Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 25 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Έτσι κι αλλιώς, το ΚΤΕΟ απλά οφείλει να βεβαιώσει ότι οι εκπεμπόμενοι ρύποι δεν είναι εκτός ορίων, δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά αν είσαι εντός μισής τυπικής απόκλισης από τις τιμές που αναγράφονται στην άδεια. Πρακτικά πρέπει να κόβονται μόνο όσοι έχουν χαλασμένο καταλύτη/DPF ή έχουν κάνει αντίστοιχα μείζονες επεμβάσεις.

 

Νομίζω όλοι μετρούν και CO και ppm HC, ως δείκτες ατελούς καύσης. Στα πετρέλαια λογικά πρέπει να μετρούν και NOx.

Μα γι αυτό το ανέφερα. Ότι είναι υπολογισμένοι οι ρύποι με διαφορετικές ζάντες, άρα πάει να πει ότι τους ενδιαφέρει το ζήτημα.

Πως λοιπόν περνάνε τα αυτοκίνητα με χαλασμένο ή καθόλου DPF / EGR (που απ ότι φαίνεται δεν είναι καθόλου λίγα);

Πάντως η διαφορά είναι τεράστια. Παρατηρήστε την απόληξη μιας εξάτμισης βενζινοκίνητου και ενός πετρελαιοκίνητου.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

Πρεπει!!αλλα δεν εχουν μηχανηματα ακουω!

Αλογγαααα rusty

Ποσα πηρε? Δε ξερω/δε μπηκα στον κοπο ν μετρησω. Στοκ 75 ειχε. Αλλα η διαφορα στις Καβαλιωτικες ανηφορες ειναι μεγαλη. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 17 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Corsa 1.3 cdti, έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια πάει πολύ καλύτερα, καίει το ίδιο πανω κάτω, περνάει κτέο, world still turns γενικά.

 

Αμα κρίνω απο το πόσο εύκολα πέρασε κτεο το balenάκι χτες, γιατί όχι...

https://plus.google.com/u/0/photos/photo/110359271046296764413/6439921339182597666?icm=false

 

Και νομίζω πολλά απ τα βενζινοκίνητα χρέπια που κυκλοφορούν καίγοντας λάδι σαν να είναι δίχρονα, δεν είναι οικολογικότερα απο ενα πρόσφατο diesel χωρίς φίλτρο.

 

Για τον εαυτό μου όμως πρώτα απο όλα το dpf ή καταλύτη ή egr δε θα τα έβγαζα off να τρώω την καρκινίλα αν βρεθώ σε κάποιο γκαράζ ας πούμε...

 

Ας γίνουν τα πιστόνια όσο μαύρα θέλουν, σίδερα είναι.

 

Και το suzuki απο πάνω θα φτιάξω τσιμουχάκια γιατί φοβάμαι αυτήν την κάπνα κάθε πρωί για μένα...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Να ανεβάσω και ένα repairιλίκη που έκανα χτες το βράδυ για να χαλαρώσω μετά τη δουλειά.

 

To δοχείο νερού για τα πιτσιλιστήρια είχε κάνει μούχλα στον πάτω, με αποτέλεσμα να ρουφήξουν το αντλιάκι και τα σωληνάκια και να στομώσει το σύμπαν.

 

 

20170706_215808.jpg

20170706_214912.jpg

20170706_213458.jpg

20170706_213446.jpg

20170706_213514.jpg

20170706_214410.jpg

20170706_214614.jpg

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και το αποτέλεσμα.:D

 

https://plus.google.com/u/0/photos/photo/110359271046296764413/6439938403149369426?icm=false

 

Πετάει τόσο δυνατά που πετυχαίνει το πίσω παρμπρίζ.:hehe:

Θέλει ρύθμιση προς τα κάτω τώρα με καρφιτσούλα.

