Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

3 hours ago, f117 said:

Εντυπωσεις απο το aygo... 6.5 λτ τα 100 με πολυ ηρεμη οδηγηση....γυμνο τελειος,.... Grrrrr....6.5 lt και βενζινη...μου φαινεται μεγαλη πολυ η διαφορα στα λεφτα... :( κακομαθα.... 

Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά. Το Aygo σε φυσιολογικές συνθήκες καίει γύρω στα 5 lt / 100 km και με πολύ ήρεμη οδήγηση κοντά στα 4,5. Τόσο δεν καίει ούτε το iQ με το αρχικό πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής (ή όπου αλλού ήταν στο σύστημα εξάτμισης).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά. Το Aygo σε φυσιολογικές συνθήκες καίει γύρω στα 5 lt / 100 km και με πολύ ήρεμη οδήγηση κοντά στα 4,5. Τόσο δεν καίει ούτε το iQ με το αρχικό πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής (ή όπου αλλού ήταν στο σύστημα εξάτμισης).

οτι δεν παει καλα κάτι αυτό ειναι αλήθεια...κάτι παίζει με την εξάτμιση...καπου χάνει.... ειναι το αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να πάρω το δικό μου :|

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Το κόμπλεξ από πού το συμπεραίνεις; Εντάξει την αντιπάθεια. Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, όπως και όλα τα BMW X Series. Αλλά οι υπόλοιπες Πόρσε μου αρέσουν.

Προκαταληψη, διορθωνω

Εγω αντιπαθω αυτους που τα επιλεγουν για λαθος λογους

πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε:

Όχι, εκτός από τα Range Rover, και γενικά όσα έχουν πραγματικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Το "δήθεν" αντιπαθώ, αυτό με κάτι λάστιχα σπορ, ημισλίκ με προφίλ 25-30.

5672

 

:D

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, PetrosD said:

Τί τιμές είναι αυτές;;;!!!:woot:

 

 

Έχεις δίκιο να το λες αυτό. Το Honda είναι ένα σπορ μοτέρ υψηλών επιδόσεων, για ένα σπορ οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο για petrolheads. Το άλλο είναι για την 328i του οικογενειάρχη ή του γιάπη.

 

Είναι χαζή η σύγκριση ή τέλος πάντων καλή για να βαυκαλίζονται οι χοντάκιδες γιατί οι κινητήρες έχουν εντελώς άλλο προσανατολισμό όπως λες.

 

Και για να γίνουμε και γραφικοί ας βάλουμε και στην σύγκριση τον Renesis. Όταν η Mazda έβγαζε 240hp από 1300 κυβικά η BMW δεν ήξερε καν τι είναι το ΧΧΧ.

Και για να κάνουμε ακόμα πιο καθυστεριμένη σύγκριση μόνο με Honda, B16B του 2000. 1,6L 185hp. Ο νέος 1,5T (L15B7) του 2017, 182hp. Ξέχασε πως να φτιάχνει κινητήρες η Honda... :weep:

Όχι ότι είχε άλλες προτεραιότητες, ανάγκες, whatever...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν μάλλον περίπου το ίδιο διάστημα που η BMW έβγαζε 100+ ίππους στο λίτρο στα 6100 κυβικά , παλινδρομικό μοτέρ

, καλούτσικο είχε χαρακτηριστεί απο τον Gordon  :hehe:

 

Πράγματι πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση αφού είναι τελείως διαφορετικές χρήσεις και ανάγκες, εποχές και ρύποι επίσης

(καμία σχέση ο 1.6 125hp 4AGE της δεκαετίας του '80 με τον 1.6 132hp  Valvematic του 2013)

 

Renesis :wub:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 2017-6-9 at 9:34 AM, GriGaS said:

αυτή θα είναι χειρότερη και από την 75 του @GoMaRστο τι θα σου ζητάει κάθε τρεις και λίγο.

 

Δεν είναι τόσο προβληματικές αυτές (2004-2006), η γενιά του 90 είχε τα πολλά προβλήματα όπου χαλούσαν από μηχανικά μέχρι ηλεκτρικά και δεν έβγαζες άκρη ποτέ.

Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά τα φτιάχνω σχεδόν μόνος μου και τα απλά επίσης τα κάνω εγώ (καθαρισμούς πεταλούδας, πολλαπλασιαστές, μπουζί, λάδια/φίλτρα, μπροστά φρένα κλπ.), μόνο τα βαριά μηχανικά θα με απασχολήσουν, δηλαδή το κιβώτιο που έιναι και το προβληματικό (τρώει το συμπλέκτη κάθε 40-50κ μίλια και ο συμπλέκτης στοιχίζει πάνω από 1000, όντας semiauto). Φυσικά ένα service σε V8 στοιχίζει όσο 2 service σε punto (είναι όλα διπλά) από άποψη ανταλλακτικών αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι οι πολύ ακριβές εξειδικευμένες βλάβες που ελπίζεις ότι δεν θα σου κάτσουν!

