acct Ιούνιος 9, 2017 #4281 Κοινοποίηση Ιούνιος 9, 2017 3 hours ago, f117 said: Εντυπωσεις απο το aygo... 6.5 λτ τα 100 με πολυ ηρεμη οδηγηση....γυμνο τελειος,.... Grrrrr....6.5 lt και βενζινη...μου φαινεται μεγαλη πολυ η διαφορα στα λεφτα... κακομαθα.... Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά. Το Aygo σε φυσιολογικές συνθήκες καίει γύρω στα 5 lt / 100 km και με πολύ ήρεμη οδήγηση κοντά στα 4,5. Τόσο δεν καίει ούτε το iQ με το αρχικό πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής (ή όπου αλλού ήταν στο σύστημα εξάτμισης). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούνιος 10, 2017 #4282 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε: Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά. Το Aygo σε φυσιολογικές συνθήκες καίει γύρω στα 5 lt / 100 km και με πολύ ήρεμη οδήγηση κοντά στα 4,5. Τόσο δεν καίει ούτε το iQ με το αρχικό πρόβλημα στην πολλαπλή εξαγωγής (ή όπου αλλού ήταν στο σύστημα εξάτμισης). οτι δεν παει καλα κάτι αυτό ειναι αλήθεια...κάτι παίζει με την εξάτμιση...καπου χάνει.... ειναι το αυτοκίνητο αντικατάστασης μέχρι να πάρω το δικό μου :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούνιος 10, 2017 #4283 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 9 hours ago, PetrosD said: Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, Kαι τα range rover? 9 hours ago, PetrosD said: Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, Kαι τα range rover? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 10, 2017 #4284 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 Όχι, εκτός από τα Range Rover, και γενικά όσα έχουν πραγματικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Το "δήθεν" αντιπαθώ, αυτό με κάτι λάστιχα σπορ, ημισλίκ με προφίλ 25-30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούνιος 10, 2017 #4285 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 το lada niva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 10, 2017 #4286 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 7 minutes ago, f117 said: το lada niva? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 10, 2017 #4287 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 αν θελετε off road, παρτε mountain bike φλωροι!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούνιος 10, 2017 #4288 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 πφφφ..... αμα δω να πετάγετε κανένα μέσα στο δρόμο..... 100000000 πόντοι! αχχΑΑΧΑΧ Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούνιος 10, 2017 #4289 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 (edited) πριν 13 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Το κόμπλεξ από πού το συμπεραίνεις; Εντάξει την αντιπάθεια. Ναι, αντιπαθώ όλα τα "λεγόμενα" SUV, όπως και όλα τα BMW X Series. Αλλά οι υπόλοιπες Πόρσε μου αρέσουν. Προκαταληψη, διορθωνω Εγω αντιπαθω αυτους που τα επιλεγουν για λαθος λογους πριν 2 ώρες, το μέλος PetrosD έγραψε: Όχι, εκτός από τα Range Rover, και γενικά όσα έχουν πραγματικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Το "δήθεν" αντιπαθώ, αυτό με κάτι λάστιχα σπορ, ημισλίκ με προφίλ 25-30. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 10, 2017 από slalom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούνιος 10, 2017 #4290 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 14 hours ago, PetrosD said: Τί τιμές είναι αυτές;;;!!! Έχεις δίκιο να το λες αυτό. Το Honda είναι ένα σπορ μοτέρ υψηλών επιδόσεων, για ένα σπορ οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο για petrolheads. Το άλλο είναι για την 328i του οικογενειάρχη ή του γιάπη. Είναι χαζή η σύγκριση ή τέλος πάντων καλή για να βαυκαλίζονται οι χοντάκιδες γιατί οι κινητήρες έχουν εντελώς άλλο προσανατολισμό όπως λες. Και για να γίνουμε και γραφικοί ας βάλουμε και στην σύγκριση τον Renesis. Όταν η Mazda έβγαζε 240hp από 1300 κυβικά η BMW δεν ήξερε καν τι είναι το ΧΧΧ. Και για να κάνουμε ακόμα πιο καθυστεριμένη σύγκριση μόνο με Honda, B16B του 2000. 1,6L 185hp. Ο νέος 1,5T (L15B7) του 2017, 182hp. Ξέχασε πως να φτιάχνει κινητήρες η Honda... Όχι ότι είχε άλλες προτεραιότητες, ανάγκες, whatever... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 10, 2017 #4291 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 Θα ήταν μάλλον περίπου το ίδιο διάστημα που η BMW έβγαζε 100+ ίππους στο λίτρο στα 6100 κυβικά , παλινδρομικό μοτέρ , καλούτσικο είχε χαρακτηριστεί απο τον Gordon Πράγματι πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση αφού είναι τελείως διαφορετικές χρήσεις και ανάγκες, εποχές και ρύποι επίσης (καμία σχέση ο 1.6 125hp 4AGE της δεκαετίας του '80 με τον 1.6 132hp Valvematic του 2013) Renesis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 10, 2017 #4292 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 https://www.carthrottle.com/post/heres-the-moment-richard-hammond-lost-control-of-a-rimac-concept-one/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Ιούνιος 10, 2017 #4293 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 πριν 30 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: https://www.carthrottle.com/post/heres-the-moment-richard-hammond-lost-control-of-a-rimac-concept-one/ σταχτη και μπουρμπερη....