 

Ή να βουλώσω και εγω το ένα beck και να βρέχω τις τουρίστριες στο σύνταγμα σαν κακομαθημένο 17χρονο?:D

 

PS. Η μούχλα που είναι στον νιπτήρα είναι δείγμα της μούχλας που βγήκε... Το δοχείο το έπλυνα έξω στην αυλή με πιεστικό, αλλά τα ψιλά απο το αντλιάκι τα έβγαλα μέσα γιατί είχε πιάσει 10 και δεν έβλεπα την τύφλα μου.

Επίσης καλό είναι την αντλία όσο βρώμικη και αν είναι εσωτερικά να μην την βάλετε στο πιεστικό μην καεί ή σπάσει...

Προσωπικά την καθάρισα με την άκρη απο ενα τιεράπ.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/7/2017 at 4:11 PM, f117 said:

318-20d 2013 και μετά

 

Ο κωδικός του μοντέλου είναι F30. Αυτό φόραγε 2 κινητήρες, και οι 2 με 2000 κυβικά αλλά διαφορετικές αποδόσεις.

Ο πρώτος κινητήρας λέγεται N47D20 και υπάρχει σε 7 αποδόσεις ιπποδυνάμεων:

1.  116 bhp @ 4000 rpm και  260 Nm @ 1750 rpm

2. 143 bhp @ 4000 rpm και  300 Nm @ 1750-3000 rpm

3. 163 bhp @ 4000 rpm και  340 Nm @ 2000 rpm

4. 177 bhp @ 4000 rpm και  350 Nm @ 1750-3000 rpm

5. 184 bhp @ 4000 rpm και  380 Nm @ 1750-2750 rpm

6. 204 bhp @ 4400 rpm και  400 Nm @ 2000 rpm

7. 218 bhp @ 4400 rpm και  450 Nm @ 1500-2500 rpm

 

Μετά το 2015 αντικαταστάθηκε από τον κινητήρα Β47 με επίσης 7 αποδόσεις ιπποδυνάμεων:

1. 114 bhp @ 4000 rpm και 199 Nm @ 1250-2750
2. 147 bhp @ 4000 rpm και 243 Nm @ 1750-2750
3. 167 bhp @ 4000 rpm και 265 Nm @ 1500-2750
4. 186 bhp @ 4000 rpm και 294 Nm @ 1750-2500
5. 220 bhp @ 4400 rpm και 330 Nm @ 1500-3000
6. 227 bhp @ 4400 rpm και 330 Nm @ 1500-3000
7. 227 bhp @ 4400 rpm και 377 Nm @ 1500-3000

 

Χαμός γίνεται! Για αυτό μάλλον μπλέχτηκες λίγο. Τώρα, δυναμομετρήσεις με καμπύλες ροπής-ισχύος για καθέναν, δεν μπορώ να ψάξω. Μια γενική ιδέα για την απόδοση του καθενός, την παίρνεις όμως.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όχι, εμένα βαρελάκι χειροποίητο ήταν, με φιλτροχοάνη μέσα. Έβγαζε ένα σωλήνα μπροστά, για να ρουφάει κρύο αέρα.

Την κατάργησα, όχι επειδή το ήθελα, αλλά επειδή κάποιος απρόσεκτος πέρασε με STOP, με χτύπησε μπροστά, άλλαξα ψυγείο με μεγαλύτερο με εξωτερικό δοχείο διαστολής και πλέον δεν είχα χώρο να το ξαναβάλω.

Στα άμεσα σχέδιά μου είναι να ξαναφτιάξω κάτι παρόμοιο, γιατί είχα δει διαφορές στην απόδοση, προς το καλύτερο.

Επίσης, να σημειώσω ότι είναι αδύνατο να μπει φιλτροκούτι, που πολύ θα το ήθελα, λόγω έλλειψης χώρου.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

ναι μάστορα μου...αλλά άμα έχεις αυξήσει την παροχή του πετρελαίου δεν θέλεις περισσότερο αέρα για να έρθει στα "ίσια" του ??? Και ο κινητήρας θα ρουφήξει και θα πάρει αυτό που χρειάζεται... γιατί να μην του δώσεις πιο κρύο αέρα λοιπόν...και όσο χρειάζεται ...πιο εύκολα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.