 

Και για το Stilo Abarth έτσι μου έλεγαν όλοι, αλλά ό,τι μου έχει βγάλει είναι βλάβη αχρησίας ή βλάβη που είχε από όταν το πήρα. Σιγά σιγά το έχω μαζέψει ώστε να αποσυρθεί και να δουλεύουν όλα :p  Entropy is a bitch, όσο πιο περίπλοκο είναι κάτι, τόσο πιο πολλά προβλήματα βγάζει, το Punto που είναι μηχανολογία φασόν και απλή κατασκευή, δουλεύουν όλα! Δεν υπάρχει πιο σπαστικό πρόβλημα ας πούμε από το να σου χαλάσει η ρύθμιση στον αυτόματο κλιματισμό και να βγάζει καφτό αέρα στο συνοδηγό και κρύο στον οδηγό..... Έχω σταματήσει σε βενζινάδικο για να κάνω reboot το αμάξι μπας και επανέλθει...

8 hours ago, jax7480 said:

Μου κάνει εντύπωση που πήρε φωτιά ηλεκτρικό όχημα σε σύγκρουση.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν και θέμα συγκυριών μάλλον. Σαν να έφυγε σε λόφο που σημαίνει πως έφερε και μερικές σβούρες. Αν κρίνεις βέβαια από το φρενάρισμα σίγουρα πήγαινε με πολλά για εκείνη τη στροφή και απλά δεν μαζευόταν με τίποτα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sotiris said:

Μου κάνει εντύπωση που πήρε φωτιά ηλεκτρικό όχημα σε σύγκρουση.

Οι φωτιές σε ηλεκτροκίνητα δεν είναι απίθανες. Η τρώση της συστοιχίας των μπαταριών κατά τη σύγκρουση είναι αρκετά πιθανό να προκαλέσει φωτιά. Απλά οι νετότερες μπαταρίες είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την πιθανότητα ανάφλεξης και να επιβραδύνουν την εξάπλωση της φλόγας.

 

Ειδικά σε ένα supercar, υποψιάζομαι ότι λείπουν προστατευτικά όπως πχ η θωράκιση αλουμινίου-τιτανίου που προφυλάσσει την μπαταρία στα Tesla, οπότε η πιθανότητα φωτιάς μάλλον είναι μεγαλύτερη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, acct said:

Ειδικά σε ένα supercar, υποψιάζομαι ότι λείπουν προστατευτικά όπως πχ η θωράκιση αλουμινίου-τιτανίου που προφυλάσσει την μπαταρία στα Tesla, οπότε η πιθανότητα φωτιάς μάλλον είναι μεγαλύτερη.

 

Αυτό μου κάνει εντύπωση, το ότι το έδωσαν έτσι για δοκιμή, το να φύγει να σκάσει σε μια στροφή δεν είναι κάτι τραγικό, το να γίνεις παρανάλωμα όμως είναι! 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, sotiris said:

Αυτό μου κάνει εντύπωση, το ότι το έδωσαν έτσι για δοκιμή, το να φύγει να σκάσει σε μια στροφή δεν είναι κάτι τραγικό, το να γίνεις παρανάλωμα όμως είναι! 

Ε, o Hammond θα είχε υπογράψει τα waivers, το αυτοκίνητο θα ήταν ασφαλισμένο για ατύχημα κατά τη δοκιμή, τι άλλο να κάνουν; Αν ήταν δικό μου, θα απαιτούσα να περιοριστεί σε πίστα, αλλά υποψιάζομαι ότι ήθελαν τη δημοσιότητα. Δε φαντάζομαι να είναι χαρούμενος κανείς από τους εμπλεκόμενους σ' αυτήν την ιστορία, αλλά shit happens. 

Link to comment
Share on other sites

Σε 27.8χλμ έκαψα 1.5 λίτρο βενζίνης σύμφωνα με το trip computer. Δηλαδή 5.6 μέση κατανάλωση.

 

Νομίζω η καλύτερη κατανάλωση που έχω δει απ το Corsaκι μου.

Λογικό βέβαια αφού ήμουν σε ανοιχτό δρόμο τα 4/5 της διαδρομής και στο χαλαρό (max 100χλμ/ώρα).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.