το αμάξι φταίει ή το έχασε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούνιος 10, 2017 #4294 Κοινοποίηση Ιούνιος 10, 2017 Εχει κανει πολυ χειροτερα, παλια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 11, 2017 #4295 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 On 2017-6-9 at 9:34 AM, GriGaS said: αυτή θα είναι χειρότερη και από την 75 του @GoMaRστο τι θα σου ζητάει κάθε τρεις και λίγο. Δεν είναι τόσο προβληματικές αυτές (2004-2006), η γενιά του 90 είχε τα πολλά προβλήματα όπου χαλούσαν από μηχανικά μέχρι ηλεκτρικά και δεν έβγαζες άκρη ποτέ. Δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά τα φτιάχνω σχεδόν μόνος μου και τα απλά επίσης τα κάνω εγώ (καθαρισμούς πεταλούδας, πολλαπλασιαστές, μπουζί, λάδια/φίλτρα, μπροστά φρένα κλπ.), μόνο τα βαριά μηχανικά θα με απασχολήσουν, δηλαδή το κιβώτιο που έιναι και το προβληματικό (τρώει το συμπλέκτη κάθε 40-50κ μίλια και ο συμπλέκτης στοιχίζει πάνω από 1000, όντας semiauto). Φυσικά ένα service σε V8 στοιχίζει όσο 2 service σε punto (είναι όλα διπλά) από άποψη ανταλλακτικών αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι οι πολύ ακριβές εξειδικευμένες βλάβες που ελπίζεις ότι δεν θα σου κάτσουν! Και για το Stilo Abarth έτσι μου έλεγαν όλοι, αλλά ό,τι μου έχει βγάλει είναι βλάβη αχρησίας ή βλάβη που είχε από όταν το πήρα. Σιγά σιγά το έχω μαζέψει ώστε να αποσυρθεί και να δουλεύουν όλα Entropy is a bitch, όσο πιο περίπλοκο είναι κάτι, τόσο πιο πολλά προβλήματα βγάζει, το Punto που είναι μηχανολογία φασόν και απλή κατασκευή, δουλεύουν όλα! Δεν υπάρχει πιο σπαστικό πρόβλημα ας πούμε από το να σου χαλάσει η ρύθμιση στον αυτόματο κλιματισμό και να βγάζει καφτό αέρα στο συνοδηγό και κρύο στον οδηγό..... Έχω σταματήσει σε βενζινάδικο για να κάνω reboot το αμάξι μπας και επανέλθει... 8 hours ago, jax7480 said: https://www.carthrottle.com/post/heres-the-moment-richard-hammond-lost-control-of-a-rimac-concept-one/ Μου κάνει εντύπωση που πήρε φωτιά ηλεκτρικό όχημα σε σύγκρουση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Ιούνιος 11, 2017 #4296 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 Ήταν και θέμα συγκυριών μάλλον. Σαν να έφυγε σε λόφο που σημαίνει πως έφερε και μερικές σβούρες. Αν κρίνεις βέβαια από το φρενάρισμα σίγουρα πήγαινε με πολλά για εκείνη τη στροφή και απλά δεν μαζευόταν με τίποτα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούνιος 11, 2017 #4297 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 3 hours ago, sotiris said: Μου κάνει εντύπωση που πήρε φωτιά ηλεκτρικό όχημα σε σύγκρουση. Οι φωτιές σε ηλεκτροκίνητα δεν είναι απίθανες. Η τρώση της συστοιχίας των μπαταριών κατά τη σύγκρουση είναι αρκετά πιθανό να προκαλέσει φωτιά. Απλά οι νετότερες μπαταρίες είναι σχεδιασμένες να μειώνουν την πιθανότητα ανάφλεξης και να επιβραδύνουν την εξάπλωση της φλόγας. Ειδικά σε ένα supercar, υποψιάζομαι ότι λείπουν προστατευτικά όπως πχ η θωράκιση αλουμινίου-τιτανίου που προφυλάσσει την μπαταρία στα Tesla, οπότε η πιθανότητα φωτιάς μάλλον είναι μεγαλύτερη. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 11, 2017 #4298 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 3 minutes ago, acct said: Ειδικά σε ένα supercar, υποψιάζομαι ότι λείπουν προστατευτικά όπως πχ η θωράκιση αλουμινίου-τιτανίου που προφυλάσσει την μπαταρία στα Tesla, οπότε η πιθανότητα φωτιάς μάλλον είναι μεγαλύτερη. Αυτό μου κάνει εντύπωση, το ότι το έδωσαν έτσι για δοκιμή, το να φύγει να σκάσει σε μια στροφή δεν είναι κάτι τραγικό, το να γίνεις παρανάλωμα όμως είναι! Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Ιούνιος 11, 2017 #4299 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 12 minutes ago, sotiris said: Αυτό μου κάνει εντύπωση, το ότι το έδωσαν έτσι για δοκιμή, το να φύγει να σκάσει σε μια στροφή δεν είναι κάτι τραγικό, το να γίνεις παρανάλωμα όμως είναι! Ε, o Hammond θα είχε υπογράψει τα waivers, το αυτοκίνητο θα ήταν ασφαλισμένο για ατύχημα κατά τη δοκιμή, τι άλλο να κάνουν; Αν ήταν δικό μου, θα απαιτούσα να περιοριστεί σε πίστα, αλλά υποψιάζομαι ότι ήθελαν τη δημοσιότητα. Δε φαντάζομαι να είναι χαρούμενος κανείς από τους εμπλεκόμενους σ' αυτήν την ιστορία, αλλά shit happens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 11, 2017 #4300 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2017 Σε 27.8χλμ έκαψα 1.5 λίτρο βενζίνης σύμφωνα με το trip computer. Δηλαδή 5.6 μέση κατανάλωση. Νομίζω η καλύτερη κατανάλωση που έχω δει απ το Corsaκι μου. Λογικό βέβαια αφού ήμουν σε ανοιχτό δρόμο τα 4/5 της διαδρομής και στο χαλαρό (max 100χλμ/ώρα). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now