330 για λάστιχα σε yaris :p 

Υαλοκαθαριστήρες στο δικό μου έβγαλαν 6 χρόνια (bosch aerotwin) απλά επειδή δεν τους ξαναβρήκα φτηνά πήρα συμβατικούς από praktiker και lidl. 

Εν τω μεταξύ με λίγη καλή θέληση αλλάζει και στους aerotwin το μάκτρο οπότε αυτό είναι το επόμενο πρότζεκτ. Καμία σχέση οι aerotwin με τους άλλους στα πολλά χιλιόμετρα.

 

Στον πίσω άλλαξα για 4η φορά μάκτρο από το 2009.

Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Αυτά δεν τα περνάει από το χειριστήριο στο τιμόνι όμως, τα διαβάζει από τους υπάρχοντες αισθητήρες ο εγκέφαλος.

Ολα στον εγκεφαλο καταληγουν, αυτος κανει διαχειρηση

Link to comment
Share on other sites

Tα 3 τελευταια χρονια βαζω τους valeo.Μπορω να πω μετα απο πολλες δοκιμες

οτι ειναι οι καλυτεροι μακραν.(προσωπικα)

Δεν κανουν φασαρια μετα απο λιγο καιρο,ταιριαζουν αψογα

και οταν χαλανε δεν γινονται κομματια.

Τους αλλαζω ασχετως την κατασταση τους στα 2 χρονια μιας και το καρο μου ειναι

συνεχεια εκτεθειμενο .

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Είμαι πολύ καμμένος που άλλαξα υαλοκαθαριστήρες και πήρα τους original από την αντιπροσωπία; (19 ευρώ οι δύο εμπρός)

 

Ξέχασα να σας πω πως έβαλα λάστιχα στο Yaris. Τελικά πήγα σε Michelin Energy, 330 η τετράδα τοποθετημένα. Σε πρώτη φάση είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο από το θέμα θορύβου/ποιότητας κύλισης, όσο και από την απόδοσή τους στο φρενάρισμα και σε σημεία με γλιστερή (στεγνή) άσφαλτο που έχουμε στην πόλη μου.

 

 

Στα ποσα χιλιομετρα αλλαξες λαστιχα? Τι διασταση εβαλες?

Έγινε επεξεργασία από f117
Link to comment
Share on other sites

Just now, GriGaS said:

185/60/15 μετά από περίπου 57000 χιλιόμετρα. (με είχατε κράξει στο παρελθόν, δεν υπάρχει λόγος για δεύτερη φορά για τον ίδιο λόγο) 

 

Εγώ έχω 47000 με τα ps3 οπότε πλέον δεν μπορώ να σε κράξω :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε σχεση με τα προγουμενα πως σου φαινονται?κ;ι εγω πιστευω οτι τα μισελιν ειναι κορυφη αλλα εγω θελω να εχουν και αντοχη στα χιλιομετρα! Γιατι μου εχει περασει η εντυπωση οτι ειναι μαλακα και φθιρονται πιο γρηγορα

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω λίγο καλύτερα από τα προηγούμενα. Όσον αφορά την αντοχή σε χιλιόμετρα, πείστηκα όταν είδα τα energy σε Polo φίλου μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. 

 

Οσον αφορά την απόδοση τους σε βρεγμένο, δεν ξέρω. Θα σας πω από Νοέμβριο... Πάντως δεν έχω διαβάσει κάτι αρνητικό. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Τα energy που ειχα βαλει καποτε ηταν τσουληθρα στο βρεγμενο

Ευτυχως τα εδωσα με τις ζαντες

Περίεργο???

Εμένα φρέσκα τα michelin μου φαίνονται τα πιο sticky και gripy.

Όταν παλιώσουν κρατάνε λίγο λιγότερο αλλά και πάλι ποτέ δεν γίνονται κούτσουρα σαν τα bridgestone.

 

Σε διάφορα αμάξια έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις μάρκες εκτός απο continental (φοβάμαι ότι κόβονται) και pireli.

Σε c2 έχω δει michelin μαμά να βγάζουν 100000+ χλμ και τα άλλαξε ο κολλητός επειδή φοβόταν κανά κλατάρισμα.(φυσικά με τα ίδια)

 

Ειδικά τα απλά τα energy για αυτοκίνητα της σειράς, μπαίνουν και ξαναμπαίνουν ασυζητητή στα daily drivers της οικογένειας.

Τα δε latitude cross στο vitara είναι υπεράνω κάθε κριτικής. Ήσυχα, οικονομικά πολύ καλό κράτημα φρέσκα, πολύ προοδευτικά τώρα που έπρεπε ήδη να έχουν αλλαχτεί (γιατί έχουν αρχίσει τα σκισήματα στο πέλμα) και στο αρκετό φετινό χιόνι (Άγιο Στέφανο) σχεδόν δεν χρειάστηκε ο επιλογέας της τετρακίνησης(πραγματικά απίστευτα).

Κρίμα που έχουν 500+ τα 215/75 αλλά τώρα που είναι να αλλάξει πάλι τα ίδια βλέπω να μπαίνουν.

Άντε αν θέλω να κάνω οικονομία να βάλω τα 195/80

 

Στη μιατούλα εχω ξαναπεί, dunlop sport blue response. Καλά προοδευτικά και φτηνά... αλλά η γόμα μια κατηγορία κάτω απο τα miche και φρέσκια και όταν μπαγιατεύει. Tα επιλέγω επειδή τα έχω συνηθίσει και έχουν πολύ προβλέψιμη & συμπαθητική συμπεριφορά στο νερό αρκεί να μην ξεφεύγεις απο τις νόμιμες γωνίες.

Συνήθως βάζω 2 φρέσκα μπρος και τα μπρος τα βάζω πίσω να τα αλέσει κανά δυο χρόνια ακόμα το mx.(1600άρη αμπλοκάριστο, σιγά το άλεμα που τους κάνει...):hehe:

Όταν αυτό συμβεί πάλι φρέσκα μπρος και τα προηγούμενα πίσω.

Περίπου στο 55άρι το χρόνο βγαίνει και έχω συνηθίσει και αυτή την ισορροπία κρατήματος στο αμάξι. 

Τα dunlop είναι super τον πρώτο χρόνο και μέχρι 15000-20000 χλμ, μετά απλά ok...

Τα κρατάω κατά μέσο όρο 50000-55000 χλμ και ~4 χρόνια

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Για τους ελληνικούς δρόμους νομίζω είναι μεγάλο λάθος να "τυφλωθείς" από τα bling ενός ελαστικού με χαμηλό προφίλ και σκληρή (αγωνιστική) γόμα, μόλις αρχίσεις να το οδηγείς σε καθημερινές συνθήκες καταλαβαίνεις οτι έκανες πατάτα και πρέπει να αλλάξεις γόμα, αν η τιμή της νέας ζάντας είναι απαγορευτική. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.